SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij in t stadion ook zo negatief? Lijkt me vreselijk voor je burenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is een punt in Manchester en winst tegen CSKA voldoende?
Niet dat dat gaat gebeuren maar oke.
Veel te riskant idd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze pot was toch ook nooit het betten waard.
Tete > Ariasquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:35 schreef TLC het volgende:
Kunnen we Guardado, Arias en Moreno niet gewoon een Nederlands paspoort geven en tegen de FIFA zeggen dat ze nooit een interland hebben gespeeld ?
Maar je cluppie heb wel gewonnen.quote:
In het stadion is echt iedereen zo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ben jij in t stadion ook zo negatief? Lijkt me vreselijk voor je buren
Nouja, ik weet niet of jij PSV tegen de Graafschap - of uberhaupt dit seizoen - hebt gezien. Kwam op mij over als gratis geld.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze pot was toch ook nooit het betten waard.
Ik weet niet of jij Wolfsburg - PSV hebt gezien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet of jij PSV tegen de Graafschap - of uberhaupt dit seizoen - hebt gezien. Kwam op mij over als gratis geld.
De Graafschap zou in Duitsland Europees voetbal halen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef bombmannl het volgende:
Ik snap wel dat Bayern zo makkelijk kampioen wordt. Wat een troosteloos hoopje die club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |