Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Mobiel geeft een leeg topic, wist je nog?quote:
oh noesquote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mobiel geeft een leeg topic, wist je nog?
wacht maar tot je student bentquote:Op donderdag 5 november 2015 22:32 schreef netchip het volgende:
Ratten en muizen.
Ik zou serieus de deur uit de deurpost halen en er iets onder plakken als er muizen/ratten onder m'n deur door zouden lopen.
ik vrees dat mijn denkbeelden dan veranderen jaquote:Op donderdag 5 november 2015 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
wacht maar tot je student bent
huhquote:Op donderdag 5 november 2015 22:35 schreef netchip het volgende:
Ben ook bang dat m'n vrijetijd naar 0 gereduceerd wordt wanneer ik ga studeren.
Heb je dat rooster van 1e jaars wis- en natuurkunde wel eens gezien? http://physics.leidenuniv(...)aar1_NAW20152016.pdf en daarnaast nog werken + zelfstudie + sociale activiteiten.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
huh
als student heb je 100x meer vrije tijd dan als scholier
tja roostersquote:Op donderdag 5 november 2015 22:36 schreef netchip het volgende:
[..]
Heb je dat rooster van 1e jaars wis- en natuurkunde wel eens gezien? http://physics.leidenuniv(...)aar1_NAW20152016.pdf en daarnaast nog werken + zelfstudie + sociale activiteiten.
Traumaquote:Op donderdag 5 november 2015 22:36 schreef netchip het volgende:
[..]
Heb je dat rooster van 1e jaars wis- en natuurkunde wel eens gezien? http://physics.leidenuniv(...)aar1_NAW20152016.pdf en daarnaast nog werken + zelfstudie + sociale activiteiten.
Meh, wil wel graag m'n p-in-1 halen. Geen zin in studievertraging omdat ik te lui ben om wat te doen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
tja roostersmijn eerste jaar had k eigenlijk ook iets van 40 contacturen per week maar er is toch geen mens die die allemaal bijwoont
Daarna kreeg je meer vrije tijd/werd het makkelijker?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:40 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Trauma
eerste semester was zo kut
Dan juist zou ik een hoop contacturen skippen. Zelfstudie is bij mij iig veel effectiever dan hoorcolleges.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:40 schreef netchip het volgende:
[..]
Meh, wil wel graag m'n p-in-1 halen.
Lijkt me het verstandigste om eerst m'n BSA te halen en dan uit te gaan proberen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dan juist zou ik een hoop contacturen skippen. Zelfstudie is bij mij iig veel effectiever dan hoorcolleges.
Maar goed kan geen kwaad eerst een maandje uit te vogelen wat voor jou het beste werkt![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 22:45 schreef OllieWilliams het volgende:
donderdagavond zuipavond who's with me
Feesten en borrels beginnen weerquote:Op donderdag 5 november 2015 22:45 schreef OllieWilliams het volgende:
donderdagavond zuipavond who's with me
Jij bent echt een soort Bram Jr.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:50 schreef netchip het volgende:
Tja. Je klemzuipen is niet echt gezond.
Maar ik begrijp wel wat er leuk aan is (alleen gelukkig zelf nog nooit gedaan).
Hehe, dit.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort Bram Jr.
Nu pas?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:49 schreef RRuben het volgende:
[..]
Feesten en borrels beginnen weerof ten minste worden weer leuk.
Ik behoud m'n hersencellen liever nog even.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort Bram Jr.
Wel als je zoals jij studeert ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
huh
als student heb je 100x meer vrije tijd dan als scholier
Word jij zo een student die zegt "he getsie bier, doe mij maar een cola?"quote:Op donderdag 5 november 2015 22:53 schreef netchip het volgende:
btw, ik ben niet tegen drinken, maar als je niet meer weet wat je precies gedaan hebt, is imho toch wel iets te ver
Nee.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:56 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Word jij zo een student die zegt "he getsie bier, doe mij maar een cola?"
Nee, als je gaat barfen ben je te ver gegaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:53 schreef netchip het volgende:
btw, ik ben niet tegen drinken, maar als je niet meer weet wat je precies gedaan hebt, is imho toch wel iets te ver
quote:Op donderdag 5 november 2015 22:57 schreef netchip het volgende:
[..]
Nee.Zo ben ik nu al niet, lol. Maar ik hoop tenminste het komende jaar nog niet dronken te worden.
portquote:Op donderdag 5 november 2015 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
Bier is ook gewoon vies
Beter port.
Of sherry.
Wat is dat nou weer?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, als je gaat barfen ben je te ver gegaan.
Nee.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2015 22:58 schreef netchip het volgende:
Alleen Warsteiner is echt smerig.
Nederlands bier is over het algemeen best wel prima.
Hoeft niet, soms valt het gewoon zwaar op de maag maar valt het eigenlijk nog wel mee hoe lam je bent.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duidelijk nog maar een beginner qua bier.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:59 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik dacht echt welke kat heeft hier in zitten pissen joh.
Jullie doen niet aan indrinken voor tentamen of wegdrinken na tentamen?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja tijdens tentamens is er toch niks, of komen er gewoon veel te weinig
Je kan ook barfen als je in een half uur tijd veel bier drinkt. maar da kotst je omdat je te veel vocht hebt. Ik spreek uit ervaring helaasquote:Op donderdag 5 november 2015 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wedstrijddrinken is ook meestal geen goed plan.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:01 schreef RRuben het volgende:
[..]
Je kan ook barfen als je in een half uur tijd veel bier drinkt. maar da kotst je omdat je te veel vocht hebt. Ik spreek uit ervaring helaas
Nee ik ben slechts nog maar een sjaarsquote:Op donderdag 5 november 2015 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jullie doen niet aan indrinken voor tentamen of wegdrinken na tentamen?
ouch.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:01 schreef netchip het volgende:
Radler is ook lekker maar niet echt bier. Citroensmaak.
Gaat dit nog over die muis?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:03 schreef OllieWilliams het volgende:
kastdeur staat op een kiertje in huize netchip
Ik ga juist veel harder op bier dan sterke drank, weet niet wat het is.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
Er zit veel te weinig alcohol in bier ook voor het volume. Wil toch niet de halve avond op het toilet zitten.
Het was meer dat we 80 gratis bier hadden met een paar mensen, en dat ik een of ander kutspel aan het verliezen wasquote:Op donderdag 5 november 2015 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wedstrijddrinken is ook meestal geen goed plan.
ff plassen kost twee minuten, zelfs zittend.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
Er zit veel te weinig alcohol in bier ook voor het volume. Wil toch niet de halve avond op het toilet zitten.
watquote:Op donderdag 5 november 2015 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga juist veel harder op bier dan sterke drank, weet niet wat het is.
Wedstrijdtafelquote:Op donderdag 5 november 2015 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wedstrijddrinken is ook meestal geen goed plan.
Ik word serieus sneller aangeschoten van bier dan van mixdranken.quote:
oh nee ik snap nu half wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 november 2015 23:03 schreef OllieWilliams het volgende:
kastdeur staat op een kiertje in huize netchip
Bij damestoilet moet je vaak wachtenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:04 schreef netchip het volgende:
[..]
ff plassen kost twee minuten, zelfs zittend.
mixdrankenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik word serieus sneller aangeschoten van bier dan van mixdranken.
Je moet het ook niet mixen.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik word serieus sneller aangeschoten van bier dan van mixdranken.
👌quote:Op donderdag 5 november 2015 23:05 schreef netchip het volgende:
[..]
oh nee ik snap nu half wat je bedoelt
http://www.wikihow.com/Urinate-Standing-Up-as-a-Femalequote:Op donderdag 5 november 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij damestoilet moet je vaak wachten
50/50 cola vodka. Of jagerjus, ook lekker. Raketjes, etc.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
mixdranken
btr literfles vodka
Ja dat begrijp ik nou niet. Zelfs met het maandelijkse ritueel erbij gerekend zou de extra traffic maar ~10% moeten zijn. Maar er staat altijd een rij die 4x zolang is als die bij de mannen ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij damestoilet moet je vaak wachten
Godverquote:Op donderdag 5 november 2015 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.wikihow.com/Urinate-Standing-Up-as-a-Female
En dan gewoon naar de mannen WC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |