SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik richting Hilversum gegaan was, had ik vanzelf Loosdrecht gevonden en dan had ik daar linksaf gegaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:54 schreef PatatFriet het volgende:
Naar Maarssen moet je langs de Vecht (of langs het kanaal) blijven (als je vanuit Utrecht komt), Hilversum is veel meer naar het noorden
fietsen zoals het bedoelt is 👍quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:44 schreef ddx het volgende:
[..]
Als ik richting Hilversum gegaan was, had ik vanzelf Loosdrecht gevonden en dan had ik daar linksaf gegaan.
En had idd direct langs vecht of kanalal moeten gaan fietsen.
Voor de volgende keer dus.
Maar heeft altijd wel wat zonder route gaan fietsen en zien waar je uitkomt.
Vlakbij Oss zo bijvoorbeeld een mooi bos tegengekomen
Zo'n verschil in houding tussen jou en Nikiquote:
Ja, no offence ddx. Maar zo op het oog zou je nog best wat aan je houding kunnen sleutelen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo'n verschil in houding tussen jou en Niki
Rond 1m40 moest ik wel ff m'n best doen, ging richting 60 per uur volgens mij daar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:28 schreef Tommeke het volgende:
Haha. Kon Niki je een beetje bijhouden?
Dat is ook best rap hh. Maar idd. Als je geen klachten hebt, niets veranderen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:40 schreef ddx het volgende:
[..]
Rond 1m40 moest ik wel ff m'n best doen, ging richting 60 per uur volgens mij daar.
Waarom? Je kan ook aanpassen ivm efficintiequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is ook best rap hh. Maar idd. Als je geen klachten hebt, niets veranderen.
Daar heb je wel een punt. Op m'n vorige fiets had ik geen klachten. Maar m'n huidige is iets groter en fietst een stuk beter.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom? Je kan ook aanpassen ivm efficintie
'The cycling experts' en dan een kop koffie als logoquote:
Feit blijft dat hij ook veel compenseert wanneer het zichtbaar rustiger gaat. Dat levert geen klachten op,maar kost wel energie. Zo op blote oog zou hij al heel anders komen zitten als zadel vooruit gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:05 schreef dop het volgende:
Praatjes makers.
terpstra zit op dat stukje waar ddx er achter rijd gewoon meer ontspannen omdat het hem een stuk minder moeite kost.
gaan jullie gelijk appels met peren vergelijken.
pannekoeken
leuk filmpje ddx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |