Je hebt natuurlijk verschillende typen expats. Als je iemand hebt die tijdelijk voor een project komt, spreekt die natuurlijk geen Nederlands. Verder heb ik het natuurlijk niet over internationaal geörienteerde gemeenschappen. Daarvan is het logisch dat ze Engels spreken. Maar dat is niet de norm uiteraard.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik herken het beeld dat werd geschetst totaal niet. Ik heb bij heel wat bedrijven gewerkt waar ook expats zaten en overal was de tendens dat Nederlanders zich aanpassen en vrijwel alleen maar Engels spreken. Sterker nog, sommige expats spreken ook gewoon goed Nederlands en toch spreekt iedereen ze in het Engels aan.
Daar is niks mis mee. Koningshuis is een ontzettend vervelende bedoening.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De Vara weer met hun anti-koningshuis geneuzel.
Dat is de schuld van Frits Sissing las ik.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:40 schreef danos het volgende:
[..]
Als dat in de bajes nou ook eens zo zou zijn. Maar daar is het 5 negers, 5 moslims en 2 blanken.
Die man is pas echt talentloos.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adriaan van Dis is bijvoorbeeld geen lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |