SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 05-11-2015 14:21:08 ]![]()
Mijn middagvoorstelling is nog heerlijk rustig![]()
De avonden zijn al wel druk."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Is dat niet iets wat we allemaal eigenlijk heel graag willen?quote:Op donderdag 5 november 2015 11:23 schreef Dagonet het volgende:
Carrie zat idd behoorlijk aan de drugs, zo kon ze zich weinig herinneren van de holiday special.
Oh en over de SW spellen... Fuck KOTOR en RPG... Ik wil een nieuwe Tie-Fighter (plus een HD remake van het origineel) & een nieuw spel in de JK reeks... Dat waren nog eens spellen![]()
![]()
ik vond Rebel Assault 2 geweldig met stuurknuppeltje op PCquote:Op donderdag 5 november 2015 12:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat we allemaal eigenlijk heel graag willen?
Oh en over de SW spellen... Fuck KOTOR en RPG... Ik wil een nieuwe Tie-Fighter (plus een HD remake van het origineel) & een nieuw spel in de JK reeks... Dat waren nog eens spellen![]()
![]()
RA heb ik helaas nooit gespeeldquote:Op donderdag 5 november 2015 12:37 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik vond Rebel Assault 2 geweldig met stuurknuppeltje op PC... Ah well... Wel uren en uren gespendeerd aan zowel Tie-Fighter (geniaal verhaal
) en X-Wing (welke veel te moeilijk is
)
![]()
misschien over een jaar als Rogue One: A Star Wars Story uit gaat komen.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
RA heb ik helaas nooit gespeeld... Ah well... Wel uren en uren gespendeerd aan zowel Tie-Fighter (geniaal verhaal
) en X-Wing (welke veel te moeilijk is
)
dat er weer een X-WIng spel komt![]()
![]()
Geleend van een vriendje van me destijds en in 1 ruk doorgespeeldquote:Op donderdag 5 november 2015 12:37 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik vond Rebel Assault 2 geweldig met stuurknuppeltje op PC
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
echt wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:12 schreef laforest het volgende:
Geen Luke in the OP.![]()
[ afbeelding ]![]()
Awwww in the spoiler. Thanks.quote:
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
het is Luke, omdat zijn vader zijn hand heeft afgehakt hij heeft nu een kunst hand.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Buiten dat zijn er ook nog geen beelden van Luke, áls dat al Luke is![]()
Ik ga er ook van uit dat het 100% Luke isquote:Op donderdag 5 november 2015 13:49 schreef KingRadler het volgende:
[..]
het is Luke, omdat zijn vader zijn hand heeft afgehakt hij heeft nu een kunst hand.Maar zelfs dat is nog niet bevestigd.
![]()
hier een interview met Daisy Ridley staan wel spoilers in
http://www.hollywoodrepor(...)5-how-unknown-836637![]()
Zitten inderdaad wel wat milde spoilers in, maar niets wat te veel weg geeft. Lijkt me ook niet dat de studio's dit zouden toe staan. Je merkt wel dat de marketing trein langzaam aan op gang komt.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:59 schreef KingRadler het volgende:
hier een interview met Daisy Ridley staan wel spoilers in
http://www.hollywoodrepor(...)5-how-unknown-836637
Hier nog een interview met Boyega: http://features.cnet.com/(...)ew-face-of-star-wars![]()
DUIDELIJK Boba Fett, jonge.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:12 schreef laforest het volgende:
Geen Luke in the OP.![]()
[ afbeelding ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Boba Fett is dood, ventje.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
DUIDELIJK Boba Fett, jonge.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Leugens.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Prachtige actie, https://www.yahoo.com/mov(...)-gets-220240212.html, mooi dat de cast er ook aandacht aan heeft besteed!![]()
ik hoop dat ze over dat vverhaal een film maken!quote:Op donderdag 5 november 2015 23:19 schreef lord_bono het volgende:
Prachtige actie, https://www.yahoo.com/mov(...)-gets-220240212.html, mooi dat de cast er ook aandacht aan heeft besteed!
oh, wacht...........Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Fanboysquote:Op vrijdag 6 november 2015 06:14 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik hoop dat ze over dat vverhaal een film maken!
oh, wacht...........![]()
![]()
Niet volgens de Legends EU, dus het is een kwestie van tijd voordat de huidige canon dat stukje ook eruit vist.quote:Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
In de canon is hij hartstikke dood.quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet volgens de Legends EU, dus het is een kwestie van tijd voordat de huidige canon dat stukje ook eruit vist.![]()
Nou, hij ligt in de Sarlacc en dat kost duizend jaar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
In de canon is hij hartstikke dood.
Genoeg kans om eruit te komen, wat hem dan ook lukte in Tales of Jabba's Palace.
Aangezien ze in de nieuwe canon genoeg uit de oude EU terug halen is het prima te verwachten dat Boba terugkomt.
Lucas zelf heeft het ook blijkbaar aangegeven:
https://www.reddit.com/r/(...)nd/ciz7w38?context=3Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Het verteren inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, hij ligt in de Sarlacc en dat kost duizend jaar.
Genoeg kans om eruit te komen, wat hem dan ook lukte in Tales of Jabba's Palace.
Aangezien ze in de nieuwe canon genoeg uit de oude EU terug halen is het prima te verwachten dat Boba terugkomt.
https://www.reddit.com/r/(...)nd/ciz7w38?context=3![]()
Ik denk ook wel dat er ruimte is om hem terug te halen in de comics of een serie, zoals Rebels, na RotJ.![]()
Ze zouden gek zijn als ze het niet zouden doen.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Ze zouden een hele serie films over zijn avonturen kunnen maken en we hebben het hier over Disney...quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:32 schreef Dagonet het volgende:
Ze zouden gek zijn als ze het niet zouden doen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hij kwam al regelmatig voor in Clone Wars natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ze zouden een hele serie films over zijn avonturen kunnen maken en we hebben het hier over Disney...Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Boba Fett had toch ook een zoonquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, hij ligt in de Sarlacc en dat kost duizend jaar.
https://www.reddit.com/r/(...)nd/ciz7w38?context=3![]()
Nee, dat was Jango in de prequels.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Boba Fett had toch ook een zoon
Boba had een dochter blijkbaar: http://starwars.wikia.com/wiki/Ailyn_Vel
En een kleindochter: http://starwars.wikia.com/wiki/Mirta_GevOp woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Als Episode 7 een succes word zal Disney zeker al gaan kijken naar de jaren 20 om ook nog Episode 10 / 11 en 12 uit te gaan brengen.![]()
het is ook niet voor niets dat the force awakens nergens als episode 7 aangeduid wordtquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:06 schreef KingRadler het volgende:
Als Episode 7 een succes word zal Disney zeker al gaan kijken naar de jaren 20 om ook nog Episode 10 / 11 en 12 uit te gaan brengen.![]()
In de opening "crawl" zal wel gewoon Episode VII vermeld worden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
het is ook niet voor niets dat the force awakens nergens als episode 7 aangeduid wordt![]()
En dat is niet erg, Disney brengt weinig slechte films uit de afgelopen decennia, hooguit middelmatig.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:06 schreef KingRadler het volgende:
Als Episode 7 een succes word zal Disney zeker al gaan kijken naar de jaren 20 om ook nog Episode 10 / 11 en 12 uit te gaan brengen.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Inderdaad, kijk bijvoorbeeld naar Pirates of the Caribean, een zeer succesvolle filmserie, waarbij eigenlijk alleen het 4e deel matig te noemen is. Disney is naar mijn mening een erg degelijke partij wat betreft grote filmproductiesquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat is niet erg, Disney brengt weinig slechte films uit de afgelopen decennia, hooguit middelmatig.![]()
Zelfs Lone Ranger en John Carter hebben meer te lijden gehad onder een slechte marketing dan dat het echt slechte films zijn. Prima vermakelijke zaterdagmiddagactiefilms. Je moet er alleen niet teveel van verwachten.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:14 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk bijvoorbeeld naar Pirates of the Caribean, een zeer succesvolle filmserie, waarbij eigenlijk alleen het 4e deel matig te noemen is. Disney is naar mijn mening een erg degelijke partij wat betreft grote filmproductiesOp woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Die 4 miljard gaat Disney met gemak terug verdienen, denk niet eens dat ze daar de 6 films voor nodig hebben. Met merchandise, games, boeken/comics en de films natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:20 schreef KingRadler het volgende:
Disney moet ook die 4 Miljard terug krijgen die ze betaald hebben voor Star Wars.
Heb ook vertrouwen er in dat Disney er (minstens) degelijke films van maakt. Echt slechte films brengen ze zelden uit, en sommige films zijn onterecht door de critics "kapot" gemaakt.![]()
Ha, was je me net voor: Internationale trailer voor Star Wars: The Force Awakensquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:45 schreef lord_bono het volgende:
Nieuwe (Japanse) trailer met nieuwe beelden, getoond op de D23 in Tokyo.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Haha, scheelde niet veelquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ha, was je me net voor: Internationale trailer voor Star Wars: The Force Awakens![]()
![]()
Ja, je kunt 'm hier bekijken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:38 schreef KingRadler het volgende:
heeft iemand een link naar de hele film
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Zitten echt weer prachtige shots in de trailer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was toch even eenmomentje.
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:27 schreef Donderjagers het volgende:
Dit vond ik ook een erg mooi shot ja, dat echte realistische Star Wars gevoel. schitterendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was toch even eenmomentje.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Mwah, Iron Man 3 had beter gekunnen en vooral Avengers 2 was met geen enkele instelling middelmatig te noemen...quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat is niet erg, Disney brengt weinig slechte films uit de afgelopen decennia, hooguit middelmatig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bedenk me net pas dat de laatste woorden uit de nieuwe trailer een leuke referentie naar A New Hope zijn.You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright![]()
Trailer geeft toch weer wat details prijs over het verhaal. Tenminste, volgens mij weet ik nu weer wat dingen die ik eerst niet wist.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Maar je weet het niet zeker hèquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:19 schreef Komakie het volgende:
Trailer geeft toch weer wat details prijs over het verhaal. Tenminste, volgens mij weet ik nu weer wat dingen die ik eerst niet wist.
Dat geluid van die Tie fighters geeft me altijd weer kippenvel. Hoe dichterbij de releasedatum hoe groter het ongeduld hier..![]()
Mooi designquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:57 schreef Skull-splitter het volgende:
omdat rennen toch geen zin heeft![]()
![]()
Was vandaag even in de Bart Smit.
Al een hele lading merchandise te zien daar.
Lego, poppen, figurines, maskers, lightsabers, spellen...
Snel wegeggaan.
Er stonden daar figuurtjes die nog helemaal niet in de trailer te zien waren, maar ook lego sets die volgens mij zo op scenes uit TFA zijn geinspireerd.
Ook gezien: een Monopoly spel met TFA artwork.
(in spoiler tags om het weg te houden als iemand het echt niet wil zien).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:54 schreef PPL het volgende:
Was vandaag even in de Bart Smit.
Al een hele lading merchandise te zien daar.
Lego, poppen, figurines, maskers, lightsabers, spellen...
Snel wegeggaan.
Er stonden daar figuurtjes die nog helemaal niet in de trailer te zien waren, maar ook lego sets die volgens mij zo op scenes uit TFA zijn geinspireerd.
Ook gezien: een Monopoly spel met TFA artwork.
(in spoiler tags om het weg te houden als iemand het echt niet wil zien).Nice! Er zijn inderdaad al een aantal figuren bekend door de action figures die al te koop zijn. Natuurlijk nog niet in welke context ze terug komen, al lijkt dat bij de Lego sets wel anders inderdaad. Wat betreft de Monopoly set vind ik het wel jammer dat het nog niet volledig The Force Awakens is, gezien de pionnen. Dan had ik liever gezien dat ze zoiets een paar weken na de release pas uitbrengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door lord_bono op 07-11-2015 18:34:31 ]![]()
Voor mij hoeft Boba Fett niet terug te komen. Veel meer dan een coole helm heeft die niet te bieden.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Mwach, je zou er aardige star wars westerns mee kunnen schrijven hoor...quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor mij hoeft Boba Fett niet terug te komen. Veel meer dan een coole helm heeft die niet te bieden.
The Good, the Fett and the Ugly.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwach, je zou er aardige star wars westerns mee kunnen schrijven hoor...
The Good, the Fett and the Ugly.![]()
![]()
![]()
Maar ik meen het wel. Ik denk ook dat het mooi aan het universum is, je kunt er alle kanten mee op.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwach, je zou er aardige star wars westerns mee kunnen schrijven hoor...
The Good, the Fett and the Ugly.!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
De eerste TV-Spot van Star Wars: The Force Awakens!
[ Bericht 61% gewijzigd door lord_bono op 08-11-2015 16:34:23 ]![]()
Nee. Geen spots. Asjeblieft.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Na de trailer van een paar weken terug had ik niet verwacht dat we nog zo veel nieuwe beelden zouden krijgen. Nu een internationale trailer met enorm veel nieuwe beelden en een TV-spot met nieuwe beelden. Hoeft voor mij ook nietquote:Zeker niet als je bedenkt dat we nog 4,5 week te gaan hebben, meer nieuwe beelden hoeft niet wat dat betreft. De huidige beelden maken al meer dan genoeg indruk
![]()
![]()
Ik zou het er gewoon bij houden. Magoed, Disney geeft tegenwoordig net als zo'n beetje alle studio's de halve film gewoon weg... Ik SNAP het niet.quote:Op zondag 8 november 2015 16:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Na de trailer van een paar weken terug had ik niet verwacht dat we nog zo veel nieuwe beelden zouden krijgen. Nu een internationale trailer met enorm veel nieuwe beelden en een TV-spot met nieuwe beelden. Hoeft voor mij ook nietZeker niet als je bedenkt dat we nog 4,5 week te gaan hebben, meer nieuwe beelden hoeft niet wat dat betreft. De huidige beelden maken al meer dan genoeg indruk
Mwoah, qua weggeven van de film, plot details etc, ben ik het niet echt met je eens. Maar er is wel een gevaar als ze nu nog 3-4 TV-spots maken, waarin ook weer nieuwe beelden getoond gaan worden, dan geven ze echt te veel beelden vrij.quote:Op zondag 8 november 2015 16:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zou het er gewoon bij houden. Magoed, Disney geeft tegenwoordig net als zo'n beetje alle studio's de halve film gewoon weg... Ik SNAP het niet.![]()
De halve film weggeven? Daarom weet ook iedereen dus al waar Luke is....Probeer maar eens een trailer te maken die helemaal niks weggeeft. Dan houd je geen trailer meer over. De trailers laten genoeg zien zonder veel weg te geven. Iedereen doet alsof ze weten hoe het verhaal in elkaar steekt maar het is gewoon allemaal giswerk.![]()
Mja, het enige half interessante aan deze spot is de voice over, de beelden zijn variaties van wat we al gezien hebben.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Bijna alle grote blockbusters van de afgelopen paar jaar zijn compleet vrijgegeven, of in ieder geval alle spannende momenten.quote:Op zondag 8 november 2015 16:54 schreef The_Playmaker het volgende:
De halve film weggeven? Daarom weet ook iedereen dus al waar Luke is....Probeer maar eens een trailer te maken die helemaal niks weggeeft. Dan houd je geen trailer meer over. De trailers laten genoeg zien zonder veel weg te geven. Iedereen doet alsof ze weten hoe het verhaal in elkaar steekt maar het is gewoon allemaal giswerk.
Jurassic World kon je zelfs gewoon overslaan als je alle spots gezien had.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Inderdaad, het meeste trieste geval vind ik nog wel de laatste Terminator.quote:Op zondag 8 november 2015 18:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bijna alle grote blockbusters van de afgelopen paar jaar zijn compleet vrijgegeven, of in ieder geval alle spannende momenten.
Jurassic World kon je zelfs gewoon overslaan als je alle spots gezien had.
Op basis van de beelden van Star Wars denk ik (nog) niet dat ze zich hier ook schuldig aan maken. Kan nog komen, of dat moet blijken na het zien van de film.![]()
Gewoon niet kijken. Waarom zou je? We gaan toch al massaal. De hele film zien we over een paar weken wel.![]()
Dat vooral: die paar weken overleef ik ook zonder spotjes. Maar anno nu moet je haast moeite doen om spoilers of domweg beelden te ontwijken...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nou, zo moeilijk hoeft dat niet te zijn, maar als je nou eens niet de hele tijd in dit topic zou kijken/posten, zou je een heel stuk minder mogelijke spoilers tegen komen.quote:Op zondag 8 november 2015 20:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat vooral: die paar weken overleef ik ook zonder spotjes. Maar anno nu moet je haast moeite doen om spoilers of domweg beelden te ontwijken...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Mwah dit topic is niet zo erg, maar dat m'n hele twitter/facebook timeline vol staat met artikelen als '20 THINGS YOU MIGHT'VE MISSED IN THE NEW TRAILER' met direct plaatjes erbij is een stuk vervelender.quote:Op maandag 9 november 2015 01:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou, zo moeilijk hoeft dat niet te zijn, maar als je nou eens niet de hele tijd in dit topic zou kijken/posten, zou je een heel stuk minder mogelijke spoilers tegen komen.
Denk dat Skull-splitter tegen hetzelfde aanloopt"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Dit.quote:Op maandag 9 november 2015 07:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah dit topic is niet zo erg, maar dat m'n hele twitter/facebook timeline vol staat met artikelen als '20 THINGS YOU MIGHT'VE MISSED IN THE NEW TRAILER' met direct plaatjes erbij is een stuk vervelender.
Denk dat Skull-splitter tegen hetzelfde aanloopt
Ik volg nogal wat pagina's die helaas zonder enig nadenken gewoon foto's posten, want nieuws.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat laatste shot met de Falcon, die is vettttquote:Op zondag 8 november 2015 16:05 schreef lord_bono het volgende:
De eerste TV-Spot van Star Wars: The Force Awakens!![]()
Nog zes weekjes... Elk weekend een deel kijken en dan 20 december in de middag naar IMAX
Is dat niet gewoon hun werk?quote:Op maandag 9 november 2015 08:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit.
Ik volg nogal wat pagina's die helaas zonder enig nadenken gewoon foto's posten, want nieuws.
Ik bedoel, dan nog kun je ook die pagina's niet volgen en volgens mij kun je bij Facebook gewoon uitzetten dat je een bepaald soort artikelen ziet.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Maar dan blijft er zo weinig over... probleem is dat het, in mijn geval, geen dedicated star wars pagina's zijn maar zaken zoals IGN e.d.quote:Op maandag 9 november 2015 11:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hun werk?
Ik bedoel, dan nog kun je ook die pagina's niet volgen en volgens mij kun je bij Facebook gewoon uitzetten dat je een bepaald soort artikelen ziet.
Ik zou dan alle kanalen in mijn interesse-gebied moeten blokken totdat Star Wars uit is... ook niet echt een optie. Heb niet zo'n moeite met spoilers, maar het is zo moeilijk om er helemaal niets van mee te krijgen."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Niet alles van die pagina's spoilt. Das het rotte. Van IGN tot prop replica fora hebben pagina's die ik volg maar bij elke trailer vliegen de nitpicks en screenshots je om de oren.quote:Op maandag 9 november 2015 11:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hun werk?
Ik bedoel, dan nog kun je ook die pagina's niet volgen en volgens mij kun je bij Facebook gewoon uitzetten dat je een bepaald soort artikelen ziet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Volgens mij kun je wel op facebook nieuwsberichten uitschakelen waardoor je nieuws over Star Wars niet meer ziet.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
'hide post' of 'unfollow x'quote:Op maandag 9 november 2015 13:57 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij kun je wel op facebook nieuwsberichten uitschakelen waardoor je nieuws over Star Wars niet meer ziet.
veel meer opties heb je niet.
maar da's wel heel erg offtopic
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Op boards.theforce.net is in een topic al de complete verhaallijn uitgeplozen. Zijn nog steeds vermoedens, maar ik moet zeggen dat ze er wel heel veel moeite in hebben gestoken en dat het ook akellijk goed overeenkomt met alle beelden en informatie die we tot nu toe hebben.
Niet klikken als je geen spoiler wilt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikzelf heb nooit moeite met spoilers, voor mij verminderen ze niet de kijkwaardigheid, en het blijven speculaties, dus tja.![]()
quote:Op maandag 9 november 2015 14:05 schreef Opkloter het volgende:
Op boards.theforce.net is in een topic al de complete verhaallijn uitgeplozen. Zijn nog steeds vermoedens, maar ik moet zeggen dat ze er wel heel veel moeite in hebben gestoken en dat het ook akellijk goed overeenkomt met alle beelden en informatie die we tot nu toe hebben.
Niet klikken als je geen spoiler wilt:Er is al genoeg te vinden dat niet meer onder speculatie valt maar haast echt spoilers zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikzelf heb nooit moeite met spoilers, voor mij verminderen ze niet de kijkwaardigheid, en het blijven speculaties, dus tja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb voor mijn vriend tickets gehaald voor s'ochtends vroeg, VIP plaatsen in de imax zaal Eindhoven. Maar ook hij kan geen star wars nieuws meer zien nu. Haha..![]()
Ik heb de verhaallijn gelezen en als dat echt is wordt het een tamelijk coole filmquote:Op maandag 9 november 2015 14:35 schreef lord_bono het volgende:
Op boards.theforce.net is in een topic al de complete verhaallijn uitgeplozen. Zijn nog steeds vermoedens, maar ik moet zeggen dat ze er wel heel veel moeite in hebben gestoken en dat het ook akellijk goed overeenkomt met alle beelden en informatie die we tot nu toe hebben.![]()
Alleen wel jammer dat;
*Vette Mogelijke Spoiler Alert!!!!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"![]()
quote:Op maandag 9 november 2015 15:11 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Ik heb de verhaallijn gelezen en als dat echt is wordt het een tamelijk coole film![]()
Alleen wel jammer dat;
*Vette Mogelijke Spoiler Alert!!!!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 november 2015 15:17 schreef Opkloter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trailer met chronologische volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door lord_bono op 09-11-2015 15:47:24 ]![]()
quote:Op maandag 9 november 2015 15:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige dingen zie je inderdaad van mijlen ver aankomen, maar dat geeft me dan weer de hoop dat ze 't toch niet doen, juist omdat het te obvious is.SPOILER: Trailer met chronologische volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 november 2015 14:05 schreef Opkloter het volgende:
Niet klikken als je geen spoiler wilt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikzelf heb nooit moeite met spoilers, voor mij verminderen ze niet de kijkwaardigheid, en het blijven speculaties, dus tja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
quote:Op maandag 9 november 2015 15:11 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Ik heb de verhaallijn gelezen en als dat echt is wordt het een tamelijk coole film![]()
Alleen wel jammer dat;
*Vette Mogelijke Spoiler Alert!!!!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)![]()
quote:Op maandag 9 november 2015 15:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trailer met chronologische volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
quote:Op maandag 9 november 2015 16:36 schreef Fylax het volgende:
[..]dat is over zijn jonge jaren, tussen ep. 3 en ep. 4. zeg maar 20 jaar voor A New hopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 november 2015 16:39 schreef Komakie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 november 2015 16:39 schreef Komakie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JJ Abrams heeft het volgende in een interview medegedeeld!quote:Wired: One thing I know about you is that you love a mystery. You love to surprise an audience. How have you felt about those teasers—about revealing parts of the movie, necessarily talking about and marketing it, versus allowing the story to unfold on your terms?
JJ Abrams: I give credit to, and frankly surprisingly so, the incredible people at Disney, especially Alan Horn [chair of Walt Disney Studios] and Bob Iger [Disney CEO]. Bob’s been unbelievably collaborative and supportive of this entire process. When it came to marketing, I was expecting Disney to want to put out an overabundance of material. But they’ve been incredibly reluctant to do that. They want this thing to be an experience for people when they go to see the film. And I’m grateful for that.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: