SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Dat topic van die tas staat me wel iets van bij ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja die ook, maar hij postte ook elke dag foto's dat hij ergens op een terras zat te eten en dan zo'n sigaar erbij.
The Martian?quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar ff serieus, dat audioboek is echt tof.
En de poeziebundel van finkers ook, had ik op het vliegveld gekocht
WAT IS EEN FIXIE? OH JE BEDOELT ZO'N HOMO FIETS ZONDER VERSNELLINGEN EN REMMEN. VOOR VAN DIE HIPPE GOZERS MET BALBEKLEMMENDE HOOGWATERBROEKEN, BOOTSCHOENEN EN IRONISCHE BAARDEN. NEE DAT ZEGT ME NIKS, HEB JIJ ER WEL EEN SETO? HET SCHIJNT DAT AZIATEN NOGAL VEEL FIETSEN.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:42 schreef seto het volgende:
heb je ook een groene bianchi fixie jaqen
Hey CC nog bedankt voor het aansmeren van een ban achter de schermen.quote:
Een ban voor jou is altijd terecht monturkyquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey CC bedankt voor het aansmeren van een ban achter de schermen.
Ik zie dat je dat je eindelijk gemigreerd bent, nou pas goed op jezelf meid en kijk uit voor enge ziektes als AIDS, je zou dat maar oplopen in een exotisch oord zeg![]()
dit doet mij zeer vriend Henk...echt zeer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Een ban voor jou is altijd terecht monturky
Ik ben me van geen kwaad bewust en heb geen idee waarmee ik je een ban aangesmeerd zou moeten hebben, maar kan niet zeggen dat ik spijt heb, als het zo is geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey CC nog bedankt voor het aansmeren van een ban achter de schermen.
Ik zie dat je dat je eindelijk gemigreerd bent, nou pas goed op jezelf meid en kijk uit voor enge ziektes als AIDS, je zou dat maar oplopen in een exotisch oord zeg![]()
ga je nog betten motogp?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:49 schreef Beach het volgende:
ewa laterz
en montelly ik denk dat je boos op mij moet zijn ik tr iedereen
gokken is haram vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
gokken is haram vriendhttp://www.racesport.nl/M(...)D/39306/Default.aspxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je battieboi is echt sneu vriendje
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
gokken is haram vriendhaha skklSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |