Ik draag mijn baby, laat 'r niet huilen en doe de bijvoeding a la Rapley; compenseert dat dan de fv??quote:Op woensdag 4 november 2015 21:35 schreef Estrys het volgende:
Ik liet mijn kind van 1,5 thuis als ze sliep en ik naar school moest. toen ze nog in de ledikant lag dan. Maar ik geef wel borstvoeding, compenseert dat?
Maar dan interpreteer je het wetsartikel verkeerd. Je mag best fv gelijkwaardig maken aan bv en dit produceren, testen en aantonen. Je mag het alleen niet zalig maken. Dus aanprijzen dat DEZE FV IS NET ZO GOED ALS BV!!quote:Op woensdag 4 november 2015 21:29 schreef twist02 het volgende:
Laatste keer dan:
[..]
Maar op deze manier zit je vast in een oneindige cirkel: volgens dat wetsartikel mag zo'n onderzoek niet gepubliceerd worden, dús kan het nooit aangetoond worden, dús kan het wetsartikel nooit komen te vervallen.
Dáár gaat het mij nu net om!
Dat laatste hoop ik dus ook, maar ik vraag me af of er ook maar één editor van een journal is die zo'n onderzoek dan durft te publiceren. Dan ga je dus als allereerste in tegen decennia van wetenschappelijk onderzoek.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:42 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Maar dan interpreteer je het wetsartikel verkeerd. Je mag best fv gelijkwaardig maken aan bv en dit produceren, testen en aantonen. Je mag het alleen niet zalig maken. Dus aanprijzen dat DEZE FV IS NET ZO GOED ALS BV!!
Als je dat hebt onderzocht en aangetoond hebt dat het wel zo is, zal het artikel vervallen en mag je het wel aanprijzen met het feit dat DEZE FV NET ZO GOED IS ALS BV.
Rectificatie: Zal het wetsartikel hopelijk vervallen. Mocht dat niet het geval zijn als het is aangetoont, dan ben ik het eens met al het voorgaande wat je gezegd hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:48 schreef ingee het volgende:
Dat (stress op opvang) onderzoek van Carolina de Weerth, dezelfde dame die 'Oei ik groei' onderuit heeft gehaald.
Ze nam dan zelf haar kind mee naar het werk, gewoon un de maxi-cosi onder het bureau.
Dan heb je dus later rugklachten, maar je hebt er geen stress van?![]()
Alles komt weer samen!
Nee, wat is Arena?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:54 schreef Mariposas het volgende:
[..]![]()
Is dat serieus? Dan heeft zij wel een heel makkelijk kind.als ik L mee zou nemen naar werk, zou hij én de hele afdeling zwaar gestrest zijn.
![]()
Heb je ook die aflevering van Arena gezien?
Goed punt... Rel = discussie maar toch zeker wel een popcorntje waardig?!quote:Op woensdag 4 november 2015 22:00 schreef AwayTL het volgende:
Ik denk dat het best grappig zou zijn als ik Frans mee zou nemen naar het werk trouwens..
Moeten we alleen even nadenken over een traphekje.
Ik vond het trouwens geen rel. Of was ik aan het rellen? Ik vond mezelf eigenlijk best beschaafd zonder verder op de inhoud van bv of fv in te gaan. Maar mijn perceptie is daar wellicht wat anders in.
Wat ik me nog wel af vraag. Hebben jullie (lijn, twist) dan niet ontzettend last gehad van stuwing en vonden jullie dat niet stom?
Dat lijkt mij namelijk echt debiel irritant.
http://www.eo.nl/ditisded(...)ena-20150506t210930/quote:Op woensdag 4 november 2015 22:04 schreef ingee het volgende:
[..]
Nee, wat is Arena?
Ik heb nog college van haar gehad, toen ik een klein ingeetje was.
Ben je ook meteen van het kolfprobleem af.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:57 schreef LuDann het volgende:
Misschien moet ik ook maar gewoon mijn baby mee naar college nemen.Jongste studente ooit!
Net zoals die Italiaanse (?) politica die haar kind al vanaf de geboorte meeneemt.
Ze hebben ook met caramelquote:Op woensdag 4 november 2015 22:09 schreef ingee het volgende:
Popcorn zou ik R dus nooooooit geven! Zoete/zoute troep!
Heidene!!quote:Op woensdag 4 november 2015 22:09 schreef ingee het volgende:
Popcorn zou ik R dus nooooooit geven! Zoete/zoute troep!
Dat is een geval waarbij het middel erger is dan de kwaal geloof ik. Schijnt dat je daar goed ziek van kan worden. In extreme gevallen (doodgeboren kindje) doen ze het soms nog wel eens, omdat het dan echt heel confronterend kan zijn.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:14 schreef AwayTL het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk die medicatie afgeschaft die er voor zorgt dat de bv niet op gang komt?
Lijkt mij eigenlijk net zo eerlijk om die te verstrekken. Mits disclaimer kosten, medisch verantwoord etc
De theezakjes komen door je hormoonhuishouding tijdens de zwangerschap (bron kwak) heeft echt niks te maken gehad met de keuzes die je gemaakt hebtquote:Op woensdag 4 november 2015 22:36 schreef Malteser het volgende:
Spuit 39:
Ik geef geen bv.
Ik heb een geplande keizersnede gehad.
Komt nooit meer goed met Twix en mij of wel?
Ik had wel de keuze voor de medicatie tegen stuwing. Maar het middel breekt je hormoonspiegel nogal bruut af dus daar kun je (psychisch) nogal last van krijgen.
Ik had twee dagen stuwing, lekkende borsten en nu theezakjes. Dat is mijn straf.
Sjaak doet dat als hij overdag een nieuwe feature had of de dag erna een nieuwe feature krijgt. Lijkt een soort verwerking ofzo. Ook in zijn slaap... hartverscheurend!quote:Op woensdag 4 november 2015 22:40 schreef Mariposas het volgende:
L wordt ineens de laatste tijd 's avonds rond deze tijd wakker, en huilt dan. Maar hij heeft dan de hele tijd zijn oogjes dicht terwijl hij huilt. Heb 'm in zijn bedje getroost, duurde ongeveer 10 minuten en toen draaide hij z'n hoofd opzij en was stil. Wat is deze?Vooral omdat ie z'n oogjes dicht heeft lijkt net alsof hij in z'n slaap huilt?
Hmmpf, die features houdt hij dan wel goed verborgen voor ons.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak doet dat als hij overdag een nieuwe feature had of de dag erna een nieuwe feature krijgt. Lijkt een soort verwerking ofzo. Ook in zijn slaap... hartverscheurend!
Wel even opnieuw opstarten na het downloaden hè?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:48 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Hmmpf, die features houdt hij dan wel goed verborgen voor ons.
Jammerquote:Op woensdag 4 november 2015 22:48 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Hmmpf, die features houdt hij dan wel goed verborgen voor ons.
Truste Fap!quote:Op woensdag 4 november 2015 22:53 schreef faptist het volgende:
#kanhetnietmeervolgen.
Lees wel, maar sla niks meer op.
Hoop op een goede nacht voor iedereen!
En hups,
J. Dus![]()
Welkom!
quote:
Zodra er een hiccup in de opvang is neem ik haar ook gewoon mee hoor. Zij moeilijk doen? Dan ik makkelijk doen.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:08 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ben je ook meteen van het kolfprobleem af.
Dat is hier ook een paar keer gebeurd, dat huilen met de ogen dicht. Ik dacht aan honger maar echt aanhappen deed ze niet toen of ze sliep meteen weer door aan de borst.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:40 schreef Mariposas het volgende:
L wordt ineens de laatste tijd 's avonds rond deze tijd wakker, en huilt dan. Maar hij heeft dan de hele tijd zijn oogjes dicht terwijl hij huilt. Heb 'm in zijn bedje getroost, duurde ongeveer 10 minuten en toen draaide hij z'n hoofd opzij en was stil. Wat is deze?Vooral omdat ie z'n oogjes dicht heeft lijkt net alsof hij in z'n slaap huilt?
verwerken van de indrukken van de dag. Je kunt ter geruststelling (van jezelf) er even bij blijven, maar je kunt hem beter niet wakker maken!quote:Op woensdag 4 november 2015 22:40 schreef Mariposas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |