Die komt nog wel boven water. Ze vallen altijd tegen. Zie Pamela.quote:
'Gewoon' en VBL ?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bespreek gewoon het nieuws uit de OP.
Wat dacht je van Ben z'n ma ?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zou Benzepa hiervan vinden?
Hiet zei de griet.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heet vast geen Ben.
quote:'Bekentenis Benzema in chantagezaak'
Karim Benzema heeft bekend dat hij een rol heeft gespeeld in de chantage van Mathieu Valbuena. Dat meldt de Franse sportkrant L'Equipe. Valbuena, Frans international en middenvelder van Olympique Lyon, zou gechanteerd worden met een sextape.
Benzema werd woensdag vastgezet en moest een nachtje doorbrengen op het politiebureau. Donderdagochtend werd de spits van Real Madrid en Frans international overgebracht naar het justitiepaleis van Versailles.
Eerder werden al drie verdachten gepakt in de fapersingszaak rond Valbuena. Ook ex-international Djibril Cissé werd toen gehoord, maar hij werd snel weer vrijgelaten.
Misschien voor de kick.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Vreemd allemaal. Waarom zou je als goedverdienende speler van Real Madrid je zelf zo verlagen naar zo'n actie?
quote:Op donderdag 5 november 2015 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Vreemd allemaal. Waarom zou je als goedverdienende speler van Real Madrid je zelf zo verlagen naar zo'n actie?
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:19 schreef Morendo het volgende:
Benzema is toch ook een banlieue-proleet van het ergste soort.
Denk ik ookquote:Op donderdag 5 november 2015 14:03 schreef Seam het volgende:
Komt er vanaf met een geldboete. Net als Messi, deze mensen staan gelukkig boven de wet, anders was het zonde voor de sport.
Ik snap er ook echt geel bal van, misschien wraak zoals iemand anders al opperde?quote:Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef tong80 het volgende:
Het Frans Openbaar Ministerie heeft Karim Benzema officieel aangeklaagd wegens medeplichtigheid aan chantage.
De speler van Real Madrid zou een rol hebben gespeeld bij de afpersing van collega-international Mathieu Valbuena. Die moest 150.000 euro betalen om te voorkomen dat een seksvideo van hem
openbaar werd gemaakt.Benzema (27) werd woensdag gehoord over zijn aandeel in de kwestie.De openbaar aanklager ziet nu voldoende aanleiding een officieel onderzoek in te stellen.
De Franse bondscoach Deschamps heeft Benzema en Valbuena niet opgeroepen voor de komende oefenwedstrijden tegen Duitsland en Engeland.
http://nos.nl/teletekst#804
Wat al eerder is gepost. Waarom dit doen als multi-miljonair met een gouden toekomst voor je en spelend in een gouden club
Wie neukte ook al weer de vrouw van Platini ? Battiston ?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:02 schreef Piebe het volgende:
Er zijn wel eens berichten over slechte sfeer bij Oranje.
Maar die Fransen kunnen ook niet een half jaar zonder relletje.
Dat was voor mijn tijd, opa.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie neukte ook al weer de vrouw van Platini ? Battiston ?
Leg eens uitquote:
Rustaaaaaahgquote:Op woensdag 4 november 2015 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bespreek gewoon het nieuws uit de OP.
En Ribéryquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwam Benzema eerder ook niet in aanraking met de politie vanwege sex met een zestienjarig meisje?
Je vergeet het vraagteken.quote:
Goedzo tong. Pak 'm aan. Dat zal 'm leren1!1!quote:Op woensdag 11 november 2015 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vergeet het vraagteken.
1500 views.![]()
Het was geen vraag, maar een opmerkingquote:Op woensdag 11 november 2015 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vergeet het vraagteken.
1500 views.![]()
Opmerkelijk. Normaal reageer je inhoudsloos.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het was geen vraag, maar een opmerking
Wanneer komt jouw sekstape uit?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Normaal reageer je inhoudsloos.
Loos alarm dus. Als ik je dus mag noemen.
Ligt aan shmoopy.quote:
Banlieue-proleet, mooie term. Klinkt beter dan K..marokkaan zoals in Nederland wordt gebruikt.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:19 schreef Morendo het volgende:
Larios geloof ik.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie neukte ook al weer de vrouw van Platini ? Battiston ?
Precies, zeker voor mensen van Algerijnse afkomst.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Banlieue-proleet, mooie term. Klinkt beter dan K..marokkaan zoals in Nederland wordt gebruikt.
Dat weet ik ook wel, alleen hebben we in Nederland bijna geen Algerijnen. Bij ons zijn de overlastgevende Noord-Afrikanen nou eenmaal Marokkanen. Frankrijk is heeft naast Marokkanen ook nog eens een grote Algerijnse en Tunesische gemeenschap.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:26 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Precies, zeker voor mensen van Algerijnse afkomst.
Gelukkig compenseer jij mijn inhoudsloosheid met je copy paste topics.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Normaal reageer je inhoudsloos.
Loos alarm dus. Als ik je dus mag noemen.
Het ergste soort lijkt mij niet. Dan is hij met afpersing nog een zeer lieve jongetje. Maar goed tal van de Franse voetballers komen uit de banlieue. Een Zinedine Zidane (Algerijn) en Thierry Henry (Antilliaan) zijn ook opgegroeid in achterstandswijken. Daar heb ik nooit een fout woord over gehoord. Mensen schijnen alleen de foute types te onthouden. Een enorm deel van het Franse team dat het WK 1998 en EK 2000 won kwam niet echt uit voorbeeldgezinnen. Niet dat ze daar wat aan konden doen. Als je eenmaal geen of weinig centen in de pap hebt te brokkelen dan krijg je te maken met bepaalde sociale / maatschappelijke problemen. De vraag is dan eerder hoe je die als gezin probeert te controleren/beheersen zodat het niet de spuigaten uit loopt.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:19 schreef Morendo het volgende:
Los van deze situatie....je weet toch hoe dat werkt....'Frank Rijkaard een van de beste Nederlandse voetballers ooit'.....'De Surinamer Davids wordt verdacht het mishandelen van zijn vriendin'....quote:Op woensdag 11 november 2015 18:50 schreef George_Zina het volgende:
[..]
De ergste soort lijkt mij niet. Dan is hij met afpersing nog een zeer lieve jongetje. Maar goed tal van de Franse voetballers komen uit de banlieue. Een Zinedine Zidane (Algerijn) en Thierry Henry (Antilliaan) zijn ook opgegroeid in achterstandswijken. Daar heb ik nooit een fout woord over gehoord. Mensen schijnen alleen de foute types te onthouden. Een enorm deel van het Franse team dat het WK 1998 en EK 2000 won kwam niet echt uit voorbeeldgezinnen.
Sowieso heb ik het idee dat steeds meer talentvolle voetballers uit moeilijke gezinnen komen. Als het thuis niet uit te houden is ga je als jongetje lekker voetballen op straat. Jongens uit betere gezinnen zitten vaker te gamen of doen andere binnendingen. Maar dat is hier niet helemaal relevant.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:50 schreef George_Zina het volgende:
[..]
De ergste soort lijkt mij niet. Dan is hij met afpersing nog een zeer lieve jongetje. Maar goed tal van de Franse voetballers komen uit de banlieue. Een Zinedine Zidane (Algerijn) en Thierry Henry (Antilliaan) zijn ook opgegroeid in achterstandswijken. Daar heb ik nooit een fout woord over gehoord. Mensen schijnen alleen de foute types te onthouden. Een enorm deel van het Franse team dat het WK 1998 en EK 2000 won kwam niet echt uit voorbeeldgezinnen.
Hoe slechter je sociaal-economische omstandigheden hoe sterker je overlevingsdrang en dat gecombineerd dat kinderen uit 'armere milieus' vaker buitenspelen (=voetballen), is een groot deel van de verklaring waarom 'dat soort' jongens het vaker redden...quote:Op woensdag 11 november 2015 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat steeds meer talentvolle voetballers uit moeilijke gezinnen komen. Als het thuis niet uit te houden is ga je als jongetje lekker voetballen op straat. Jongens uit betere gezinnen zitten vaker te gamen of doen andere binnendingen. Maar dat is hier niet helemaal relevant.
Zelfs als ze het wel doen is voor jongens uit betere gezinnen voetbal vaak meer iets voor erbij. Eerst maar eens zorgen dat je goede cijfers haalt. In achterstandsgezinnen zijn ze allang blij als de inzet bij de voetbalclub de jongens van straat houdt.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat steeds meer talentvolle voetballers uit moeilijke gezinnen komen. Als het thuis niet uit te houden is ga je als jongetje lekker voetballen op straat. Jongens uit betere gezinnen zitten vaker te gamen of doen andere binnendingen. Maar dat is hier niet helemaal relevant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |