abonnement Unibet Coolblue
pi_157351048
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:41 schreef RoyalGala het volgende:

[..]

Royalbanana hahahaha

Maar dat klopt helemaal. Ik was inderdaad weer over Marthe's uiterlijk begonnen. Tja.. :@
Hahaha, ik wist dat het zoiets was. Maar we kunnen onze haatcampagne jegens Marthe nog even voortzetten. Morgen heeft Marthe een wereldbaan en een wereldsalaris en hoeft ze zich de rest van haar leven nergens meer zorgen over te maken. Die kan wel tegen een stootje ;)

Ondertussen posten wij dan wel foto's van Klaasje en alle dames die er niet in gekomen zijn.
pi_157351079
Ik wed dat iedereen nu ook gewoon ff fanatiek is om baasje uit de tt te krijgen
't Echte en 't ware!
pi_157351087
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:30 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Herkenbaar. Is voor mij ook iets wat ik steeds een aantal jaar vergeet, en dan ineens ontdek dat ze nog bestaan en ik alles van ze wat ik heb gemist terug ga kijken. En dan zit ik er weer hélémaal in :D
Ik ben eigenlijk net te oud om echt zware K3 nostalgie te hebben, maar dit is voor mij wel herkenbaar. Ik vond K2 zocht K3 ook echt leuk om te kijken. Het zelfde nu weer bij K3 zoek K3 en dan wordt het toch wel errug duidelijk hoeveel K3 nummers ik toch eigenlijk wel niet ken.

Naast dat ik de show leuk vind, vind ik het zelf ook super om te kijken hoe het merk K3 in elkaar zit. De dames zelf, de merchandising, het keurslijf, hoe op zoek wordt gegaan naar de nieuwe meiden, hoe het commercieel zo slim mogelijk wordt uitgebuit... prachtig echt waar. Weinig bedrijven die dit zo goed kunnen als Studio 100. Het fascineert me oprecht.
  donderdag 5 november 2015 @ 23:47:16 #179
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157351105
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:46 schreef Japepk het volgende:
Ik wed dat iedereen nu ook gewoon ff fanatiek is om baasje uit de tt te krijgen
Weg met Blaasje!!!!
pi_157351107
De volgende tt moet gewoonweg over Lauren gaan, het is tijd voor de finale, tijd voor haar spotlight :)
pi_157351126
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:47 schreef nick333 het volgende:
De volgende tt moet gewoonweg over Lauren gaan, het is tijd voor de finale, tijd voor haar spotlight :)
Zou wel echt jammer zijn als ze er morgen uitvliegt.
pi_157351140
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:47 schreef nick333 het volgende:
De volgende tt moet gewoonweg over Lauren gaan, het is tijd voor de finale, tijd voor haar spotlight :)
'Lauren, omdat ik ze zo mooi vind'

©Aaron, 5 jaar :D _O_
pi_157351149
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Morgen heeft Marthe een wereldbaan en een wereldsalaris en hoeft ze zich de rest van haar leven nergens meer zorgen over te maken.
In het begin verdienen ze nog weinig hoor :N
Hun contract met starterssalaris is al ondertekend na de auditieronde, toen Studio100 de wet van vraag en aanbod nog maximaal op ze kon uitbuiten.
pi_157351155
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:46 schreef Memoblokje het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk net te oud om echt zware K3 nostalgie te hebben, maar dit is voor mij wel herkenbaar. Ik vond K2 zocht K3 ook echt leuk om te kijken. Het zelfde nu weer bij K3 zoek K3 en dan wordt het toch wel errug duidelijk hoeveel K3 nummers ik toch eigenlijk wel niet ken.

Naast dat ik de show leuk vind, vind ik het zelf ook super om te kijken hoe het merk K3 in elkaar zit. De dames zelf, de merchandising, het keurslijf, hoe op zoek wordt gegaan naar de nieuwe meiden, hoe het commercieel zo slim mogelijk wordt uitgebuit... prachtig echt waar. Weinig bedrijven die dit zo goed kunnen als Studio 100. Het fascineert me oprecht.
Ja, zelfde geldt voor mij. Eigenlijk is alles rondom K3 en studio 100 in bepaalde mate wel interessant. En dan komt daar ook nog eens die hele culturele discussie rondom Vlaanderen en Nederland bij kijken. (gaat meestal nergens over, maar toch)
pi_157351161
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hahaha, ik wist dat het zoiets was. Maar we kunnen onze haatcampagne jegens Marthe nog even voortzetten. Morgen heeft Marthe een wereldbaan en een wereldsalaris en hoeft ze zich de rest van haar leven nergens meer zorgen over te maken. Die kan wel tegen een stootje ;)

Ondertussen posten wij dan wel foto's van Klaasje en alle dames die er niet in gekomen zijn.
Truth be told, Marthe komt ook echt over als het type dat wel tegen een stootje kan. Een soort van "Als u dat vindt, bon, dat mag. Niet mijn probleem". Goede mentaliteit ook voor in K3. ;)
pi_157351171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hahaha, ik wist dat het zoiets was. Maar we kunnen onze haatcampagne jegens Marthe nog even voortzetten. Morgen heeft Marthe een wereldbaan en een wereldsalaris en hoeft ze zich de rest van haar leven nergens meer zorgen over te maken. Die kan wel tegen een stootje ;)

Ondertussen posten wij dan wel foto's van Klaasje en alle dames die er niet in gekomen zijn.
Nou ik hoop dat het Lauren is die de wereldbaan gaat krijgen in plaats van Marthe! Hoewel ik het Marthe best wel gun hebben ik en vele vaders er gewoon persoonlijk belang bij dat Lauren erin komt O-)



Oh en trouwens.. Jindra als stewardess O+ :9~
pi_157351194
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:48 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Zou wel echt jammer zijn als ze er morgen uitvliegt.
Het zou voor Lauren misschien wel fijn zijn als ze een radicaal andere haarkleur had gekregen. Dan kan ze een beetje afstand nemen van dat Galaxy Park persona.
pi_157351197
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:46 schreef Memoblokje het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk net te oud om echt zware K3 nostalgie te hebben, maar dit is voor mij wel herkenbaar. Ik vond K2 zocht K3 ook echt leuk om te kijken. Het zelfde nu weer bij K3 zoek K3 en dan wordt het toch wel errug duidelijk hoeveel K3 nummers ik toch eigenlijk wel niet ken.

Naast dat ik de show leuk vind, vind ik het zelf ook super om te kijken hoe het merk K3 in elkaar zit. De dames zelf, de merchandising, het keurslijf, hoe op zoek wordt gegaan naar de nieuwe meiden, hoe het commercieel zo slim mogelijk wordt uitgebuit... prachtig echt waar. Weinig bedrijven die dit zo goed kunnen als Studio 100. Het fascineert me oprecht.
Het is allemaal enorm doordacht en commercieel en toch heeft het voor mij weinig cynisch, zit er een bepaalde puurheid en positiviteit in waardoor ik niet kan denken 'stelletje zakkenvullers'.
Daarvoor zijn de dames te charmant en worden kinderen te blij van dit alles.
(en ik van sommige liedjes eigenlijk ook wel)

Maar wat dat betreft zou ik 't oprecht jammer vinden als er iemand in komt waarvan ik denk 'blergh, stom wijf'. Maarja, beetje lastige eis als de andere 90% van de kijkers dat dan weer van de andere blonde denkt..
pi_157351213
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:49 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ja, zelfde geldt voor mij. Eigenlijk is alles rondom K3 en studio 100 in bepaalde mate wel interessant. En dan komt daar ook nog eens die hele culturele discussie rondom Vlaanderen en Nederland bij kijken. (gaat meestal nergens over, maar toch)
Ja, dat hele NL-BE ding. Ik snap het echt niet. Oprecht niet.
pi_157351239
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:49 schreef Memoblokje het volgende:

[..]

Truth be told, Marthe komt ook echt over als het type dat wel tegen een stootje kan. Een soort van "Als u dat vindt, bon, dat mag. Niet mijn probleem". Goede mentaliteit ook voor in K3. ;)
'Haatcampagne' moet je ook niet te serieus nemen he. Maar ben het met je eens, Marthe heeft wel een erg sterk karakter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
pi_157351244
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:46 schreef Memoblokje het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk net te oud om echt zware K3 nostalgie te hebben, maar dit is voor mij wel herkenbaar. Ik vond K2 zocht K3 ook echt leuk om te kijken. Het zelfde nu weer bij K3 zoek K3 en dan wordt het toch wel errug duidelijk hoeveel K3 nummers ik toch eigenlijk wel niet ken.

Naast dat ik de show leuk vind, vind ik het zelf ook super om te kijken hoe het merk K3 in elkaar zit. De dames zelf, de merchandising, het keurslijf, hoe op zoek wordt gegaan naar de nieuwe meiden, hoe het commercieel zo slim mogelijk wordt uitgebuit... prachtig echt waar. Weinig bedrijven die dit zo goed kunnen als Studio 100. Het fascineert me oprecht.
Hier ook, maar als puberjongetje met K3 opgroeien maakt op een andere manier ook best indruk kan ik je vertellen hoor :@
En nu als volwassene van dat businessmodel leren inderdaad. Hopelijk komt het nog van te pas in de toekomst :)
  donderdag 5 november 2015 @ 23:53:00 #192
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157351245
Als het al zou boeien hoeveel er uit welk land komen sta ik daar nog buiten: Ik heb een vlaamse Pa en hollandse Ma. :P
Schapen zijn relax.
pi_157351261
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:51 schreef Maartel het volgende:

[..]

Het is allemaal enorm doordacht en commercieel en toch heeft het voor mij weinig cynisch, zit er een bepaalde puurheid en positiviteit in waardoor ik niet kan denken 'stelletje zakkenvullers'.
Daarvoor zijn de dames te charmant en worden kinderen te blij van dit alles.
(en ik van sommige liedjes eigenlijk ook wel)
Plus ze leveren gewoon kwaliteit af. Als ik Studio 100 zie, zie ik goede dingen. Mogen die het dan een beetje op hun eigen manier doen? Ik denk alleen maar: 'meer van zulks!'
't Echte en 't ware!
pi_157351281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:15 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Al hun vriendjes vind ik op het eerste gezicht zo eng hard bij hun persoonlijkheid passen.
Eens. Naar aanleiding van brooddoosgate ben ik ook eens gaan graven in het verleden van de kandidates om vooropgezet spel te vinden / uit te sluiten. Maar ook om te kijken of het beeld dat SBS/VTM neerzet van de kandidates wel klopt.

Hanne - Zit inderdaad sinds haar jeugd bij de scouting, en is later vanzelf, na de laatste jeugdgroep, leidster geworden van een groepje met gehandicapte kinderen. Die kinderen zijn oprecht dol op haar. Ze heeft ongeveer een jaar geleden haar haar al rood geverfd. Er is wel een linkje met Studio 100 (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20121212_00400239), maar die is wel heel dun. Het verlegen meisje zonder ervaring lijkt goed te kloppen.

Jindra - Ambitieus meisje en haar karakter zoals getoond in de bootcamp strookt ook met de beelden en interviews van haar tijdens haar studie. Een directe link met Studio 100 is er niet, maar de musicalwereld is klein. Haar vriend werkt voor Albert Verlinde Entertainment. Misschien heeft Jindra zelfs wel auditie gedaan voor Wickie de Viking (Studio 100 productie).

Lauren - Een meisje met vele gezichten. Studio 100 connectie lijkt me duidelijk en ook de samenwerking met Miguel. Ik vind haar moeilijk te peilen, ze heeft iets ontwapenends maar tegelijkertijd ook iets te gemaakt. Na haar geflopte zangcarrière, waarin ze een stuk ouder en volwassener uitziet dan nu, heeft ze zich teruggetrokken uit de entertainment en is ze voor haar studie psychologie gegaan

Marthe - Studio 100 connectie hier ook duidelijk. Zit inderdaad al jaren bij het Studio 100 koor. Zingt nog in een klein amateur (school)bandje waarin ook haar vriendje zit. Verder nooit wat gedaan voor tv en dus inderdaad onervaren.

Klaasje - Geen studio 100 connectie. Christelijke achtergrond, speelt klassieke muziek (dwarsfluit en zang) met 3 zussen en moeder als dirigente in een Quintet (https://www.facebook.com/meijerquintet/). Geen andere klussen op tv gedaan lijkt het.

Lisa - Al jaren op en top model. Voor de rest geen research gedaan, want ik verwacht niet dat zij kans maakt op een plek in K3.

Conclusie, er zijn wel wat kandidates die een connectie hebben met Studio 100, maar dan houdt het ook op. De manier waarop de kandidates werden gepresenteerd bij hun auditie en overkomen op beeld lijkt te kloppen met hun verleden en privé leven.
pi_157351287
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:50 schreef RoyalGala het volgende:

[..]

Nou ik hoop dat het Lauren is die de wereldbaan gaat krijgen in plaats van Marthe! Hoewel ik het Marthe best wel gun hebben ik en vele vaders er gewoon persoonlijk belang bij dat Lauren erin komt O-)

[ afbeelding ]

Oh en trouwens.. Jindra als stewardess O+ :9~
[ afbeelding ]
Mee eens en mee eens. Ik ben zelf nog steeds voor een K4 met Lisa, Lauren, Jindra én Klaasje. Mogen Jindra en Klaasje afwisselen.
pi_157351298
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:52 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

'Haatcampagne' moet je ook niet te serieus nemen he. Maar ben het met je eens, Marthe heeft wel een erg sterk karakter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
Haha, nee, haatcampagne neem ik ook absoluut niet serieus hoor. :D En van mij mag iedereen van Marthe (en haar looks) vinden wat ze willen. Ik heb er zelf totaal geen belang in. Ik vind het persoonlijk juist leuk hoe iedereen hierin (en ten opzichte van de andere meiden) van mening verschilt. Maakt het juist interessant, en iedereen kijkt weer op een andere manier ergens tegenaan. Alleen maar leuk. :Y
  donderdag 5 november 2015 @ 23:58:09 #197
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157351351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:55 schreef Memoblokje het volgende:Maakt het juist interessant, en iedereen kijkt weer op een andere manier ergens tegenaan. Alleen maar leuk. :Y
Het is bijna alsof Studio100 drie verschillende typetjes in één groep wilt zetten voor de marketing. ;)
Schapen zijn relax.
pi_157351357
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:51 schreef Memoblokje het volgende:

[..]

Ja, dat hele NL-BE ding. Ik snap het echt niet. Oprecht niet.
Eigenlijk zijn we gewoon 1 volk, Vlaanderen en Nederland. ;) Maar dit soort culturele dingetjes komen altijd naar boven rondom voetbal of in dit geval K3 Maar het blijft wel geweldig grappig dat beide landen/gebieden dezelfde taal spreken, dat creëert ook weer een soort band.
pi_157351361
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:54 schreef lunatic1985 het volgende:

[..]

Eens. Naar aanleiding van brooddoosgate ben ik ook eens gaan graven in het verleden van de kandidates om vooropgezet spel te vinden / uit te sluiten. Maar ook om te kijken of het beeld dat SBS/VTM neerzet van de kandidates wel klopt.

Hanne - Zit inderdaad sinds haar jeugd bij de scouting, en is later vanzelf, na de laatste jeugdgroep, leidster geworden van een groepje met gehandicapte kinderen. Die kinderen zijn oprecht dol op haar. Ze heeft ongeveer een jaar geleden haar haar al rood geverfd. Er is wel een linkje met Studio 100 (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20121212_00400239), maar die is wel heel dun. Het verlegen meisje zonder ervaring lijkt goed te kloppen.

Jindra - Ambitieus meisje en haar karakter zoals getoond in de bootcamp strookt ook met de beelden en interviews van haar tijdens haar studie. Een directe link met Studio 100 is er niet, maar de musicalwereld is klein. Haar vriend werkt voor Albert Verlinde Entertainment. Misschien heeft Jindra zelfs wel auditie gedaan voor Wickie de Viking (Studio 100 productie).

Lauren - Een meisje met vele gezichten. Studio 100 connectie lijkt me duidelijk en ook de samenwerking met Miguel. Ik vind haar moeilijk te peilen, ze heeft iets ontwapenends maar tegelijkertijd ook iets te gemaakt. Na haar geflopte zangcarrière, waarin ze een stuk ouder en volwassener uitziet dan nu, heeft ze zich teruggetrokken uit de entertainment en is ze voor haar studie psychologie gegaan

Marthe - Studio 100 connectie hier ook duidelijk. Zit inderdaad al jaren bij het Studio 100 koor. Zingt nog in een klein amateur (school)bandje waarin ook haar vriendje zit. Verder nooit wat gedaan voor tv en dus inderdaad onervaren.

Klaasje - Geen studio 100 connectie. Christelijke achtergrond, speelt klassieke muziek (dwarsfluit en zang) met 3 zussen en moeder als dirigente in een Quintet (https://www.facebook.com/meijerquintet/). Geen andere klussen op tv gedaan lijkt het.

Lisa - Al jaren op en top model. Voor de rest geen research gedaan, want ik verwacht niet dat zij kans maakt op een plek in K3.

Conclusie, er zijn wel wat kandidates die een connectie hebben met Studio 100, maar dan houdt het ook op. De manier waarop de kandidates werden gepresenteerd bij hun auditie en overkomen op beeld lijkt te kloppen met hun verleden en privé leven.
Kwaliteits onderzoek hier :o
Is een frisse verademing tussen alle roddel en achterklap hier verder.
Leuk dat iedereen neergezet is als zichzelf. Want K3 speelt in grote mate ook een speelse versie van henzelf.
pi_157351362
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:53 schreef Japepk het volgende:

[..]

Plus ze leveren gewoon kwaliteit af. Als ik Studio 100 zie, zie ik goede dingen. Mogen die het dan een beetje op hun eigen manier doen? Ik denk alleen maar: 'meer van zulks!'
Mee eens. Aan het eind van de dag heeft het (net als bij de klassieke tak van Disney) doorgaans altijd een positieve boodschap. Mensen worden er blij van en leren erdoor. Ja, mensen verdienen eraan. Daardoor blijft het bestaan om mensen blij te maken. Alleen maar respect dat ze dit zo goed weten te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')