abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2015 @ 12:51:34 #76
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157489997
Rugzak bij buikdragen. Nu met rugdragen neem ik m'n man mee 8-). Of een schoudertas.
pi_157490318
Ha tof MB! *O*

Ik moet ook iets van een grotere jas ofzo. Wijder. Ik heb 1 wijd-ish jas die over de draagdoek dicht kan, maar das een zomerflutje.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157490345
Ik heb mijn luiertas op zijn langst bij gebrek aan beter. Die kan net om hem heen
pi_157490372
Ben nu trouwens eindelijk aan de Okinami begonnen O+ ik vond hem zķ stug nog in t begin voor zo'n kleine babbie, dat ik een goeikope zachte erbij heb gekocht, een purebabylove. Maar nu ik de oscha heb gebruikt ben ik om :') :P Veeeeel fijner, veel steviger, veel lichter, want A. is natuurlijk al een kilo zwaarder dan in t begin :P scheelt echt zoveel in gewicht joh!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157490377
Ik heb luiers en doekjes los in m'n schoudertas zitten...
pi_157490507
Als we bv een dagje weggaan past dat niet in m'n eigen tas. 2 maten luiers, doekjes, extra setje kleren voor A. Extra setje voor J. En een extra broek voor S. Die wil nog weleens te laat naar de wc gaan :( en dan mijn eigen spullen nog.
Rugtas is een goed idee, die kan mijn man ook dragen zonder dat het er zo vrouwelijk uitziet ;)
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_157491856
Ik ga volgende maand een nieuwe doek/drager kopen. Ik gebruik nu alleen mijn girasol, maar ik wil een mei tai of een tula erbij voor het gemak.
Ik gebruikte bij M vaak een mei tai voor snelle dingen zoals kind naar school brengen, binnenshuis bij drukte etc. Deze beviel altijd goed. Maar nu zie ik dat veel mensen een tula gebruiken en daar heb ik geen ervaring mee. Wat is nou het voordeel van een tula?

En verder ga ik nog zoeken naar een dun doekje, de girasol is binnenshuis net iets te warm. Ik vind deze erg mooi:

Iemand die me kan vertellen over hoppediz?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_157492016
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:23 schreef Estrys het volgende:
Als we bv een dagje weggaan past dat niet in m'n eigen tas. 2 maten luiers, doekjes, extra setje kleren voor A. Extra setje voor J. En een extra broek voor S. Die wil nog weleens te laat naar de wc gaan :( en dan mijn eigen spullen nog.
Rugtas is een goed idee, die kan mijn man ook dragen zonder dat het er zo vrouwelijk uitziet ;)
Ik gebruik vaak zo'n linnen tas die je makkelijk over een schouder draagt. Ik heb een hele leuke van Rupsje Nooitgenoeg O+
pi_157492448
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:39 schreef Fuente het volgende:
Ik ga volgende maand een nieuwe doek/drager kopen. Ik gebruik nu alleen mijn girasol, maar ik wil een mei tai of een tula erbij voor het gemak.
Ik gebruikte bij M vaak een mei tai voor snelle dingen zoals kind naar school brengen, binnenshuis bij drukte etc. Deze beviel altijd goed. Maar nu zie ik dat veel mensen een tula gebruiken en daar heb ik geen ervaring mee. Wat is nou het voordeel van een tula?

En verder ga ik nog zoeken naar een dun doekje, de girasol is binnenshuis net iets te warm. Ik vind deze erg mooi:

[ afbeelding ]

Iemand die me kan vertellen over hoppediz?
Ja, hoi!

Erg dunne doek die ik moeilijk vind om aan te spannen. N. voelde al snel erg zwaar, zelfs toen ze pas 5 kilo was. Nu is ze ruim 7 kilo en draag ik haar nog met gemak in mijn andere doeken, maar mijn Hoppediz heb ik verkocht. ;)
pi_157493895
Ik heb een Hoppediz Chicago, en vond m ook al vrij snel niet echt fijn meer. Te dun inderdaad, dus t sneed en ze zakte gauw naar beneden.
pi_157494191
Oei das jammer, wel fijn om te weten! Nog aanraders voor dunne doeken?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_157494318
Ik heb ook een Yaro la Vita met linnen (hij is origineel wit, die van mij is babyblauw geverfd), die is ook erg dun, maar wel stevig en makkelijk aan te spannen. Mijn Oscha Okinami is met katoen / gekamd katoen en wilde zijde en ook dun en stevig. ^O^

Wat gaaf trouwens MB!

Ik heb gisteren toch een pre-order geplaatst voor de nieuwe Natibaby tje farm. :@ Ik vind hem zo leuk en schattig, het moest gewoon. Nu kan ik niet wachten! *O*
pi_157495134
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een Hoppediz Chicago, en vond m ook al vrij snel niet echt fijn meer. Te dun inderdaad, dus t sneed en ze zakte gauw naar beneden.
Oeh echt? Laat ik die nu eentje binnen krijgen begin komende week. ;( Ik vind 'm zo mooi. Maar nu ik dit lees...
  donderdag 12 november 2015 @ 17:36:11 #89
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157495165
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:12 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Ja, hoi!

Erg dunne doek die ik moeilijk vind om aan te spannen. N. voelde al snel erg zwaar, zelfs toen ze pas 5 kilo was. Nu is ze ruim 7 kilo en draag ik haar nog met gemak in mijn andere doeken, maar mijn Hoppediz heb ik verkocht. ;)
Grappig ik heb m ook (hoppediz Chicago) en vind hem juist super fijn knopen en dragen. Draag Lucas met 9 kilo nog steeds op de buik ermee :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157495353
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:36 schreef Chanty het volgende:

[..]

Grappig ik heb m ook (hoppediz Chicago) en vind hem juist super fijn knopen en dragen. Draag Lucas met 9 kilo nog steeds op de buik ermee :)
Oh gelukkig dat jij enthousiast bent. Hopelijk ben ik dat volgende week ook als 'ie binnen is.
pi_157495587
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:36 schreef Chanty het volgende:

[..]

Echt?

Ik vind m prachtig, en best lekker zacht en fijn voor een klein kindje, maar met 9 kilo niet meer.

Misschien knoopte ik ook wel te slordig hoor oO<
pi_157495607
Dunne doek, komt ie weer: Ellevill Paisley O+
pi_157495633
quote:
11s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:33 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een draagdoek van Nona gewonnen op Facebook! *O* zo leuk! Ik ben zo benieuwd O+
Wat supertof!
Ik wilde heel graag zaterdag de Nona doeken voelen, maar onze dag liep nogal anders.
pi_157507170
Dragen en extra spul doe ik nu gewoon in mijn rugzak en dan de banden van de rugzak over de doek of tula-banden heen. Scheelt natuurlijk dat ik nog buikdraag met Fedje...

Gister een poging gewaagd nav vlindurs filmpje om Fedde op de rug te krijgen met de Tula. Ging niet verkeerd maar hij moet wel echt nog effe groeien of een kussentje onder zijn kont (wat ik had maar toen ik het pakte rolde Fedde precies van de bank :'( en in alle commotie toen vergeten weer).

pi_157507607
Gaaf Lijn O+

Bedankt voor de tips ^O^
Iemand die me nog de voordelen van een tula tov een mei tai bijvoorbeeld kan uitleggen?
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:07:48 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_157507728
dat oortje O+
disclaimer
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:09:16 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_157507749
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:57 schreef Fuente het volgende:
Gaaf Lijn O+

Bedankt voor de tips ^O^
Iemand die me nog de voordelen van een tula tov een mei tai bijvoorbeeld kan uitleggen?
Een Tula is full buckle, dat wil zeggen dat je 'm alleen met gespen vastklikt. Een Mei Tai is een knoopsysteem. Een Tula is dus iets sneller en makkelijker vast te maken, maar het nadeel kan misschien zijn dat het allemaal wat harder / lomper aanvoelt.
disclaimer
pi_157509617
Lijn O+ mooie tula!

Ik heb, vooral met de dikkere Oscha SN, echt moeite met aanspannen. Alles zit strak maar zodra ik de banen onder zijn beentjes door doe, verlies ik spanning. Komt dit nog goed? :') voel me zo klunzig. Hij zit evengoed heerlijk in de doek maar t lijkt me vooral onhandig als hij straks groter is
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:09:51 #99
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157509750
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Lijn O+ mooie tula!

Ik heb, vooral met de dikkere Oscha SN, echt moeite met aanspannen. Alles zit strak maar zodra ik de banen onder zijn beentjes door doe, verlies ik spanning. Komt dit nog goed? :') voel me zo klunzig. Hij zit evengoed heerlijk in de doek maar t lijkt me vooral onhandig als hij straks groter is
Kwestie van ervaring en je tijd nemen om aan te spannen :) Je bedoelt de Nebula? Die is wel fijn qua dikte :)
Moet je eens SN Zen proberen. Hard werken :D

[ Bericht 3% gewijzigd door GotC op 13-11-2015 12:29:42 ]
pi_157510043
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:09 schreef GotC het volgende:

[..]

Kwestie van ervaring en je tijd nemen om aan te spannen :) Je bedoelt de Nubula? Die is wel fijn qua dikte :)
Moet je eens SN Zen proberen. Hard werken :D
ja die. Mijn Ellevill is dunner, die heb ik veel sneller om en een stuk strakker, maar daar kan ik niet lang mee dragen, de SN is veel fijner O+ moet m straks alleen weer inleveren dan krijg ik mijn Natibaby terug. Dat is ook een dikke doek.

Maar G vind dragen zo fijn dus ik denk dat ik er eens in de zoveel tijd wel een doekje bij mag kopen O-) verslavend die doeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')