Succesquote:Op donderdag 5 november 2015 10:57 schreef Chanty het volgende:
Het plan is dat ik vanmiddag mijn toekomstige LG ga bellen om het nieuws te vertellenBen zo blij als dit achter de rug is
Volgens mijn collega's hier komt dat wel goed. Dus daar houd ik me maar aan vastquote:Op donderdag 5 november 2015 10:58 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Succes.
Ik hoop dat ze het goed oppakken.
Kan me voorstellen dat je dat spannend vindt... Hopelijk wordt er gewoon positief gereageerd!quote:Op donderdag 5 november 2015 10:57 schreef Chanty het volgende:
Het plan is dat ik vanmiddag mijn toekomstige LG ga bellen om het nieuws te vertellenBen zo blij als dit achter de rug is
Alweer bijna verlof? Wat heerlijk frummel. Gaat het verder goed met je?quote:Op donderdag 5 november 2015 11:27 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dat spannend vindt... Hopelijk wordt er gewoon positief gereageerd!
Op mijn werk zijn ze eindelijk begonnen met het regelen van vervanging. Duurde me wat te lang eigenlijkOver zes weken stop ik al met werken, want kerstvakantie en daarna ben ik 34 weken. Wat gaat die tijd toch ongelofelijk snel zeg! Maar wat verlang ik naar de stilte voor de storm
En naar de komst van onze dochter! Mijn ribben ook; dan hebben die weer wat meer ruimte
Ik vind het zo tof dat je zwanger bentquote:Op donderdag 5 november 2015 11:27 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dat spannend vindt... Hopelijk wordt er gewoon positief gereageerd!
Op mijn werk zijn ze eindelijk begonnen met het regelen van vervanging. Duurde me wat te lang eigenlijkOver zes weken stop ik al met werken, want kerstvakantie en daarna ben ik 34 weken. Wat gaat die tijd toch ongelofelijk snel zeg! Maar wat verlang ik naar de stilte voor de storm
En naar de komst van onze dochter! Mijn ribben ook; dan hebben die weer wat meer ruimte
Arja, jou moest ik nog welkom heten. Zo fijn zeg! Allemaal bijzondere juni-streepjes! Jij en gv-man na een lang traject, chanty zomaar zwanger en ik na twee keer pech (okee dat valt in het niet met jullie verhaal.)quote:Op donderdag 5 november 2015 11:59 schreef Arja het volgende:
[..]
Alweer bijna verlof? Wat heerlijk frummel. Gaat het verder goed met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |