1 2 3 4 | 1. Bayern München 3- 6 ( 8- 2) 2. Olympiakos 3- 6 ( 4- 5) 3. Arsenal 3- 3 ( 5- 5) 4. Dinamo Zagreb 3- 3 ( 2- 7) |
quote:Speelronde 4
Bayern München - Arsenal
Olympiakos Piraeus - Dinamo Zagreb
Speelronde 5
Arsenal - Dinamo Zagreb
Bayern München - Olympiakos Piraeus
Speelronde 6
Dinamo Zagreb - Bayern München
Olympiakos Piraeus - Arsenal
wordquote:Op woensdag 4 november 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je neger omdraait wordt je nat.
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
En wisten jullie ook dat Nederland de Europees kampioen winkeldiefstal is?
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat Arsenal hier helemaal de tering in is gespeeld. Kutclub.
Soort Ajax publiek, maar dan nog ergere standaard liedjes met een mongool met een megafoonquote:
Hedde gij ok de kribbelziekte?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rijk geworden door te stelen
veringendorfquote:Op woensdag 4 november 2015 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat staat er nou op dat spandoek linksboven in die hoek bij de cornervlag?
Teringendorf?
quote:Op woensdag 4 november 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verdediging van Arsenal is een giller op Cech na.
5-1.
Traag van begrip?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
nog 2min wachten en dan zie ik ook de goal
Chelsea en City zijn nog kutter.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Als er 1 club is dat zwaar kut is dan is het Arsenal wel.
Vernedering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo vind je dat een kutclub?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Vernedering.
Bij SBS6 riepen ze dat er geen favoriet was vandaag. Lachwekkend.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Vernedering.
Chech heeft ook amper wat gedaan.quote:
Moeite met sarcasme.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij SBS6 riepen ze dat er geen favoriet was vandaag. Lachwekkend.
1 club in Engeland is mooi en de rest niet. In Engeland barst het juist van de mooie clubs. Klein en groot.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chelsea en City zijn nog kutter.
Enige mooie club in Engeland is Liverpool.
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat Arsenal hier helemaal de tering in is gespeeld. Kutclub.
SBS6 is sowieso niet serieus te nemen, valt me nog mee dat ze Patty Brard er niet als commentator op hebben gezet.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij SBS6 riepen ze dat er geen favoriet was vandaag. Lachwekkend.
Die ook ja.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chelsea en City zijn nog kutter.
Enige mooie club in Engeland is Liverpool.
Van de grote clubs is alleen Liverpool mooi man. Verder alleen Saints en Sunderland in de premier, en misschien West Ham.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:32 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
1 club in Engeland is mooi en de rest niet. In Engeland barst het juist van de mooie clubs. Klein en groot.
is goed zoquote:Op woensdag 4 november 2015 22:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
Robben laatste balcontact ff goaltje
zei niemand ooitquote:Op woensdag 4 november 2015 22:35 schreef zoekeenleven het volgende:
Ronald Waterreus is echt een goede analist
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze gast vind zichzelf echt grappig. Een soort GGMM van SBS6.
Goeiequote:Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze gast vind zichzelf echt grappig. Een soort GGMM van SBS6.
En die Oreo reclame?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Weer deze tering aids reclame.
Gelukkig is deze een stuk korter
Buisjes nodig?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb echt heel veel last van oorsmeer
Vroeger 5x buisjes gehad.. had ook vele last van oorsmeer. Ging ik met een wit shirt naar school kwam ik met een gele terugquote:Op woensdag 4 november 2015 22:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Had ik wel, maar die plukte ik er altijd uit
Wij pestte altijd een jongen die helemaal gele oren had, was gewoon te ranzig voor woorden.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger 5x buisjes gehad.. had ook vele last van oorsmeer. Ging ik met een wit shirt naar school kwam ik met een gele terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |