Mag dit in nederland?
Ik moet deze week gesloten zitten omdat ik volgens de leiding iets gedaan heb wat niet kan. Nu ben ik vandaag naar de arbeid gegaan. Meestal moet ik rond het middag uur poepen dus maandag ging ik na de lunch even lekker er voor zitten.
Bij het afvegen kwam ik er achter dat ze echt verschrikkelijk goedkoop wc papier hebben, het bloed zat op een gegeven moment aan de vellen papier zo hard was het. dat ben ik niet gewend. De volgende dag nam ik van mijn kamer mijn eigen wc papier mee. Gewoon wat velletjes opgevouwen.
Op mijn kamer mag ik mijn eigen papier hebben, dit koop ik gewoon in de lokale supermarkt. geen enkel probleem. Dinsdag verder ook geen problemen ofzo gehad. Vamorgen wilde ik weer naar de arbeid maar toen werd ik gechecked en vonden ze dus mijn wc papier. Ik kreeg de laag van voren, wat ik wel niet dacht en of ik mezelf boven de rest wilde plaatsten enzovoorts. Bottom line is dat ze mijn wc papier hebben afgepakt.
Ik dacht fuck dat, ik ben niet wezen schijten en heb het in het centrale deel gedaan nadat we klaar waren met de arbeid (wel mijn eigen wc papier opgehaald voordat ik ging natuurlijk). Man wat stonk het in de woonkamer, niemand kreeg zijn eten goed naar binnen vanwege mijn stank

.
Maargoed nu heb ik zojuist een officiele waarschuwing gekregen dat ik geen wc papier meer mag mee nemen van mijn kamer naar de arbeid. Als ik dit wel doe wordt mijn gesloten met nog eens 7 dagen verlengt. Dat kan en mag toch niet?
Ik wil alleen maar fijn kunnen afvegen na het poepen, en nu krijg ik dit.
Hoe kan ik het beste bezwaar maken?