Ik gebruik vaak zo'n linnen tas die je makkelijk over een schouder draagt. Ik heb een hele leuke van Rupsje Nooitgenoegquote:Op donderdag 12 november 2015 13:23 schreef Estrys het volgende:
Als we bv een dagje weggaan past dat niet in m'n eigen tas. 2 maten luiers, doekjes, extra setje kleren voor A. Extra setje voor J. En een extra broek voor S. Die wil nog weleens te laat naar de wc gaanen dan mijn eigen spullen nog.
Rugtas is een goed idee, die kan mijn man ook dragen zonder dat het er zo vrouwelijk uitziet
Ja, hoi!quote:Op donderdag 12 november 2015 14:39 schreef Fuente het volgende:
Ik ga volgende maand een nieuwe doek/drager kopen. Ik gebruik nu alleen mijn girasol, maar ik wil een mei tai of een tula erbij voor het gemak.
Ik gebruikte bij M vaak een mei tai voor snelle dingen zoals kind naar school brengen, binnenshuis bij drukte etc. Deze beviel altijd goed. Maar nu zie ik dat veel mensen een tula gebruiken en daar heb ik geen ervaring mee. Wat is nou het voordeel van een tula?
En verder ga ik nog zoeken naar een dun doekje, de girasol is binnenshuis net iets te warm. Ik vind deze erg mooi:
[ afbeelding ]
Iemand die me kan vertellen over hoppediz?
Oeh echt? Laat ik die nu eentje binnen krijgen begin komende week.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een Hoppediz Chicago, en vond m ook al vrij snel niet echt fijn meer. Te dun inderdaad, dus t sneed en ze zakte gauw naar beneden.
Grappig ik heb m ook (hoppediz Chicago) en vind hem juist super fijn knopen en dragen. Draag Lucas met 9 kilo nog steeds op de buik ermeequote:Op donderdag 12 november 2015 15:12 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ja, hoi!
Erg dunne doek die ik moeilijk vind om aan te spannen. N. voelde al snel erg zwaar, zelfs toen ze pas 5 kilo was. Nu is ze ruim 7 kilo en draag ik haar nog met gemak in mijn andere doeken, maar mijn Hoppediz heb ik verkocht.
Oh gelukkig dat jij enthousiast bent. Hopelijk ben ik dat volgende week ook als 'ie binnen is.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Grappig ik heb m ook (hoppediz Chicago) en vind hem juist super fijn knopen en dragen. Draag Lucas met 9 kilo nog steeds op de buik ermee
Echt?quote:Op donderdag 12 november 2015 17:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Grappig ik heb m ook (hoppediz Chicago) en vind hem juist super fijn knopen en dragen. Draag Lucas met 9 kilo nog steeds op de buik ermee
Wat supertof!quote:Op donderdag 12 november 2015 11:33 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een draagdoek van Nona gewonnen op Facebook!zo leuk! Ik ben zo benieuwd
Een Tula is full buckle, dat wil zeggen dat je 'm alleen met gespen vastklikt. Een Mei Tai is een knoopsysteem. Een Tula is dus iets sneller en makkelijker vast te maken, maar het nadeel kan misschien zijn dat het allemaal wat harder / lomper aanvoelt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:57 schreef Fuente het volgende:
Gaaf Lijn
Bedankt voor de tips![]()
Iemand die me nog de voordelen van een tula tov een mei tai bijvoorbeeld kan uitleggen?
Kwestie van ervaring en je tijd nemen om aan te spannenquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Lijnmooie tula!
Ik heb, vooral met de dikkere Oscha SN, echt moeite met aanspannen. Alles zit strak maar zodra ik de banen onder zijn beentjes door doe, verlies ik spanning. Komt dit nog goed?voel me zo klunzig. Hij zit evengoed heerlijk in de doek maar t lijkt me vooral onhandig als hij straks groter is
ja die. Mijn Ellevill is dunner, die heb ik veel sneller om en een stuk strakker, maar daar kan ik niet lang mee dragen, de SN is veel fijnerquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Kwestie van ervaring en je tijd nemen om aan te spannenJe bedoelt de Nubula? Die is wel fijn qua dikte
Moet je eens SN Zen proberen. Hard werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |