Mooi verhaal zegt inderdaad genoeg over hun, lijkt de staatsloterij wel. Die doen precies hetzelfde, ja het gaat altijd beter dan een dag geleden, de problemen zijn opgelost. Als ze echt willen verbeteren hadden ze je klachten kunnen zien en je meteen die 2 voor 1 actie kunnen geven.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:35 schreef Holy_Goat het volgende:
Gisteren gebeld door Hellofresh, maar toen had ik even geen tijd. Nu weer.
Ja meneer, u bent heeft aantal maanden geleden uw abonnement opgezegd en dat vinden wij heel-erg-jammer! Mag ik vragen waarom?
- Dat staat in de reden die ik opgegeven heb en in de klacht-emails die ik gestuurd had.
Die informatie kan ik niet inzien. Mag ik aarom vragen waarom?
- Nou, omdat in de laatste paar boxen de boel echt verre van vers was (wortels die niet eens wilden breken zo slap, courgettes die ik kon buigen, zalm die echt meuuuurde, beschimmelde producten) en ik een beetje beu ben van al dat karton dat jullie niet meer terug innemen, plus alle reclame zooi die jullie niet zouden rondsturen (want goed voor milieu enzo) maar toch doen. Verder wat andere punten gegeven
Een groot deel van uw klachten komt inderdaad bekend voor, dit was in de tijd dat wij onze groei niet meer bij konden houden, we zijn heel erg gegroeid. We hebben nu echter vreseljk veel geinvesteerd om naar een betere klantbeleving te komen. Ik zou u willen vragen of u ons toch nog een kans wil geven want we zijn nu echt veel beter geworden dan toen.
- Nou, ja, uhm... Hoe ziet u dat voor zich? Ik sta op dit moment nog niet te popelen.
Nou, als u ons de kans geeft om ons te bewijzen kunt u 2 boxen afnemen en krijgt u 10% korting.
- Uhm... Nee? Ik heb een beter voorstel. Er is tegenwoordig bij jullie een actie dat iemand 1 gratis box kan weggeven en die persoon dient er dan nog 1 te betalen. Dat wil ik dus ook in dat geval. Misschien gaat het nu inderdaad beter bij HF
Ik ga het overleggen met de leidinggevende
(10! seconden later)
Sorry meneer, dit kan ik echt niet aanbieden. Wat ik wel kan aanbieden is 15% korting als u 4 boxen belooft af te nemen.
- Hier kan ik natuurlijk absoluut niet mee akkoord gaan. U vraagt om een tweede kans maar wil mij als 'vroegere, maar toen ontevreden klant' niet de korting geven die u een nieuwe klant wil geven.
Ik heb echt heel erg mijn best gedaan voor u meneer (remember de 10 seconden?)
- Dan wens ik u een fijne dag nog.
U ook. Mag ik u later weer bellen.
- Nee.
Ok.
Sorry hoor, wat een kutbedrijf.
Heb hardop zitten lachen wat een absolute prutsers.. Dat 2e aanbod was nog slechter ookquote:
https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/ Zou het moeten doen.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je ook wanneer je nog geen abonnee bent bij HF zien wat de komende gerechten zijn?
Dank je!quote:Op woensdag 4 november 2015 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/ Zou het moeten doen.
Die vond ik verrassend lekker zo! Slanker alternatief voor een snelle 'pizza'. Die houden we er in.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:10 schreef AnneX het volgende:
Afgezien van het prutsen hierboven...net de zg. pizza's op met Libanees platbrood.
( ook al weer 8 dagen in de koelkast )
Echt nog nooit van gehoord...quote:
wist niet of het was wat, en deed het voor de afwisseling, want ik ging de markt op kocht brocolli, bloemkool, spruiten, sperziebonen en tuinbonen. Elke week hetzelfdequote:Op woensdag 4 november 2015 17:33 schreef videonatic het volgende:
[..]
Da's wel prijzig ja, dat zou ik niet doen nee voor maar 3 avondmaaltijden. Maar dan moet je ook nog 4 dagen zelf koken dus snap niet waarom je dan hello fresh zou nemen. Is toch juist om alle boodschappen zorgen af te nemen? Nu betaal je en heel veel en zit je maar half in het concept.
En dan krijg je zelf ook korting.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:28 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik mag een gratis box weggeven, bij afname van minimaal 2 boxen. Bij interesse even je mailadres PMen, dan ontvang je een mail van HF.
Neequote:Op woensdag 4 november 2015 21:29 schreef Negentiendertig het volgende:
En dan krijg je zelf ook korting.
Toch?
dquote:
Dat was een foutje ja Maar bij de gratis box weggeven krijg je als klant zelf geen korting. Dat geldt alleen als je de ander 20 euro korting geeft.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:39 schreef AnneX het volgende:
Dat was een foutje van HF
Bij een volgende meet tracteer ik
Eens in de zo veel tijd ontvang ik een HF brief ( per post) met drie keer mijn code.
Als iemand van mijn vrienden daarmee bestelt, krijg ik 12,50 korting.
Aangename verrassing inderdaad. Zag eigenlijk een beetje op tegen de cherrytomaat erdoorheen, maar ik vond 't echt allemaal keurig op elkaar afgestemd qua smaak.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond die stamppot nog het beste van de 3 die ik deze week had
Maak je borst maar nat dan want het zijn er nogal watquote:Op donderdag 5 november 2015 09:19 schreef RodenCity het volgende:
Stamppotje deze week het beste, rijst en vis opzich wel lekker maar niet super.
Pastei ook verassend goed met de salade en kip een lekkere combinatie.
Ik kijk niet echt uit naar vanavond, aangezien ik absoluut walg van paddestoelen
Ik heb het zakje gezien ja, zit al te bedenken hoe ik er wat meer of anders kwa smaak mee kan doen.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat dan want het zijn er nogal wat
Ik vond dat gerecht ook de minste trouwens.
Ik voel me echt een boer, maar ik kan nog steeds niet 'wennen' aan de vegetarische gerechten. Soepen en maaltijdsalades zonder vlees zijn geen probleem, maar zo'n gerecht als deze, ik weet niet, ik mis die byte van vlees. Extra dimensie.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:54 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Ik heb het zakje gezien ja, zit al te bedenken hoe ik er wat meer of anders kwa smaak mee kan doen.
MS vanaf 16 november :https://marleyspoon.nl/me(...)2n-cgCFePnwgodsVEFjAquote:Op donderdag 5 november 2015 12:56 schreef Peter het volgende:
De HelloFresh van deze en volgende week lijken me niets. MarleySpoon van 17 nov. is nog niet bekend, dus dat wordt echt zelf koken..
daar zit genoeg lekkers bijquote:Op donderdag 5 november 2015 13:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
MS vanaf 16 november :https://marleyspoon.nl/me(...)2n-cgCFePnwgodsVEFjA
Ja. Ik vind het wel zo fijn dat ik kan kiezen...na bijna een jaar HF ben ik een zeer tevreden MS klant.quote:
Heb ik ook gehad, eerst een mail met 25% korting op één box bij afname van twee. Een week later 50% korting op een box, zonder dat er bij stond dat er verplicht een tweede afgenomen moest worden.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:27 schreef emmyemmy het volgende:
Ik had ook een mail gekregen van HF met 50% korting als ik hem opneiuw activeer staat nergens bij dat een 2e box verplicht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |