abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157374237
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De vraag was wat je er van merkt. Niets dus.
Om er niets van te merken zou ik gecompenseerd moeten worden voor het verschil in belasting dat ik af heb gedragen en wat niet in mijn belang als deelnemer aan het sociale contract is uitgegeven, en de kosten van de inbraken in Amsterdam west. Wanneer ga je betalen? Totale schade is ca. 160.000,00 Euro.
  zaterdag 7 november 2015 @ 00:15:27 #52
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_157374307
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De vraag was wat je er van merkt. Niets dus.
Je eigen risico van de zorg is omhoog gegaan, een asielzoeker kost gemiddeld 6200 euro per jaar aan gezondheidszorg.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_157374393
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:15 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Je eigen risico van de zorg is omhoog gegaan, een asielzoeker kost gemiddeld 6200 euro per jaar aan gezondheidszorg.
Je merkt het vooral aan de vrij hoge belastingdruk waarvoor je maar een klein gedeelte terug krijgt in de vorm van voorzieningen, en inflatie omdat de ECB lekker Euro´s aan het bijdrukken is om overheden nog meer ruimte te geven om de falende multiculturele droom (en in nog grotere mate de EU) te financiėren. Daar staat dan wel weer een schuld tegenover die uiteindelijk op het bordje van de belastingbetaler belandt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')