Hij heeft toevallig geen bruine ogenquote:Op donderdag 5 november 2015 16:59 schreef Beach het volgende:
hoe weet henk dat haar vriend mooie bruine ogen heeft
Grapje dit, toch? Srs?quote:Op donderdag 5 november 2015 17:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is vreemd gegaan en ik heb hem vergeven. Hij houdr van mij.
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:07 schreef Stimorol- het volgende:
Bij jou zou niets me verbazen. Ook gezien je posts in de trant van "hij wil nog steeds niet trouwen".quote:
Geen idee wie jouw bronnen zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft smaak ama.
Mar haksizmiyim. Liegt mijn bron die het mij zomaar vertelde.
Ik lul veel idd.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij jou zou niets me verbazen. Ook gezien je posts in de trant van "hij wil nog steeds niet trouwen".
Then again, ik geloof überhaupt niet dat die kerel bestaat. En eigenlijk denk ik nog steeds dat jij een vent van in de veertig bent die op een gesloten afdeling zit.
top, misschien daar wat meer energie insteken ipv drama aan proberen te zuigen en hopen dat hij dan wel met je wil trouwen. Blijf je niet achter als used goods.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik lul veel idd.
Heb wel relatie tho.
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik lul veel idd.
Heb wel relatie tho.
Is je bij hem niet gelukt blijkbaar?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
Zou mes pakken en aanbellen geloof ik.
Nope, ik bemoei me niet met Weiss zijn contacten. Fripsel is gewoon nog steeds welkom.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:24 schreef Beach het volgende:
he msmessy heb je fripsl uit weiss' bed gepest hoorde ik
Ben jou niet hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
top, misschien daar wat meer energie insteken ipv drama aan proberen te zuigen en hopen dat hij dan wel met je wil trouwen. Blijf je niet achter als used goods.
150. Heb al 2x140 gedaan tijdje terug, ben nu weer heerlijk aan het inkomen. Zit wel te denken voor sumo te gaan, uit nieuwsgierigheidquote:
Wat niet gelukt?quote:Op donderdag 5 november 2015 17:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Is je bij hem niet gelukt blijkbaar?
ben ik ook nog welkomquote:Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nope, ik bemoei me niet met Weiss zijn contacten. Fripsel is gewoon nog steeds welkom.
Ik vraag mij nu eigenlijk meer af of MsMessy en Clumsygeval ook momenten hebben beleefd.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:42 schreef Deuce92 het volgende:
seto mag ik vragen als jij wel eens samen met weiss in msmessy hebt geroerd?
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:43 schreef Weissman het volgende:
Hey deuce zou je een MMV trio willen met CC Crip en Weissman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |