Ja, of 'mensen met meningsverschillen maar nog wel steeds mensen'.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
ISIS? Het is toch al lang IS...?
Noem het gewoon IS of Daesh.
Ik vind het zo zielig voor alle kleine meisjes die Isis hetenquote:Op woensdag 4 november 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, je snapt de strekking toch wel?
Heerlijk man, gewoon opeten.quote:
nou nou nouquote:Op woensdag 4 november 2015 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor alle kleine meisjes die Isis heten
Was gisteren ook. Zijn haremquote:Op woensdag 4 november 2015 23:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Waarom zitten er alleen maar meisjes achter Pauw?
Ik vond dat gebruik van het woord 'wit' van bijv. Pauw al zo lelijk. Zo Amerikaans. Het is dus bewust, blank is te positief. Het moet dus wit zijn.quote:Let ook op taalgebruik. Je moet niet blank en zwart zeggen. Blank staat voor puur, zuiver en werd gebruikt ten opzichte van het woord neger. Het woord blank staat voor superioriteit. Gebruik dus altijd de woorden zwart en wit.
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, inderdaad...
![]()
[ afbeelding ]
hahahahahah wat n baasquote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, inderdaad...
![]()
[ afbeelding ]
Al zijn buitenechtelijke kinderen.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, inderdaad...
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, inderdaad...
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Ik lees dat interview met Diana Matroos. Ze zegt:
[..]
Ik vond dat gebruik van het woord 'wit' van bijv. Pauw al zo lelijk. Zo Amerikaans. Het is dus bewust, blank is te positief. Het moet dus wit zijn.
Ik zeg gewoon pigmentgehandicapt.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Ik lees dat interview met Diana Matroos. Ze zegt:
[..]
Ik vond dat gebruik van het woord 'wit' van bijv. Pauw al zo lelijk. Zo Amerikaans. Het is dus bewust, blank is te positief. Het moet dus wit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |