Steek- proefsgewijsquote:Op donderdag 5 november 2015 09:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het slaat ook echt nergens op deze aanpassing
En hoe gaan ze dat controleren?
Ok, die zie ik niet. Dit is best een schriel borstje. Ik heb al ongeveer meer dan dat!quote:
O sorry, my badquote:
Inderdaad, die ja. Die tweede dus. Meneer Warnawa.quote:
Nope. Sorry.quote:
quote:
Nobelquote:
In een van beide situaties mag het wel dan?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar liggen de grenzen eigenlijk? 1 jaar geen anale seks, orale seks, ..?
Ik dacht dat ik laatst iets las over dat je 1 jaar geen seks mag hebben, dat je dan wel bloed mag geven.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nobel!
[..]
In een van beide situaties mag het wel dan?
Ja. Dat was de vraag.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst iets las over dat je 1 jaar geen seks mag hebben, dat je dan wel bloed mag geven.
De achterliggende gedachte is dat homo's vies en eng zijn, en dus geen bloed mogen geven. En eerst wilde ze als criterium hanteren dat je het afgelopen jaar niet naar het Eurovisiesongfestival mag hebben gekeken, maar kennelijk heeft iemand Sanguin uitgelegd dat heus niet alle homo's daar fan van zijn. Dus dan maar 1 jaar geen vieze homo seks. Dat het door Sanguin wordt gespinned alsof homo's nu *wel* bloed mogen geven is onzin, want in de praktijk komt het er op neer dat het niet mag. Beetje zoals destijds homo's in het Amerikaanse leger.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nobel!
[..]
Duh. En het COC accepteert hetquote:Op donderdag 5 november 2015 11:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte is dat homo's vies en eng zijn, en dus geen bloed mogen geven. En eerst wilde ze als criterium hanteren dat je het afgelopen jaar niet naar het Eurovisiesongfestival mag hebben gekeken, maar kennelijk heeft iemand Sanguin uitgelegd dat heus niet alle homo's daar fan van zijn. Dus dan maar 1 jaar geen vieze homo seks. Dat het door Sanguin wordt gespinned alsof homo's nu *wel* bloed mogen geven is onzin, want in de praktijk komt het er op neer dat het niet mag. Beetje zoals destijds homo's in het Amerikaanse leger.
Ik volg die media niet zo, maar begreep dat dit in overeenstemming met COC was..quote:Op donderdag 5 november 2015 11:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze teleurgesteld waren, en het symbolisch noemde enzo.
Both.quote:
Oy, no bottom shamingquote:
Ik mag het, ik doe het nietquote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nobel!
[..]
Ik ook. Ik begreep er niks van.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dacht dat het een verkapte "wie heeft er al een jaar geen seks gehad" vraag was.
Zet je alu hoedje af.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte is dat homo's vies en eng zijn, en dus geen bloed mogen geven. En eerst wilde ze als criterium hanteren dat je het afgelopen jaar niet naar het Eurovisiesongfestival mag hebben gekeken, maar kennelijk heeft iemand Sanguin uitgelegd dat heus niet alle homo's daar fan van zijn. Dus dan maar 1 jaar geen vieze homo seks. Dat het door Sanguin wordt gespinned alsof homo's nu *wel* bloed mogen geven is onzin, want in de praktijk komt het er op neer dat het niet mag. Beetje zoals destijds homo's in het Amerikaanse leger.
My chair will end up in your face,i f you're not careful nowquote:
Zo interpreteerde ik m ook jaquote:Op donderdag 5 november 2015 12:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mag het, ik doe het niet
Dacht dat het een verkapte "wie heeft er al een jaar geen seks gehad" vraag was.
Was ook een grapje hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
My chair will end up in your face,i f you're not careful now
Wees blij dat ze er zijn
Het gaat niet om homo's, het gaat om man-op-man seks. Je mag ook een jaar lang geen bloed geven na betaalde seks om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Maar wat vinden ze seks? Samen rukken, orale seks, condooms of niet, droogneuken, penetratie..?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat niet om homo's, het gaat om man-op-man seks.
Ik denk anaal doordat daarbij de grootste kans op overdracht van SOA's is.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar wat vinden ze seks? Samen rukken, orale seks, condooms of niet, droogneuken, penetratie..?
Sanguin is geen fijne organisatie. In Nederland hebben ze een monopolie positie (in tegenstelling tot België waar een liter bloed ook aanzienlijk goedkoper is.) Hun grondstof (bloed) krijgen ze gratis gedoneerd. Het bestuur heeft een christelijke signatuur en kent zichzelf enorme bonussen toe (waar al eerder opheft over is geweest). En ik heb eens een interview gezien met de (voormalige) bestuursvoorzitter, waaruit bleek dat zijn bezwaren tegen bloed donerende homo's vooral van religieuze aard waren.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zet je alu hoedje af.
Of ik m'n naieviteits keppeltje.
Eew.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Sanguin is geen fijne organisatie. In Nederland hebben ze een monopolie positie (in tegenstelling tot België waar een liter bloed ook aanzienlijk goedkoper is.) Hun grondstof (bloed) krijgen ze gratis gedoneerd. Het bestuur heeft een christelijke signatuur en kent zichzelf enorme bonussen toe (waar al eerder opheft over is geweest). En ik heb eens een interview gezien met de (voormalige) bestuursvoorzitter, waaruit bleek dat zijn bezwaren tegen bloed donerende homo's vooral van religieuze aard waren.
Dus alu-hoedje? Nee, niet echt.
Vandaar dat ik ook zei "Of ik mijn naieviteits keppeltje"quote:Op donderdag 5 november 2015 13:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Sanguin is geen fijne organisatie. In Nederland hebben ze een monopolie positie (in tegenstelling tot België waar een liter bloed ook aanzienlijk goedkoper is.) Hun grondstof (bloed) krijgen ze gratis gedoneerd. Het bestuur heeft een christelijke signatuur en kent zichzelf enorme bonussen toe (waar al eerder opheft over is geweest). En ik heb eens een interview gezien met de (voormalige) bestuursvoorzitter, waaruit bleek dat zijn bezwaren tegen bloed donerende homo's vooral van religieuze aard waren.
Dus alu-hoedje? Nee, niet echt.
Je kan al een SOA krijgen van droogneuken, dus tja.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar wat vinden ze seks? Samen rukken, orale seks, condooms of niet, droogneuken, penetratie..?
Bottomshaming is a very current issuequote:Op donderdag 5 november 2015 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was ook een grapje hoor.
Ik heb ze ook nodig.![]()
Preuts.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:32 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, ik vroeg me recent af of er ook een woord is voor iemand die niet aan anale seks doet. Je hebt top, bottom en vers, maar is er ook iets voor geen seks?
Geen penispenetratie lijkt me dan een betere term, aangezien er ook nog orale seks bestaat of penetratie van andere lichaamsdelen en zeau.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:32 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, ik vroeg me recent af of er ook een woord is voor iemand die niet aan anale seks doet. Je hebt top, bottom en vers, maar is er ook iets voor geen seks?
Ja, best welquote:Op donderdag 5 november 2015 13:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen penispenetratie lijkt me dan een betere term, aangezien er ook nog orale seks bestaat of penetratie van andere lichaamsdelen en zeau.
Klinkt wel vies zoals ik het zeg.
Ik heb ook geen verstand van homo's joh, lul gewoon een beetje mee.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, best welVroeg me gewoon af of er een slang-woord voor was in "the scene", aangezien ik daar niet vertoef.
Niet dat ik weet. Want aseksueel is weer anedrs, da's niet meedoen aan alle vormen van seks. Ik ken er geen woord voor. Ik heb er geen woorden voooooooooor!quote:Op donderdag 5 november 2015 13:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, best welVroeg me gewoon af of er een slang-woord voor was in "the scene", aangezien ik daar niet vertoef.
Misschien kunnen we er een woord voor verzinnen. Bijvoorbeeld een 'pijp-maarniet-neukslet' ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Want aseksueel is weer anedrs, da's niet meedoen aan alle vormen van seks. Ik ken er geen woord voor. Ik heb er geen woorden voooooooooor!
Laten we t aan Sebastiansdrawings vragen
Nee, aseksueel is geen seksuele aantrekkingskracht voelen. Je hebt geen seksuele aantrekkingskracht nodig om seks te hebbenquote:Op donderdag 5 november 2015 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Want aseksueel is weer anedrs, da's niet meedoen aan alle vormen van seks. Ik ken er geen woord voor. Ik heb er geen woorden voooooooooor!
Exit-onlyquote:Op donderdag 5 november 2015 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een woord voor verzinnen. Bijvoorbeeld een 'pijp-maarniet-neukslet' ofzo.
How should I knowquote:Op donderdag 5 november 2015 13:36 schreef Ang3l het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's wel zo'n hetero uitspraakquote:
Volgens mij zijn er ook zat homo's die om die reden niet aan anale seks doen.quote:
Vast welquote:Op donderdag 5 november 2015 15:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook zat homo's die om die reden niet aan anale seks doen.
Of alleen als top.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook zat homo's die om die reden niet aan anale seks doen.
Da's wel een erg oosterse opvattingquote:Op donderdag 5 november 2015 15:36 schreef Kaas- het volgende:
Het is wel waar dat dat een beetje taboe is. Zeg maar, al je heterovrienden boeit het geen reet dat je homo bent maarrrr ze gaan er wel van uit dat je anderen te grazen neemt en zo toch nog een echte man bent.
Sommige vrienden van me leven nog in 2014.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's wel een erg oosterse opvatting
Of oud Grieks.
Iig, niet meer anno 2015.
Terwijl het voor de top ranziger is dan voor de bottom, volgens mij (ik heb alleen theoretische kennisquote:
Ben je van de exit-only kerk of wacht je gewoon nog geduldig op een eerste poging?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Terwijl het voor de top ranziger is dan voor de bottom, volgens mij (ik heb alleen theoretische kennis).
Voornamelijk het laatste, maar ik vermoed dat het in mijn geval meer aan gedoe kost dan het aan genot oplevert, dus ik sta er ook niet om te springen.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je van de exit-only kerk of wacht je gewoon nog geduldig op een eerste poging?
quote:Op donderdag 5 november 2015 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voornamelijk het laatste, maar ik vermoed dat het in mijn geval meer aan gedoe kost dan het aan genot oplevert, dus ik sta er ook niet om te springen.
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:05 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Dit vraagt om een poll.
Poll: Anale sex?
• Anaal curious
• Power bottom
• Strictly top
• Exit only
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Of we hebben last van lurkers.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:17 schreef Kaas- het volgende:
Alleen de twee users boven mij hebben gestemd en tot nu toe alle (2) stemmen op dezelfde categorie, dus dat is ook weer duidelijk.
Anaal curious kan ook met een vrouw zijn of zelfs in je eentje.quote:
Ja, beide waar.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anaal curious kan ook met een vrouw zijn of zelfs in je eentje.
Wel een beetje een gebrekkige pollquote:Op donderdag 5 november 2015 17:05 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Dit vraagt om een poll.
Poll: Anale sex?
• Anaal curious
• Power bottom
• Strictly top
• Exit only
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je vergeet exit only nog.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een beetje een gebrekkige poll
Als je anaal doet ben je dus OF strictly top OF een power bottom?
Versatile bestaat niet? En een power bottom is niet hetzelfde als een gewone bottom
Beperkte keuze hieroJe pakt alleen de uitersten van het spectrum.
• Strictly top
• Versatile top
• Versatile
• Versatile bottom
• Bottom
• Power bottom
Er zijn 50 lurkers in dit topicquote:
Anonymous zou hen moeten hacken en openbaren.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er zijn 50 lurkers in dit topic
Hoi, ben je top, bottom, vers of exit-only?quote:
Ik heb dat Bromance-filmpje nu al in 5 appgroepen ofzo gedeeld en iedereen vindt hem kut.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed opgemerkt, wil je nu een sticker?
Het is ook niet serieus bedoeld.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb dat Bromance-filmpje nu al in 5 appgroepen ofzo gedeeld en iedereen vindt hem kut.
Hoi, ik ben a-seksueelquote:Op donderdag 5 november 2015 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoi, ben je top, bottom, vers of exit-only?
/care, die ene is superleukquote:Op donderdag 5 november 2015 19:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is ook niet serieus bedoeld.
Ach meisje toch! Wat schep gezien!quote:
Deel jij altijd leuke jongens met iedereen? Dan blijf je toch bezig?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
/care, die ene is superleuk![]()
Maar goed, het hielp wellicht ook niet dat het allemaal appgroepen met enkel hetero's waren.
Ja ik leef nog steeds en het is inmiddels ook al meer dan tien jaar geleden dat ik Ryan_R hier heb leren kennenquote:
Time flies. How's life?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:57 schreef creno het volgende:
[..]
Ja ik leef nog steeds en het is inmiddels ook al meer dan tien jaar geleden dat ik Ryan_R hier heb leren kennen
hey lekkere ouwe nicht dat je dr bent!quote:
LOLquote:Op donderdag 5 november 2015 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hey lekkere ouwe nicht dat je dr bent!
Heerlijk, ik heb zo'n leuk jaar achter de rug.quote:
Goed hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 20:22 schreef creno het volgende:
En hoe is het hier allemaal ?
Een hoop nieuwe mensen zo te zien.
Klopt, daarom heeft deze reeks zoveel delen.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deel jij altijd leuke jongens met iedereen? Dan blijf je toch bezig?
Nou nou, 5 topics in een paar dagen tijd.. die andere 3255 hebben we maar 11 jaar over gedaanquote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt, daarom heeft deze reeks zoveel delen.
Prima. Daar?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:22 schreef creno het volgende:
En hoe is het hier allemaal ?
Een hoop nieuwe mensen zo te zien.
Ruim 13 jaar, zelfs.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou nou, 5 topics in een paar dagen tijd.. die andere 3255 hebben we maar 11 jaar over gedaan
Pfff, dit is niks vergeleken met ABO.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt, daarom heeft deze reeks zoveel delen.
t moet ook nog wel te volgen blijvenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pfff, dit is niks vergeleken met ABO.
Hoeveel hebben we daar wel niet gewoon volgespamd met nutteloze dingen? Echt hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet het met jou zit maar ik lees sneller dan 3 woorden per minuut.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
t moet ook nog wel te volgen blijven
En terecht. Gewoon beetje gezellig nutteloos lullen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:06 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hoeveel hebben we daar wel niet gewoon volgespamd met nutteloze dingen? Echt hoor
Mis niks dusquote:Op donderdag 5 november 2015 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
En terecht. Gewoon beetje gezellig nutteloos lullen.
ik niet. Ik ben dom.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet het met jou zit maar ik lees sneller dan 3 woorden per minuut.
Multitasken. Gewoon hier een beetje FOK!, daar een beetje FOK!quote:Op donderdag 5 november 2015 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik niet. Ik ben dom.
Of.,... Ik heb tussendoor nog een leven
klopt. En daar vond ik t oude homo topic een prima speed voor. Nu os t graag. Maar zo snel als sommige andere slowchats hoeft voor mij ook niet. Dat is gewoon 1-regelig nutteloos geblaat met een topic per uur.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Multitasken. Gewoon hier een beetje FOK!, daar een beetje FOK!
quote:Op donderdag 5 november 2015 21:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik multitasken me suf
Vriendje appen, dudesnude checken, Grindr, marvel agents of shield kijken, fokken, wijn drinken.
Wat gebeurt daar nou eigenlijk?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
issie lekker? Of stinkt ie juist?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:28 schreef Renesite het volgende:
Ik zit straks direct naast een collega. Das wel een dingetje
Veel slowchats en gezellige meets eigenlijkquote:Op donderdag 5 november 2015 21:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de man onder je dan (niet letterlijk he).
Misschien moet je daar die poll es posten.quote:
Ik lek altijd in de man onder me.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de man onder je dan (niet letterlijk he).
Hetero's zijn alleen maar bezig met seks, konten, tieten en kutjes. Ik zie het verschil niet echt.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:43 schreef Etsu het volgende:
En dan vinden we met z'n allen raar dat de hetero's denken dat wij alleen maar bezig zijn met seks, konten, piemels, ballen als je naar dit topic kijkt.
Mja, ik doelde eigenlijk meer op GayPride bv.. Ik ben daar geen voorstander van en vind het allemaal maar overdreven flauwekul.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:45 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Hetero's zijn alleen maar bezig met seks, konten, tieten en kutjes. Ik zie het verschil niet echt.
Dit. De hoeveel tieten die ik af toe langs zie komen in ONZ en KLB.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:45 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Hetero's zijn alleen maar bezig met seks, konten, tieten en kutjes. Ik zie het verschil niet echt.
Ik denk dat jij ondertussen veel meer piemels, konten en buikjes in 1 dag hebt gepost dan heel FOK! bij elkaar in 16 jaar.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit. De hoeveel tieten die ik af toe langs zie komen in ONZ en KLB.![]()
Trouwens, het is een seksuele geaardheid die we delen, waarom zouden we het dan niet over seks hebben?
Ik heb helemaal geen piemels gepost.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ondertussen veel meer piemels, konten en buikjes in 1 dag hebt gepost dan heel FOK! bij elkaar in 16 jaar.
Meets met andere mensen die ook een abbo hebben en verder is er niet echt iets dat je gemeen hebt?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Veel slowchats en gezellige meets eigenlijk
quote:Op donderdag 5 november 2015 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik lek altijd in de man onder me.
Maar 80% van het DNA, maar inderdaad verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meets met andere mensen die ook een abbo hebben en verder is er niet echt iets dat je gemeen hebt?
Het is gewoon een stom woordquote:Op donderdag 5 november 2015 22:03 schreef sebastiansdrawings het volgende:
En waarschijnlijk gaat er nu weer iemand miepen over het woord piemel.
Vertel.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ooit twee penissen in m'n bakkes gehad.
Godver, slechte betagrapjes altijd.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar 80% van het DNA, maar inderdaad verwaarloosbaar.
Neeee, dit doet het imago van de SC goed.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze zomaar uit de lucht kwamen vallen. Details vent.quote:
heftig.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was vorig jaar. Ik was op stap met een groep, met meerdere homo's. Ze vroegen me al aan het begin van de avond of ik een trio met ze wilde doen. Ik zei 'nee', en toen gingen ze me dronken voeren en de rest kan je invullen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze zomaar uit de lucht kwamen vallen. Details vent.
Saai verhaal zo, 3/10.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was vorig jaar. Ik was op stap met een groep, met meerdere homo's. Ze vroegen me al aan het begin van de avond of ik een trio met ze wilde doen. Ik zei 'nee', en toen gingen ze me dronken voeren en de rest kan je invullen.
Achteraf gezien alle drie toch spijt van gehad.![]()
Zeg Kaas, maar in welke wijk van Etten-Leur woon je nou eigenlijk?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neeee, dit doet het imago van de SC goed.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een trio meegemaakt. Kan jij niet zeggen.
Lichamelijk of geestelijk?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Hoe oud zijn jullie nou eigenlijk?
quote:Op donderdag 5 november 2015 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jullie geheimpje is bij mij veilig, geeft verder ook niet.
Rez en ik zijn een van de jongsten hier in dit topic. Kan je nagaan hoe oud.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
450, echt fantastisch!quote:Op donderdag 5 november 2015 22:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
We sms'en nu inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:26 schreef Peter het volgende:
Wordt het spannend, gaat het ineens via sms
Nou, weet je gelijk hoe oud ik ben.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:27 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Niemand jonger dan 53 gebruikt nog SMS tegenwoordig.
Enkel omdat die sukkel niet kan DM'en.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:26 schreef Peter het volgende:
Wordt het spannend, gaat het ineens via sms
Ik ben sowieso team Rezania hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Enkel omdat die sukkel niet kan DM'en.
Helemaal niks team Rezania, het was een normaal sms gesprek en nu posten we weer vrolijk verder.quote:
Ben je hier verkeerd.quote:
Heel goed.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:54 schreef creno het volgende:
spiertieten wel te verstaan, geen moobs
Team Rezania is altijd goed, ongeacht de situatie.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Helemaal niks team Rezania, het was een normaal sms gesprek en nu posten we weer vrolijk verder.
Die op één na laatste.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:50 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen zo.Zou jou wel goed staan denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slurf is dan uit verhouding, veel te lang.quote:
Klopt. Blij dat je zelf inziet.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Slurf is dan uit verhouding, veel te lang.
Nee schat, dat betekent juist dat hij te lang is, niet te klein.quote:
Die heeft allemaal selfies met zijn hondje online staan, supercutequote:Op donderdag 5 november 2015 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die op één na laatste.* Rezania kwijlt.
Pics!quote:Op donderdag 5 november 2015 23:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Die heeft allemaal selfies met zijn hondje online staan, supercute
Jezus, hoe kan dat echt zijn?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dag
Leuke jongen. Zou wel even in z'n baardje willen friemelen.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jongen komt niet extra bij de motor hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:34 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de reden waarom ik een motorrijbewijs wil.
Die jongen ben ik zelf al. Dan trek ik vanzelf de jongens wel aan.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
De jongen komt niet extra bij de motor hoor.
Dat is gewoon niet normaal meer. Ik bedoel. Nou. Dus. Kom op. Jezus. Pfffftt.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
https://instagram.com/nick__bateman/
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die jongen ben ik zelf al. Dan trek ik vanzelf de jongens wel aan.
We zijn nu 1,5 jaar verder, wie weet hè.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]Als jij zulk haar had zouden wij nu nog daten.
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]Als jij zulk haar had zouden wij nu nog daten.
Pics van je haar.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn nu 1,5 jaar verder, wie weet hè.
Met verf, tijd en gel kom je een heel eind.
Je zou bijna een hondje willen zijnquote:Op donderdag 5 november 2015 23:39 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet normaal meer. Ik bedoel. Nou. Dus. Kom op. Jezus. Pfffftt.
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oude mannen raken hun haar kwijt, dat is nou eenmaal zo.
Maarja, zal dus waarschijnlijk wel een narcist zijn, mat zoveel perfecte foto's van hemzelf op zijn accountquote:Op donderdag 5 november 2015 23:43 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat dus. Je hoort wel eens over inkomensongelijkheid, maar dit is een groter probleem.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]Hoe oud denk je dat we werkelijk zijn?
En dit valt helaas niet op te lossen met extra belastingen en subsidies.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:43 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat dus. Je hoort wel eens over inkomensongelijkheid, maar dit is een groter probleem.
Doe nou maar.quote:
En rijk, anders had hij nooit genoeg tijd om het allemaal bij te houden.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Maarja, zal dus waarschijnlijk wel een narcist zijn, mat zoveel perfecte foto's van hemzelf op zijn account
Model met een goed contract?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En rijk, anders had hij nooit genoeg tijd om het allemaal bij te houden.
Als ik er zo uitzag, dan zou ik dan ook doen.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Maarja, zal dus waarschijnlijk wel een narcist zijn, mat zoveel perfecte foto's van hemzelf op zijn account
Zal inderdaad wel. Gelukkig maar dat het meestal niet de slimste zijn, ben ik toch nog ergens beter in.quote:
Iig in onnavolgbare papers schrijvenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel. Gelukkig maar dat het meestal niet de slimste zijn, ben ik toch nog ergens beter in.
Voor mij was het perfect duidelijk, voor Bosbeetle ook.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Iig in onnavolgbare papers schrijven
https://instagram.com/p/9RbsqvlOgL/?taken-by=nick__batemanquote:Op donderdag 5 november 2015 23:47 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, ben jaloers op die hond.
Neem nou maar gewoon van mij aan dat mijn kapsel ontzettend sexy is en dat het jouw smaak niet is, even goede vrienden verder.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:58 schreef Rezania het volgende:
Nog steeds geen pics van het oh zo geweldige haar van Etsu, teleurstellende zaak dit.
In het centrum, naast die kerk.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:16 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Zeg Kaas, maar in welke wijk van Etten-Leur woon je nou eigenlijk?
Denk dat ik me daar ook wel tussen voeg.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez en ik zijn een van de jongsten hier in dit topic. Kan je nagaan hoe oud.
Die lange (brede, dus voor meerdere mensen) pisbakken in cafe's dan?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:27 schreef Etsu het volgende:
Stiekem vind ik zo'n urinoir wel een beetje gênant zonder van die muurtjes ertussen.
Thuis heb ik wel andere dingen te doenquote:
ik zal eerst t spel zelf eens uitspelen.quote:
Weinig leuke studiegenootjes dus.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:21 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal gesproken ben ik niet zo van brillen
Ik had dat helaas ook, ging liever fok!ken natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thuis heb ik wel andere dingen te doen
Het is Delft, wat verwacht je? Tussen de hipsters van IO en de autisten en nerds van overige studies blijft er niet zoveel over.quote:
Precies wat ik verwachtte dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is Delft, wat verwacht je? Tussen de hipsters van IO en de autisten en nerds van overige studies blijft er niet zoveel over.
Ik heb om half een 's nachts de gootsteen nog staan schoonmaken...quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had dat helaas ook, ging liever fok!ken natuurlijk.
Sorry, ik ben niet zo bekend met alle codetaal: je hebt wat?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb om half een 's nachts de gootsteen nog staan schoonmaken...
Jij hebt een werkster?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo bekend met alle codetaal: je hebt wat?
Ahaaaaaa, ik snap hem, dirty you.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt een werkster?Er staat precies wat ik bedoel. De gootsteen, in de keuken, schoongemaakt, staande.
Daarna douchen gelukkig.quote:
Ja. Het was alweer een poosje geleden dus moest er hard tegenaan.quote:
Jep, maar met een beetje geduld en de juiste middeltjes moet het dan wel lukken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Het was alweer een poosje geleden dus moest er hard tegenaan.
Precies. En het is gelukt. Niet zo schoon geweest sinds ik er ben gaan wonen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jep, maar met een beetje geduld en de juiste middeltjes moet het dan wel lukken.
Sigaretje opgestoken daarna van opluchting?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. En het is gelukt. Niet zo schoon geweest sinds ik er ben gaan wonen.
Ik rook niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sigaretje opgestoken daarna van opluchting?
Je weet wat ze zeggen over mooie mensen hè.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:30 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan aan het begin van elk college gewoon rustig om me heen kijken en beginnen met tellen: die is lekker, die is lekker, oh die is ook wel lekker, ... Etc
Oke, dat rook ik ook nog wel. En sigaren, want dat heurt als gammastudent. Maar verder is roken vies.quote:
Mooi dom?quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mooie mensen hè.
quote:
Sigaren zijn echt fucking ranzig.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, dat rook ik ook nog wel. En sigaren, want dat heurt als gammastudent. Maar verder is roken vies.
Maar de dommen zijn wel gelukkig he.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:37 schreef Rezania het volgende:
[..]Daarom zitten ze allemaal bij economie.
Alles went, zelfs een vent.quote:Sigaren zijn echt fucking ranzig.
Ik ben ook gelukkig hoor, eindelijk even geen deadlines meer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar de dommen zijn wel gelukkig he.
Kut, ik ben ook wel gelukkig.
[..]
Alles went, zelfs een vent.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben ook gelukkig hoor, eindelijk even geen deadlines meer.
Nee hoor, deadlines zijn altijd kut.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]Nice hoor, ik kom er momenteel in om.
Zal je wel weer zo'n kutopmerking hebben dat ik niet zeiken moet omdat die van mij allemaal zo simpel zijn.
Eensch.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, deadlines zijn altijd kut.
Misschien speelt ook wel mee dat de film alweer 10 jaar oud is, en Clive dus ook 10 jaar ouder is nu, namelijk 51...quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik zag de film Derailed en dacht opeens van oh die Clive Owen is eigenlijk best wel een knappe man, maar geen enkele foto op Google Afbeeldingen die goed is. Denk dat hij alleen in bewegend beeld overkomt ofzo.
[ afbeelding ]
Helpt wellicht niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Misschien speelt ook wel mee dat de film alweer 10 jaar oud is, en Clive dus ook 10 jaar ouder is nu, namelijk 51...
Dat heb ik met Christopher Eccleston.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik zag de film Derailed en dacht opeens van oh die Clive Owen is eigenlijk best wel een knappe man, maar geen enkele foto op Google Afbeeldingen die goed is. Denk dat hij alleen in bewegend beeld overkomt ofzo.
[ afbeelding ]
Pics/beelden?quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heb ik met Christopher Eccleston.
IOquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is Delft, wat verwacht je? Tussen de hipsters van IO
Brillenquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:21 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal gesproken ben ik niet zo van brillen, maar hem staat het wel goed. Meer inc naakt: https://www.reddit.com/user/Astrodomany?sort=top
Ehmm.. niet mijn type.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hij speelde ook de Ninth Doctor Who.
IOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
IOBeetje knippen plakken lijmen.
Wij met aannames. Wat wilt u dat er uitkomt? Komt voor de bakker, als we gewoon de volgende aannames maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k3 zoekt k3 kijken ( @gellarboy #gertjeee )quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:41 schreef Kaas- het volgende:
Gaan jullie homo's vanavond nog wat doen?
Ojee.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
k3 zoekt k3 kijken ( @gellarboy #gertjeee )
Nee.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:41 schreef Kaas- het volgende:
Gaan jullie homo's vanavond nog wat doen?
quote:
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:32 schreef Renesite het volgende:
Liza. Jindra. Verder maakt t me niet uit
juhquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
Oh wacht... K3 zoekt K3?
Is de verdeling nou serieus zo gemaakt dat die 2 blondjes nooit samen onderdeel van K3 kunnen zijn?quote:
ja johquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is de verdeling nou serieus zo gemaakt dat die 2 blondjes nooit samen onderdeel van K3 kunnen zijn?
(ik kijk nu toevallig even)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |