1 2 3 4 | 1. Bayern München 3- 6 ( 8- 2) 2. Olympiakos 3- 6 ( 4- 5) 3. Arsenal 3- 3 ( 5- 5) 4. Dinamo Zagreb 3- 3 ( 2- 7) |
quote:Speelronde 4
Bayern München - Arsenal
Olympiakos Piraeus - Dinamo Zagreb
Speelronde 5
Arsenal - Dinamo Zagreb
Bayern München - Olympiakos Piraeus
Speelronde 6
Dinamo Zagreb - Bayern München
Olympiakos Piraeus - Arsenal
Meer dan de helft kan er niks vanquote:Op woensdag 4 november 2015 19:05 schreef Rickertman96 het volgende:
Injured first-team players at Arsenal:
Walcott
Arteta
Ospina
Oxlade-Chamberlain
Ramsey
Bellerin
Rosicky
Welbeck
Wilshere
Bayern gaat winnen.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Arsenal @8.00, zwaar aantrekkelijk.
Alleen Bellerin, Ox en Ramseyquote:Op woensdag 4 november 2015 19:12 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Meer dan de helft kan er niks van
Walcott, the Ox, Ramsey, Bellerin en Wilshere wel.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:12 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Meer dan de helft kan er niks van
Paar euro's kan geen kwaad.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig, maar de odd is erg lekker.
Jezus, Koscielny blijkbaar ook geblesseerd afgehaakt..quote:Op woensdag 4 november 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal XI vs. Bayern Munich: Čech; Debuchy, Gabriel, Mertesacker, Monreal; Coquelin, Cazorla; Sánchez, Özil, Campbell; Giroud
Ja, en wat zou zijn antwoord moeten zijn dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Zou Wenger zich nooit afvragen waarom altijd dezelfde spelers geblesseerd raken voor een lange periode ?
Mensen die zichzelf in de nesten werken om vervolgens duizenden euro's aan herstelbetalingen te vragen.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil Geld Maakt Gelukkig terug. Dat was echt een topshow.
Stijn vindt dit ook.
Die verdediging van Arsenal is een giller op Cech na.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:11 schreef KingRoland het volgende:
Het zou me niet verbazen als dit uitloopt tot een gelijkspel. Met Pep weet je het nooit.
Dat hebben we de vorige keer gezien, iedereen van Arsenal was aan het verdedigen.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verdediging van Arsenal is een giller op Cech na.
5-1.
Slecht getraind ?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en wat zou zijn antwoord moeten zijn dan?
Ik zie het allemaal wel Stijnquote:Op woensdag 4 november 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verdediging van Arsenal is een giller op Cech na.
5-1.
YESquote:Op woensdag 4 november 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben thuis!!
Genieten straks
KR hoopt dat Robben nog gaat spelen vanavond alleen dan gaat het broekje uit.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:20 schreef VXXLL het volgende:
KingRoland en ik supporten Arsenal vanavond
Hoofdgerecht voor vandaag Costa en het dessert Robben. Daar teken ik voor. Ik weet niet zeker of ik een betje ga leggen.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KR hoopt dat Robben nog gaat spelen vanavond alleen dan gaat het broekje uit.
FC BAYERNquote:
Ordinaire starbuckshooligansquote:Op woensdag 4 november 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fans van Arsenal zijn hipster of homo.
Zonde om te doen bij deze wedstrijd .quote:Op woensdag 4 november 2015 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoofdgerecht voor vandaag Costa en het dessert Robben. Daar teken ik voor. Ik weet niet zeker of ik een betje ga leggen.
[..]
FC BAYERN
Und, und, nicht nur von München! Auch von Gelsenkirchen!! Auch von Bremen!!quote:
Wir sind die beste von Deutschland, und vielleicht...quote:Op woensdag 4 november 2015 20:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Und, und, nicht nur von München! Auch von Gelsenkirchen!! Auch von Bremen!!
Heeft ie dit letterlijk gezegd?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ordinaire starbuckshooligans
-- Japie99
quote:Op woensdag 4 november 2015 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wir sind die beste von Deutschland, und vielleicht...
Dat vind ik niet echt een hipsterclub. Napoli wel een beetje maar die voetballen oprecht wel leuk.quote:
ZDF begint zo, nog even volhouden.quote:
Napoli was alleen écht leuk met de Gouden Driehoek.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt een hipsterclub. Napoli wel een beetje maar die voetballen oprecht wel leuk.
Nu.nl ik heb zelden zo een slechte stream gezien Geo.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iig niet de stream want die hapert als de ziekte
Leo is commentator.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Als Leo de commentator is ga ik ZDF kijken
http://embed.kijk.nl/vide(...)b&%3Bconsent=truequote:Op woensdag 4 november 2015 20:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nu.nl ik heb zelden zo een slechte stream gezien Geo.
Misschien toch maar proberenquote:Op woensdag 4 november 2015 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://embed.kijk.nl/vide(...)b&%3Bconsent=true
Deze doet het wel goed en volgens mij ook geen inlog nodig. Lijkt alsof met het embedden op Nu.nl er nog van alles gekloot wordt waardoor het niet goed gaat.
Hamsikquote:Op woensdag 4 november 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli was alleen écht leuk met de Gouden Driehoek.
Vandaag in het nieuws waar niemand om geeft.. Roy Makaay op bezoek bij..quote:Op woensdag 4 november 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Roy Makaay is op bezoek.
[ afbeelding ]
Komt een man bij de bakkerquote:
Komt een homo bij de bakker, zegt die bakker "Laat me raden, voor jou alleen de kontjes?"quote:Op woensdag 4 november 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt een man bij de bakker
zegt ie: ruim je t ook zelf effe op?
smeer jij appelmoes op je brood?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt een homo bij de bakker, zegt die bakker "Laat me raden, voor jou alleen de kontjes?"
Komt een emo bij de bakker, zegt die bakker "Gesneden?"
7/10quote:Op woensdag 4 november 2015 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt een homo bij de bakker, zegt die bakker "Laat me raden, voor jou alleen de kontjes?"
Komt een emo bij de bakker, zegt die bakker "Gesneden?"
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
smeer jij appelmoes op je brood?
Snel naar de buurtsuper!quote:Op woensdag 4 november 2015 20:33 schreef Rickertman96 het volgende:
kut ik heb nog een kleine 12 minuten om wat voedsel te zoeken
Gewoon naar een site gaan vreten bestellen en het laten bezorgen op een tijdstip dat het rust is...quote:Op woensdag 4 november 2015 20:33 schreef Rickertman96 het volgende:
kut ik heb nog een kleine 12 minuten om wat voedsel te zoeken
Ziggo Sport*quote:
GGMM zal nu vast juichen voor Bayern.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap niet waarom GGMM zo'n fan van Leo Oldenburger is.
Haha Bayern nu al uit de CL. Deze man.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben voor Bayern munchen
al zou het wel eens lollig zijn als zo'n echte topclub weer ns vroeg de CL uit gaat. Is lang geleden.
Liverpool - Barça?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
al zou het wel eens lollig zijn als zo'n echte topclub weer ns vroeg de CL uit gaat. Is lang geleden.
Chelsea dit jaarquote:Op woensdag 4 november 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bulder van het lachen, hier.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha Bayern nu al uit de CL. Deze man.
Chelsea een echte topclub. Lachen.quote:
Kom, laten we hem niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bulder van het lachen, hier.
Sinds het geld zijn ze een topclub jaquote:Op woensdag 4 november 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chelsea een echte topclub. Lachen.
Even kijken wanneer dat voor t laatst was
Daar zijn we bij jou ook al een tijdje mee gestopt inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2015 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom, laten we hem niet meer serieus nemen.
Strak plan.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom, laten we hem niet meer serieus nemen.
Dat was wel een genot idd.quote:
Wanneer was de laatste keer?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies, we mogen voor nu even de skills van Douglas Costa aanschouwen.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Roland en ik wachten op ROBBEN
Prachtige goal.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat was wel een genot idd.
[..]
Wanneer was de laatste keer?
[..]
Precies, we mogen voor nu even de skills van Douglas Costa aanschouwen.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:49 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Daar zijn we bij jou ook al een tijdje mee gestopt inderdaad
Nouja, Chelsea en United zijn de laatste 2 die er voor doorgaan in 2012 en 2011.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Sinds het geld zijn ze een topclub ja
leuk talentjequote:Op woensdag 4 november 2015 20:51 schreef Kopsterk het volgende:
Kan die Coman een beetje ballen? Relatief onbekend voor mij
Ajaxquote:Op woensdag 4 november 2015 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je nou uit Oss komt he, voor welke club ben je dan?
Ben jij al los gekomen in de studentenwereld?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
De wedstrijd moet nog een beetje loskomen.
Als we alleen Real, Bayern en Barca nemen...quote:Op woensdag 4 november 2015 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat was wel een genot idd.
[..]
Wanneer was de laatste keer?
[..]
Precies, we mogen voor nu even de skills van Douglas Costa aanschouwen.
Nee, Kongoloquote:Op woensdag 4 november 2015 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Alaba is de beste linksback ter wereld.
Oneensquote:Op woensdag 4 november 2015 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
Boilesenquote:Op woensdag 4 november 2015 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb me ontketend van de rest.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij al los gekomen in de studentenwereld?
Net pas?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:56 schreef KingRoland het volgende:
Wenger werd blijkbaar net helemaal gek
Jawel toch? Waarom staat ie er anders?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:57 schreef franklop het volgende:
man achter de lijn mag toch niks over hands zeggen?
bal op of over de lijnquote:Op woensdag 4 november 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel toch? Waarom staat ie er anders?
Schaapjes tellen.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel toch? Waarom staat ie er anders?
grappig hoorquote:Op woensdag 4 november 2015 20:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Volgensmij best een aardig ploegje, dat Bayern.
Alsof ze zonder hem hier niet dik winnen.quote:
Oneensquote:Op woensdag 4 november 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Lewandowski is de beste spits ter wereld
Suarez.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee dat is Havenaar.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:01 schreef VXXLL het volgende:
Stelling: KingRoland is de beste VBL mod
Oneens.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:01 schreef VXXLL het volgende:
Eensquote:Op woensdag 4 november 2015 21:01 schreef VXXLL het volgende:
madquote:
En ook nog de enige volgens mijquote:Op woensdag 4 november 2015 21:01 schreef VXXLL het volgende:
Die is helemaal geen modquote:Op woensdag 4 november 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: GGMM is de beste VBL mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |