Steek- proefsgewijsquote:Op donderdag 5 november 2015 09:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het slaat ook echt nergens op deze aanpassing
En hoe gaan ze dat controleren?
Ok, die zie ik niet. Dit is best een schriel borstje. Ik heb al ongeveer meer dan dat!quote:
O sorry, my badquote:
Inderdaad, die ja. Die tweede dus. Meneer Warnawa.quote:
Nope. Sorry.quote:
quote:
Nobelquote:
In een van beide situaties mag het wel dan?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar liggen de grenzen eigenlijk? 1 jaar geen anale seks, orale seks, ..?
Ik dacht dat ik laatst iets las over dat je 1 jaar geen seks mag hebben, dat je dan wel bloed mag geven.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nobel!
[..]
In een van beide situaties mag het wel dan?
Ja. Dat was de vraag.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst iets las over dat je 1 jaar geen seks mag hebben, dat je dan wel bloed mag geven.
De achterliggende gedachte is dat homo's vies en eng zijn, en dus geen bloed mogen geven. En eerst wilde ze als criterium hanteren dat je het afgelopen jaar niet naar het Eurovisiesongfestival mag hebben gekeken, maar kennelijk heeft iemand Sanguin uitgelegd dat heus niet alle homo's daar fan van zijn. Dus dan maar 1 jaar geen vieze homo seks. Dat het door Sanguin wordt gespinned alsof homo's nu *wel* bloed mogen geven is onzin, want in de praktijk komt het er op neer dat het niet mag. Beetje zoals destijds homo's in het Amerikaanse leger.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nobel!
[..]
Duh. En het COC accepteert hetquote:Op donderdag 5 november 2015 11:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte is dat homo's vies en eng zijn, en dus geen bloed mogen geven. En eerst wilde ze als criterium hanteren dat je het afgelopen jaar niet naar het Eurovisiesongfestival mag hebben gekeken, maar kennelijk heeft iemand Sanguin uitgelegd dat heus niet alle homo's daar fan van zijn. Dus dan maar 1 jaar geen vieze homo seks. Dat het door Sanguin wordt gespinned alsof homo's nu *wel* bloed mogen geven is onzin, want in de praktijk komt het er op neer dat het niet mag. Beetje zoals destijds homo's in het Amerikaanse leger.
Ik volg die media niet zo, maar begreep dat dit in overeenstemming met COC was..quote:Op donderdag 5 november 2015 11:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze teleurgesteld waren, en het symbolisch noemde enzo.
Both.quote:
Oy, no bottom shamingquote:
Ik mag het, ik doe het nietquote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nobel!
[..]
Ik ook. Ik begreep er niks van.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dacht dat het een verkapte "wie heeft er al een jaar geen seks gehad" vraag was.
Zet je alu hoedje af.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte is dat homo's vies en eng zijn, en dus geen bloed mogen geven. En eerst wilde ze als criterium hanteren dat je het afgelopen jaar niet naar het Eurovisiesongfestival mag hebben gekeken, maar kennelijk heeft iemand Sanguin uitgelegd dat heus niet alle homo's daar fan van zijn. Dus dan maar 1 jaar geen vieze homo seks. Dat het door Sanguin wordt gespinned alsof homo's nu *wel* bloed mogen geven is onzin, want in de praktijk komt het er op neer dat het niet mag. Beetje zoals destijds homo's in het Amerikaanse leger.
My chair will end up in your face,i f you're not careful nowquote:
Zo interpreteerde ik m ook jaquote:Op donderdag 5 november 2015 12:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mag het, ik doe het niet
Dacht dat het een verkapte "wie heeft er al een jaar geen seks gehad" vraag was.
Was ook een grapje hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
My chair will end up in your face,i f you're not careful now
Wees blij dat ze er zijn
Het gaat niet om homo's, het gaat om man-op-man seks. Je mag ook een jaar lang geen bloed geven na betaalde seks om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Maar wat vinden ze seks? Samen rukken, orale seks, condooms of niet, droogneuken, penetratie..?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat niet om homo's, het gaat om man-op-man seks.
Ik denk anaal doordat daarbij de grootste kans op overdracht van SOA's is.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar wat vinden ze seks? Samen rukken, orale seks, condooms of niet, droogneuken, penetratie..?
Sanguin is geen fijne organisatie. In Nederland hebben ze een monopolie positie (in tegenstelling tot België waar een liter bloed ook aanzienlijk goedkoper is.) Hun grondstof (bloed) krijgen ze gratis gedoneerd. Het bestuur heeft een christelijke signatuur en kent zichzelf enorme bonussen toe (waar al eerder opheft over is geweest). En ik heb eens een interview gezien met de (voormalige) bestuursvoorzitter, waaruit bleek dat zijn bezwaren tegen bloed donerende homo's vooral van religieuze aard waren.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zet je alu hoedje af.
Of ik m'n naieviteits keppeltje.
Eew.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Sanguin is geen fijne organisatie. In Nederland hebben ze een monopolie positie (in tegenstelling tot België waar een liter bloed ook aanzienlijk goedkoper is.) Hun grondstof (bloed) krijgen ze gratis gedoneerd. Het bestuur heeft een christelijke signatuur en kent zichzelf enorme bonussen toe (waar al eerder opheft over is geweest). En ik heb eens een interview gezien met de (voormalige) bestuursvoorzitter, waaruit bleek dat zijn bezwaren tegen bloed donerende homo's vooral van religieuze aard waren.
Dus alu-hoedje? Nee, niet echt.
Vandaar dat ik ook zei "Of ik mijn naieviteits keppeltje"quote:Op donderdag 5 november 2015 13:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Sanguin is geen fijne organisatie. In Nederland hebben ze een monopolie positie (in tegenstelling tot België waar een liter bloed ook aanzienlijk goedkoper is.) Hun grondstof (bloed) krijgen ze gratis gedoneerd. Het bestuur heeft een christelijke signatuur en kent zichzelf enorme bonussen toe (waar al eerder opheft over is geweest). En ik heb eens een interview gezien met de (voormalige) bestuursvoorzitter, waaruit bleek dat zijn bezwaren tegen bloed donerende homo's vooral van religieuze aard waren.
Dus alu-hoedje? Nee, niet echt.
Je kan al een SOA krijgen van droogneuken, dus tja.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar wat vinden ze seks? Samen rukken, orale seks, condooms of niet, droogneuken, penetratie..?
Bottomshaming is a very current issuequote:Op donderdag 5 november 2015 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was ook een grapje hoor.
Ik heb ze ook nodig.![]()
Preuts.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:32 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, ik vroeg me recent af of er ook een woord is voor iemand die niet aan anale seks doet. Je hebt top, bottom en vers, maar is er ook iets voor geen seks?
Geen penispenetratie lijkt me dan een betere term, aangezien er ook nog orale seks bestaat of penetratie van andere lichaamsdelen en zeau.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:32 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, ik vroeg me recent af of er ook een woord is voor iemand die niet aan anale seks doet. Je hebt top, bottom en vers, maar is er ook iets voor geen seks?
Ja, best welquote:Op donderdag 5 november 2015 13:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen penispenetratie lijkt me dan een betere term, aangezien er ook nog orale seks bestaat of penetratie van andere lichaamsdelen en zeau.
Klinkt wel vies zoals ik het zeg.
Ik heb ook geen verstand van homo's joh, lul gewoon een beetje mee.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, best welVroeg me gewoon af of er een slang-woord voor was in "the scene", aangezien ik daar niet vertoef.
Niet dat ik weet. Want aseksueel is weer anedrs, da's niet meedoen aan alle vormen van seks. Ik ken er geen woord voor. Ik heb er geen woorden voooooooooor!quote:Op donderdag 5 november 2015 13:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, best welVroeg me gewoon af of er een slang-woord voor was in "the scene", aangezien ik daar niet vertoef.
Misschien kunnen we er een woord voor verzinnen. Bijvoorbeeld een 'pijp-maarniet-neukslet' ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Want aseksueel is weer anedrs, da's niet meedoen aan alle vormen van seks. Ik ken er geen woord voor. Ik heb er geen woorden voooooooooor!
Laten we t aan Sebastiansdrawings vragen
Nee, aseksueel is geen seksuele aantrekkingskracht voelen. Je hebt geen seksuele aantrekkingskracht nodig om seks te hebbenquote:Op donderdag 5 november 2015 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Want aseksueel is weer anedrs, da's niet meedoen aan alle vormen van seks. Ik ken er geen woord voor. Ik heb er geen woorden voooooooooor!
Laten we t aan Sebastiansdrawings vragen
Exit-onlyquote:Op donderdag 5 november 2015 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een woord voor verzinnen. Bijvoorbeeld een 'pijp-maarniet-neukslet' ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |