Doe het ludiek en schrijf het op wc-papier.quote:
Klinkt niet als een gewoon kantoorbaantje.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef Skv het volgende:
Waar de fuck gaat dit over? Zit je in een instelling ofzo?
Nee geen instelling, een woongroep in Wolfhezequote:Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef Skv het volgende:
Waar de fuck gaat dit over? Zit je in een instelling ofzo?
Maar wat als die regels total bullshit zijn? Er moet toch iemand zijn die hier tegen op kan treden?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:46 schreef BrandX het volgende:
Maar goed, denk dat je je gewoon te houden hebt aan de regels aldaar dat je niets van je eigen kamer (wc papier of andere dingen) van je kamer mee mag nemen naar arbeid.
Nu weten we dus dat dat door het schuurtoiletpapier komtquote:Op donderdag 5 november 2015 07:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er zit maar 1 soort instelling in wolfheze, en dat is voor psychisch labiele mensen.. en dan zeg ik dat nog netjes.
Niet ver van het spoor overigens waardoor je veel springers hebt daar,...
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:51 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat voor instelling dit is. Gezien gesloten, kamer en arbeid gok ik op TBS.
Of ze het gesloten verlengrn ligt eraan wat een rechter gezegd heeft. Was er geen rechter dan kan je cashen want dan mag je niet gesloten.
quote:Heeft u ernstige verslavingsproblemen al dan niet in combinatie met ernstige psychiatrische problemen? Dan is de kliniek Wolfheze voor u de juiste plek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |