Naiquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:28 schreef Chanty het volgende:
Ik heb twee advocado's thuis liggen, maar daar heb je niks aan he
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Fijn al dat goeie nieuws!!
Hier niet veel nieuws eigenlijk. Controle goed, buik zichtbaar gespannen zag ze ook. 1 cm ontsluiting maar ja dat is geen 10. Gewoon een afspraak voor volgende week plannen en afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
quote:
Nee stom he!quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
mocht je nog niet persen nee?![]()
Nou wie weet, ik vind het toch spannend. Maar yay voor de sticker!
Heul stomquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee stom he!
Door te voelen stript ze niet toch? Kan dat nog wat extra triggeren?
Ik wil dit kind. Valt het op?
Ik heb net de laatste eieren op gemaakt. Wil pannenkoeken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
Heul stom![]()
![]()
Mwah heel soms kan het zijn dat de baarmoedermond een beetje geprikkeld raakt, maar ook daar moet je best wel wat voor wroeten en "masseren" om het echt goed te doen. En over effectiviteit valt te discussiëren.
Dus als het echt gewoon alleen een normaal inwendig onderzoek was dan is de kans klein dat het echt iets triggert.
Maarrrrr... om zeker te zijn zou ik toch een ananashart naar binnen schuiven terwijl je linksom schuin de trap af loopt. En vanavond tonic bij je roti. (roti omdat het op een pannenkoek lijkt maar 100x beter smaakt xD )
Top! Maar het gehakt ligt er al uit voor paprika, boontjes en rijst. Bedenk me nu dat bruine bonen misschien niet zo handig isquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
Heul stom![]()
![]()
Mwah heel soms kan het zijn dat de baarmoedermond een beetje geprikkeld raakt, maar ook daar moet je best wel wat voor wroeten en "masseren" om het echt goed te doen. En over effectiviteit valt te discussiëren.
Dus als het echt gewoon alleen een normaal inwendig onderzoek was dan is de kans klein dat het echt iets triggert.
Maarrrrr... om zeker te zijn zou ik toch een ananashart naar binnen schuiven terwijl je linksom schuin de trap af loopt. En vanavond tonic bij je roti. (roti omdat het op een pannenkoek lijkt maar 100x beter smaakt xD )
Kom je al gezellig bij mij in de OP?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:45 schreef lunamatic het volgende:
Jaah Svane en Lamb! Goed om te horen dat alles goed is!
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Top! Maar het gehakt ligt er al uit voor paprika, boontjes en rijst. Bedenk me nu dat bruine bonen misschien niet zo handig is.
Ela!quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:55 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Kom je al gezellig bij mij in de OP?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
Heul stom![]()
![]()
Vergeet niet om een paar deciliter sperma in te brengen en bovenal: blijf je lekker veilig voelen :pquote:Maarrrrr... om zeker te zijn zou ik toch een ananashart naar binnen schuiven terwijl je linksom schuin de trap af loopt. En vanavond tonic bij je roti. (roti omdat het op een pannenkoek lijkt maar 100x beter smaakt xD )
Oh ik wilde net iets vergelijkbaars vragenquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ela!heb jij eigenlijk al een echo gehad? Of kies je voor geen echo's?
Neuh, ik pas evenquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:07 schreef Bloesem. het volgende:
[..]Ik ga echt wiebelen van gewroet en gemasseer aan m'n baarmoedermond
![]()
[..]
Vergeet niet om een paar deciliter sperma in te brengen en bovenal: blijf je lekker veilig voelen :p
Zeg mignonne wil jij niet 1 topic lang even bovenaan staan, gewoon voor 't gevoel? Desnoods undercover?
Kuuks, je klinkt er wel klaar voor hoor zoBen zo benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |