Steek- proefsgewijsquote:Op donderdag 5 november 2015 09:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het slaat ook echt nergens op deze aanpassing
En hoe gaan ze dat controleren?
Ok, die zie ik niet. Dit is best een schriel borstje. Ik heb al ongeveer meer dan dat!quote:
O sorry, my badquote:
Inderdaad, die ja. Die tweede dus. Meneer Warnawa.quote:
Nope. Sorry.quote:
quote:
Nobelquote:
In een van beide situaties mag het wel dan?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar liggen de grenzen eigenlijk? 1 jaar geen anale seks, orale seks, ..?
Ik dacht dat ik laatst iets las over dat je 1 jaar geen seks mag hebben, dat je dan wel bloed mag geven.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nobel!
[..]
In een van beide situaties mag het wel dan?
Ja. Dat was de vraag.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst iets las over dat je 1 jaar geen seks mag hebben, dat je dan wel bloed mag geven.
De achterliggende gedachte is dat homo's vies en eng zijn, en dus geen bloed mogen geven. En eerst wilde ze als criterium hanteren dat je het afgelopen jaar niet naar het Eurovisiesongfestival mag hebben gekeken, maar kennelijk heeft iemand Sanguin uitgelegd dat heus niet alle homo's daar fan van zijn. Dus dan maar 1 jaar geen vieze homo seks. Dat het door Sanguin wordt gespinned alsof homo's nu *wel* bloed mogen geven is onzin, want in de praktijk komt het er op neer dat het niet mag. Beetje zoals destijds homo's in het Amerikaanse leger.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nobel!
[..]
In een van beide situaties mag het wel dan?
Duh. En het COC accepteert hetquote:Op donderdag 5 november 2015 11:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte is dat homo's vies en eng zijn, en dus geen bloed mogen geven. En eerst wilde ze als criterium hanteren dat je het afgelopen jaar niet naar het Eurovisiesongfestival mag hebben gekeken, maar kennelijk heeft iemand Sanguin uitgelegd dat heus niet alle homo's daar fan van zijn. Dus dan maar 1 jaar geen vieze homo seks. Dat het door Sanguin wordt gespinned alsof homo's nu *wel* bloed mogen geven is onzin, want in de praktijk komt het er op neer dat het niet mag. Beetje zoals destijds homo's in het Amerikaanse leger.
Ik volg die media niet zo, maar begreep dat dit in overeenstemming met COC was..quote:Op donderdag 5 november 2015 11:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze teleurgesteld waren, en het symbolisch noemde enzo.
Both.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |