He verdorie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:39 schreef Leonietje83 het volgende:
Lieve dames, helaas kom ik hier even terug met slecht nieuws. KapiteinCupcake heeft helaas opnieuw een miskraam gehad. Ze kan het allemaal even niet meer aan en komt even niet meer op Fok. Ze heeft lieve mensen om zich heen die haar opvangen. Eventuele pm/dm mag naar mij. Dan stuur ik ze door als KC daar klaar voor is.
Verdoriequote:Op vrijdag 6 november 2015 13:39 schreef Leonietje83 het volgende:
Lieve dames, helaas kom ik hier even terug met slecht nieuws. KapiteinCupcake heeft helaas opnieuw een miskraam gehad. Ze kan het allemaal even niet meer aan en komt even niet meer op Fok. Ze heeft lieve mensen om zich heen die haar opvangen. Eventuele pm/dm mag naar mij. Dan stuur ik ze door als KC daar klaar voor is.
gewoon gaanquote:Op zaterdag 7 november 2015 08:57 schreef Roomsnoes het volgende:
Ja, van de vorige ronde. Met houdbaarheid december ´14
echt!!! Tof!!quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:09 schreef Suikertante het volgende:
Nou snoes, zal ik de regen dan maar beginnen?
Drup, drup
ooooh wat goed! Eindelijk!!!!quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:09 schreef Suikertante het volgende:
Drup, drup
quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:09 schreef Suikertante het volgende:
Drup, drup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |