abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157325747
Mag dit in nederland?

Ik moet deze week gesloten zitten omdat ik volgens de leiding iets gedaan heb wat niet kan. Nu ben ik vandaag naar de arbeid gegaan. Meestal moet ik rond het middag uur poepen dus maandag ging ik na de lunch even lekker er voor zitten.

Bij het afvegen kwam ik er achter dat ze echt verschrikkelijk goedkoop wc papier hebben, het bloed zat op een gegeven moment aan de vellen papier zo hard was het. dat ben ik niet gewend. De volgende dag nam ik van mijn kamer mijn eigen wc papier mee. Gewoon wat velletjes opgevouwen.

Op mijn kamer mag ik mijn eigen papier hebben, dit koop ik gewoon in de lokale supermarkt. geen enkel probleem. Dinsdag verder ook geen problemen ofzo gehad. Vamorgen wilde ik weer naar de arbeid maar toen werd ik gechecked en vonden ze dus mijn wc papier. Ik kreeg de laag van voren, wat ik wel niet dacht en of ik mezelf boven de rest wilde plaatsten enzovoorts. Bottom line is dat ze mijn wc papier hebben afgepakt.

Ik dacht fuck dat, ik ben niet wezen schijten en heb het in het centrale deel gedaan nadat we klaar waren met de arbeid (wel mijn eigen wc papier opgehaald voordat ik ging natuurlijk). Man wat stonk het in de woonkamer, niemand kreeg zijn eten goed naar binnen vanwege mijn stank _O- .

Maargoed nu heb ik zojuist een officiele waarschuwing gekregen dat ik geen wc papier meer mag mee nemen van mijn kamer naar de arbeid. Als ik dit wel doe wordt mijn gesloten met nog eens 7 dagen verlengt. Dat kan en mag toch niet?

Ik wil alleen maar fijn kunnen afvegen na het poepen, en nu krijg ik dit.

Hoe kan ik het beste bezwaar maken?
pi_157325778
In ieder geval op papier.
pi_157325798
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:43 schreef CafeRoker het volgende:
In ieder geval op papier.
Doe het ludiek en schrijf het op wc-papier.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157325833
Ze zouden ook je internet moeten afpakken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_157325841
Waar de fuck gaat dit over? Zit je in een instelling ofzo?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 4 november 2015 @ 22:46:21 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_157325867
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef Skv het volgende:

Klinkt niet als een gewoon kantoorbaantje.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Redactie Frontpage woensdag 4 november 2015 @ 22:46:27 #7
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_157325873
TS woont in een woongroep zeker?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Boks-Chick woensdag 4 november 2015 @ 22:46:36 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_157325878
:D! grappig verhaal wel stiekem.

Maar goed, denk dat je je gewoon te houden hebt aan de regels aldaar dat je niets van je eigen kamer (wc papier of andere dingen) van je kamer mee mag nemen naar arbeid.
lolwut
pi_157325917
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef Skv het volgende:
Nee geen instelling, een woongroep in Wolfheze
pi_157325958
quote:
19s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:46 schreef BrandX het volgende:
Maar goed, denk dat je je gewoon te houden hebt aan de regels aldaar dat je niets van je eigen kamer (wc papier of andere dingen) van je kamer mee mag nemen naar arbeid.
Maar wat als die regels total bullshit zijn? Er moet toch iemand zijn die hier tegen op kan treden?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2015 22:49:19 ]
pi_157326019
Ik ben ook wel benieuwd wat voor instelling dit is. Gezien gesloten, kamer en arbeid gok ik op TBS. :P

Of ze het gesloten verlengrn ligt eraan wat een rechter gezegd heeft. Was er geen rechter dan kan je cashen want dan mag je niet gesloten. ;)
pi_157326144
Zeg dat je een (peri-anale) fistel hebt, en dat je van de dokter geen gewoon wc-papier mag gebruiken. Laat anders wat foto's van fistels zien om je argument kracht bij te zetten.
pi_157326306
Gewoon schijt aan hebben en je papiertjes tussen je klamme billetjes vervoeren. Alsof ze daar kijken. :')
pi_157326371
Geen idee of het mag maar ik voel wel met je mee TS.

Niks zo naar als dat oudholandsch grijs/grauwe WC papier.
pi_157326485
De mensen die deze man op internet laten :')
pi_157327047
Weer zo'n leuk topique Dries, je bent goed bezig de laatste tijd.
Vooral doorgaan zou Barry zeggen.
pindazakje
pi_157327071
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Vooral doorgaan zou Baerry zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2015 23:30:58 ]
pi_157327090
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:30 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Barrie
pindazakje
pi_157327244
Grappig verhaal wel :@
(she/her)
pi_157327934
Om te kunnen beoordelen of dit mag is het denk ik noodzakelijk dat je een stuk meer vertelt over de plek waar je nu precies in zit. Ik ga overigens niet pretenderen dat ik degene ben die jou het antwoord kan geven.

Mij is in ieder geval duidelijk dat je er niet compleet vrijwillig zit en dat zij de mogelijkheid hebben tot strafmaatregelen. Het lijkt me dus niet geheel onwaarschijnlijk dat de leiding zorg draagt, dat ze de grenzen van hun autoriteit niet zomaar overschrijden.

Kun je iets meer vertellen over wat 'gesloten zitten' inhoudt? Ook ben ik wel benieuwd naar hoeveel vrijheid je hebt om te gaan en staan waar je wil en of de arbeid, het centrale deel en jouw kamer in één complex te vinden zijn.
  donderdag 5 november 2015 @ 00:24:10 #21
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_157327982
Je moet het wc-papier ook beter verstoppen Dries. Bij je poeperd bijvoorbeeld.
pi_157328931
Er zit maar 1 soort instelling in wolfheze, en dat is voor psychisch labiele mensen.. en dan zeg ik dat nog netjes.

Niet ver van het spoor overigens waardoor je veel springers hebt daar, niet te vergeten veel van dat soort mafkezen die blijkbaar zonder begeleiding de trein in mogen op dat stuk ede-Wageningen naar Arnhem.

Gezien ik er 20 jaar in de buurt heb gewoont, dan weet de rest hier alvast met wat voor TS ze te maken hebben. :')
pi_157329008
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 07:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er zit maar 1 soort instelling in wolfheze, en dat is voor psychisch labiele mensen.. en dan zeg ik dat nog netjes.

Niet ver van het spoor overigens waardoor je veel springers hebt daar,...
Nu weten we dus dat dat door het schuurtoiletpapier komt :D
pi_157329160
Gewoon hun harde papier gaan gebruiken. Het went vast wel na een tijdje! Beetje eelt op je kont kan geen kwaad.
pi_157329223
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:51 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat voor instelling dit is. Gezien gesloten, kamer en arbeid gok ik op TBS. :P

Of ze het gesloten verlengrn ligt eraan wat een rechter gezegd heeft. Was er geen rechter dan kan je cashen want dan mag je niet gesloten. ;)
quote:
Heeft u ernstige verslavingsproblemen al dan niet in combinatie met ernstige psychiatrische problemen? Dan is de kliniek Wolfheze voor u de juiste plek.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')