abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2015 @ 20:16:42 #251
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157343892
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:13 schreef leeell het volgende:

[..]

Het is sowieso zonde om ze niet te spelen, en er zitten enorm veel referenties in de verschillende delen naar elkaar maar ook naar het overkoepelende verhaal van de situatie voor de bom en over de enclave en etc.

Maar echt missen als het je niet super veel interesseert zal je niet
Gelukkig heb ik ze allemaal (uit) gespeeld :@

Launchtrailer heb ik eerste 30 sec gezien toen weggeklikt. Ik moet t zelf maar meemaken :D
pi_157343933
Je kan ook gewoon Fallout lore filmpjes kijken op Youtube als je een beetje achtergrondkennis wilt hebben. Maar juist als je nieuw bent met de serie zou ik dat niet doen, alles voor de eerste keer ontdekken is veel leuker. :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157344545
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:11 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik denk dat je prima het spel kan spelen zonder de eerdere delen te hebben gespeeld.

Elk deel heeft een andere verhaallijn. Misschien dat je lichtelijk een paar referenties mist naar andere delen, maar dat valt denk ik zwaar te verwaarlozen.

bethesda kennende maken ze wel een toffige intro die je snel wegwijs maakt in de fallout wereld.
O.k., klinkt goed. :)

Heel hoogstwaarschijnlijk alleen een lange termijn plan, maar het spel heeft iig wel al enigszins mijn interesse weten te wekken...

quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:13 schreef leeell het volgende:

[..]

Het is sowieso zonde om ze niet te spelen, en er zitten enorm veel referenties in de verschillende delen naar elkaar maar ook naar het overkoepelende verhaal van de situatie voor de bom en over de enclave en etc.

Maar echt missen als het je niet super veel interesseert zal je niet
"En en" zal qua tijd (en voorkeur voor andere games) echt geen optie zijn. Het is meer dat ik deze dan ook niet zou spelen, als dat echt zonde zou zijn zonder voorgaande delen te hebben gespeeld. Ik ben wel eens aan 3 begonnen, maar die vond ik niet leuk genoeg om door te zetten. Dat kwam vooral door de graphics overigens, die vond ik echt te mager in vergelijking met andere games die mij op dat moment ook leuk leken...

Ook los van de graphics vind ik Fallout 4 zo op het eerste gezicht leuker lijken dan 3 en qua graphics vind ik ook dit deel niet zo denderend lijken, maar zeker nog wel te doen als het voor de rest dan heel leuk is...

quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:18 schreef Rezania het volgende:
Je kan ook gewoon Fallout lore filmpjes kijken op Youtube als je een beetje achtergrondkennis wilt hebben. Maar juist als je nieuw bent met de serie zou ik dat niet doen, alles voor de eerste keer ontdekken is veel leuker. :)
Wat ik hierboven al schreef: "en en" gaat 'm sowieso niet worden, dus dan misschien maar wat filmpjes kijken idd...

Thanks voor alle reacties ^O^

The Witcher 3
Fallout 4
Nieuwe Deus Ex die er aan zit te komen
In 2016 nieuwe Mass Effect

Ik kan het eigenlijk niet meer handelen :')
Tails tell tales
  donderdag 5 november 2015 @ 21:29:00 #254
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157346664
Witcher 3 vind ik ook gigantisch. Moet ik echt weer mee verder.
pi_157348024
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:35 schreef Forbry het volgende:

[..]

O.k., klinkt goed. :)

Heel hoogstwaarschijnlijk alleen een lange termijn plan, maar het spel heeft iig wel al enigszins mijn interesse weten te wekken...

[..]

"En en" zal qua tijd (en voorkeur voor andere games) echt geen optie zijn. Het is meer dat ik deze dan ook niet zou spelen, als dat echt zonde zou zijn zonder voorgaande delen te hebben gespeeld. Ik ben wel eens aan 3 begonnen, maar die vond ik niet leuk genoeg om door te zetten. Dat kwam vooral door de graphics overigens, die vond ik echt te mager in vergelijking met andere games die mij op dat moment ook leuk leken...

Ook los van de graphics vind ik Fallout 4 zo op het eerste gezicht leuker lijken dan 3 en qua graphics vind ik ook dit deel niet zo denderend lijken, maar zeker nog wel te doen als het voor de rest dan heel leuk is...

[..]

Wat ik hierboven al schreef: "en en" gaat 'm sowieso niet worden, dus dan misschien maar wat filmpjes kijken idd...

Thanks voor alle reacties ^O^

The Witcher 3
Fallout 4
Nieuwe Deus Ex die er aan zit te komen
In 2016 nieuwe Mass Effect

Ik kan het eigenlijk niet meer handelen :')
Fallout 3 en NV zijn anno 2015 ook wel behoorlijk verouderd. Maar toch beide topgames ^O^
Flesje bier
  donderdag 5 november 2015 @ 22:05:24 #257
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157348040
Witcher 3 is groter dan Fallout 4. Enfin, weet iemand waar je een CD-key kan pre-orderen en het dan meteen krijgt? Meeste sites krijg je de key pas op release, dus kun je niet preloaden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_157348131
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef Smoofie het volgende:
Witcher 3 is groter dan Fallout 4. Enfin, weet iemand waar je een CD-key kan pre-orderen en het dan meteen krijgt? Meeste sites krijg je de key pas op release, dus kun je niet preloaden.
Steam, maar daar krijg je hem alleen voor de volle prijs.
Flesje bier
  donderdag 5 november 2015 @ 22:09:10 #259
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157348172
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:08 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Steam, maar daar krijg je hem alleen voor de volle prijs.
60 euro is echt veel te veel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_157348460
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef Smoofie het volgende:
hoe weet je dat?
pi_157348678
Fallout 3 was mijn eerste kennismaking met RPG's, die ik daarvoor niet echt aandacht gaf en dus een beetje links liet liggen. Na de intro van Fallout 3 was ik voorgoed verkocht. Ik had nog nooit zo een immersie gevoeld in een gamewereld. Wat een ervaring vond ik dát! Geweldig!
Ik denk dat je als FA noob rustig bij FO3 kunt beginnen. FNV was even greater. Dat gezeik erover!

game en pipboy worden stipt dinsdag 09:00 verwacht :7 goffer...zo lang gewacht. Nobody takes that away!
pi_157348748
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:24 schreef NothingHappened het volgende:
goffer...zo lang gewacht. Nobody takes that away!
Een half jaartje maar... dat valt toch wel mee tegenwoordig?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Redactie Games donderdag 5 november 2015 @ 22:27:21 #263
181272 crew  Noppie2000
pi_157348780
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik wacht al 4 jaar op een deel 4 ;(
pi_157348843
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:27 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik wacht al 4 jaar op een deel 4 ;(
Ja oke... maar sinds de officiele aankondiging een half jaartje valt niet veel van te zeggen vind ik :) Kan hem pas volgende week vrijdag voor het eerst spelen ivm werk, ben dan wel de hele dag vrij dus dat wordt letterlijk de wekker om 08:00 zetten om te gamen de hele dag :')
  Redactie Games donderdag 5 november 2015 @ 22:30:38 #265
181272 crew  Noppie2000
pi_157348885
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ja oke... maar sinds de officiele aankondiging een half jaartje valt niet veel van te zeggen vind ik :) Kan hem pas volgende week vrijdag voor het eerst spelen ivm werk, ben dan wel de hele dag vrij dus dat wordt letterlijk de wekker om 08:00 zetten om te gamen de hele dag :')
Uiteraard, zou menig ontwikkelaar een voorbeeld aan kunnen nemen! :)
pi_157349042
Van mijn part hadden ze hem maandagavond pas aangekondigd.
Flesje bier
pi_157349065
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:35 schreef Gezicht het volgende:
Van mijn part hadden ze hem maandagavond pas aangekondigd.
Of gewoon zonder aan te kondigen ineens in de winkels leggen _O-
pi_157349090
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nou je hebt wel gelijk. Ik had de hoop op 4 al een tijdje laten varen na die gruwelijke teaser welke uiteindelijk de aankondiging voor Wolfenstein bleek te zijn en vlak daarna de aankondiging van Bethesda dat we 'voorlopig niet op een vervolg van Fallout hoefden te rekenen'. Dus technisch gezien is het inderdaad een half jaar. Een half jaar teveel dus :)
pi_157349749
quote:
It just works!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157352035
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:36 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Nou je hebt wel gelijk. Ik had de hoop op 4 al een tijdje laten varen na die gruwelijke teaser welke uiteindelijk de aankondiging voor Wolfenstein bleek te zijn en vlak daarna de aankondiging van Bethesda dat we 'voorlopig niet op een vervolg van Fallout hoefden te rekenen'. Dus technisch gezien is het inderdaad een half jaar. Een half jaar teveel dus :)
Wat zou Bethesda anders doen dan een Fallout 4?

Ik had er eigenlijk nooit aan getwijfeld dat ze bezig waren met Fallout 4.

Ik denk dat het veel interessanter is wat het volgende zal zijn dat ze doen. Ik denk dat er best een kans is dat ze iets nieuws gaan doen en niet TES VI.
  vrijdag 6 november 2015 @ 07:58:14 #271
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_157353251
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Amateur. Pas stoppen als je voor de 20ste keer zit te janken van RSI pijnen, je in je eigen pis en kak zit, je eventuele huisdier verhongerd is, vriendin bij je weg is gegaan, je geen baan meer hebt en je nog 30 kilo weegt.
Dat laatste klinkt dan wel weer aantrekkelijk.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_157357163
Witcher 3.. ja. Gigantisch spel, groot ook, veel quests, leuke opties. Maar het is en blijft geen Fallout :D Ik ben er ook nog af en toe mee bezig maar vanaf dinsdag gaat hij echt de ijskast in.
  Eindredactie Games vrijdag 6 november 2015 @ 12:35:58 #273
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157357270

Leuk vergelijkingsfilmpje.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157357341
Dat verschil in kleur _O_
Flesje bier
pi_157357650
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:35 schreef 2dope het volgende:

Leuk vergelijkingsfilmpje.
Niccce
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: