abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157369145
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_157369420
Welkom Mignonne. *O*

De Sinaspril lijkt inderdaad goed te werken. Ze is nog steeds druk bezig. :D :') En Pinq inderdaad, echt hue hue hue. :D
pi_157369547
Welkom Mignonne O+ fijn dat je er bent.

Gaat het niet erg verwarrend worden hier? Wij met onze A'tjes allemaal :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:37:32 #4
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157369572
Leuk dat je mee komt posten mignonne! Hoe is dat nu, om ineens een baby met een piem0l :o te hebben? :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157369610
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:37 schreef Mariposas het volgende:
Leuk dat je mee komt posten mignonne! Hoe is dat nu, om ineens een baby met een piem0l :o te hebben? :D
Ja! Heeft ie al geplast? :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157369647
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:34 schreef LuDann het volgende:
Welkom Mignonne. *O*

De Sinaspril lijkt inderdaad goed te werken. Ze is nog steeds druk bezig. :D :') En Pinq inderdaad, echt hue hue hue. :D
Lief :)
N. doet dit ook eindeloos, zo lief! En ze doet echt veel verschillende intonaties - hue, huuuuu, hui, heeey, haaa, hijjj enz. Geen idee wat ze bedoelt though...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_157369701
Welkom Mignonne!
Ludann je Wolkje. O+

Geen wortelpics hier, sommige dingen blijven privé. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een dame die tegenwoordig los staat te klappen en te wiebelen, ben erg benieuwd wanneer de eerste stap er aan komt. :)
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:42:59 #8
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157369770
Inge :*
En loopt ze nou nog niet los joh? Duurt ook lang, zeg! :{w
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157370639
Schiet niet op. :(
Tips?
pi_157370681
De Peijnenburgmethode al geprobeerd?
pi_157370832
Mijn baby heb een muts O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 november 2015 @ 22:13:36 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157371098
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mijn baby heb een muts O+

SPOILER
die ogen O+_!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_157371108
Hihi Ima, dat koppie _O- briljant

He Mignonne met je mooie A O+
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:16:18 #14
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_157371178
Haha IMA wat een schatje
En wat een donkere kleur ogen O+
pi_157371482
Wat een cutiepie Ima!

Hullo mignonne! De drie A's zijn een mooie tegenhanger van alle M's ( of N's) ;)

Sterkte Jagär. Is de zondag weer voor jullie? Hoe vinden ze T.? Lijkt mij raar om 'pas' na zes weken het kind van je kind te zien.

Ach Ingee, wat een heftige dag :*

Ik had mij voorgenomen vanavond eens lekker tegen mijn man te zeiken over hoe zwaar het is en dat er Nooit. Iemand. Naar. Mij. Luistert. *jank* *kras*
Komt hij thuis met werpgoud :@ O+

Morgen maar ruzie maken! :P
pi_157371633
IMA wat een lieverd! O+ Dat jasje heeft onze Minion ook!

Welkom mignonne en A.! *O*

(Hier geen A, M of N! *Minion feels special* ;) )

Limone: haha goeie timing! :D Al blijf ik het idee van 'werpgoud' altijd een beetje gek vinden :@
pi_157371690
werpgoud?! Wat is dat? :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 november 2015 @ 22:36:25 #18
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157371776
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:33 schreef Vlindur het volgende:
werpgoud?! Wat is dat? :o
een sieraard na de geboorte van een kind (ik moest ook googlen hoor)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_157372121
Hier ook geen werpgoud. ;(

Maar mijn man koopt wel boeken voor me, dat is eigenlijk beter. *;
pi_157372174
Wat bizar zoiets :D Nog nooit van gehoord. Klinkt echt totaal niet romantisch _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_157372191
Ik heb een verbouwd huis.. Vraag maar niet meer om baargoud :D
pi_157372693
Ik kreeg ook werpgoud (of ja, witgoud, ben niet zo van geelgoud) en hij wist niet eens wat werpgoud was.
Schatje he. O+
Nu slapen, want mijn baby kent het concept 'weekend' nog niet.
pi_157372874
Kende werpgoud ook niet!

Even zien wat ik nog weet..

:* Ingee!

Lopen bij Krijgertje! En al bijna een jaar :o

O+ wat schattig IMA!

Hoop dat de koorts van Wolk weer gezakt is! Zo schattig die hue-tjes, brings back memories!

:* voor alle (schoon)ouderperikelen.. Heb er gelukkig geen last van, geen lastige ouders en weinig contact met sv. Sm hebben we wel regelmatig contact mee, alleen hebben we haar vorige week donderdag uitgezwaaid op Schiphol ;( . Q mee in de Tula, altijd dichtbij gebruikt, eerste keer wat verder weg en ging perfect! Kennelijk was het nogal een ontroerend plaatje, vrouw met baby-op-buik knuffelt snikkend sm die gaat emigreren, groepje Japanners naast ons stond ineens ons aan te staren.. Beetje akward, allemaal ook met zo'n blik alsof ze een ontroerend stukje uit een soap aan het bekijken waren :') . Maargoed, sm zit nu dus echt zo ver weg ineens..

Paar uur terug, Q ligt naast me wat te oefenen op kruips op de bank. Kennelijk kan dat alleen S avonds als ie al wat moe is en alleen op een zachte ondergrond, de rest van de dag en op andere plekken vertikt ie het.. (Rondjes draaien gaat wel goed!) O+ loopt de huiskamer binnen en ik zeg tegen Q "zeg maar "Hey pappa!". Hoor ik ineens naast me "Hey puhpuh!" We kijken elkaar aan :o ! Ik weer "Hey pappa!" en Q weer "Hey puhpuh!" Whut? :D daarna heeft ie het niet meer gezegd en geen echte "a" (die hij goed kan en bijna alleen maar gebruikt) maar het leek zo of ie het nazei dat ik met tranen in m'n ogen zat!

Nu hopen op een betere nacht dan de laatste 2. Sowieso is z'n slaapritme er nogal uit de laatste week.
pi_157373431
Volgens mij is het typisch Amerikaans ("push present") ;)

Ik heb wel een cadeautje ter ere van de Minion gehad: toen ik zwanger was zo'n ketting met een munt erin (met 2 voetjes), en na de geboorte heeft m'n man de naam + geboortedatum erin laten graveren O+ (maar dat was voor m'n verjaardag ;) ). Krijg er veel leuke reacties op! O+

Gevalletje, kletsende Q! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 november 2015 @ 23:35:58 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157373550
ik werd vanochtend wakker met een cadeautje: ik krijg een cadeaubon voor een moedermelk sieraad als aandenken aan de bijzondere borstvoedingsperiode. ik wil deze: https://moedermelk-sierad(...)-balletjes-10-detail graag hebben .. met vier bolletjes. één voor elk kind O+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')