Van mij mag alles, het is een beetje zinloos om hier elke dag dezelfde post neer te zetten.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, als iemand het niet met je eens is mag jij je mening niet uiten. Ofzo.
Dat is denk ik ook dé hamvraag van de vermissing, waarom is ze in haar eentje weggelopen van haar vriendinnen en uiteindelijk alleen bij de oever van de Nijl beland?quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:49 schreef RapaNui het volgende:
Hier een bericht over verschillende aanvallen door krokodillen (Zimbabwe).
http://www.zimbabwesituat(...)ck-british-tourists/
Je zou je moeten afvragen: waarom zou ze in het donker en in haar eentje, naar/langs de rivier willen lopen?
Was ze overstuur en dacht ze niet goed na?
Was ze niet overstuur, maar ze dacht evengoed niet goed na? (Huh? Leg uit?)
Had ze een geheime ontmoeting met iemand anders?
Is ze tegen haar wil daar terecht gekomen?
Uit de telefoongegevens kan een antwoord komen en anders zal een eventuele beloning van 35000 dollar wat meer antwoorden geven.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:05 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook dé hamvraag van de vermissing, waarom is ze in haar eentje weggelopen van haar vriendinnen en uiteindelijk alleen bij de oever van de Nijl beland?
Ik hoop echt voor de ouders dat ze een antwoord zullen krijgen op die vraag.
Heb je ook een linkje, want alle andere sites zeggen dat het de zon daar nu net 10 minuten onder is, maar het is daar nu 18.44 uur.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:28 schreef StaceySinger het volgende:
het is daar al veel eerder donker
[ afbeelding ]
Zoek het simpel en dichtbij: ze kreeg een aanval van diarree ofzo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:05 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook dé hamvraag van de vermissing, waarom is ze in haar eentje weggelopen van haar vriendinnen en uiteindelijk alleen bij de oever van de Nijl beland?
Ik hoop echt voor de ouders dat ze een antwoord zullen krijgen op die vraag.
welke andere sites ?quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je ook een linkje, want alle andere sites zeggen dat het de zon daar nu net 10 minuten onder is, maar het is daar nu 18.44 uur.
Iedere willekeurige site waar je zonsondergangstijden op locatie kunt zoeken, om te beginnen al de site die in de post voor de jouwe werd gepost?quote:
Dan gaat ze toch naar de wc?quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:52 schreef agter het volgende:
[..]
Zoek het simpel en dichtbij: ze kreeg een aanval van diarree ofzo.
de schemering >16:39—17:01 — civil twilightquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:02 schreef RapaNui het volgende:
Complete zonsondergang in Oeganda is rond half 7 's avonds (deze tijd vh jaar). Maw: vanaf die tijd is het donker. As in: pikkedonker, in de onverlichte rimboe.
Welke tijdzone heb je ingesteld?quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
de schemering >16:39—17:01 — civil twilight
Misschien zou je op die site eens moeten kijken hoe laat de zon opkomt en ondergaat in Los Angeles....quote:
Daarbij lijkt het daar net of je een lampje uitdoet. Het is razendsnel totaal donker in oeganda. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:48 schreef ootjekatootje het volgende:
De zon gaat daar nu onder om 18:35 uur.
http://www.zonsondergang-tijden.nl/
Opmerkelijk om je bij zonsondergang in een wildpark van een groep te scheiden, met name op de dag van aankomst.
pikkedonker jaquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:15 schreef RapaNui het volgende:
Rond half 7: sunset in Kampala. Met Paraa scheelt het enkele minuten.
Het was hoe dan ook donker toen ze in d'r eentje de deur uit ging en om welke reden dan ook naar de gevaarlijke rivier ging.
Ik snap nog niet dat jij daar 05.49 hebt staan, want ik heb er voor vandaag 06.36 am als zonsopgang en 06.38 pm als zonsondergang staan voor Paraa, Uganda.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:49 schreef StaceySinger het volgende:
http://www.wunderground.com
Oct. 30, 2015
Nautische schemering 5:49 AM EAT
Astronomische schemering 5:24 AM EAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |