Hmm, op het moment het Lowland Trio hier. Lang verhaal...quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Absoluut, ik vind het erg chill om een beetje te lullen over allerlei zinnige en onzinnige zaken. Zeker met een trance-muziekje op de achtergrond.
Haha, die heb ik lang niet meer voorbij horen komen. Ben je op een feestje ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:38 schreef Japepk het volgende:
[..]
Hmm, op het moment het Lowland Trio hier. Lang verhaal...
Zeker. Maar na 2~3 dagen na een uitzending is het meeste helaas wel bediscussieerd op nieuwe mediascoops na, dus dan krijg je ditquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:39 schreef Japepk het volgende:
Al moet ik toch toegeven dat ik de discussies met inhoud de échte moeite van deze reeks vond. Zie je wel dat K3 meer is dan wat domme popjes die een kinderliedje zingen?!
Jup, dit was echt prachtig gedaan toen, kippenvel. Net als de openingsnummers van liveshow 1 en 2. Ik wíst dat die zouden komen. K3 zal morgen MamaSé wel doen, of Heya Mama.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:40 schreef bogtrotter het volgende:
The fuck zitten jullie te lullen in een K3-topic en dan NIET naar K3 te luisteren???
(deze is trouwens ook weer relevant)
Van mij heb je morgen geen last, ik slaap binnen 10 minuutjes en duik waarschijnlijk morgen rondom 12 uur weer eens op. Als alles beslist is, helaas.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:41 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Zeker. Maar na 2~3 dagen na een uitzending is het meeste helaas wel bediscussieerd op nieuwe mediascoops na, dus dan krijg je dit
Ik luister naar de K3-liedjes in mijn hoofd. Degene die me al sinds het begin van deze serie achtervolgen. Nergens meer rustquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:40 schreef bogtrotter het volgende:
The fuck zitten jullie te lullen in een K3-topic en dan NIET naar K3 te luisteren???
Je gaat niet eens (voor de vorm) stemmen? Dan zijn we verloren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van mij heb je morgen geen last, ik slaap binnen 10 minuutjes en duik waarschijnlijk morgen rondom 12 uur weer eens op. Als alles beslist is, helaas.
Die finale was een topshow. So much production value, wow.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:42 schreef Japepk het volgende:
[..]
Jup, dit was echt prachtig gedaan toen, kippenvel. Net als de openingsnummers van liveshow 1 en 2. Ik wíst dat die zouden komen. K3 zal morgen MamaSé wel doen, of Heya Mama.
En morgen gaat iedereen de boel bestoken met hun favoriete combi's en gokken over wie welke haarkleur heeft gekregen? (of dat Studio 100 gewoon een enorme mindfuck heeft uitgehaald en iedereen hetzelfde heeft gehouden behalve Lauren)quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:41 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Zeker. Maar na 2~3 dagen na een uitzending is het meeste helaas wel bediscussieerd op nieuwe mediascoops na, dus dan krijg je dit
Ik weet het. Het is vreselijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je gaat niet eens (voor de vorm) stemmen? Dan zijn we verloren.
Het hielp bij Demi ook nietquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je gaat niet eens (voor de vorm) stemmen? Dan zijn we verloren.
Je wordt bedankt, ik wilde gaan slapen. nanana leukste van het land lalalaquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:40 schreef bogtrotter het volgende:
Het gaat zo stil zijn hier morgen...quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van mij heb je morgen geen last, ik slaap binnen 10 minuutjes en duik waarschijnlijk morgen rondom 12 uur weer eens op. Als alles beslist is, helaas.
Ze hebben ook flink wat geknipt. Gokken op of Marthe een schuine of een rechte pony krijgtquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:45 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
En morgen gaat iedereen de boel bestoken met hun favoriete combi's en gokken over wie welke haarkleur heeft gekregen? (of dat Studio 100 gewoon een enorme mindfuck heeft uitgehaald en iedereen hetzelfde heeft gehouden behalve Lauren)
En of Jindra haar pony kwijt is.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:47 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Ze hebben ook flink wat geknipt. Gokken op of Marthe een schuine of een rechte pony krijgt
Nu vond ik "Alle Kleuren" ook niet zo'n geweldige keuze om de derde liveshow mee te openen. Alsof de enige leuke "welkom"-nummers al hadden gehad en dan maar een ander nummertje moesten bedenken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:42 schreef Japepk het volgende:
[..]
Jup, dit was echt prachtig gedaan toen, kippenvel. Net als de openingsnummers van liveshow 1 en 2. Ik wíst dat die zouden komen. K3 zal morgen MamaSé wel doen, of Heya Mama.
Haha, sorry, sorry... Jullie kunnen het zonder mij aan, ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:47 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Het gaat zo stil zijn hier morgen...
Ik zit tegenwoordig soms zelfs in het stramien van ff wat liedjes youtuben in bed... Het is erg eigenlijk. Wat zouden de dames hier nu van vinden, ik klaag altijd maar dat ik geen vriendin hebquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:47 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Je wordt bedankt, ik wilde gaan slapen. nanan leukste van hetl and lalala
quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:45 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
En morgen gaat iedereen de boel bestoken met hun favoriete combi's en gokken over wie welke haarkleur heeft gekregen? (of dat Studio 100 gewoon een enorme mindfuck heeft uitgehaald en iedereen hetzelfde heeft gehouden behalve Lauren)
Nee, morgen gaan we het nog hebben over de huisdieren van de kandidatesquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:45 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |