Dat gaat niet lukken. Tenzij je waterijs van fruit wil maken, wat volgens mij ook wel een leuk idee is in de zomer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is zo. Kan het ook low-fat of 0% zijn?
zeker daarom moet je ook genoeg etenquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:09 schreef Gray het volgende:
[..]
TS denkt dat voedsel samen met rust en beweging pilaren van de gezondheid zijn.
Goed eten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
zeker daarom moet je ook genoeg eten
Het begin is erquote:Op donderdag 12 november 2015 11:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Goed eten.
Misschien dat het topic nu 'Leven met fruit' moet heten, want ik heb net een mandarijn op en gisteren een tros bananen gekocht, die nog even moeten rijpen.
het linkjequote:Antioxidanten in fruit
Fruit bevat zeer veel antioxidanten, met name polyfenolen, anthocyaninen en natuurlijke vitamine C. Deze stoffen voorkomen niet alleen kanker maar ze versterken het immuunsysteem in het algemeen. Fruit is antioxidantrijker dan de meeste groente en bevat veel meer antioxidant dan melkproducten en graanproducten. Daarom kun je zeggen dat fruit veel gezonder is dan ander voedsel.
Vlees is ook gezond net als fruit.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:20 schreef RingBewoner het volgende:
Ach, ooit was vlees ook gewoon gezond. Zou mij niks verbazen als nieuw onderzoek over een paar jaar aantoont dat groente en fruit helemaal niet zo gezond zijn.
Alleen zijn antioxidanten in je voedsel compleet nutteloos.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:05 schreef Naomi_ het volgende:
Even een antwoord op je vraag ivm waarom je fruit moet eten:
[..]
het linkje
Verder; ik eet super graag fruit. Altijd al graag gegeten, nu nog steeds. Maar fruit is duur, dus ik eet minder dan ik zou willen. Ik koop het vooral in de bonus of eens op de markt.
En ik heb ook enkele bessenstruiken in mijn volkstuintje.
?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:46 schreef erodome het volgende:
Met fruit is het vooral makkelijker om aan je anti oxidanten te komen. Verder weinig calorieen, veel voedingsstoffen.
Ben niet direct bekend met voedingsstoffen die wel in fruit zitten en niet in groente. Algemeen genomen dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |