Doe het ludiek en schrijf het op wc-papier.quote:
Klinkt niet als een gewoon kantoorbaantje.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef Skv het volgende:
Waar de fuck gaat dit over? Zit je in een instelling ofzo?
Nee geen instelling, een woongroep in Wolfhezequote:Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef Skv het volgende:
Waar de fuck gaat dit over? Zit je in een instelling ofzo?
Maar wat als die regels total bullshit zijn? Er moet toch iemand zijn die hier tegen op kan treden?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:46 schreef BrandX het volgende:
Maar goed, denk dat je je gewoon te houden hebt aan de regels aldaar dat je niets van je eigen kamer (wc papier of andere dingen) van je kamer mee mag nemen naar arbeid.
Nu weten we dus dat dat door het schuurtoiletpapier komtquote:Op donderdag 5 november 2015 07:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er zit maar 1 soort instelling in wolfheze, en dat is voor psychisch labiele mensen.. en dan zeg ik dat nog netjes.
Niet ver van het spoor overigens waardoor je veel springers hebt daar,...
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:51 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat voor instelling dit is. Gezien gesloten, kamer en arbeid gok ik op TBS.
Of ze het gesloten verlengrn ligt eraan wat een rechter gezegd heeft. Was er geen rechter dan kan je cashen want dan mag je niet gesloten.
quote:Heeft u ernstige verslavingsproblemen al dan niet in combinatie met ernstige psychiatrische problemen? Dan is de kliniek Wolfheze voor u de juiste plek.
Ze zijn bang dat hij van de wc papier een joint draait.quote:
Dat gaat juist beter met het harde papier! 😄quote:Op donderdag 5 november 2015 09:22 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat hij van de wc papier een joint draait.
Nog steeds last van dit: KLB / Uitgescheurde kringspierquote:Op woensdag 4 november 2015 22:41 schreef Dries4Ever het volgende:
Mag dit in nederland?
Ik moet deze week gesloten zitten omdat ik volgens de leiding iets gedaan heb wat niet kan. Nu ben ik vandaag naar de arbeid gegaan. Meestal moet ik rond het middag uur poepen dus maandag ging ik na de lunch even lekker er voor zitten.
Bij het afvegen kwam ik er achter dat ze echt verschrikkelijk goedkoop wc papier hebben, het bloed zat op een gegeven moment aan de vellen papier zo hard was het. dat ben ik niet gewend. De volgende dag nam ik van mijn kamer mijn eigen wc papier mee. Gewoon wat velletjes opgevouwen.
Op mijn kamer mag ik mijn eigen papier hebben, dit koop ik gewoon in de lokale supermarkt. geen enkel probleem. Dinsdag verder ook geen problemen ofzo gehad. Vamorgen wilde ik weer naar de arbeid maar toen werd ik gechecked en vonden ze dus mijn wc papier. Ik kreeg de laag van voren, wat ik wel niet dacht en of ik mezelf boven de rest wilde plaatsten enzovoorts. Bottom line is dat ze mijn wc papier hebben afgepakt.
Ik dacht fuck dat, ik ben niet wezen schijten en heb het in het centrale deel gedaan nadat we klaar waren met de arbeid (wel mijn eigen wc papier opgehaald voordat ik ging natuurlijk). Man wat stonk het in de woonkamer, niemand kreeg zijn eten goed naar binnen vanwege mijn stank.
Maargoed nu heb ik zojuist een officiele waarschuwing gekregen dat ik geen wc papier meer mag mee nemen van mijn kamer naar de arbeid. Als ik dit wel doe wordt mijn gesloten met nog eens 7 dagen verlengt. Dat kan en mag toch niet?
Ik wil alleen maar fijn kunnen afvegen na het poepen, en nu krijg ik dit.
Hoe kan ik het beste bezwaar maken?
Gast, dees juristen taal brief is briljant, morgen ga ik hem overschrijven en bij de directeur inleveren. bloeden zullen ze!quote:Op donderdag 5 november 2015 11:57 schreef zuchtje het volgende:
http://www.iriszorg.nl/over-iriszorg/cliënteninformatie/klachten
<Aanhef>
De facilitaire diensten in de instelling waarin ik verblijf zijn naar mijn idee niet voldoende. Het betreft de kwaliteit van het toiletpapier. Deze is van zodanig lage kwaliteit dat er, na langdurig gebruik, waarschijnlijk fysische problemen op gaan treden. Dit is niet bevorderend voor mijn zorgtraject.
Om niemand tot last te zijn had ik mijn eigen toiletpapier meegenomen. Helaas was dit blijkbaar niet gewenst, want <naam> heeft me dit verboden. Er is gedreigd met een officiële waarschuwing mocht ik toch wat van mijn eigen toiletpapier meesmokkelen.
Het lijk me ongewenst dat cliënten zomaar diverse persoonlijke spullen meenemen naar de dagbesteding. Echter lijkt het me niet dat toiletpapier hier onder valt. Het is ongevaarlijk, en kan niet voor illegale doeleinden gebruikt worden.
Graag zou ik het volgende voor willen stellen: Dat er voortaan een betere kwaliteit toiletpapier aanwezig is in alle toiletten. Als dit niet mogelijk is binnen het budget, dan zou het fijn zijn als cliënten voortaan de mogelijkheid krijgen om zelf voor een betere kwaliteit toiletpapier te zorgen.
Met vriendelijke groet,
Dries Roelvink
neen, dat is opgelost.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:16 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Nog steeds last van dit: KLB / Uitgescheurde kringspier
Gebruikt de directeur dan ook dat slechte wc-papier?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:36 schreef Dries4Ever het volgende:
Gast, dees juristen taal brief is briljant, morgen ga ik hem overschrijven en bij de directeur inleveren. bloeden zullen ze!
Goed puntquote:Op woensdag 4 november 2015 22:49 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Maar wat als die regels total bullshit zijn? Er moet toch iemand zijn die hier tegen op kan treden?
bob heeft weer eens een streepje door zijn naam, ik acht die kans kleinquote:Op donderdag 5 november 2015 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik dacht een topic van badtripbob te lezen.
Dikke drol op het bureau van de leiding gelegd, probleem opgelostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor dit soort smerigheid hebben ze vochtige doekjes uitgevondenquote:Op zondag 13 december 2015 22:06 schreef Henno het volgende:
Dat harde papier is juist geweldig, als je jeuk aan je aars hebt kan je er goed mee schuren en als het nat wordt blijft niet meteen de helft van het papier achter in je naad (als je weleens een goede buikgriep hebt gehad, dan moet je die struggles wel herkennen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |