Kende werpgoud ook niet!
Even zien wat ik nog weet..

Ingee!
Lopen bij Krijgertje! En al bijna een jaar

wat schattig IMA!
Hoop dat de koorts van Wolk weer gezakt is! Zo schattig die hue-tjes, brings back memories!

voor alle (schoon)ouderperikelen.. Heb er gelukkig geen last van, geen lastige ouders en weinig contact met sv. Sm hebben we wel regelmatig contact mee, alleen hebben we haar vorige week donderdag uitgezwaaid op Schiphol

. Q mee in de Tula, altijd dichtbij gebruikt, eerste keer wat verder weg en ging perfect! Kennelijk was het nogal een ontroerend plaatje, vrouw met baby-op-buik knuffelt snikkend sm die gaat emigreren, groepje Japanners naast ons stond ineens ons aan te staren.. Beetje akward, allemaal ook met zo'n blik alsof ze een ontroerend stukje uit een soap aan het bekijken waren

. Maargoed, sm zit nu dus echt zo ver weg ineens..
Paar uur terug, Q ligt naast me wat te oefenen op kruips op de bank. Kennelijk kan dat alleen S avonds als ie al wat moe is en alleen op een zachte ondergrond, de rest van de dag en op andere plekken vertikt ie het.. (Rondjes draaien gaat wel goed!)

loopt de huiskamer binnen en ik zeg tegen Q "zeg maar "Hey pappa!". Hoor ik ineens naast me "Hey puhpuh!" We kijken elkaar aan

! Ik weer "Hey pappa!" en Q weer "Hey puhpuh!" Whut?

daarna heeft ie het niet meer gezegd en geen echte "a" (die hij goed kan en bijna alleen maar gebruikt) maar het leek zo of ie het nazei dat ik met tranen in m'n ogen zat!
Nu hopen op een betere nacht dan de laatste 2. Sowieso is z'n slaapritme er nogal uit de laatste week.