Maak je gebruik van zwaluwstaart vloer ?quote:Op woensdag 4 november 2015 11:25 schreef devilman812 het volgende:
Hallo,
ik ben bezig met mijn badkamer te vernieuwen. Alle leidingen (water, verwarming) zijn of kunstof gemachten. The vloer ligt over hout balken en cement platen. Moeten ik aardmaten liggen of niet? In the andere kamers ligt allen houten vloer.
Als hij een zwaluwstaart vloer gebruikt dan is het voldoende om die platen te aarden op het centrale aardpunt. Een extra aardmat is dan niet vereistquote:Op zondag 8 november 2015 10:18 schreef Gappie het volgende:
Ik neem aan van wel omdat hij het over houten balken en cement platen heeft. Dan is een aardemat wel aan te raden. Deze moet je dan wel verbinden met een aardpunt.
Ja dat is waar. Dan zou ik alsnog de gehele vloer vervangen in de badkamer omdat je nu niet weet of deze nu wel of niet geaard is.quote:Op zondag 8 november 2015 10:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Als hij een zwaluwstaart vloer gebruikt dan is het voldoende om die platen te aarden op het centrale aardpunt. Een extra aardmat is dan niet vereist
Als niet te achterhalen is waar deze vloer geaard is, dan zal er toch actie ondernomen moeten worden om daar wat aan te doenquote:Op zondag 8 november 2015 10:31 schreef Gappie het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Dan zou ik alsnog de gehele vloer vervangen in de badkamer omdat je nu niet weet of deze nu wel of niet geaard is.
als ze recht staan ipv in elkaar verweven spoelt t vuil er ook wel makkelijker afquote:Op zondag 8 november 2015 11:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Haartjes wassen gaat makkelijker als ze niet rechtop staan dus ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |