SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bedankt deze reactie heeft mij de ogen doen openenquote:Op donderdag 5 november 2015 00:12 schreef xminator het volgende:
_______!
Fenerbahce speelt morgen weer 'thuis'.
Ajax heeft alleen maar droeftoeter supporters.![]()
Kom morgen naar Groningen - Slovan Liberec, dat wordt een gekkenhuis!quote:Op donderdag 5 november 2015 00:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt deze reactie heeft mij de ogen doen openen![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 00:12 schreef xminator het volgende:
_______!
Fenerbahce speelt morgen weer 'thuis'.
Ajax heeft alleen maar droeftoeter supporters.![]()
![]()
werd al voor gewaarschuwd ja, de A2 is ook nog eens deels afgesloten richting het zuiden als ik het goed heb dus na afloop ook problemen om weg te komen voor velen.quote:Op donderdag 5 november 2015 07:52 schreef Geo4kant het volgende:
Bang voor files vandaag
Ajax - Fener
Editors
Foo Fighters![]()
Maar succes bij het voetbal![]()
Slecht geplandquote:Op donderdag 5 november 2015 08:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
werd al voor gewaarschuwd ja, de A2 is ook nog eens deels afgesloten richting het zuiden als ik het goed heb dus na afloop ook problemen om weg te komen voor velen.
Maar achteraf vind ik vaak minder erg van van te vorengaan wel met de auto. Geen idee hoe het OV is.
![]()
Hoop dat ik deze thuiswedstrijd helemaal kan zien
Tegen jablonec was de snelweg afgesloten door een hond op de weg; begin gemist. Tegen Celtic was het zo druk op de weg en bij de ingangen dat ik zelfs die 0-1 van Celtic nooit heb gezien![]()
Vandaag kunnen we eerder weg gelukkig![]()
![]()
Ik hoop zo dat ze winnen, wordt steeds moeilijker om er echt voor te gaan zitten 's avonds......quote:Op donderdag 5 november 2015 08:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen voor de wedstrijd vanavond?
[ Bericht 10% gewijzigd door mokkiemok op 05-11-2015 08:36:43 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
4 - 1quote:Op donderdag 5 november 2015 08:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen voor de wedstrijd vanavond?
3x Fischer, 1x Klaassen, 1x e.d. Van Hoorn![]()
quote:Fenerbahce mist definitief drie basiskrachten tegen Ajax
Fenerbahce zal het donderdagavond zonder drie vaste basisspelers moeten doen tegen Ajax. Abdoulaye Ba, Lazar Markovic en Caner Erkin lieten op dinsdag al de training schieten in Istanbul en zijn uiteindelijk ook niet opgenomen in de wedstrijdselectie. Doelman Volkan Demirel is wel van de partij. Hij lag dinsdag nog ziek op bed toen zijn ploeg in Istanbul trainde. Ajax zal moeten winnen om nog uitzicht te houden op een plek bij de eerste twee in de groep waarin Molde koploper is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
2-0 appeltje eitjequote:Op donderdag 5 november 2015 08:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen voor de wedstrijd vanavond?![]()
Vermoedelijke opstelling volgens zowel De Telegraaf als het AD: Cillessen; Tete, Veltman, Viergever, Riedewald; Bazoer, Klaassen, Gudelj; El Ghazi, Milik, Fischerquote:De Telegraaf en het Algemeen Dagblad zijn eensgezind in hun verwachting voor de opstelling van Frank de Boer vanavond tegen Fenerbahce. Beide ochtendkranten achten de kans het grootst dat de Ajax coach de voorkeur geeft aan de linksbenige Nick Viergever boven de rechtsbenige Mike van der Hoorn in het centrum van de verdediging naast Joel Veltman. Tegen Feyenoord kreeg Van der Hoorn nog de voorkeur vanwege de aanwezigheid van de lange Michiel Kramer. Tegen Roda JC loste De Boer het echter op met een driemansverdediging omdat Roda JC slechts met twee spitsen speelde.
Ajax Netwerk
Verder verwachten de kranten dat De Boer bij zijn aanval met El Ghazi, Milik en Fischer blijft. Op het middenveld keert Riechedly Bazoer in ieder geval terug in de basis. Dat bevestigde Frank de Boer woensdag al tijdens zijn persconferentie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja vind je het moeilijker worden? Vind Ajax juist steeds leuker spelen. Ik geniet er wel vanquote:Op donderdag 5 november 2015 08:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze winnen, wordt steeds moeilijker om er echt voor te gaan zitten 's avonds......![]()
Ik zou lekker met Schone ipv Ghazi spelenquote:Op donderdag 5 november 2015 08:41 schreef mokkiemok het volgende:
Vermoedelijke opstelling volgens zowel De Telegraaf als het AD: Cillessen; Tete, Veltman, Viergever, Riedewald; Bazoer, Klaassen, Gudelj; El Ghazi, Milik, Fischer
[..]![]()
in de eredivisie ja, dan kijk ik met veel plezier. Maar Europees ben ik nog verre van tevreden...quote:Op donderdag 5 november 2015 08:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja vind je het moeilijker worden? Vind Ajax juist steeds leuker spelen. Ik geniet er wel vanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Weer die Gudelj pffffquote:Op donderdag 5 november 2015 08:41 schreef mokkiemok het volgende:
Vermoedelijke opstelling volgens zowel De Telegraaf als het AD: Cillessen; Tete, Veltman, Viergever, Riedewald; Bazoer, Klaassen, Gudelj; El Ghazi, Milik, Fischer
[..]
Dat word dus niksOh.![]()
Ik ben Europees ook wel tevreden eigenlijk. Genoot ook van de wedstrijd in Turkije. Ben echt blij dat Ajax fysiek gewoon een stuk sterker is dan voorheenquote:Op donderdag 5 november 2015 08:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in de eredivisie ja, dan kijk ik met veel plezier. Maar Europees ben ik nog verre van tevreden...![]()
ik ben het met je eens dat het zeker beter is dan vorig seizoen. Nu nog Europees winnen, het spel is zeker niet slecht.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben Europees ook wel tevreden eigenlijk. Genoot ook van de wedstrijd in Turkije. Ben echt blij dat Ajax fysiek gewoon een stuk sterker is dan voorheenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Leuk stukje, Ik denk echt dat dit nodig is bij de jeugd van tegenwoordig. Goede zaak dus.quote:Performance coach: 'Ze waren niets gewend'
Guillame Elmont vertelt donderdag in het Algemeen Dagblad over zijn werk in de jeugdopleiding van Ajax. De voormalig topjudoka werkt als performance coach bij de Amsterdamse club. 'In het begin dacht ik: wat doe ik hier? Ik kende huisvrouwen die harder trainden', begint Elmont te vertellen.
Zodoende ging Elmont aan de slag met bijvoorbeeld de mentale weerbaarheid van jeugdspelers. 'Het doorzettingsvermogen was ook vrij laag. Dat komt omdat al die talentvolle spelertjes worden gepamperd. Papa en mama doen alles voor ze. Hun tas wordt ingepakt en gedragen, het eten staat klaar', zegt hij. Bij Ajax stuitte Elmont aanvankelijk op veel weerstand. 'We gebruiken veel dingen van buiten het voetbal. Daar moesten ze in het begin helemaal niets van hebben. Allemaal vooroordelen. Als je gespierd bent, was je in hun gedachte log en traag. Ze waren niets gewend.'
'Nee, ik praat bij Ajax nooit over judo. Ik probeer alles uit het voetbal zelf te halen. Dan vraag ik aan zo'n jongen: wie is je voorbeeld? Dat is dan meestal Messi of Cristiano Ronaldo. Dan zeg ik dat hij even op Google moet zoeken naar een foto van Ronaldo toen hij 16 jaar was, en eentje van nu. Dan zie je het verschil. Daar zijn ze dan van onder de indruk. Ik vertel dan dat Ronaldo elke dag minstens een half uur in de gym zit. Dan begrijpen ze het wel', aldus Elmont. Het volledige interview staat in het Algemeen DagbladFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dirk Kuyt hoopt dat Fener wint.... Man wat is die vent toch een achterlijke debiel.... lekker hopen dat Fener wint, want als Ajax maar verliest. lekker voor de coëfficiëntie ook stumpert... man man man.
http://www.ajaxshowtime.c(...)llah-wint-fenerbahceFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Stel je niet aan man, hij heeft daar drie jaar gespeeld. En lekker belangrijk wat hij vindt trouwensquote:Op donderdag 5 november 2015 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
Dirk Kuyt hoopt dat Fener wint.... Man wat is die vent toch een achterlijke debiel.... lekker hopen dat Fener wint, want als Ajax maar verliest. lekker voor de coëfficiëntie ook stumpert... man man man.
http://www.ajaxshowtime.c(...)llah-wint-fenerbahce![]()
![]()
Vind het gewoon een heel kinderachtige opmerking van iemand die met zijn leeftijd juist wijzer zou moeten zijn. Maarja Fey speelt toch nooit meer CL dus maakt voor hun niks uit.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:55 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, hij heeft daar drie jaar gespeeld. En lekker belangrijk wat hij vindt trouwensFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij heeft altijd bij rivalen van Ajax gespeeld, staat voor alles waar Ajax niet voor speelt, heeft bij nota bene een paar jaar bij de tegenstander van Ajax gespeeld maar jij verwacht dat hij aangeeft te hopen dat Ajax wint? man man man yourself.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Vind het gewoon een heel kinderachtige opmerking van iemand die met zijn leeftijd juist wijzer zou moeten zijn. Maarja Fey speelt toch nooit meer CL dus maakt voor hun niks uit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
was vroeger wel andersquote:Op donderdag 5 november 2015 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft altijd bij rivalen van Ajax gespeeld, staat voor alles waar Ajax niet voor speelt, heeft bij nota bene een paar jaar bij de tegenstander van Ajax gespeeld maar jij verwacht dat hij aangeeft te hopen dat Ajax wint? man man man yourself.![]()
![]()
ik ben al mijn hele leven voor Ajax, verafschuw clubs als PSV en in mindere maten Feyenoord. Maar als psv of Feyenoord (of welke club dan ook) Europees speelt, ben ik voor de Nederlandse club. Tenzij dit tegen Ajax zelf is.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft altijd bij rivalen van Ajax gespeeld, staat voor alles waar Ajax niet voor speelt, heeft bij nota bene een paar jaar bij de tegenstander van Ajax gespeeld maar jij verwacht dat hij aangeeft te hopen dat Ajax wint? man man man yourself.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is z'n debiele neefjequote:Op donderdag 5 november 2015 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
was vroeger wel anders
[ afbeelding ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oke.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben al mijn hele leven voor Ajax, verafschuw clubs als PSV en in mindere maten Feyenoord. Maar als psv of Feyenoord (of welke club dan ook) Europees speelt, ben ik voor de Nederlandse club. Tenzij dit tegen Ajax zelf is."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daarom. Ik vond zijn opgefokte gedrag in de afgelopen klassieker schrijnender voor een voetballer van zijn leeftijd.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft altijd bij rivalen van Ajax gespeeld, staat voor alles waar Ajax niet voor speelt, heeft bij nota bene een paar jaar bij de tegenstander van Ajax gespeeld maar jij verwacht dat hij aangeeft te hopen dat Ajax wint? man man man yourself.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Stel je niet zo aan meid, hij heeft daar vorig seizoen nog gespeeld, zal de meeste spelers nog goed kennen en/of bevriend mee zijn. Toch volkomen logisch.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Vind het gewoon een heel kinderachtige opmerking van iemand die met zijn leeftijd juist wijzer zou moeten zijn. Maarja Fey speelt toch nooit meer CL dus maakt voor hun niks uit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij heeft natuurlijk een tijdje voor Fener gespeeld, (vorig seizoen nog), en hij was daar ook enorm populair en heeft een mooie tijd gehad. dus vind het niet zo heel gek dat hij voor die clubs kiest ipv je aartsrivaal. Maar hij kan idd beter naar de toekomst van het NL voetbal kijken, maar goed.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
Hij had hier gewoon wat politiek correcter moeten zijn. Maar dat is misschien wat te hoog gegrepen voor Dirk "kortzicht" Kuyt. Waait een beetje met alle winden mee.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk een tijdje voor Fener gespeeld, (vorig seizoen nog), en hij was daar ook enorm populair en heeft een mooie tijd gehad. dus vind het niet zo heel gek dat hij voor die clubs kiest ipv je aartsrivaal. Maar hij kan idd beter naar de toekomst van het NL voetbal kijken, maar goed.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is een fout om je eigen mening op die van anderen te projecterenquote:Op donderdag 5 november 2015 09:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben al mijn hele leven voor Ajax, verafschuw clubs als PSV en in mindere maten Feyenoord. Maar als psv of Feyenoord (of welke club dan ook) Europees speelt, ben ik voor de Nederlandse club. Tenzij dit tegen Ajax zelf is.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
als hij had gezegd dat hij hoopt dat Ajax zal winnen had niemand hem geloofd, is hij een keer eerlijk is het weer niet goedquote:Op donderdag 5 november 2015 09:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Hij had hier gewoon wat politiek correcter moeten zijn. Maar dat is misschien wat te hoog gegrepen voor Dirk "kortzicht" Kuyt. Waait een beetje met alle winden mee.![]()
Het is fout om altijd maar je mening in de publiciteit te brengen. soms moet je wat wijzer en subtieler zijnquote:Op donderdag 5 november 2015 09:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een fout om je eigen mening op die van anderen te projecterenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Flikker toch op manquote:Op donderdag 5 november 2015 09:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Hij had hier gewoon wat politiek correcter moeten zijn. Maar dat is misschien wat te hoog gegrepen voor Dirk "kortzicht" Kuyt. Waait een beetje met alle winden mee.
Als hij voor Fener is dan moet hij dat toch zelf weten? De tering![]()
![]()
Waarom zou dat moeten. Het is maar voetbal man.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het is fout om altijd maar je mening in de publiciteit te brengen. soms moet je wat wijzer en subtieler zijn
Verder hoop ik ook gewoon dat ajax pakkie krijgtAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
hij had kunnen zeggen dat zijn hart nog steeds bij Fener ligt, maar dat hij natuurlijk als Nederlander zijnde hoopt dat er zo veel mogelijk punten worden behaald.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij had gezegd dat hij hoopt dat Ajax zal winnen had niemand hem geloofd, is hij een keer eerlijk is het weer niet goedFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
pffff, politiek persvoorlichter lijkt me wel een baan voor jequote:Op donderdag 5 november 2015 09:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij had kunnen zeggen dat zijn hart nog steeds bij Fener ligt, maar dat hij natuurlijk als Nederlander zijnde hoopt dat er zo veel mogelijk punten worden behaald.![]()
ja of hij had kunnen zeggen dat hij hoopt dat zijn oude club wint van zijn huidige rivaal.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij had kunnen zeggen dat zijn hart nog steeds bij Fener ligt, maar dat hij natuurlijk als Nederlander zijnde hoopt dat er zo veel mogelijk punten worden behaald.
Oh wacht..![]()
Gelukkig bepalen mensen zelf wat ze vinden en niet mokkiemokquote:Op donderdag 5 november 2015 09:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij had kunnen zeggen dat zijn hart nog steeds bij Fener ligt, maar dat hij natuurlijk als Nederlander zijnde hoopt dat er zo veel mogelijk punten worden behaald.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
als hij het zo had gezegd klinkt het al wel beter.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja of hij had kunnen zeggen dat hij hoopt dat zijn oude club wint van zijn huidige rivaal.
Oh wacht..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
maar ik mag mijn mening daar dan toch ook wel over geven.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig bepalen mensen zelf wat ze vinden en niet mokkiemokFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Foo fightersquote:Op donderdag 5 november 2015 07:52 schreef Geo4kant het volgende:
Bang voor files vandaag
Ajax - Fener
Editors
Foo Fighters![]()
Maar succes bij het voetbal![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt. Je komt alleen als een achterlijke gek over.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar ik mag mijn mening daar dan toch ook wel over geven.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Maak je niet zo druk om die kakkerlak man, lekker laten lullen.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Vind het gewoon een heel kinderachtige opmerking van iemand die met zijn leeftijd juist wijzer zou moeten zijn. Maarja Fey speelt toch nooit meer CL dus maakt voor hun niks uit.![]()
nou ja, waar slaat dit nou weer op.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Je komt alleen als een achterlijke gek over.
dus omdat ik een andere mening heb, ben ik een achterlijke gek?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
je hebt gelijk.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om die kakkerlak man, lekker laten lullen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Omdat je een domme mening hebt. Dat is wat andersquote:Op donderdag 5 november 2015 09:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nou ja, waar slaat dit nou weer op.
dus omdat ik een andere mening heb, ben ik een achterlijke gek?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 09:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je een domme mening hebt. Dat is wat andersje laat je wel kennen zeg.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rustaaaaaagh.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
Antwoord gewoon eens waarom jij iets vind over wat anderen denken. Politiek correct over fucking voetbal.quote:_!
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
dat heb ik net gedaan, jij bent de gene die iemand afserveert als achterlijke debiel als hij het niet met je eens isquote:Op donderdag 5 november 2015 09:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Antwoord gewoon eens waarom jij iets vind over wat anderen denken. Politiek correct over fucking voetbal._!
Nee je zegt niet waarom ie dat moet vinden. Alleen heel hard dat ie dat moet vindenquote:Op donderdag 5 november 2015 09:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat heb ik net gedaan, jij bent de gene die iemand afserveert als achterlijke debiel als hij het niet me je eens isAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dus omdat Dirk Kuyt een andere mening heeft is hij een achterlijke debiel?quote:Op donderdag 5 november 2015 09:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nou ja, waar slaat dit nou weer op.
dus omdat ik een andere mening heb, ben ik een achterlijke gek?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 09:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee je zegt niet waarom ie dat moet vinden. Alleen heel hard dat ie dat moet vindenquote:Op donderdag 5 november 2015 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)llah-wint-fenerbahcequote:Op donderdag 5 november 2015 09:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij had kunnen zeggen dat zijn hart nog steeds bij Fener ligt, maar dat hij natuurlijk als Nederlander zijnde hoopt dat er zo veel mogelijk punten worden behaald.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nederlands voetbal is toch al dood ongeacht een lucky overwinning hier en daar. Nogmaals erg raar om te denken dat jij de wijsheid in pacht hebtquote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
mijn verwijten naar Kuyt dateren van voor dit bericht. Ik ben het nu echter niet met hem eens, en vindt dat hij dit, als hij dit wil zeggen, anders had moeten formuleren.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus omdat Dirk Kuyt een andere mening heeft is hij een achterlijke debiel?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nogmaals?quote:Op donderdag 5 november 2015 09:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederlands voetbal is toch al dood ongeacht een lucky overwinning hier en daar. Nogmaals erg raar om te denken dat jij de wijsheid in pacht hebt
Dat zeg ik toch helemaal niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hou toch eens op met dat moeten. Daar ga jij helemaal niet over. Hij is helemaal niet verplicht lief te zijn voor je clubjequote:Op donderdag 5 november 2015 09:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mijn verwijten naar Kuyt dateren van voor dit bericht. Ik ben het nu echter niet met hem eens, en vindt dat hij, als hij dit wil zeggen, anders had moeten formuleren.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Je hebt het al 10 posts dat anderen iets anders MOETEN formuleren omdat jij die paar kut coefficientjes zo belangrijk vind. Zo komt dat wel over dan jaquote:Op donderdag 5 november 2015 09:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nogmaals?
Dat zeg ik toch helemaal niet.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik vind het nog steeds niet meer dan logisch eigenlijk dat hij dergelijke antwoorden geeft als een Turkse krant hem belt. Maar blijkbaar ben jij nog een grotere dorpspastoor dan Dirk zelf.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
blijkbaar hebben wij hier een andere mening over, laten we er maar over ophouden
Iedereen mag zeggen en denken wat ie wilt. Ook jij, en ook voetballersquote:Op donderdag 5 november 2015 09:25 schreef mokkiemok het volgende:
blijkbaar hebben wij hier een andere mening over, laten we er maar over ophouden
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dit had ik niet van een vriend verwachtquote:Op donderdag 5 november 2015 09:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten. Het is maar voetbal man.
Verder hoop ik ook gewoon dat ajax pakkie krijgt
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
alleen ben ik een achterlijke debiel vanwege mijn meningquote:Op donderdag 5 november 2015 09:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen mag zeggen en denken wat ie wilt. Ook jij, en ook voetballers
Zoals ik al zei. Ik ben er bang voor maar ga er toch weer voor zitten, en hoop echt dat het eens goed uit pakt.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nou gaat het weer een deceptie worden vanavond?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wie laat zich nu kennen omdat hij een rivaal die bij de rivaal heeft gespeeld uitmaakt voor kneus en achterlijke debiel?quote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij serveert iemand af als achterlijke debiel omdat hij zijn vorige club steunt.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat heb ik net gedaan, jij bent de gene die iemand afserveert als achterlijke debiel als hij het niet met je eens is"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Waarom reageer jij op trollen? Als je dat niet doet en het laat gaan hoef jezelf ook niet zo druk te maken.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
alleen ben ik een achterlijke debiel vanwege mijn mening![]()
Zelfde hier, zullen zien.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik ben er bang voor maar ga er toch weer voor zitten, en hoop echt dat het eens goed uit pakt.![]()
Loop nou niet zo te miepen pikkie. Jij noemt dirkie ook een stumperd en een achterlijke debiel. Is hij uiteraard ook, maar huil dan niet als iemand jou ook een achterlijke debiel noemt.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
alleen ben ik een achterlijke debiel vanwege mijn mening![]()
goed puntquote:Op donderdag 5 november 2015 09:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom reageer jij op trollen? Als je dat niet doet en het laat gaan hoef jezelf ook niet zo druk te maken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
1-4quote:Op donderdag 5 november 2015 09:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nou gaat het weer een deceptie worden vanavond?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ik huil toch niet, ik benoem het nog eens. Als satire.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:30 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Loop nou niet zo te miepen pikkie. Jij noemt dirkie ook een stumperd en een achterlijke debiel. Is hij uiteraard ook, maar huil dan niet als iemand jou ook een achterlijke debiel noemt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en dan 4 keer van Persie, die dan meteen weer opgeroepen wordt door Blindquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien is hij wel nog zo sportief om hem ook in eigen doel te koppenquote:Op donderdag 5 november 2015 09:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dan 4 keer van Persie, die dan meteen weer opgeroepen wordt door Blind"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Blijft grappig om met een eigen doelpunt je interland carrière af te sluiten(waarschijnlijk)quote:Op donderdag 5 november 2015 09:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien is hij wel nog zo sportief om hem ook in eigen doel te koppenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik had mij vergist in Insomnia.... Excuus, zal niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom reageer jij op trollen? Als je dat niet doet en het laat gaan hoef jezelf ook niet zo druk te maken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, hij scoorde daarna nog.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Blijft grappig om met een eigen doelpunt je interland carrière af te sluiten(waarschijnlijk)![]()
och ja, dat is waar ook.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, hij scoorde daarna nog.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee dat wordt ook 1-4quote:Op donderdag 5 november 2015 09:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog pakkie krijgen tegen Feyenoord zeker?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
zekerquote:Op donderdag 5 november 2015 09:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou van Persie graag bij Ajax zien trouwens.![]()
Gewoon niet zo'n hoge pet op van Feyenoord.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 09:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou van Persie graag bij Ajax zien trouwens.![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen ze beter mij nemen. Ik kan er ook niets van, maar kost maar een tiende.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou van Persie graag bij Ajax zien trouwens.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
O je hebt het al over zondag, ik dacht vanavondquote:Op donderdag 5 november 2015 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon niet zo'n hoge pet op van Feyenoord.![]()
Was er laatst 1 in het Feyenoord topic die van mening was dat het beter is dat ze niet in Europa spelen zodat er meer kans is op de titel.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon niet zo'n hoge pet op van Feyenoord.![]()
![]()
Zal nooit gebeuren maar bij Ajax heeft hij echt wel wat toe te voegen hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 09:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Kunnen ze beter mij nemen. Ik kan er ook niets van, maar kost maar een tiende.![]()
te dik.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Kunnen ze beter mij nemen. Ik kan er ook niets van, maar kost maar een tiende.![]()
Het is wel 1 van de redenen dat ze nu zo hoog staan, maar titel lijkt me onmogelijk.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Was er laatst 1 in het Feyenoord topic die van mening was dat het beter is dat ze niet in Europa spelen zodat er meer kans is op de titel.![]()
Ik zie Ajax vanavond wel weer compleet falen ja. Sowieso spelen ze altijd kut als ik kijk. En het spijt me voor jullie maar ik zit vanavond voor de laptopquote:Op donderdag 5 november 2015 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
O je hebt het al over zondag, ik dacht vanavond"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kunnen we ergens tekenen? ik stem voor.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Kunnen ze beter mij nemen. Ik kan er ook niets van, maar kost maar een tiende.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben in een maand op gewicht, groot, sterk, een echt aanspeelpunt.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal nooit gebeuren maar bij Ajax heeft hij echt wel wat toe te voegen hoorHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
De reden is dat ze met vrij veel geluk wedstrijden gewonnen hebben. Dat gaat ze geen heel seizoen lukken. Die zakken normaal gesproken wel weer af tot ze moeten vechten voor plek 3 a 4quote:Op donderdag 5 november 2015 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel 1 van de redenen dat ze nu zo hoog staan, maar titel lijkt me onmogelijk."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik dacht dat alleen ik dat had.....quote:Op donderdag 5 november 2015 09:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie Ajax vanavond wel weer compleet falen ja. Sowieso spelen ze altijd kut als ik kijk. En het spijt me voor jullie maar ik zit vanavond voor de laptopFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ze moeten het nu wel een keer laten zien, lijken aardig op dreef, ben benieuwd.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie Ajax vanavond wel weer compleet falen ja. Sowieso spelen ze altijd kut als ik kijk. En het spijt me voor jullie maar ik zit vanavond voor de laptop![]()
En dan europees voetbal afstaan aan vitessequote:Op donderdag 5 november 2015 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
De reden is dat ze met vrij veel geluk wedstrijden gewonnen hebben. Dat gaat ze geen heel seizoen lukken. Die zakken normaal gesproken wel weer af tot ze moeten vechten voor plek 3 a 4FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
gewoon de beker winnenquote:Op donderdag 5 november 2015 09:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
En dan europees voetbal afstaan aan vitesse![]()
nee, ik zie ze niet winnen van PSV en zelfs niet tegen Heracles.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zou jammer zijn want PSV gaat voor vCL en Heracles tja daar heb je helemaal niks aan in Europa, zeker omdat die paar spelers die het bij hun goed doen waarschijnlijk volgend seizoen er niet meer spelenquote:Op donderdag 5 november 2015 09:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee, ik zie ze niet winnen van PSV en zelfs niet tegen Heracles.![]()
mmm, goed punt. Al weet ik niet hoe Fey het Europees zal doen, lang geleden dus moeilijk te zeggen.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou jammer zijn want PSV gaat voor vCL en Heracles tja daar heb je helemaal niks aan in Europa, zeker omdat die paar spelers die het bij hun goed doen waarschijnlijk volgend seizoen er niet meer spelenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Feyenoord ook niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou jammer zijn want PSV gaat voor vCL en Heracles tja daar heb je helemaal niks aan in Europa, zeker omdat die paar spelers die het bij hun goed doen waarschijnlijk volgend seizoen er niet meer spelen![]()
Dat is misschien wel zo maar uiteindelijk heb je in Europa meer aan een club die uit de top 5 komt dan een middenmoter.quote:![]()
Tja, ik denk dat beide niet in staat zijn om punten te pakken, dan maakt het ook niet uit wie er speelt. Dan gun ik het Heracles gewoon meer, maar zie ze niet van Feyenoord winnen in de beker.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo maar uiteindelijk heb je in Europa meer aan een club die uit de top 5 komt dan een middenmoter.![]()
Ik zie ze ook niet van PSV winnen, en PSV wel van Feyquote:Op donderdag 5 november 2015 10:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat beide niet in staat zijn om punten te pakken, dan maakt het ook niet uit wie er speelt. Dan gun ik het Heracles gewoon meer, maar zie ze niet van Feyenoord winnen in de beker.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, ligt eraan wat PSV nog doet in Europa en of ze nog aansluiten in de competitie.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet van PSV winnen, en PSV wel van Fey![]()
Trein dus.quote:Het wordt morgenavond extreem druk op de wegen rond de Arena.
Ajax speelt om 19.00 uur tegen Fenerbahçe, voor beide voetbalclubs worden veel supporters verwacht. Rond 20.00 uur begint in de Ziggo Dome een concert van rockband Foo Fighters en rond dezelfde tijd speelt in de HMH de indierockband Editors.
Extra problematisch is dat Rijkswaterstaat 's avonds vanaf 21.00 uur een deel van de rijksweg A2 richting Utrecht afsluit voor werkzaamheden. Dat was gisteravond en is vanavond ook al zo. De langste files worden daarom na de evenementen verwacht.![]()
Lijkt mij verstandig. Vraag mij af of de gemeente hier niet wat meer rekening mee had kunnen houden. 3 evenementen op een avond is al druk genoeg.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Godverdomme dan ga ik weer op tijd weg, blijkt er niks aan de hand op de weg en ben ik veel te vroegquote:![]()
![]()
Wel goed gepland zeg.quote:. 2 megaconcerten en ajax tegelijkertijd. Mja Foo fighters willen natuurlijk Ajax zien.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Feyenoord heeft Ajax uitgeschakeld maar je ziet ze niet van Heracles winnen? Uh, oke.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee, ik zie ze niet winnen van PSV en zelfs niet tegen Heracles.Feyenoord heeft in februari 2015 nog Europees gespeeld?quote:Op donderdag 5 november 2015 09:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mmm, goed punt. Al weet ik niet hoe Fey het Europees zal doen, lang geleden dus moeilijk te zeggen.
Mijn hemel, jij bent bepaald niet serieus te nemen als het over voetbal gaat. Ik denk dat je er verstandig aan doet om dit subforum te verlaten, voordat je jezelf nog verder belachelijk maakt.![]()
Dus als Feyenoord van Ajax wint(onterecht, maar dat is een andere discussie) gaan ze ook winnen van Heracles?quote:Op donderdag 5 november 2015 11:44 schreef Johnny_Angel het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Ajax uitgeschakeld maar je ziet ze niet van Heracles winnen? Uh, oke.
[..]
Feyenoord heeft in februari 2015 nog Europees gespeeld?
Mijn hemel, jij bent bepaald niet serieus te nemen als het over voetbal gaat. Ik denk dat je er verstandig aan doet om dit subforum te verlaten, voordat je jezelf nog verder belachelijk maakt.
Ik kan toch zeggen dat ik ze niet van Heracles zie winnen? Is nergens op gebaseerd ofzo hoor, maar dat kan ik toch denken? Ik vind het spel van Feyenoord meer geluk dan wijsheid, en die dekselse Dirk uit Katwijk vind ik persoonlijk niet zo veel toevoegen als de media doet geloven.
Mijn steek jegens Feyenoord was ietwat satirisch en als trollen bedoeld. Maar je hebt gelijk, het succes van Feyenoord in Europa in 2015 was mij even ontschoten. excuses.![]()
PS: Ik lig er vanavond wakker van dat Johny_Angel mij niet serieus neemt, toch wel een grootheid op FOK! waar menig fokker tegen op kijkt......FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit aanzwengelen en dan even vermelden 'dat het een andere discussie is' is wel heel triest.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dus als Feyenoord van Ajax wint(onterecht, maar dat is een andere discussie) gaan ze ook winnen van Heracles?
Ik kan toch zeggen dat ik ze niet van Heracles zie winnen? Is nergens op gebaseerd ofzo hoor, maar dat kan ik toch denken? Ik vind het spel van Feyenoord meer geluk dan wijsheid, en die dekselse Dirk uit Katwijk vind ik persoonlijk niet zo veel toevoegen als de media doet geloven.
Mijn steek jegens Feyenoord was ietwat satirisch en als trollen bedoeld. Maar je hebt gelijk, het succes van Feyenoord in Europa in 2015 was mij even ontschoten. excuses.![]()
PS: Ik lig er vanavond wakker van dat Johny_Angel mij niet serieus neemt, toch wel een grootheid op FOK! waar menig fokker tegen op kijkt......
Ajax scoorde niet, Feyenoord wel. Niets onterechts aan.![]()
nja technisch gezien heeft Ajax gescoord en Feyenoord nietquote:Op donderdag 5 november 2015 11:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit aanzwengelen en dan even vermelden 'dat het een andere discussie is' is wel heel triest.
Ajax scoorde niet, Feyenoord wel. Niets onterechts aan.
Daar heb je een goed punt.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja technisch gezien heeft Ajax gescoord en Feyenoord niet![]()
Eventjes ongeacht hoe lang geleden, ik zie net dat ze 20 Europese wedstrijden hebben gespeeld in de laatste 8 seizoenen. Dat is wel genant.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:44 schreef Johnny_Angel het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Ajax uitgeschakeld maar je ziet ze niet van Heracles winnen? Uh, oke.
[..]
Feyenoord heeft in februari 2015 nog Europees gespeeld?
Mijn hemel, jij bent bepaald niet serieus te nemen als het over voetbal gaat. Ik denk dat je er verstandig aan doet om dit subforum te verlaten, voordat je jezelf nog verder belachelijk maakt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
2-0 vanavond in een kolkende arena. Heb mijn BMW al afgestoft en ga toeterend door de straten vanavond.![]()
verklaard waarom het mij even ontschoten wasquote:Op donderdag 5 november 2015 12:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Eventjes ongeacht hoe lang geleden, ik zie net dat ze 20 Europese wedstrijden hebben gespeeld in de laatste 8 seizoenen. Dat is wel genant.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
is het een Dikke BMW?quote:Op donderdag 5 november 2015 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
2-0 vanavond in een kolkende arena. Heb mijn BMW al afgestoft en ga toeterend door de straten vanavond.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 5 november 2015 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
2-0 vanavond in een kolkende arena. Heb mijn BMW al afgestoft en ga toeterend door de straten vanavond.![]()
![]()
Wel in totaal 21 punten gescoord.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
verklaard waarom het mij even ontschoten was"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ik zei ook het succes van feyenoord in europa... top gedaan hoorquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens mij moet mokkiemok het begrip satire nog maar eens opzoeken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ok bedankt, zal ik doen.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:10 schreef Caland het volgende:
Volgens mij moet mokkiemok het begrip satire nog maar eens opzoeken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat overigens maar drie punten minder is dan Ajax in zijn 20 laatste Europese wedstrijdenquote:Op donderdag 5 november 2015 12:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zei ook het succes van feyenoord in europa... top gedaan hoor
2-0 vanavond in een kolkende arena. Heb mijn BMW al afgestoft en ga toeterend door de straten vanavond.Je hebt een BMW S-Klasse?quote:![]()
Ook bij Ajax moet het Europees gewoon beter. Vanavond maar eens verandering in brengen. Op naar de halve finale!quote:Op donderdag 5 november 2015 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat overigens maar drie punten minder is dan Ajax in zijn 20 laatste Europese wedstrijdenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
vergelijkbaar met de 7 serie van Mercedesquote:Op donderdag 5 november 2015 12:13 schreef Johnny_Angel het volgende:
[..]
[..]
Je hebt een BMW S-Klasse?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toet toetquote:Op donderdag 5 november 2015 12:13 schreef Johnny_Angel het volgende:
[..]
[..]
Je hebt een BMW S-Klasse?![]()
Ik zie niet in hoe die twee direct verband moeten houden. Feyenoord verliest ook van ADO afgelopen weekend.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:44 schreef Johnny_Angel het volgende:
[..]
Een wedstrijd tegen Ajax is een hele andere dan een wedstrijd tegen Heracles.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gaat nog wat worden vanavond, ik voorspel een luidruchtige tocht naar de A2. Vooral onder de Arena zal dat mooi galmen...![]()
tuurlijk joh. En anders geven we ze gewoon een paar tikke!!!!!quote:Op donderdag 5 november 2015 13:06 schreef FritzWepper het volgende:
Kolere zeg, met die passe-partouts zal het aantal Turken op de tribunes toch wel meevallen?![]()
![]()
alle rurkEN TERuG NaAR MarokO!
![]()
Huh? Is de competitie al gedaan? PSV wordt gewoon weer kampioen hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou jammer zijn want PSV gaat voor vCL en Heracles tja daar heb je helemaal niks aan in Europa, zeker omdat die paar spelers die het bij hun goed doen waarschijnlijk volgend seizoen er niet meer spelen
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
hahahahahhaquote:Op donderdag 5 november 2015 13:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Huh? Is de competitie al gedaan? PSV wordt gewoon weer kampioen hoor.![]()
Ik ben benieuwd. Ik denk dat ze fener aanhang wel gaan weren, maar alle turken?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:14 schreef Leonos het volgende:
Gewoon Turken uit je vak zetten. Niks aan de hand.![]()
Fener zit in het uitvak gewoon.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik denk dat ze fener aanhang wel gaan weren, maar alle turken?
Als een Turk zonder fener shirt loopt kan je die moeilijk weigeren.
Tevens zijn ze al bezig op de Dam.![]()
Alsof de kaart systemen waterdicht zijn. Weetje nog, alberto die bij psv gewoon binnen liep?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:19 schreef Wave103 het volgende:
Iig geen vrije verkoop toch? (S)CC verplicht![]()
Ja lach d'r maar mee. Ik neem vanavond m'n pa mee, die is extreem intolerant naar alles en iedereen waar hij zich aan irriteert.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
tuurlijk joh. En anders geven we ze gewoon een paar tikke!!!!!![]()
![]()
alle rurkEN TERuG NaAR MarokO!
![]()
Ja, heb je gelijk in. Maar zal toch wat schelen in hoeveel kaarten daadwerkelijk bij Turken terecht komen.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof de kaart systemen waterdicht zijn. Weetje nog, alberto die bij psv gewoon binnen liep?![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 13:24 schreef Wave103 het volgende:
Overigens http://www.at5.nl/artikel(...)s-fenerbahe-besmeurdWauw, ik denk dat ik het wel weet. Volgens mij heeft de dader dat gewoon laten blijken...quote:Het is niet bekend wie er achter de actie zitten.![]()
Volgens mij moet jij niet denkenquote:Op donderdag 5 november 2015 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Wauw, ik denk dat ik het wel weet. Volgens mij heeft de dader dat gewoon laten blijken...![]()
![]()
Het was vast vak 120quote:Op donderdag 5 november 2015 13:26 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij niet denken![]()
Wauwquote:Op donderdag 5 november 2015 13:24 schreef Wave103 het volgende:
Overigens http://www.at5.nl/artikel(...)s-fenerbahe-besmeurdVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Natuurlijk, het is een complot tegen 410. Vast door overmars geschreven..quote:Op donderdag 5 november 2015 13:30 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Elke boerenlul kan zoiets natuurlijk neerkalken he![]()
Leg mij dan even uit wie VAK410 is. Is het iemand die elke week er staat? Is het iemand die er één keer geweest is en het vooral heel stoer vindt? Misschien is het wel iemand die er nog nooit heeft gestaan, maar wel een shirtje uit de webshop heeft gekocht. Jij weet wie de dader(s) is (zijn) dus vertel opquote:Op donderdag 5 november 2015 13:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is een complot tegen 410. Vast door overmars geschreven..![]()
![]()
Haha. Supergay dit.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:24 schreef Wave103 het volgende:
Overigens http://www.at5.nl/artikel(...)s-fenerbahe-besmeurdWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wat vind jij dan van hun vlag "stop stadionverboden" ?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:36 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Leg mij dan even uit wie VAK410 is. Is het iemand die elke week er staat? Is het iemand die er één keer geweest is en het vooral heel stoer vindt? Misschien is het wel iemand die er nog nooit heeft gestaan, maar wel een shirtje uit de webshop heeft gekocht. Jij weet wie de dader(s) is (zijn) dus vertel op![]()
Gewoon weer een Feyenoorder geweest die Ajax in een kwaad daglicht wil stellen. Zo zielig zijn ze wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:24 schreef Wave103 het volgende:
Overigens http://www.at5.nl/artikel(...)s-fenerbahe-besmeurd![]()
Een asielzoeker. Uit Israel.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:36 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Leg mij dan even uit wie VAK410 is. Is het iemand die elke week er staat? Is het iemand die er één keer geweest is en het vooral heel stoer vindt? Misschien is het wel iemand die er nog nooit heeft gestaan, maar wel een shirtje uit de webshop heeft gekocht. Jij weet wie de dader(s) is (zijn) dus vertel opVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
![]()
Mongolen, schande voor het voetbalquote:Op donderdag 5 november 2015 13:24 schreef Wave103 het volgende:
Laffe mensen kwellen Ajax
Calimerogedrag noemen we dat in Amsterdam. PSV’ers die zeiken dat er te weinig aandacht is voor hun cluppie, of spelers die zo tegen Ajax opkijken dat ze onze club zijn gaan haten.
In Den Haag hebben ze er bijvoorbeeld last van, en ook in Utrecht. Het hele jaar spelen ze als slappe dweilen, maar tegen Ajax komt er ineens een oerkracht naar boven.
Feyenoord had het overduidelijk ook. De overwinning op Ajax werd bovendien gevierd alsof de Champions League was gewonnen, terwijl de werkelijkheid is dat de Rotterdammers in de volgende ronde van de KNVB-beker zijn beland, samen met onder meer Capelle, Excelsior ’31, Achilles ’29 en VVSB.
Aan Calimerogedrag doen we bij Ajax liever niet, maar het wordt nu wel heel erg triest allemaal. Tijdens de bekerwedstrijd in Rotterdam was overduidelijk dat scheidsrechter Pol van Boekel laf is. Te laf om gewoon te doen wat hij moet doen.
Rood geven bijvoorbeeld aan Vilhena die op schandalige wijze probeerde het grootste talent van Nederland, Bazoer, invalide te schoppen. En aan Elia, die een einde aan de loopbaan van Schöne probeerde te maken.
Van Boekel was bang voor het publiek en liet Het Legioen daardoor ongestoord de wedstrijd mede bepalen. Van Boekel reageerde op gejoel, niet op zijn verstand.
Maar een absoluut gotspe is Jan van Zanen. Deze man was burgemeester van het ’dorpje’ Amstelveen, maar krijgt nu als baas van Utrecht te maken met echt belangrijke zaken. En daar is hij te laf voor. Te laf om de mensen te bestraffen die straf verdienen.
Van Zanen geeft een gratis tip aan alle supportersgroepen die geen zin hebben in fans uit Amsterdam. Scheld ze uit voor kankerjoden die aan het gas moeten en ze mogen je stadion niet meer in.
En ook het bestuur van FC Utrecht is laf. Te laf om de vocalisten van debiele liedjes voor eens, en het liefst altijd, te verbannen.
Maar oh wat heerlijk, er staat nog steeds maar één ploeg bovenaan. En het gaat erom dat je aan het einde van de rit met een prijs in je klauwen staat. Niet of je een wedstrijdje van een concurrent hebt gewonnen. Niet of je een rondje verder bent in de beker. Het gaat erom wie uiteindelijk als eerste over de meet gaat.
En er is maar één club in Nederland die zich dat altijd heeft gerealiseerd!
Bron
![]()
![]()
![]()
![]()
vind dit stukje wel een beetje calimero eigenlijk... ironisch wel...quote:Op donderdag 5 november 2015 13:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Calimerogedrag noemen we dat in Amsterdam. PSV’ers die zeiken dat er te weinig aandacht is voor hun cluppie, of spelers die zo tegen Ajax opkijken dat ze onze club zijn gaan haten.
In Den Haag hebben ze er bijvoorbeeld last van, en ook in Utrecht. Het hele jaar spelen ze als slappe dweilen, maar tegen Ajax komt er ineens een oerkracht naar boven.
Feyenoord had het overduidelijk ook. De overwinning op Ajax werd bovendien gevierd alsof de Champions League was gewonnen, terwijl de werkelijkheid is dat de Rotterdammers in de volgende ronde van de KNVB-beker zijn beland, samen met onder meer Capelle, Excelsior ’31, Achilles ’29 en VVSB.
Aan Calimerogedrag doen we bij Ajax liever niet, maar het wordt nu wel heel erg triest allemaal. Tijdens de bekerwedstrijd in Rotterdam was overduidelijk dat scheidsrechter Pol van Boekel laf is. Te laf om gewoon te doen wat hij moet doen.
Rood geven bijvoorbeeld aan Vilhena die op schandalige wijze probeerde het grootste talent van Nederland, Bazoer, invalide te schoppen. En aan Elia, die een einde aan de loopbaan van Schöne probeerde te maken.
Van Boekel was bang voor het publiek en liet Het Legioen daardoor ongestoord de wedstrijd mede bepalen. Van Boekel reageerde op gejoel, niet op zijn verstand.
Maar een absoluut gotspe is Jan van Zanen. Deze man was burgemeester van het ’dorpje’ Amstelveen, maar krijgt nu als baas van Utrecht te maken met echt belangrijke zaken. En daar is hij te laf voor. Te laf om de mensen te bestraffen die straf verdienen.
Van Zanen geeft een gratis tip aan alle supportersgroepen die geen zin hebben in fans uit Amsterdam. Scheld ze uit voor kankerjoden die aan het gas moeten en ze mogen je stadion niet meer in.
En ook het bestuur van FC Utrecht is laf. Te laf om de vocalisten van debiele liedjes voor eens, en het liefst altijd, te verbannen.
Maar oh wat heerlijk, er staat nog steeds maar één ploeg bovenaan. En het gaat erom dat je aan het einde van de rit met een prijs in je klauwen staat. Niet of je een wedstrijdje van een concurrent hebt gewonnen. Niet of je een rondje verder bent in de beker. Het gaat erom wie uiteindelijk als eerste over de meet gaat.
Bron
![]()
Hebben jullie eigenlijk alweer een clubhuis?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:24 schreef Wave103 het volgende:
Genieten dit stukquote:Op donderdag 5 november 2015 13:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bron
![]()
![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat kinderachtige gedoe met clubhuisjes begint zo langzamerhand wel vermoeiond te worden. Het lijkt de padvinderij wel.![]()
Grote muil hebben ze wel (met de spuitbus)quote:Op donderdag 5 november 2015 13:24 schreef Wave103 het volgende:
Overigens http://www.at5.nl/artikel(...)s-fenerbahe-besmeurd
Kijken of ze dat vanavond ook hebben als er 2000 Turkjes met messen wraak komen nemen.
blablablabla![]()
Oke danquote:Op donderdag 5 november 2015 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Grote muil hebben ze wel (met de spuitbus)
Kijken of ze dat vanavond ook hebben als er 2000 Turkjes met messen wraak komen nemen.
![]()
Niet weten dat Ajax supporters heel snel kunnen rennenquote:Op donderdag 5 november 2015 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Grote muil hebben ze wel (met de spuitbus)
![]()
![]()
quote:Johnny ging met zijn medebewoners een dagje mee naar de Arena.
Ziggo organiseerde samen met Ajax een Meet & Greet voor 36 bewoners van zorginstelling Cordaan. Vooral een speciale dag voor Johnny Heitinga, die zelf een groot Ajaxfan is.
Na het bekijken van de training werd er in het spelershome geluncht samen met de selectie. "Eén van mijn mooiste dagen, ik hoop snel nog eens in de arena te mogen zijn." Aldus de 31 jarige Johnny Heitinga.
[ Bericht 7% gewijzigd door mokkiemok op 05-11-2015 14:18:30 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Beter ook.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet weten dat Ajax supporters heel snel kunnen rennen
Die Turken zijn helemaal gek jongen.Zal wel een ander spandoek worden nu.quote:De fanclub van Fenerbahçe wil vanavond een spandoek meenemen naar de Arena met beterschapswensen voor Johan Cruijf.blablablabla![]()
Spannenddoek!quote:Op donderdag 5 november 2015 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter ook.
Die Turken zijn helemaal gek jongen.
[..]
Zal wel een ander spandoek worden nu.![]()
Als je VAK410 op een clubhuis spuit weet je al dat het geen mensen zijn die ooit in de Arena zijn geweest.
Walgelijke actie, daar niet van.![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 13:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Aan Calimerogedrag doen we bij Ajax liever nietFeyenoord Rotterdam![]()
wat een volk....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het uitvak misschien.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aardig bommetje op het eind.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:07 schreef Brammess het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1YqKDWoMDjAxV![]()
Goede wedstrijd mannen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 13:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
In Den Haag hebben ze er bijvoorbeeld last van, en ook in Utrecht. Het hele jaar spelen ze als slappe dweilen, maar tegen Ajax komt er ineens een oerkracht naar boven.![]()
quote:Calimerogedrag noemen we dat in Amsterdam![]()
Wat een prutsupporters heeft ajax. Op het moment dat ajax het veld opkomt zetten ze muziek keihard omdat de prutsupporters stil zijn.
![]()
Vertel meerquote:Op donderdag 5 november 2015 18:23 schreef xminator het volgende:
Wat een prutsupporters heeft ajax. Op het moment dat ajax het veld opkomt zetten ze muziek keihard omdat de prutsupporters stil zijn.
![]()
Fischer gebruikt teveel gel.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Zo boeiend is die Europa league toch niet.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wel irritant trouwens dat Fener zo ongeveer in hetzelfde uittenue als Ajax speelt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wel weer wat goede acties van el Ghazi, jammer dat de voortzetting dan weer net niet goed genoeg is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
KutHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wat heb ik godsnaam naar zitten kijkenRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Die vinden 0-0 prima.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:51 schreef Sickert het volgende:
Erge is, Fenerbache is niet veel betersterker nog...
Amen.![]()
We komen niet aan voetballen toe op het middenveld.
We missen Sinkgraven. Gooi hem er maar in voor Gudelj die zogenaamd wel geschikt is voor dit soort topduels maar alleen maar overtredingen maakt.Oh.![]()
Ik heb hem gelukkig opgenomen. Ik slaap de laatste tijd slecht en dit lijkt een goede remedie.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Die willen gewoon niet. Molde gaat deze groep gewoon toppen.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:51 schreef Sickert het volgende:
Erge is, Fenerbache is niet veel betersterker nog...
![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik moest het uitvallen van El Ghazi missen, wat gebeurde er precies?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ghazi eruit, Schone erin.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:54 schreef Monolith het volgende:
Ik moest het uitvallen van El Ghazi missen, wat gebeurde er precies?![]()
Verstapte zich toen hij een sprint wou inzetten, denk dat er iets met z'n enkel is?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:54 schreef Monolith het volgende:
Ik moest het uitvallen van El Ghazi missen, wat gebeurde er precies?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Op zich komen we juist wel aan voetballen toe, maar zijn we op die momenten na ėėn pas de bal vaak al weer kwijt.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
We komen niet aan voetballen toe op het middenveld.
We missen Sinkgraven. Gooi hem er maar in voor Gudelj die zogenaamd wel geschikt is voor dit soort topduels maar alleen maar overtredingen maakt.![]()
Rustagh. Zijn zich gewoon aan jet sparen voor zondag.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Rustagh. Zijn zich gewoon aan jet sparen voor zondag.![]()
![]()
Nee joh, ik zo vaak dat ze hem tussen de linies kunnen doorspelen maar gaat hij weer terug. Vooral die Gudelj met zijn kutfysiekquote:Op donderdag 5 november 2015 19:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Op zich komen we juist wel aan voetballen toe, maar zijn we op die momenten na ėėn pas de bal vaak al weer kwijt.Oh.![]()
Gaat wel weer lekker met de blessures de laatste tijd.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Verstapte zich toen hij een sprint wou inzetten, denk dat er iets met z'n enkel is?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Publiek de lamlendigheid van Ajax overgenomen? Zo stil in Arena.....Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.![]()
Mijn god toch. Je vraagt je werkelijk wel eens af of ze uberhaupt eens trainen op het nemen van corners en dergelijke.![]()
Dode spelmomenten zijn ook dramatisch vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vak 410 is er niet. Verder is het qua sfeer te vergelijken met een topklasser ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:10 schreef ender_xenocide het volgende:
Publiek de lamlendigheid van Ajax overgenomen? Zo stil in Arena.....![]()
Van Persie uitfluiten
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja we hebben gedomineerd, we hebben alleen de kansen niet benut.
We hebben de verkeerde keuzes gemaakt.
Op naar de volgende wedstrijd.
Het is weer tijd voor F. de Boer Bingo.![]()
Iedere keer als ik Viergever in een Ajax shirt zie lopen gaat m'n bloed echt koken. Who's next? Ted van de Pavert?![]()
Je zou daar verdomme zitten. En Drank laat zn kleuterelftal los.. de tering ik heb de 60e tot 85e gemist omdat ik lag te tukken.Narf!![]()
Haten op Tedgodquote:Op donderdag 5 november 2015 20:52 schreef OllieWilliams het volgende:
Iedere keer als ik Viergever in een Ajax shirt zie lopen gaat m'n bloed echt koken. Who's next? Ted van de Pavert?
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze zijn wel vernedert hoor. Hebben geen goal kunnen maken met een top spits als Persie in de ploeg! Nani en Diego erbij. Vernederingquote:![]()
![]()
Ik vind dat Ajax zichzelf meer heeft vernedert dan Fenerbache.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze zijn wel vernedert hoor. Hebben geen goal kunnen maken met een top spits als Persie in de ploeg! Nani en Diego erbij. Vernedering![]()
Gelukkig is dit niet serieusquote:Op donderdag 5 november 2015 20:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze zijn wel vernedert hoor. Hebben geen goal kunnen maken met een top spits als Persie in de ploeg! Nani en Diego erbij. VernederingRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze poule niet overleven is echt heel erg triest![]()
![]()
#marcout #frankoutquote:Op donderdag 5 november 2015 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze poule niet overleven is echt heel erg triest![]()
Enige plus is dat Tete en Riedewald al weken verdedigend top zijn.
Veltmanmanmanman en 4giver moeten de bal tegen houden en m snel naar een medespeler passen en niet onnodig gaan dribbelen zoals 4giver deed eind 2e helft... Over Passen gesproken wtf was er aan de hand? Zand in de bal ofzo?
Als de helft wel aankomt win je met 3-0Narf!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: