Weghorst is niks minder dan Milik.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lionel Messi Weghorst komt eraan Weghorst komt eraan!!
1 seconde na het affluiten en de excuses beginnen alquote:Op donderdag 5 november 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig staan we in de competitie bovenaan.
Milik krijgt geen ballen , dan ben je al snel niksquote:Op donderdag 5 november 2015 20:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weghorst is niks minder dan Milik.
Je moet wat na de uitschakeling in de beker en het bedroevende optreden in Europa. Jullie kunnen jezelf op 1 prijs gaan richten.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig staan we in de competitie bovenaan.
Dat gaan we met verve doen.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je moet wat na de uitschakeling in de beker en het bedroevende optreden in Europa. Jullie kunnen jezelf op 1 prijs gaan richten.
Als die turken twee keer winnen, is Ajax gezienquote:Op donderdag 5 november 2015 20:53 schreef Slobeend het volgende:
En toch kunnen ze nog redelijk makkelijk door
?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:53 schreef Slobeend het volgende:
En toch kunnen ze nog redelijk makkelijk door
Graag gedaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:53 schreef hoekandit het volgende:
Bedankt voor die Molde tip, ik weet niet meer wie hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordtquote:Op donderdag 5 november 2015 20:54 schreef NM. het volgende:
Het word gewoon 4-0 voor Feyenoord zondag.
Oh. Maar die kunnen er niks van, moet ik nog maar zien. Oké, Ajax ook niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
?
Fenerbahce hoeft maar te winnen en gelijk te spelen. Dat gaat ze wel lukken hoor.
Blijft triest dat je niet kon winnen bij Molde. Echt een aanfluiting.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh. Maar die kunnen er niks van, moet ik nog maar zien. Oké, Ajax ook niet.
Wat?quote:
Kan gebeuren. Zij hadden de Noorse Iniesta.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijft triest dat je niet kon winnen bij Molde. Echt een aanfluiting.
Om daar verandering in te brengen misschien?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:56 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat?
Wat verwacht je dan in Europa? Nederland doet al een tijdje niet meer mee en daar zit voorlopig geen verandering in aan te komen. Dus waarom zou je dan door willen gaan?
Neemt Lazio dit toernooi een beetje serieus en spelen ze derhalve in hun sterkste opstelling?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weghorst is niks minder dan Milik.
Eerst moet de mentaliteit om voor je dat kan veranderen.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Om daar verandering in te brengen misschien?
En om aan te tonen dat je op z'n minst het niveau van een Noorse subtopper hebt.
Wel serieus, maar niet hun beste opstelling.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Neemt Lazio dit toernooi een beetje serieus en spelen ze derhalve in hun sterkste opstelling?
MENTALITEIT.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:01 schreef Karrs het volgende:
[..]
Eerst moet de mentaliteit om voor je weer mee moet willen doen.
Daar is in de verste verte geen sprake van, ondanks de wanprestaties van de afgelopen decennia in Europa en die van Oranje dit jaar. Dus wat wil je dan?
Nee, spaar je de moeite en ga eerst eens opbouwen. Dit werkt alleen maar tegen.
Italiaanse ploegen en EL serieus nemen?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
Neemt Lazio dit toernooi een beetje serieus en spelen ze derhalve in hun sterkste opstelling?
Zag dat ze de vorige keer met 3-1 wonnen ondanks een rode kaart in de eerste vijf minuten. Moet goed komen, neem ik aan? 2,80 op Unibet, kon ik niet laten liggen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel serieus, maar niet hun beste opstelling.
WAT IS NOU MOOI VOETBALquote:Op donderdag 5 november 2015 21:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Italiaanse ploegen en EL serieus nemen?
Dat doen ze nooit he.
Kun jij niet eens gaan coma zuipen?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Italiaanse ploegen en EL serieus nemen?
Dat doen ze nooit he.
Ze zijn wel slecht dit jaar in uitwedstrijden, maar moet wel lukken.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zag dat ze de vorige keer met 3-1 wonnen ondanks een rode kaart in de eerste vijf minuten. Moet goed komen, neem ik aan? 2,80 op Unibet, kon ik niet laten liggen.
Wat een verschrikkelijke spits was datquote:Op donderdag 5 november 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige keer dat ik hard voor Matavz heb gejuicht is toen hij de 3-2 erin peerde tegen AZ.
Ik vind het eigenlijk ook wel handig als we betere spelers krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:01 schreef Karrs het volgende:
Eerst moet de mentaliteit om voor je dat kan veranderen.
Erger dan Marcus Berg?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke spits was dat
Omdat hij zo'n geweldige wisselwerking had met Toivonen (quote:Op donderdag 5 november 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marcus Berg, daarvan dachten we eerst allemaal dat het een wereldhuur was.
Tompsv is een gekke jongenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Welnee. Berg kon echt niks. Matavz heeft nog wel iets van waarde gehad. Twente uit en zo.
Dus jij wilt zeggen dat Italiaanse ploegen de EL echt serieus nemen?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:06 schreef hafcfan het volgende:
Misschien komt er dan wat zinnigs uit.
Wist je dat Toivonen echt een walgelijk mannetje is?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat hij zo'n geweldige wisselwerking had met Toivonen () bij Jong Zweden.
Ik heb Napoli en Fiorentina de halve finale zien halen afgelopen jaar.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat Italiaanse ploegen de EL echt serieus nemen?
Nee, vertel me meer.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat Toivonen echt een walgelijk mannetje is?
Ik heb 10 minuten gekeken in de eerste helft, dat was al erg genoeg.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet hebt gekeken.
Dat rood aannaaien bij Gudelj was echt treurig.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat Toivonen echt een walgelijk mannetje is?
De tweede helft was nog slechter. Fener wilde gewoon niet scoren.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik heb 10 minuten gekeken in de eerste helft, dat was al erg genoeg.
Ach, da's een ajacied, dan mag het.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat rood aannaaien bij Gudelj was echt treurig.
Ik zei het toch, Moldegoden.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik heb 10 minuten gekeken in de eerste helft, dat was al erg genoeg.
Dat eeuwige gewissel tussen Matavz en Locadia toen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Welnee. Berg kon echt niks. Matavz heeft nog wel iets van waarde gehad. Twente uit en zo.
Lekker man. Wedden dat Fener tegen Molde gewoon weer dik favoriet is en Molde weer een odd krijgt van 4 of zo.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Sick hoor, maar wat een kut poule is het eigenlijk ook.
Ja en Juventus kort geleden ook. En Dnipro haalde zelfs de finalequote:Op donderdag 5 november 2015 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb Napoli de halve finale zien halen afgelopen jaar.
Vandaag precies 10 jaar geleden zijn wereldgoalquote:Op donderdag 5 november 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat rood aannaaien bij Piecke was ook treurig
''algemeen bekend''quote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja en Juventus kort geleden ook.
Dat komt alleen maar omdat er groot kwaliteitsverschil tussen zit.
Niveau van EL is niet bepaald hoog. Daar hoef je het ook niet al te serieus voor te nemen.
Maar daarom vliegen de Italiaanse ploegen er ook alsnog op hele domme wijze uit, anders had Juve toen de EL weg gewonnen en Napoli verloor vorig jaar ook tegen veel mindere ploeg.
Is algemeen bekend dat Italiaanse ploegen de EL niet serieus nemen.
Engelse clubs als ik het goed heb ook niet. EL houdt gewoon niet genoeg in.
Dat was GENOTquote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vandaag precies 10 jaar geleden zijn wereldgoal
Bizar dom.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
Er zijn PSV'ers die de tackle van Arias afgelopen dinsdag ''netjes'' vonden. Dead.
KISHNA assist.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
Laziobazen.
Nemen het niet serieus.
Dat was dieprood. Zwijnden we hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
Er zijn PSV'ers die de tackle van Arias afgelopen dinsdag ''netjes'' vonden. Dead.
Bizarre tackle.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was dieprood. Zwijnden we hoor.
staan laatste in de bundesliga toch?quote:
Die heb ik even gemist, tenzij je bedoelt dat hij tegenwoordig lintjes knipt in Noord-Koreaquote:Op donderdag 5 november 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe baan van ome Guus?
Schooltjes openen in Noord-Korea, lekker man.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schooltjes bouwen in Noord-Korea ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heb ik even gemist, tenzij je bedoelt dat hij tegenwoordig lintjes knipt in Noord-Korea
Niks mis mee, Guusquote:Op donderdag 5 november 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schooltjes bouwen in Noord-Korea ja.
Da's nog eens wat anders dan die ziekenhuizen in Dagestan.
AZ ontsnapt.
Lang geleden werd het al eens voorspeld.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap niet dat opper dat zo'n goede trainer vindt.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen dat Fraser Marengo in de ban heeft gedaan?
Dat hele gezwets over mentaliteit vind ik zo ongelofelijk vermoeiend. Hij begint er iets teveel in te geloven. Hij denkt vast dat hij de hele wereld aankan na de winst op Feyenoord.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Snap niet dat opper dat zo'n goede trainer vindt.
Feyenoord is dan ook vergelijkbaar met een Bayern.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hele gezwets over mentaliteit vind ik zo ongelofelijk vermoeiend. Hij begint er iets teveel in te geloven. Hij denkt vast dat hij de hele wereld aankan na de winst op Feyenoord.
Nee. Maar ik ben wel de broer van iemand anders die hier wel eens post.quote:
Dit heb ik je verteldquote:Op donderdag 5 november 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hele gezwets over mentaliteit vind ik zo ongelofelijk vermoeiend. Hij begint er iets teveel in te geloven. Hij denkt vast dat hij de hele wereld aankan na de winst op Feyenoord.
Hallo, broer van onlo.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
.
[..]
Nee. Maar ik ben wel de broer van iemand anders die hier wel eens post.
Dat is een kwalijke kwestie. Dat had ik niet verwacht van Onlo.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee
Onlo heeft mijn UI gejat, vuile klootzak dat hij is.
Lolquote:
Mes, steek, pijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is een kwalijke kwestie. Dat had ik niet verwacht van Onlo.
Dat gaat vrij vlot daar, t was net geleden nog 1-0quote:
Je kan het ook opvatten als complimentquote:
Als je zelfs ontsnapt in een uitwedstrijd bij SCC kan je beter stoppen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat Fraser een enge act is en ook een matige trainer.
quote:Op donderdag 5 november 2015 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben hier overigens maar een weekje. Dan ga ik weer weg.
SCC zijn echt matigquote:Op donderdag 5 november 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je zelfs ontsnapt in een uitwedstrijd bij SCC kan je beter stoppen.
Dat klopt.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kramer kan er trouwens oprecht geen flikker van
Waarom heb jij zo'n enge UI?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gunde ze nog het voordeel van de twijfel maar die gaan dus echt strijden om degradatie.
Die zijn echt teringslecht man, De Graafschap gaan ze wel afhouden maar ze hebben echt mazzel nodig willen ze P15 halenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gunde ze nog het voordeel van de twijfel maar die gaan dus echt strijden om degradatie.
Omdat Milik een walgelijke wedstrijd speelde, wilde ik een andere UIquote:Op donderdag 5 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n enge UI?
Neem ALSJEBLIEFT een normale UI.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Milik een walgelijke wedstrijd speelde, wilde ik een andere UI
Ik heb het gelukkig gemist.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Milik een walgelijke wedstrijd speelde, wilde ik een andere UI
Henk de Jong zal best een voetbalintentie hebben maar als je een blessurelijst van hier tot Plovdiv hebt, schiet het nooit op.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn echt teringslecht man, De Graafschap gaan ze wel afhouden maar ze hebben echt mazzel nodig willen ze P15 halen
Al dat gelul over inspiratie en moed en inzet en mentaliteit.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:31 schreef L3gend het volgende:
De Nederlandse ploegen hebben idd inspiratie gehaald van PSV
Koert inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2015 21:32 schreef Ingolstadt het volgende:
Kan iemand vertellen wie de wedstrijd becommentatieert
Evert ten Napel & Youri Mulderquote:Op donderdag 5 november 2015 21:32 schreef Ingolstadt het volgende:
Kan iemand vertellen wie de wedstrijd becommentatieert
Bij PEC deed hij het gewoon prima.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Het doet me wel deugd dat Rienstra bij AZ laat zien er heel weinig van te kunnen. De hype bij PEC was ondragelijk.
Mokotjo, om er nog eentje te noemenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Het doet me wel deugd dat Rienstra bij AZ laat zien er heel weinig van te kunnen. De hype bij PEC was ondragelijk.
Cambuur moet lekker counteren, waar heb je anders Narsingh en Rosheuvel voor?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk de Jong zal best een voetbalintentie hebben maar als je een blessurelijst van hier tot Plovdiv hebt, schiet het nooit op.
Dank.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk de Jong zal best een voetbalintentie hebben maar als je een blessurelijst van hier tot Plovdiv hebt, schiet het nooit op.
Dat was ook vreselijk ja. Bah bah bahquote:Op donderdag 5 november 2015 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mokotjo, om er nog eentje te noemen
Martin Tyler en die andere gast natuurlijk.quote:
Rosheuvelquote:Op donderdag 5 november 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur moet lekker counteren, waar heb je anders Narsingh en Rosheuvel voor?
Van de Streek en Ogbeche zijn wel te goed voor de JL, met die 2...quote:Op donderdag 5 november 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rosheuvel.
Maar ik denk serieus dat Cambuur het heel pittig krijgt mochten ze de play-offs halen.
Valt weinig meer te hypen. Slechtste elftal sinds de promotie.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is de PEC hype walgelijk
Elftal van het eerste seizoen had alleen Drost. En Saymak maar die speelt er nog steeds.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt weinig meer te hypen. Slechtste elftal sinds de promotie.
BIjna elk eredivisie team dat laatste jaren degradatie/promotie play offs haalt heeft het lastigquote:Op donderdag 5 november 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rosheuvel.
Maar ik denk serieus dat Cambuur het heel pittig krijgt mochten ze de play-offs halen.
Ik ken een hoop mensen die altijd voor Ajax waren totdat PEC het leuk deed, toen waren ze opeens die hard Zwollenaren.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is de PEC hype walgelijk
Ik kende ook zo iemand. Die is nu dood.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ken een hoop mensen die altijd voor Ajax waren totdat PEC het leuk deed, toen waren ze opeens die hard Zwollenaren.
Beetje treurig vind ik dat.
Cambuur is toch al verwend met 3 jaar eredivisie voetbalquote:Op donderdag 5 november 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BIjna elk eredivisie team dat laatste jaren degradatie/promotie play offs haalt heeft het lastig
Jouw anti-Cambuur hetze staat mij niet zo aan.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BIjna elk eredivisie team dat laatste jaren degradatie/promotie play offs haalt heeft het lastig
Zelfs VVV heeft kans dit seizoen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal leuk zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs VVV heeft kans dit seizoen.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kende ook zo iemand. Die is nu dood.
Cambuur heeft natuurlijk meer draagvlak dan Heerenveen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cambuur is toch al verwend met 3 jaar eredivisie voetbal
Honda.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten de hype rond Seun of God is er niks leuk aan VVV
Als de wedstrijden saai zijn ga je vanzelf over iets anders lullen.quote:
Heerenveenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur heeft natuurlijk meer draagvlak dan Heerenveen.
Sympathieke club man. leuk reisje. Cambuur heeft een mensonterend uitvak, dus wat dat betreft...quote:Op donderdag 5 november 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beneligaquote:Op donderdag 5 november 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom er maar in met jullie paniektermen.
De bingokaart ligt klaar.
Joh.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben het over het heden, Hans.
Het Nederlandse voetbal mist echte KILLERS.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn anti Cambuur hetzequote:Op donderdag 5 november 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw anti-Cambuur hetze staat mij niet zo aan.
Nou nou nou. Nu al niet eens altijd uitverkocht toch?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur heeft natuurlijk meer draagvlak dan Heerenveen.
De trap van De Koelquote:Op donderdag 5 november 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alles HEEJ is VVVquote:Op donderdag 5 november 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs VVV heeft kans dit seizoen.
Heerenveen? Inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou nou nou. Nu al niet eens altijd uitverkocht toch?
Funest voor de punten in Europa.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mickey Mouse Leaguequote:Op donderdag 5 november 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Aardig muziekje welquote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het Nederlandse voetbal mist echte KILLERS.
Meer kracht trainer. Meer mentaliteit tonen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
MENTALITEITquote:Op donderdag 5 november 2015 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het Nederlandse voetbal mist echte KILLERS.
We hebben het wel over AZ. Die verloren zelfs van ons.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:41 schreef bianconeri het volgende:
Nummer laatst van Duitsland en zelfs daar kan een Nederlandse club niet meer van winnen
quote:Op donderdag 5 november 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MENTALITEIT
INZET
KILLERS
MANNETJESPUTTERS
BENELIGA
ZORG ERVOOR DAT CLUBS ALS [insertsubtopper] NOOIT IN DE EUROPA LEAGUE KOMEN
CRISIS
NEGATIEVE SPIRAAL
EEN TEKORT AAN ERVARING
VOORLOPIG DE EUROPESE WEDSTRIJDEN NIET MEER SERIEUS NEMEN
Daar was ik live getuige van.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben het wel over AZ. Die verloren zelfs van ons.
insertsubtopper?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
We zijn het lachertje van Europaquote:Op donderdag 5 november 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MENTALITEIT
INZET
KILLERS
MANNETJESPUTTERS
BENELIGA
CRISIS
NEGATIEVE SPIRAAL
EEN TEKORT AAN ERVARING
VOORLOPIG DE EUROPESE WEDSTRIJDEN NIET MEER SERIEUS NEMEN
Gras is groen.quote:
Ik ook, ik heb nog naar je gezwaaid.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar was ik live getuige van.
De nummer 3 van Nederland kon wel gewoon van de nummer 3 van Duitsland winnenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:41 schreef bianconeri het volgende:
Nummer laatst van Duitsland en zelfs daar kan een Nederlandse club niet meer van winnen
IIk heb geen idee in welke richting ik moest zwaaien. Misschien zaten we wel vlak bij elkaar.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb nog naar je gezwaaid.
ja ajaxquote:Op donderdag 5 november 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl er twee of drie échte oorzaken zijn. Lekker man.
Ik somde slechts wat standaardreacties op. Jammer dat jij het allemaal weer zo serieus neemt.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
insertsubtopper?
Alsof Ajax geen schande van ons maakt in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |