Ja verdomd, ik dacht dat het nieuw was.quote:
We weten nu iig dankzij het bestekladetopic wie het grootste mes in de lade heeft liggen.quote:
Niet op gelet... Wie dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We weten nu iig dankzij het bestekladetopic wie het grootste mes in de lade heeft liggen.
Geen idee, ik heb sowieso thuis altijd een mes (op een plank) voor mijn neus liggen, maar dat is een bot mes waar ik mijn mengsel (hasj/tabak) mee hak.quote:
Geen idee... Een bug of zo... Jij had de een na laatste post.. Maar voor iedereen de laatste die te zien is.. Drakin beweert nog de lapo te hebben proberen te maken.. Mo zegt dat ie static zag. Maar ondertussen was het gesloten voor de rest en was het niet mogelijk een vervolgtopic in de reeks aan te maken...quote:Op woensdag 4 november 2015 22:01 schreef sacha het volgende:
maar wat gebeurde er nou met het vorige topic?
Sterker nog, ik zeg het niet alleen, ik zag het zelfs, Static had post 301.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Een bug of zo... Jij had de een na laatste post.. Maar voor iedereen de laatste die te zien is.. Drakin beweert nog de lapo te hebben proberen te maken.. Mo zegt dat ie static zag. Maar ondertussen was het gesloten voor de rest en was het niet mogelijk een vervolgtopic in de reeks aan te maken...
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 4 november 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zeg het niet alleen, ik zag het zelfs, Static had post 301.
Geluktquote:
Static heurt hier helemaal niet. Die is SHOquote:
Je moet alleen nog even de smilies uit je hoofd lerenquote:
Nou dat is een ander probleem.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet alleen nog even de smilies uit je hoofd leren
Misschien had is lapo en heeft ie die post weer verwijderd ....quote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Static heurt hier helemaal niet. Die is SHO
En mijn kloon niet verwarrenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet alleen nog even de smilies uit je hoofd leren
O, ik was vanmorgen niet goed wakker, die post staat er nog gewoonquote:Op woensdag 4 november 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik miste vanmorgen ook ineens een post van Hut. Als die verwijderd is telt het wel mee.
Maar het was geen gekke post
Was hij bang dat niemand zijn post zou lezen als het de lapo was en heeft hij hem daarom verwijderd, dat kanquote:Op woensdag 4 november 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien had is lapo en heeft ie die post weer verwijderd ....
Neequote:Op woensdag 4 november 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Post je hier ook weleens met een kloon?
Ik denk wel dat hij nu redelijk verward is, dat andere topic moet maar dicht.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was hij bang dat niemand zijn post zou lezen als het de lapo was en heeft hij hem daarom verwijderd, dat kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |