abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 november 2002 @ 15:24:59 #1
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_6885454
Het Grote Gamecube Topic Part VII

Hier weer verder met inmiddels deel VIII

August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_6885473
* gieling.com meld zich ook maar weer
pi_6885495
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 13:15 schreef speknek het volgende:
Nintendo gaat een beetje dezelfde kant op als Sega, de Europese markt lijkt niet interessant meer .
Ik hoop en denk het niet.
Het zou wel erg erg jammer zijn als ze Europa nog meer links zouden laten liggen.
-
pi_6885644
Op de HCC ga ik iig voor TS2, da's duidelijk. En als ze 'm hebben, MP4, maar dat zal wel niet want die komt pas de 29e. Eventueel SFA, als ik in een spending mood ben.
pi_6885810
Dat van die Spanjaarden en Fransen enzo heb je wel gelijk in G1Ace, die zijn te lui om Engels te leren. Dus eigenlijk is het gewoon hun schuld dat wij zo lang moeten wachten.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6885834

Generaliseren doe je maar op de frontpage SmashBro.
-
  dinsdag 19 november 2002 @ 17:11:06 #7
32686 G1Ace
pi_6887999
voorbeeldje van die fransen:
bij alle olympische spelen moet dankzij onze geliefde fransen naast engels alles worden herhaald in het frans, zodat zij het begrijpen
Als je zaken doet met Fransen, moet je het in het frans doen, anders zoeken ze wel iemand die wel in het frans zaken met hun wil doen
Ik ken iemand uit Spanje, die maar zo'n 8 woorden engels kan ofzo
daarom moeten ze alle spellen WEER vertalen, en 5 verschillende versies maken, aangezien ze toch mee bezig zijn
August 1998- March 2018
pi_6888201
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 15:25 schreef gieling.com het volgende:
* gieling.com meld zich ook maar weer
Idem (post vnv wel "het" nieuws )
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_6888223
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:11 schreef G1Ace het volgende:
voorbeeldje van die fransen:
bij alle olympische spelen moet dankzij onze geliefde fransen naast engels alles worden herhaald in het frans, zodat zij het begrijpen
Als je zaken doet met Fransen, moet je het in het frans doen, anders zoeken ze wel iemand die wel in het frans zaken met hun wil doen
Ik ken iemand uit Spanje, die maar zo'n 8 woorden engels kan ofzo
daarom moeten ze alle spellen WEER vertalen, en 5 verschillende versies maken, aangezien ze toch mee bezig zijn
Vergeet de nederlandse versie niet
  dinsdag 19 november 2002 @ 17:24:29 #10
32686 G1Ace
pi_6888269
in elk geval, dit heeft wel als consequentie dat ze maandenlang weer bezig zijn met alles reprogrammeren, uittesten, tot ze erbij neervallen, om een goede europeze versie ervan te maken. Ik snap dus waarom het zo lang duurt voordat het in Europa uitkomt, vergeleken met de VS
August 1998- March 2018
pi_6888318
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef G1Ace het volgende:
in elk geval, dit heeft wel als consequentie dat ze maandenlang weer bezig zijn met alles reprogrammeren, uittesten, tot ze erbij neervallen, om een goede europeze versie ervan te maken. Ik snap dus waarom het zo lang duurt voordat het in Europa uitkomt, vergeleken met de VS
Ik nu ook
pi_6888326
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:21 schreef febster het volgende:
(post vnv wel "het" nieuws )
Nu ben ik nieuwsgierig, wat is het nieuws?
LaToya rules
pi_6888889
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:27 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Nu ben ik nieuwsgierig, wat is het nieuws?

Oke dan *zucht*

*tromgeroffel*

Een ding die je onder je GC kan zetten en waarin GB(A) cassestes kunnen zodat je dus al die zooi op je tv kan spelen.......

*pic volgt later*

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_6889939
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 18:00 schreef febster het volgende:

[..]

Oke dan *zucht*

*tromgeroffel*

Een ding die je onder je GC kan zetten en waarin GB(A) cassestes kunnen zodat je dus al die zooi op je tv kan spelen.......

*pic volgt later*

Kwel!!!
Nu nog een GBA
pi_6892003
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 18:00 schreef febster het volgende:

[..]

Oke dan *zucht*

*tromgeroffel*

*pic volgt later*

Oh dat, dat stond al de hele dag op IGN hoor.

LaToya rules
pi_6892099
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 19:57 schreef SmashBro het volgende:

[..]

[afbeelding]

Kijk ik niet echt vaak
  dinsdag 19 november 2002 @ 20:07:06 #17
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6892301
Nu Metroid uitgesteld is en Zelda voorlopig ook niet te gamen is kan ik me even concentreren op mijn PS2 en Xbox games........

Tenzijn de Freeloader uitkomt natuurlijk !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 19 november 2002 @ 20:30:14 #18
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_6892926
quote:
Wat een trieste, kansloze en domme kutopmerking zeg.
Ben je jaloers ofzo..
Wat heeft Microsoft in hemelsnaam nou weer met MP en Nintendo te maken.
Gewoon een beetje slechte marketing van de publisher.
Wsl hebben ze zo er hun redenen voor. Al zou ik niet weten waat die zijn..Waarom zou je een game waar alle GC bezitters op wachten nog langer uitstellen? Hij is immers al af (engels gesproken versie).
Converten naar PAL is a piece of cake..
Hahahaha het was maar een geintje hoor . Tuurlijk heeft MS er niks mee te maken. Het gebeurt heel vaak dat spellen bepaalde data niet halen, of ze worden zelfs wegens onbekende redenen expres 'achtergehouden'.
(ok ik had er ff een smilie bij moeten zetten)
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  dinsdag 19 november 2002 @ 21:26:32 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_6894216
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 20:07 schreef Chocobo het volgende:
Nu Metroid uitgesteld is en Zelda voorlopig ook niet te gamen is kan ik me even concentreren op mijn PS2 en Xbox games........

Tenzijn de Freeloader uitkomt natuurlijk !

De freeloader kan je toch gewoon via lik-sang bestellen? Of hebben ze die nu niet meer?
En ik geloof dat Dimension Plus hem ook heeft...

Btw, in australia mogen ze wel mod-chips verkopen enzo, en dus wil M$ de XboX daar uit de handel halen...

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_6894246
Ik heb EINDELIJK Resident Evil.
Een hele hoop pluspuntjes..Helaas ook wat minpuntjes..
Graphics zijn WAANZINNIG! Echt belachelijk!! Jammer van de soms hakkelende cutscenes en de abrupte overgang van scenes in de de cutscenes.
Gameplay is toptoptop..(Mits je van RE gameplay houdt).
Introfilmpje was errug mooi..Heel erg mooi..
Maar die van de ps1 versie was toffer (pistool met hand eraan die je optilt)
Moeilijkheidsgraad is lekker uitdagend en het geluid is errug goed..
De sfeer is de onovertroffen RE sfeer..Helemaal top dus..
Enige dikke dikke minpunt is dat het vrijwel een directe poort (paar nieuwe deuren) is en ik me een hoop dingen nog weet te herinneren.
Uitspelen zal dus wel snel gaan..
Ik heb niet al te lang gespeeld dus misschien komen er nog nieuwe dingen..
Als ik een cijfer met geven...
Een dikke 8.5.
Ik kan dan ook niet wachten op RE 0!!!
Resident Evil 0
-
pi_6894356
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

Btw, in australia mogen ze wel mod-chips verkopen enzo, en dus wil M$ de XboX daar uit de handel halen...

Zucht..
Bel>>klepel
Dat was slechts een gerucht.
Microsoft haalt helemaal niet de XBOX uit de handel daar!

Van GLamers.nl:
Gisteren kwamen we nog met het bericht dat Microsoft er over dacht om de Xbox te elimineren uit Australië, wegens het legaliseren van de Xbox ombouw. De statement zou gemaakt zijn door CEO Steve Ballmer op een introductie event van de PocketPC in Australie.

Een woordvoerder van Microsoft heeft echter kenbaar gemaakt dat het verhaal totale onzin in is en de console gewoon te koop blijft in het land.

http://www.gamers.nl/nieuws/15162

-
pi_6894372
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 20:30 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Hahahaha het was maar een geintje hoor . Tuurlijk heeft MS er niks mee te maken. Het gebeurt heel vaak dat spellen bepaalde data niet halen, of ze worden zelfs wegens onbekende redenen expres 'achtergehouden'.
(ok ik had er ff een smilie bij moeten zetten)

-
  dinsdag 19 november 2002 @ 21:36:47 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_6894457
Ik heb het inderdaad ook maar gehoord van iemand (die woont trouwens wel in Australië )
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_6894579
Argh!
Kunnen ze al niet wat eerder met dat vertalen beginnen? Het moet toch wel mogelijk zijn om tijdens het ontwikkelen al Franse, Duitse, en Spaanse tekst te laten schrijven en in te spreken?
Anders brengen ze hem alvast uit in Nederland en Groot-Britannie, dan worden wij niet gehinderd door die chauvinistische Duitsers, Fransen en Spanjaarden
pi_6897472
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 19:57 schreef SmashBro het volgende:

[..]

[afbeelding]

I know, i know , maar ik moest eerst een financiele analyse van Ahold maken voordat ik hier kon posten
pi_6897761
Voor de liefhebbers : vrijdag komen er hi res filmpjes van oa RE4 online, aangezien ik op de HCC vertoef verzoek ik jullie vriendelijk om ze zelf te zoeken, mocht ik ze later vinden dan pleur ik ze er wel op
  dinsdag 19 november 2002 @ 23:48:07 #27
32686 G1Ace
pi_6897786
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 21:41 schreef Lexie het volgende:
Argh!
Kunnen ze al niet wat eerder met dat vertalen beginnen? Het moet toch wel mogelijk zijn om tijdens het ontwikkelen al Franse, Duitse, en Spaanse tekst te laten schrijven en in te spreken?
Anders brengen ze hem alvast uit in Nederland en Groot-Britannie, dan worden wij niet gehinderd door die chauvinistische Duitsers, Fransen en Spanjaarden
jammer genoeg vinden ze het niet zo leuk als wij spellen in het engels krijgen en zij niet in hun taal
Dan zouden ze inkomsten mislopen
August 1998- March 2018
pi_6899343
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 23:48 schreef G1Ace het volgende:

[..]

jammer genoeg vinden ze het niet zo leuk als wij spellen in het engels krijgen en zij niet in hun taal
Dan zouden ze inkomsten mislopen

Maar waarom dan wel bij een game als Mortal Kombat.
Is al op alle consoles uit in Amerika en in Europa is ie vorige maan van Dec naar Feb gegaan.
Daar valt niet zo veel te vertalen.
Ik vind het maar kut.
-
  woensdag 20 november 2002 @ 01:27:59 #29
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6899372
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

Generaliseren doe je maar op de frontpage SmashBro.
Het lijkt me allerzins correct wat hij schrijft.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_6899643
quote:
Op woensdag 20 november 2002 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Het lijkt me allerzins correct wat hij schrijft.

quote:
Op dinsdag 19 november 2002 15:40 schreef SmashBro het volgende:
die zijn te lui om Engels te leren. .
Ik ken zat Spanjaarden en Fransen die goed Engels spreken.
-
  woensdag 20 november 2002 @ 02:35:45 #31
11923 I.R.Baboon
pi_6899878
quote:
Op woensdag 20 november 2002 01:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

[..]

Ik ken zat Spanjaarden en Fransen die goed Engels spreken.

Ja, maar niet genoeg. Want anders zouden we nou wel Metroid hebben. .
pi_6900727
Ach, je kan er toch niks aan doen

Wat spelen jullie nu op je GC, ik nu ff niet

pi_6900734
Ik speel af en toe een potje SSBM of SBM, en als ik zin heb, SMS. Maar dat kan me toch, helaas, niet zo lang boeien. Meer spellen heb ik nu ff niet, Luigi's Mansion en Star Wars 2 heb ik doorverkocht. Dit weekend wil ik op de HCC TS2 halen.

Ben nu meer op de GBA bezig, met SMA3.

pi_6900748
Tja, ik vind starwars 2 ook niet echt leuk
En super smash brothers heb ik ook niet zoveelzin in, eerst een 2e controler
SMS: Ik heb nu geen zi om weer overnieuw te beginnnen, en k vind de levels wat moeilijk worden
TImesplitter 2 lijkt me ook niet zo, tja...... nog ff wachten dan maar.
pi_6900775
SMS is op zich wel leuk, maar af en toe ZO moeilijk gewoon. Nouja, het is een leuk spel voor tussendoor, als je even niks anders hebt, dat wel. SMB is heerlijk, lekker frustrerend enzo. SSBM is gewoon lekker knoppen duwen, maar idd leuker met z'n 2-en.

TS2 lijkt me wel okay, iig totdat MP uit is. En ik wil ook nog MP4.

pi_6900784

Godzilla : Destroy All Monsters Melee is ook uit, deze screens zijn niet echt geweldig, maar je moet m ''live'' zien...

Kreeg ook best goeie reviews overal, en t lijkt me wel lachen...!!

edit : gelijk maar even closing comments van IGN erbij doen :

Closing Comments
As a single-player game, Godzilla: Destroy All Monsters Melee is bound to provide a solid amount of fun and entertainment. It's got 11 characters, several big, destructible cities, and tons of intuitive monster moves and combos to learn and try out. The Adventure Mode, however, is unbalanced -- that's a certainty, and at points it may prove relentlessly unforgiving and even cheesy. There's still the appeal to keep going, to unlock more characters and stages, a feat that comes recommended for those who fancy themselves supremely skilled and ready for a good fighting challenge. But the novice gamer may find it all too hard.
Still, I don't imagine most gamers would consider Godzilla for its single-player mode alone. Indeed, this title's main appeal -- by far -- is its multiplayer features, which come as a tremendous success. Participating in a four-player melee against three unsuspecting friends is the recipe for hours of fun, both good-natured and devilishly unfair. In fact, as far as multiplayer experiences go, Godzilla represents one of GameCube's very best. Add in a great, beautiful presentation and lots of subtle and not so subtle humor elements, and this one is a keeper for fighting and Godzilla fans.

Recommended.

Presentation
Simple, but well done menus, humorous style, great use of license. Limited character lineup and stages. 8.0

Graphics
Pretty. Lots of geometry, detailed character models, bump-mapping, reflections, lighting effects and more. Runs at 30 frames -- sometimes slows down. 8.0

Sound
Funny and atmospheric. Lots of creature calls, big bangs and crumbles, humorous background noises. Some repetition. Uninspired music. 8.0

Gameplay
Solid. Fun. Tight control. Lots of moves. Deeper than readers might think. Unbalanced single-player mode. Excellent multiplayer offerings. 8.0

Lasting Appeal
The multiplayer mode alone will keep gamers coming back again and again. 9.0

OVERALL SCORE (not an average) 8.4

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_6900819
quote:
Op woensdag 20 november 2002 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
<knip>
Ik vind dat "Melee" achter de titel wel een beetje goedkoop en meelifterig overkomen eigenlijk.
LaToya rules
pi_6900835
What's in a name ?

Toch ?

Zolang het maar een cool spel is, en dat lijkt het me zeker wel...
Gister heel even gespeeld bij de lokale gameshop, en tis wel lache als je je tegenstander tegen een gebouw aanramt, en dat gebouw half instort op onschuldige mensen beneden

pi_6900894
Oh! Oh! *op en neer springt* IGN heeft MK5 gerievewed! Is Chocobo er al? Of iemand anders met Insider? Ik wil weten wat ie scoort!
LaToya rules
pi_6901066
quote:
Oh! Oh! *op en neer springt* IGN heeft MK5 gerievewed! Is Chocobo er al? Of iemand anders met Insider? Ik wil weten wat ie scoort!
edit : via gamerankings achter de score gekomen : 8,6 !

Nu mag een IGN-insider even de comments erbij gooien

Wel vervelend dat we tot februari moeten wachten tot we m kunnen spelen

[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 20-11-2002 10:02]

pi_6901779
Op de gamefaqs-boards is ook al een hoop info te lezen.

Grootste minpunt zou zijn dat er maar 1 fatality per character is, maar volgens bepaalde mensen daar hebben ze al een 2e unlockt bij sommige chars...

Wat ik ook apart vond was dat mensen op het XBox board klagen over slowdown in de XBox versie !!!

Verder krijgen dus alle 3 de versies allemaal een 8.6

pi_6902671
Ik zie vaker langskomen dat mensen spellen op de HCC dagen gaan halen, zijn ze daar dan goedkoper? Als dat zou is moet ik een paar eurootjes extra meenemen
  woensdag 20 november 2002 @ 11:54:42 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_6902685
De review is 4 pagina's !

Closing Comments

We are a happy office. For the first time in all of IGN's history, we can sit together in unison and say in agreement that we enjoyed the latest Mortal Kombat game. Not without its problems, particularly in terms of the unforgiving CPU aggression, Deadly Alliance is still among the best fighting games of 2002. A late night favorite for the last couple of weeks and for a few months more, Deadly Alliance is a remarkable achievement in the history of a series we wrote off long ago. Congratulations all around, and congratulations to anyone lucky enough to pick this one up!
-- Jeremy Dunham

I have to admit that Mortal Kombat: Deadly Alliance surprised me. I wasn't expecting much depth from the fighter because the series has, in the past, proven somewhat shallow. But this time around it's got a fairly worthy brawling and combo system that's sure to keep fighting fans busy for a long while. Meanwhile it's just as fast, just as intuitive, and just as pretty as previous Mortal Kombat games. I'm a bit disappointed that there aren't more fatalities per character, but in the end this is still GameCube's current best fighter, as far as I'm concerned.

Recommended.

- Matt Casamassina

Presentation

This is Mortal Kombat and you'll know it from the moment you start. A great secrets menu and superb layout earn extra points where it counts. 9.0

Graphics

We know that the characters look as they were made from plastic, but they're great nonetheless. The blood effects and particles are just as
spicy, but the fatalities stink. 8.0

Sound

A great soundtrack mixed with typical fighting game grunts. What's with the whispered narrator? 8.0

Gameplay

Finally, the MK fighting system makes sense. Smooth, fluid, and full of strategy, this is the best-playing game in the series by far. 8.0

Lasting Appeal

With 667 unlockables, including hidden characters, production videos, artwork and more, Deadly Alliance has plenty of single player replay. Let alone the two-player versus mode. 9.0

OVERALL SCORE (not an average) 8.6

Must have dus (voor mij tenminste wel)

pi_6902733
Zijn er screens?
pi_6902779
quote:
Op woensdag 20 november 2002 11:57 schreef Luigi het volgende:
Zijn er screens?
In dit topic staan er een hoop
LaToya rules
  woensdag 20 november 2002 @ 12:03:41 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_6902809
Ja, die zien er hetzelfde uit als die op ign...

Alleen staat er dan "IGN" op ipv het rare vieze "xboxworld"

edit: taalfoutje

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 20-11-2002 12:10]

pi_6903103
't schijnt dat je MKDA alleen maar met de D-pad kan besturen, en niet met de analoge stick...
pi_6903204
quote:
Op woensdag 20 november 2002 12:23 schreef PBateman1978 het volgende:
't schijnt dat je MKDA alleen maar met de D-pad kan besturen, en niet met de analoge stick...
Muk, volgens mij werkt dat voor geen meter
pi_6903368
quote:
Op woensdag 20 november 2002 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:

ook knip

^^^^ Dat spel lijkt mij helemaal niet leuk.
Doe mij maar SSBM
  woensdag 20 november 2002 @ 14:16:38 #50
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6905117
Mortal Kombat review van IGN

Reviews zijn op alle systemen goed. Heeft een editor's choice score op IGN gehaald. Beste MK tot nu toe !

Presentation
This is Mortal Kombat and you'll know it from the moment you start. A great secrets menu and superb layout earn extra points where it counts. 9.0

Graphics
We know that the characters look as they were made from plastic, but they're great nonetheless. The blood effects and particles are just as spicy, but the fatalities stink. 8.0

Sound
A great soundtrack mixed with typical fighting game grunts. What's with the whispered narrator? 8.0

Gameplay
Finally, the MK fighting system makes sense. Smooth, fluid, and full of strategy, this is the best-playing game in the series by far. 8.0

Lasting Appeal
With 667 unlockables, including hidden characters, production videos, artwork and more, Deadly Alliance has plenty of single player replay Let alone the two-player versus mode. 9.0

OVERALL SCORE (not an average) 8.6

woensdag 20 november 2002 @ 15:24:59 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_6906518

Sorry... Je hebt dit nu al 3!! keer gepost, en ik heb het eerder in deze thread ook al gepost...

Beetje vreemd??

pi_6908943
Ik weet het, het is een enorme lap tekst maar voor de ECHT geintresseerden moeten dit maar eens lezen, of het waar is laat ik in het midden, maar wat hij verteld is niet uit te sluiten

*Klik*

woensdag 20 november 2002 @ 17:42:35 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_6909091
quote:
Op woensdag 20 november 2002 17:31 schreef febster het volgende:
Ik weet het, het is een enorme lap tekst maar voor de ECHT geintresseerden moeten dit maar eens lezen, of het waar is laat ik in het midden, maar wat hij verteld is niet uit te sluiten

*Klik*

Op zich best een steekhoudend verhaal. Alleen was ik niet van plan een GBA te kopen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6909103
quote:

*Klik*

geil

pokemon online ik kan trouwens ook niet wachten op fantasy star online 1/2

woensdag 20 november 2002 @ 18:03:01 #55
37548 Ajax_master
Ajax (CL)kampioen 2002/2003
pi_6909406
eindelijk na ene paar weken sparen heb ik eindelijk Timesplitters 2!!

Hij is echt vet! aleen Story mode valt tegen maar de leuage maakt dat echt goed!! Je kan 30+ verschillende modes, van Deatmatch tot Team Deathmatch, van Capture The Bag(ja ik spel het goed heth eet Bag en geen falg) tot Monkey dansing en 1 shot.

Het spel roeleert echt!!!!

pi_6909457
quote:
Op woensdag 20 november 2002 17:42 schreef speknek het volgende:

[..]

Op zich best een steekhoudend verhaal. Alleen was ik niet van plan een GBA te kopen .

Zover ik het begrijp, moet je dus alleen dat GBA ding voor onder je Cube kopen en das gokje tussen de 40 en 60 pleuro
pi_6909863

Er is een nieuwe nintendoreclame op t.v.! Met beelden van Metroid Prime, Zelda en Final Fantasy. Ik heb alle beelden al eens een keer gezien, maar toch!
pi_6910019
quote:
Op woensdag 20 november 2002 18:30 schreef Lexie het volgende:
x 15
Er is een nieuwe nintendoreclame op t.v.! Met beelden van Metroid Prime, Zelda en Final Fantasy. Ik heb alle beelden al eens een keer gezien, maar toch!
x 15
Helemaal vergeten te vermelden , alleen bij mij was FF vervangen door RE0 maar wel geil ja (alleen ik wil t naast zien ook S-P-E-L-E-N )
pi_6910079
quote:
Op woensdag 20 november 2002 17:42 schreef speknek het volgende:
Op zich best een steekhoudend verhaal.
Inderdaad. Ik ben alleen niet echt geïnteresseerd in Pokiemon online .
Maar misschien is het een opstap naar iets groters wat echt dope is.

Alleen ergens onderin het artikel hebben ze het toch weer over daty Konami PES naar de Cube gaat brengen? Dat was laatst toch weer ontkracht (en dit artikel is van 19-11 dus ik neem aan dat die schrijver dat erin heeft meegenomen).

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_6910141
quote:
Op woensdag 20 november 2002 18:43 schreef keeper het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben alleen niet echt geïnteresseerd in Pokiemon online .
Maar misschien is het een opstap naar iets groters wat echt dope is.

* febster hoopt op Mario Kart Online
pi_6910771
quote:
Op woensdag 20 november 2002 18:06 schreef febster het volgende:

[..]

Zover ik het begrijp, moet je dus alleen dat GBA ding voor onder je Cube kopen en das gokje tussen de 40 en 60 pleuro

In Japan ja, hier worden dat soort dingen altijd veel hoger geprijsd.
LaToya rules
pi_6910838
Beetje minder om op tv te adverteren met een spel dat pas in maart verschijnt! .
pi_6911068
quote:
Op woensdag 20 november 2002 19:17 schreef Luigi het volgende:
Beetje minder om op tv te adverteren met een spel dat pas in maart verschijnt! .
Ze zeiden ook zoiets van: toekomstige spellen op de gamecube, de lamers
pi_6915070
Alles beter dan microsoft, die rare op koopt
  woensdag 20 november 2002 @ 23:02:01 #65
32686 G1Ace
pi_6915396
quote:
Op woensdag 20 november 2002 22:47 schreef gieling.com het volgende:
idd
August 1998- March 2018
pi_6915519
quote:
Hmmmmm
pi_6917959
quote:
Jij vind het raar dat Microsoft Rare koopt, ik vind het raar dat Nintendo het zover heeft laten komen..
-
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 november 2002 @ 01:38:45 #68
22592 crew  Ole
pi_6917996
quote:
Op donderdag 21 november 2002 01:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jij vind het raar dat Microsoft Rare koopt, ik vind het raar dat Nintendo het zover heeft laten komen..

Mijn moppie zei hetzelfde zonder dat ik het oplas....
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_6918036
quote:
Op donderdag 21 november 2002 01:38 schreef Ole het volgende:

[..]

Mijn moppie zei hetzelfde zonder dat ik het oplas....

Ja..Nintendo had nl. gewoon de optie om door te gaan met Rare..
MS heeft Rare echt voor een "prikkie" gekocht.
270 miljoen dollar geloof ik.
-
pi_6918107
Inderdaad... ik snap het ook niet...
  donderdag 21 november 2002 @ 08:43:05 #71
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6919184
Ik bedenk me opeens iets. Volgens mij heeft Nintendo, Metroid uitgesteld vanwege Xbox Live wat hier in maart start
pi_6919469
quote:
Op donderdag 21 november 2002 08:43 schreef Chocobo het volgende:
Ik bedenk me opeens iets. Volgens mij heeft Nintendo, Metroid uitgesteld vanwege Xbox Live wat hier in maart start
Chocobo wel een beetje blijven lezen up to date blijven he menneke ?

Zie mijn link hierboven en daarbij komt dat t gerucht gaat dat Nintendo "toevallig " precies op 14 maart ook met the Cube online gaat

(veel) meer nieuws na de MEGATON bekendmaking (binnen nu en 3 weken)

donderdag 21 november 2002 @ 09:58:40 #73
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6919743
quote:
Op donderdag 21 november 2002 09:23 schreef febster het volgende:

[..]

Chocobo wel een beetje blijven lezen up to date blijven he menneke ?

Zie mijn link hierboven en daarbij komt dat t gerucht gaat dat Nintendo "toevallig " precies op 14 maart ook met the Cube online gaat

(veel) meer nieuws na de MEGATON bekendmaking (binnen nu en 3 weken)

I know,.... maar Gamecube kan denk ik niet bieden wat Microsoft bied. Ik bedoel............ echte online games en andere zaken zijn niet bekend. Ik denk dat ze er nog een goede singleplayer spel bij willen die maand.

Uiteraard blijf ik kalm in mijn mening aangezien ik ook eerst de bekendmaking afwacht !

donderdag 21 november 2002 @ 10:00:40 #74
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6919766
quote:
Op woensdag 20 november 2002 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

Sorry... Je hebt dit nu al 3!! keer gepost, en ik heb het eerder in deze thread ook al gepost...

Beetje vreemd??

Wat maakt jou dat nou uit. Niet iedereen leest alle topics dus plaats ik de review in zowel de GC sectie als in de XB en MK sectie. Who gives a fuck trouwens what you think mod wannebee !
pi_6920383
WTF!?
Resident Evil 0 krijgt "maar" een 8 van GameSpy.com.
code:
80
Very Good
The Lowdown: This game is too terrifying for dedicated fans to miss. 

Pros: Incredibly atmospheric; excellent puzzles; superb audio; 
standout storyline. 

Cons: Difficult; dicey AI; control problems; too much backtracking; 
item recovery issues. 

Gelukkig ben ik een "dedicated fan"..
Maar een 8 vind ik wel een beetje weinig.
http://www.gamespy.com/reviews/november02/residentevil0gcn/
-
pi_6920410
quote:
Op donderdag 21 november 2002 10:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wat maakt jou dat nou uit. Niet iedereen leest alle topics dus plaats ik de review in zowel de GC sectie als in de XB en MK sectie. Who gives a fuck trouwens what you think mod wannebee !

U go girl..
-
pi_6921559
-_- Het is gewoon irritant om exact dezelfde post 3 keer te zien...

De reden die je geeft is denk ik gewoon dat je populair wilt doen met je insider account, maar dat zal ik maar niet zeggen....

pi_6921736
quote:

*Klik*

Begrijp ik nu goed dat je dus wel pokemon online zou krijgen, maar met GBA graphics?

Wanneer komt GVD nu eens een normaal pokemonspel uit wat tenminste gebruik maakt van de capaciteiten van een normale console ipv dat kleine kutwerk

"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
pi_6921778
Ja, pokemon met de graphics van FFX
  donderdag 21 november 2002 @ 12:26:58 #80
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6921788
quote:
Op donderdag 21 november 2002 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

De reden die je geeft is denk ik gewoon dat je populair wilt doen met je insider account, maar dat zal ik maar niet zeggen....

Populair met mijn insider account?

Sorry hoor maar hoe oud ben jij ? Doe eens even normaal joh.

pi_6921854
20, laten we er maar over ophouden ok?

Ik vond het gewoon raar dat je het 3 keer gepost had... Is dat zo gek?

donderdag 21 november 2002 @ 12:34:34 #82
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6921932
quote:
Op donderdag 21 november 2002 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
20, laten we er maar over ophouden ok?

Ik vond het gewoon raar dat je het 3 keer gepost had... Is dat zo gek?

Misschien ook niet maar ik bedoelde er niks mee hoor !
pi_6921969
Ik ook niet echt hoor... Maar ja...

Let's get back on topic!

Is er al iets bekend over Mario Kart op de Cube??

pi_6922486
quote:
Op donderdag 21 november 2002 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik vind het wel ok dat Chocobo het hier post. En aangezien ik nooit in het x-box forum kom, ben ik blij dat hij het ook hier heeft gepost
  donderdag 21 november 2002 @ 13:35:54 #85
11923 I.R.Baboon
pi_6922849
quote:
Op woensdag 20 november 2002 08:54 schreef Luigi het volgende:
Ik speel af en toe een potje SSBM of SBM,
Super Bonkey Mall?
  donderdag 21 november 2002 @ 13:37:58 #86
11923 I.R.Baboon
pi_6922877
quote:
Op donderdag 21 november 2002 01:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ga er maar van uit dat Nintendo daar wel z'n redenen voor gehad zal hebben. Ze zijn heus niet achterlijk, dus ze komen vast wel met wat andere gamestudios op de proppen of zo.
  donderdag 21 november 2002 @ 13:39:23 #87
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6922902
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:11 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik vind het wel ok dat Chocobo het hier post. En aangezien ik nooit in het x-box forum kom, ben ik blij dat hij het ook hier heeft gepost

pi_6922955
morgen star-fox! wohaa!!! alleen nog ff mn broer overhalen om mee te betalen
pi_6922963
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ga er maar van uit dat Nintendo daar wel z'n redenen voor gehad zal hebben. Ze zijn heus niet achterlijk, dus ze komen vast wel met wat andere gamestudios op de proppen of zo.

Rare kostte een paar 100 miljoen. Daar kun je heel wat andere leuke gamestudios voor kopen. Daarnaast is er bij Nintendo een machtswisseling geweest, in America en in Japan, waardoor er een hoop nieuwe mensen zijn. Die hebben zogezegd minder binding met Rare.
pi_6923004
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:43 schreef Lexie het volgende:

[..]

Rare kostte een paar 100 miljoen. Daar kun je heel wat andere leuke gamestudios voor kopen. Daarnaast is er bij Nintendo een machtswisseling geweest, in America en in Japan, waardoor er een hoop nieuwe mensen zijn. Die hebben zogezegd minder binding met Rare.

gamestudios kopen? wat dacht je van dat hele online gebeuren, da groeit ook niet aan de boom
  donderdag 21 november 2002 @ 13:47:39 #91
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6923023
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:46 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

gamestudios kopen? wat dacht je van dat hele online gebeuren, da groeit ook niet aan de boom

[offtopic]

Coole icon flap !

donderdag 21 november 2002 @ 13:48:08 #92
11923 I.R.Baboon
pi_6923030
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:43 schreef Lexie het volgende:

[..]

En Rare produceerde gewoon weinig. En aangezien een gebrek aan spellen bij de N64 nintendo's grootste probleem was (al hangt dat samen met het alternatieve cardridgeformaat) dan snap ik wel dat ze liever wat meer gaan samenwerken met Capcom en zo.
pi_6923087
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[offtopic]

Coole icon flap !

dank u
pi_6924103
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[offtopic]

Coole icon flap !

Ik stem in
pi_6924220
quote:
Op donderdag 21 november 2002 14:34 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Ik stem in

ahw, stop it
pi_6924416
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja..Precies..Maar dan begrijp ik niet waarom mensen klagen dat MS Rare heeft opgekocht.
-
pi_6924608
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:48 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

En Rare produceerde gewoon weinig. En aangezien een gebrek aan spellen bij de N64 nintendo's grootste probleem was (al hangt dat samen met het alternatieve cardridgeformaat) dan snap ik wel dat ze liever wat meer gaan samenwerken met Capcom en zo.

Minder dan 10% van de inkomsten van Nintendo kwam vanuit de spellen van Rare. En dan is zo'n bedrag best wel hoog. In N3magazine stond een heel stuk over de geschiedenis van Rare en de reden waarom Nintendo ze niet helemaal heeft overgekocht. Het was best interessant.
  donderdag 21 november 2002 @ 14:54:09 #98
32686 G1Ace
pi_6924648
als sony het zou hebben gedaan, zou er wat anders tegen worden gereageert
Het is gewoon zo dat er mensen zijn die m$ een groot bedrijf vinden die alleen maar emt geld zit rond te strooien, die enorme verliezen maakt met de x-box en desondanks doorzet
nintendo heeft nu de potentie om gebruikmakend van de gcn een groot marktaandeel te krijgen door gebruik te maken van pokemon, alhoewel, dat zal dan alleen voor de kleine kinderen gebeuren.
Dat blijft echter marktaandeel, desondanks
Ik vind het vooral uitstekend hoe de marktaandeel bij de volwassenen werd aangepakt door spellen uit te brengen die echt niet maar voor kleine kinderen oorspronkelijk bedoeld waren (neemt niet van af dat ze leuk zijn, maar toch)
August 1998- March 2018
pi_6925058
Maar het is toch niet zo kwel voor nintendo, als zo'n winstgevend bedrijf ineens weg gaat
  donderdag 21 november 2002 @ 15:46:18 #100
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6925910
Dit is de meest saaie Gamecube page uit dit hele topic.
pi_6925960
UHhm..
Zoals ik dus eerder al zei..
Resident Evil 0 krijgt een 8 van Gamespy.com..! Een 8 maar?
-
  donderdag 21 november 2002 @ 15:49:13 #102
11923 I.R.Baboon
pi_6925975
Oja, ik heb de oude gesloten deeltjes van de Grote Gamecubetopics even van DIG naar GAM gehaald, omdat het dan makkelijker is ivm searchen. Verder niet zo boeiend, maar toch.
pi_6925991
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Zullen we het hier eens opleuken met wat plaatjes?
-
  donderdag 21 november 2002 @ 15:50:38 #104
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6926011
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
UHhm..
Zoals ik dus eerder al zei..
Resident Evil 0 krijgt een 8 van Gamespy.com..! Een 8 maar?
Yep,.......tis nog wel hoog hoor voor een RE, aangezien de gameplay nog niet gewijzigd is. Het grootste commentaar was volgens mij dat sommige punten nog niet verbeterd zijn zoals: Standaard puzzles,....itembox switching,....controls...

Mij maakt het niks uit want ik ben gek op de RE reeks en zal RE0 ook zeker gaan kopen.

donderdag 21 november 2002 @ 15:51:09 #105
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6926027
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zullen we het hier eens opleuken met wat plaatjes?

pi_6926047
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Dat komt omdat ik er niet op gepost had

Anyway, het lijkt erop dat Metroid Fusion wel gewoon morgen in de winkels ligt, in plaats van pas in maart.

LaToya rules
  donderdag 21 november 2002 @ 15:52:34 #107
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6926060
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:52 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik er niet op gepost had

Anyway, het lijkt erop dat Metroid Fusion wel gewoon morgen in de winkels ligt, in plaats van pas in maart.

,.......

Was dat met Prime ook maar zo !

pi_6926122
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:50 schreef Chocobo het volgende:

Mij maakt het niks uit want ik ben gek op de RE reeks en zal RE0 ook zeker gaan kopen.

-
pi_6926879
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

kheb het niet zo met die creepy games, koop hm wel een keer in de aanbieding, en kijk of ik het leuk vind
pi_6927621
Ik raad sommige mensen hier aan om beter t Nintendo nieuws te gaan volgen want er staat me toch een hoop onzin op de vorige pagina

[Dit bericht is gewijzigd door febster op 21-11-2002 17:08]

pi_6928281
Ff vraagie, wanneer ligt harry Potter 2 in de winkels?!?
  donderdag 21 november 2002 @ 17:36:54 #112
11923 I.R.Baboon
pi_6928291
quote:
Op donderdag 21 november 2002 17:35 schreef gieling.com het volgende:
die zag ik vorige week al bij Fame.
pi_6928483
quote:
als het goed is issie al uit!,

[off topic]

hoe was de premiere eigenlijk

[/off topic]

donderdag 21 november 2002 @ 17:53:59 #114
8369 speknek
Another day another slay
pi_6928583
quote:
Op donderdag 21 november 2002 14:54 schreef G1Ace het volgende:
als sony het zou hebben gedaan, zou er wat anders tegen worden gereageert
Het is gewoon zo dat er mensen zijn die m$ een groot bedrijf vinden die alleen maar emt geld zit rond te strooien, die enorme verliezen maakt met de x-box en desondanks doorzet
Inderdaad, men geeft af op Microsoft omdat het bij de x-box eenzelfde soort techniek gebruikt waarmee ze andere markten kapot gemaakt hebben. Laatst was op het nieuws dat 85% van de prijs van operating systems van Microsoft pure winst was. Ongehoord, maar er is dan ook geen serieuze concurrent. Zodra ze hun zinnen op een markt hebben gezet gaan ze proberen hun software tegen te lage prijzen te dumpen en er zo verlies op te maken (eigenlijk verboden, maar lastig te bewijzen) maar wel marktaandeel te winnen en daarbij ook nog wat van de concurrentie op te kopen. Dat hebben ze bij de besturingssystemen gedaan, bij de browsers, (geprobeerd c.q bezig) bij ontwikkelingstalen en nu bij de spelindustrie. Erg slim, en het moet nog maar bezien of het lukt, maar vrolijk word ik er niet van.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 21 november 2002 @ 18:30:45 #115
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6929164
quote:
NU
  donderdag 21 november 2002 @ 18:31:09 #116
32686 G1Ace
pi_6929175
bij de OS was het anders, maar ze hebben dit gedaan met IE enzo
Office
Ze maken alleen maar winst met Windows, dat is het grootste probleem
Niet met IE, die toch gratis is, niet met office, die zo duur is, niet met de x-box, maar alleen met windows
En daarom dat de X-Box, ook al mag het de beste in kwaliteit van de graphics zijn, ook al zou het de enige zijn die er zou bestaan, zou ik het niet willen kopen
misschien dat ik de ps2 binnenkort erbij aanschaf.
August 1998- March 2018
pi_6929327
quote:
Op donderdag 21 november 2002 18:31 schreef G1Ace het volgende:
bij de OS was het anders, maar ze hebben dit gedaan met IE enzo
Office
Ze maken alleen maar winst met Windows, dat is het grootste probleem
Niet met IE, die toch gratis is, niet met office, die zo duur is, niet met de x-box, maar alleen met windows
En daarom dat de X-Box, ook al mag het de beste in kwaliteit van de graphics zijn, ook al zou het de enige zijn die er zou bestaan, zou ik het niet willen kopen
misschien dat ik de ps2 binnenkort erbij aanschaf.
thats the spirit!
pi_6930095
quote:
Op donderdag 21 november 2002 17:49 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

als het goed is issie al uit!,

[off topic]

hoe was de premiere eigenlijk

[/off topic]

Off topic:

Ja het was erg leuk!
2 uur en 40 min zitten, zonder pauze
Maar het was het waard!!!
Wat een nogelofelijke special effects

pi_6930121
Ik hoop trouwens wel dat Harry Potter 2 wat moeiliker is dan deel 1
Die had ik in 2 dagen uitgespeeld
pi_6932480
quote:
Op donderdag 21 november 2002 19:12 schreef gieling.com het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Harry Potter 2 wat moeiliker is dan deel 1
Die had ik in 2 dagen uitgespeeld
ik denk wel dat ie wat moeilijker is

de graphics waren ieder geval wel vooruit gegaan

donderdag 21 november 2002 @ 22:37:07 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_6934031
Ik dnek niet dat een game als HP me kan boeien?

Wat is eigenloijk het doel van de game Harry Potter (buiten nog meer gld binnen te slepen dan er met de film al verdiend is )

donderdag 21 november 2002 @ 22:52:32 #122
32686 G1Ace
pi_6934578
van het spel zelf
een zo actief mogelijke beleving van de film zoals die op de bios draait
m.a.w. geld maken voor EAgames
August 1998- March 2018
pi_6934672
De 'harry potter' feeling
pi_6938963
Sega may stop GameCube sports development
quote:
After announcing slumping financial results, Sega of Japan announces that it won't continue to develop sports games for all consoles.

Earlier today in Japan, Sega released its financial results for the last six months, which showed that its operating profit was down 20 percent from the previous year, with revenue down 3 percent. The company still posted a net profit of 1.01 billion yen (about $8 million). Sega said it has been harder than expected to become a cross-platform publisher, and that its initial plans to transition from its hardware-based model were overly optimistic.
A Dow Jones report said that Sega is focusing on improving profits in its "loss-making" sports game operations in the US, which Sega has had big hopes for. While Sega doesn't plan to back down from its fierce competition with Electronic Arts on other platforms, it will completely halt GameCube sports game development as of next year.

However, Sega's Gwen Marker has said that the Dow Jones report was speculative, although it included a direct quote from a press conference held in Japan. Sega of America issued a statement saying that the company "is currently examining its Sega Sports lineup to ensure it is bringing the right brands to the right platforms on time at the start of each season. Sega has not announced official changes to its current Sega Sports strategy."

Vind dit geen goed nieuws
  vrijdag 22 november 2002 @ 09:35:27 #125
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6939348
Was al niet zo'n sportfan
pi_6939516
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Was al niet zo'n sportfan
Ik wilde net hetzelfde bericht c&p-en..
Ik ben nl. zelf WEL een sportfan en had graag Virtua Tennis 2 gezien op de GC..
Als dit maar geen voorbode is voor de toekomst..
-
pi_6939625
't Gaat me niet eens om die sportgames, ik vind het een slecht teken dat ze alleen stoppen met sportgames voor de NGC !

Zo van : ''daar maken we geen winst aangezien ie slecht verkoopt....''

vrijdag 22 november 2002 @ 11:24:02 #128
32686 G1Ace
pi_6940775
ik was ook niet zo'n sportsfan, maar dit betekent dan wel dat er minder spellen zijn voor de GCN, minder grote draagvlak waardoor het toch wat beter is voor de ps2 en de x-box
August 1998- March 2018
  vrijdag 22 november 2002 @ 12:00:41 #129
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6941522
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:24 schreef G1Ace het volgende:
ik was ook niet zo'n sportsfan, maar dit betekent dan wel dat er minder spellen zijn voor de GCN, minder grote draagvlak waardoor het toch wat beter is voor de ps2 en de x-box
So ? Gamecube red zichzelf echt wel hoor !
pi_6942935
gamecube is cool
Maar dat weet iedereen die hier post al
  vrijdag 22 november 2002 @ 14:07:40 #131
8369 speknek
Another day another slay
pi_6943827
Ik ben wel een sportfan, maar Sega maakt alleen maar arcade achtige spelletjes. Voor zulk oppervlakkig vertier geef ik toch geen 60 euro uit.
  vrijdag 22 november 2002 @ 14:11:50 #132
32686 G1Ace
pi_6943911
er waren paar bugs met de gc
dit, doordat de 59 memory card toch te klein was voor bepaalde sportspellen
daardoor hebben ze wat in moeten korten op de memory front
kan daardoor zijn
August 1998- March 2018
pi_6948150
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 14:11 schreef G1Ace het volgende:
er waren paar bugs met de gc
dit, doordat de 59 memory card toch te klein was voor bepaalde sportspellen
daardoor hebben ze wat in moeten korten op de memory front
kan daardoor zijn
kheb een mem card met 1024 blocks maja,

STAR FOX ROELD! woohoo, kheb nu al mn eerste staff upgrade! echt super lijp spel!!

pi_6948872
Het leek me niet leuk, maar nu ik de verhalen hoor.....
  vrijdag 22 november 2002 @ 17:24:08 #135
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6949014
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 16:50 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

kheb een mem card met 1024 blocks maja,

STAR FOX ROELD! woohoo, kheb nu al mn eerste staff upgrade! echt super lijp spel!!

gvd, moet nog allemaal games halen: starfox, Kingdom hearts, colin mcrea, straks splintercell. Ik ben DOOOODDD, tenminste mijn portemenee
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_6949134
Ja phantom, dat word een probleem
pi_6951233

Iedereen moet naar de HCC!!
Raad eens wat ik daar gespeeld heb.. Metroid Prime!!!!
Ik moest een kwartier wachten, maar toen was ik ook niet meer van de controller weg te slaan. OMG, wat een goddelijk spel! Na een tijdje moest een vriend mij wegsleuren, anders was ik er de hele dag blijven staan .
Maar het maakt het wachten een stuk draaglijker, want ik weet nu dat het een über über game wordt, en mijn laatste twijfels zijn weggenomen.
Halleluja! Ik geloof weer! Nintendo zijn geprezen!
Ik zal de foto's hier posten zo snel ze ontwikkeld zijn. Ja ik weet het, *schaam schaam*, ik heb geen digitale camera
  vrijdag 22 november 2002 @ 19:34:06 #138
32686 G1Ace
pi_6951437
eh, ik zal wel vertellen of dit klopt of niet volgende week woensdag
August 1998- March 2018
pi_6951593
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 19:22 schreef Lexie het volgende:

Iedereen moet naar de HCC!!
Raad eens wat ik daar gespeeld heb.. Metroid Prime!!!!
Ik moest een kwartier wachten, maar toen was ik ook niet meer van de controller weg te slaan. OMG, wat een goddelijk spel! Na een tijdje moest een vriend mij wegsleuren, anders was ik er de hele dag blijven staan .
Maar het maakt het wachten een stuk draaglijker, want ik weet nu dat het een über über game wordt, en mijn laatste twijfels zijn weggenomen.
Halleluja! Ik geloof weer! Nintendo zijn geprezen!
Ik zal de foto's hier posten zo snel ze ontwikkeld zijn. Ja ik weet het, *schaam schaam*, ik heb geen digitale camera
Die had je nou juist goedkoop op de HCC kunnen kopen
  vrijdag 22 november 2002 @ 19:45:38 #140
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6951646
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 17:29 schreef gieling.com het volgende:
Ja phantom, dat word een probleem
Jazekers... Maar de dingen die je moet hebben zul je ook wel op een of andere manier moeten krijgen . Sinterklaas heel lief aan kijken bijvoorbeeld, wil ook nog wel eens helpen.
pi_6951777
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 19:45 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

Jazekers... Maar de dingen die je moet hebben zul je ook wel op een of andere manier moeten krijgen . Sinterklaas heel lief aan kijken bijvoorbeeld, wil ook nog wel eens helpen.

Begin maar met extra hard te zingen
  vrijdag 22 november 2002 @ 19:56:25 #142
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6951799
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 19:55 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Begin maar met extra hard te zingen

Of een paar wortetjes in mijn schoen . Heeft die schimmel tenminste ook nog wat te eten.
pi_6951819
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 19:56 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

Of een paar wortetjes in mijn schoen . Heeft die schimmel tenminste ook nog wat te eten.

Suikerklontjes schijnt dat beest ook lekker te vinden
  vrijdag 22 november 2002 @ 20:01:31 #144
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6951885
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 19:57 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Suikerklontjes schijnt dat beest ook lekker te vinden

schop onder zijn hol ook Maar weer ontopic..

Ik ga morgen naar de expo en dan ga ik gelijk metriod checken. Welke games zijn er nog meer te spelen (nieuwe games)??

pi_6951963
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 20:01 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

schop onder zijn hol ook Maar weer ontopic..

Ik ga morgen naar de expo en dan ga ik gelijk metriod checken. Welke games zijn er nog meer te spelen (nieuwe games)??

Wat ik nog weet zijn: Starfox Adventures, Mario Party 4, Star Wars: Attack of the clones, Eternal Darkness, en een of ander skatespelletje.
Ik was ze compleet vergeten, want ik was totaal overweldigd door Metroid Prime
  vrijdag 22 november 2002 @ 20:08:28 #146
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6951981
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 20:07 schreef Lexie het volgende:

[..]

Wat ik nog weet zijn: Starfox Adventures, Mario Party 4, Star Wars: Attack of the clones, Eternal Darkness, en of ander skatespelletje.
Ik was ze compleet vergeten, want ik was totaal overweldigd door Metroid Prime

cool, heet dat skate spelletjes toevallig tony hawk's pro skateboarding 4 ?
pi_6952002
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 20:08 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

cool, heet dat skate spelletjes toevallig tony hawk's pro skateboarding 4 ?

Zou kunnen, heb er maar heel even naar gekeken . Moet jij ons morgen maar even vertellen, ik was er niet zo in geinteresseerd
pi_6952022
Er waren veel te weinig goeie games te koop op de HCC. De enige die ik gezien heb die echt de moeite waard was, was SFA. Geen TS2 gezien, om maar wat te noemen.
pi_6952067
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 20:10 schreef Luigi het volgende:
Er waren veel te weinig goeie games te koop op de HCC. De enige die ik gezien heb die echt de moeite waard was, was SFA. Geen TS2 gezien, om maar wat te noemen.
Idd, maar ja, ik ging dan ook niet echt om games te kopen, meer om wat rond te kijken, dus ik stoorde me er niet echt aan .
pi_6952595
Zijn de games er ook goedkoper???
pi_6952605
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 20:52 schreef gieling.com het volgende:
Zijn de games er ook goedkoper???
Nee, niet echt. Je betaalt gewoon de volle mep.
pi_6953166
Ik heb ook MP gespeeld op de Nintendo stand , de game is helemaal top , speelt lekker en ziet er goed uit (en ik was al best ver )

Halen dus (jammer dat ze geen scherm hadden om exclusieve nieuwe filmpjes te laten zie van bv, RE0/RE4/Zelda en dergelijke *hint hint* )

pi_6953208
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:24 schreef G1Ace het volgende:
Dus....?
Je moet uitgaan van de potentie van de GC en niet kijken naar andere consoles.
-
  vrijdag 22 november 2002 @ 22:00:54 #154
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6953533
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dus....?

*mee eens is*
  vrijdag 22 november 2002 @ 22:02:20 #155
32686 G1Ace
pi_6953557
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dus....?

ja, maar ik wil meer spellen voor de GCN, en elke spel voor de GCN is meegenomen
August 1998- March 2018
  vrijdag 22 november 2002 @ 22:08:16 #156
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6953654
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 22:02 schreef G1Ace het volgende:

[..]

ja, maar ik wil meer spellen voor de GCN, en elke spel voor de GCN is meegenomen

Er komen er zat man,.....incl exclusives zoals RE4 en MP, Zelda en ga zo maar door !
pi_6953703
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 22:02 schreef G1Ace het volgende:

[..]

Das waar..Maar dat staat los van de andere 2 consoles toch?
-
  vrijdag 22 november 2002 @ 22:40:00 #158
32686 G1Ace
pi_6954237
ja, er komt zat, alleen ik wil niet dat de GC zelfde weg volgt als de Sega DC
August 1998- March 2018
  vrijdag 22 november 2002 @ 22:40:59 #159
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6954253
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 22:40 schreef G1Ace het volgende:
ja, er komt zat, alleen ik wil niet dat de GC zelfde weg volgt als de Sega DC
Vriend don't worry. Dat zal niet gebeuren. Trust me on this one !
pi_6954263
Komt animal crossing nou eigenlijk wel of niet naar europa???
  vrijdag 22 november 2002 @ 22:45:02 #161
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6954324
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 22:41 schreef gieling.com het volgende:
Komt animal crossing nou eigenlijk wel of niet naar europa???
Voorlopig niet, maar ze komt wel PAL uit. Nu zal je waarschijnlijk dit gezicht trekken maar met PAL bedoel ik Australie,...daar komt ie wel uit. Gewoon preorderen,...kan je gewoon gamen op je CUBE !
pi_6954369
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 22:45 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Voorlopig niet, maar ze komt wel PAL uit. Nu zal je waarschijnlijk dit gezicht trekken maar met PAL bedoel ik Australie,...daar komt ie wel uit. Gewoon preorderen,...kan je gewoon gamen op je CUBE !

Vaag, phantom had hem vandaag bij een winkel gezien, en hij stond niet bij import
maar wel 110 euro!!!!
  vrijdag 22 november 2002 @ 22:55:27 #163
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6954480
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 22:48 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Vaag, phantom had hem vandaag bij een winkel gezien, en hij stond niet bij import
maar wel 110 euro!!!!

Trust me........ is import !
pi_6954897
High-res Capcom filmpjes:
  • Resident Evil 4
  • Viewtiful Joe
  • DeadPhoenix
  • Killer 7
  • Product Number 7
  • Zelda commercials Japan

Commercial #1
    Commercial #2

Openings liedje (klik om te luisteren)

Jammer dat ik ongeveer de enige nog ben die echt nieuws post hier maar goed.....

Wel mooie filmpjes en muziekje(s) en MP

pi_6954939
    quote:
    Op vrijdag 22 november 2002 23:21 schreef febster het volgende:

Jammer dat ik ongeveer de enige nog ben die echt nieuws post hier maar goed.....

Er is idd niet al teveel input.
    De filmpjes waren iig
    -
    pi_6954997
    quote:
    Op vrijdag 22 november 2002 23:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Er is idd niet al teveel input.
    De filmpjes waren iig

Ik moet zeggen dat er ook niet gek veel nieuws is, maar als het er is dan ben ik de enige die t post maar goed

Ik wacht rustig af op MEGATON announcement *duimt*

HCC was wel cool trouwens MP gespeeld YEAHHH ik ben nog op zoek gegaan naar een speelbare SC maar die was er niet (wel andere spellen die ik toch wel minder vond zoals bv Blinx )

Ooh trouwens NFS op de GC ziet er vergeleken met de x-doos als poep uit

pi_6955136
    quote:
    Op vrijdag 22 november 2002 23:28 schreef febster het volgende:
    ik ben nog op zoek gegaan naar een speelbare SC maar die was er niet
    Op de OXM UK van deze maand staat een playable demo van SC.
    Zie mijn reactie maar in het SC topic.
    Ik heb de demo denk ik al een keer of 20x uitgespeeld.
    Maargoed..Back to the GC.
    Is er een GC magazine met speelbare demo's?
    -
    pi_6955168
    quote:
    Op vrijdag 22 november 2002 23:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Op de OXM UK van deze maand staat een playable demo van SC.
    Zie mijn reactie maar in het SC topic.
    Ik heb de demo denk ik al een keer of 20x uitgespeeld.
    Maargoed..Back to the GC.
    Is er een GC magazine met speelbare demo's?

Ja schat leuk en aardig maar ik heb geen x-doos he ? Ik doelde dus een speelbare demo @ Hcc , maar geen idee ik heb een abo @ the PU en dat was t de rest pik van internet
    pi_6955184
    quote:
    Op vrijdag 22 november 2002 23:39 schreef febster het volgende:

[..]

Ja schat leuk en aardig maar ik heb geen x-doos he ? Ik doelde dus een speelbare demo @ Hcc , maar geen idee ik heb een abo @ the PU en dat was t de rest pik van internet

Speelbare demo's zijn erg ok.
    -
    pi_6955193
    quote:
    Op vrijdag 22 november 2002 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Oke das waar, maar ik heb in de N geschiedenis nog nooit een demo van hun gespeeld (ja SMS, en MP uitgesloten dan)
    pi_6959298
    quote:
    Op vrijdag 22 november 2002 22:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Trust me........ is import !

D8 ik al
    pi_6960099
    quote:
    Op vrijdag 22 november 2002 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

ze moeten een keer een N blad maken met een demo cd erbij
    pi_6961101
    quote:
    Op zaterdag 23 november 2002 12:03 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ze moeten een keer een N blad maken met een demo cd erbij

is goed, wanneer beginnen we
      zaterdag 23 november 2002 @ 13:58:55 #174
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_6961286
    Dat filmpje van RE4 roeleert grote tijd!
      zaterdag 23 november 2002 @ 14:45:01 #175
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_6961867
    En die Zelda reclames geven me wel goede hoop. Ik was een beetje bang dat door de Cel shading de omgeving wat ''kaal'' werd. Niet zoals bij OOT dat je echt uren naar de wilderige scenery kon staren. Maar ze lijken op sommige momenten toch wel wat sfeerbeelden erin gemaakt te hebben.
    pi_6962561
    quote:
    Op zaterdag 23 november 2002 13:58 schreef speknek het volgende:
    Dat filmpje van RE4 roeleert grote tijd!
    Ik kan hem niet zien
    Mijn comp loopt meestal vast bij quick-time filmjes
    pi_6963459
    quote:
    Op zaterdag 23 november 2002 15:49 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Ik kan hem niet zien
    Mijn comp loopt meestal vast bij quick-time filmjes

bij mij ook, stomme macs altijd:P
    pi_6963859
    quote:
    Op zaterdag 23 november 2002 17:10 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

bij mij ook, stomme macs altijd:P

Een een-muis-button-hebben't-geval en loopt ook nog niet vast, niemand heeft dan meer tijd om tussen door wat te vreten te pakken
    Nee, geef mij maar de windows-media-player
      zaterdag 23 november 2002 @ 18:02:29 #179
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6964081
    DOWNEN......NU Zelda movies

(Excuses als dit al eerder gepost is,...ben een tijdje weggeweest)

http://cubemovies.ign.com/cube/video/zeldaaction_112202_1.wmv

http://cubemovies.ign.com/cube/video/zeldaboken_112202_2.wmv

pi_6964120
    quote:
    Op zaterdag 23 november 2002 18:02 schreef Chocobo het volgende:

* gieling.com is aan het downen.......
      zaterdag 23 november 2002 @ 18:09:55 #181
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_6964183
    quote:
    Op zaterdag 23 november 2002 18:02 schreef Chocobo het volgende:

Die heeft febster heel wat posts terug inderdaad al gepost.
    pi_6964210
    quote:
    Op zaterdag 23 november 2002 18:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Die heeft febster heel wat posts terug inderdaad al gepost.

Welk programma heb je hier voor nodig???
    Ik kan hem niet afspelen
      zaterdag 23 november 2002 @ 18:17:05 #183
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6964268
    quote:
    Op zaterdag 23 november 2002 18:12 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Welk programma heb je hier voor nodig???
    Ik kan hem niet afspelen

Divx of een oude codes in je WM plaatsen. Zelf zou ik lekker Divx downen !
    pi_6964284
    quote:
    Op zaterdag 23 november 2002 18:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Divx of een oude codes in je WM plaatsen. Zelf zou ik lekker Divx downen !

Heb ik al geprobeerd, resultaat
      zaterdag 23 november 2002 @ 18:19:00 #185
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_6964288
    WMV staat er toch? Dat is windows media file. Daar heb je dus windows media player voor nodig.
    pi_6964318
    Als ik hem open staat er: kan 'studio.exe' niet vinden.
      zaterdag 23 november 2002 @ 18:23:13 #187
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_6964336
    Dan is het misschien eens handig hem opnieuw down te loaden en installeren .
    pi_6964373
    quote:
    Op zaterdag 23 november 2002 18:23 schreef speknek het volgende:
    Dan is het misschien eens handig hem opnieuw down te loaden en installeren .
    Dan ga ik dat maar eens doen
    Ik denk dat ik het al weet trouwens
    Ik had het gedownload als winamp media file

Gelukt!!! Zien er zeker wel cool uit!!!

[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 23-11-2002 18:31]

zondag 24 november 2002 @ 09:17:45 #189
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6969772
    Zelda heerst
    pi_6969785
    quote:
    Op zondag 24 november 2002 09:17 schreef Chocobo het volgende:
    Zelda heerst
    En dat valt te zien ook .Y
    pi_6969883
    zelda moet ik ook gewoon hebben
      zondag 24 november 2002 @ 11:36:35 #192
    32686 G1Ace
    pi_6970268
    ditto
    August 1998- March 2018
    pi_6970281
    is zelda al in amerika uit eigenlijk?
      zondag 24 november 2002 @ 11:42:10 #194
    32686 G1Ace
    pi_6970292
    pas in feb 2003, genoeg tijd om MP op hard uit te spelen denk ik
    August 1998- March 2018
      zondag 24 november 2002 @ 11:52:21 #195
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6970386
    quote:
    Op zondag 24 november 2002 11:42 schreef G1Ace het volgende:
    pas in feb 2003, genoeg tijd om MP op hard uit te spelen denk ik
    Ik baal als een fucking stekker dat jij MP al speeld.

Maar ik gun het je wel

zondag 24 november 2002 @ 12:27:08 #196
    32686 G1Ace
    pi_6970735
    ik heb mp pas woensdag binnen
    August 1998- March 2018
      zondag 24 november 2002 @ 13:11:44 #197
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_6971171
    quote:
    Op vrijdag 22 november 2002 20:09 schreef Lexie het volgende:

[..]

Zou kunnen, heb er maar heel even naar gekeken . Moet jij ons morgen maar even vertellen, ik was er niet zo in geinteresseerd

geen games gespeeld. Vond de expo vies tegenvallen. Heel klein, haast tot geen goodies. Nieuwe games? Nou ik heb er geen gezien. Tenminste die nog niet uit waren. Ja splinter cell maarja over 1 weekje speel ik die thuis op mijn eigen box. Dus daarvoor of ik niet iedereen weg te kicken bij de console.
    pi_6971338
    Net naar Hcc/GameExpo geweest
    Was wel kwel, miss_bleu gezien!!! En Breuls
    Ik heb z'n 6 game-bladen mee gekregen. Maar geen games gespeeld
    Was veeel te druk.
    Maar ik vond het over het algemeen wel ok (hcc meegerekend)
      zondag 24 november 2002 @ 13:32:58 #199
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_6971387
    quote:
    Op zaterdag 23 november 2002 18:21 schreef gieling.com het volgende:
    Als ik hem open staat er: kan 'studio.exe' niet vinden.
    Dan was ie geassocieerd met Winamp3 .. zeker weer gedeinstalleerd

Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_6971402
    quote:
    Op zondag 24 november 2002 13:32 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dan was ie geassocieerd met Winamp3 .. zeker weer gedeinstalleerd

Neuh, gewoon er een Mindows media file van gemaakt, en toen lukte 'ie
    pi_6978472
    Vandaag voor het eerst op een GameCube gespeeld, staat er eentje op mijn kamer Alleen de controller is heel erg wennen, ben ps2 of xbox controller gewend. Voor de rest toppie apparaat
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zondag 24 november 2002 @ 22:46:07 #202
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_6979355
    Ik heb weer eens op een XboX gespeeld (HCC) en ben er toch achter dat mijn handen echt te klein zijn voor die grote controller... Ze hadden misschien toch ook die S controller ergens moeten hebben (was meteen goede reclame geweest)

De titels zagen er goed uit, maar niet een titel blonk echt uit. Ook op de GC niet echt, op Metroid na...

StarFox Advantures vond ik wel mooi, maar het sloeg nergens op:

Gesloten deur, gooi een ton erop; deur opent. Loop stukje verder, gesloten deur, loop terug, ga ton halen er gooi er weer tegenaan, deur opent weer. Vijand, gooi ton erop.
    Stukje verder, gesloten deur, geen ton in de buurt, HELEMAAL terug, ton halen, en weer op deur gooien...

zondag 24 november 2002 @ 22:49:51 #203
    32686 G1Ace
    pi_6979445
    lol
    nou ja, ik ga star fox adventures misschien halen, denk het wel, als ik tenminste tijd krijg tussendoor
    August 1998- March 2018
      zondag 24 november 2002 @ 23:17:48 #204
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6979979
    Ik zag Starfox ook liggen, maar met games als GTA, KH en SC ga ik die niet halen. Hij lijkt me eerlijk gezegd ook niet echt cool ! HEt zag er wel mooi uit, maar...........dat is het dan ook !
      maandag 25 november 2002 @ 00:29:38 #205
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6981228
    Nu weten we eindelijk wie het is. Hier zaten Smashbro en ik over te twijfelen.

Dat grietje is Tetra (lid van de piraten) en zal Link helpen zijn zusje te zoeken.

pi_6981330
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 00:29 schreef Chocobo het volgende:
    Nu weten we eindelijk wie het is. Hier zaten Smashbro en ik over te twijfelen.

[afbeelding]

Dat grietje is Tetra (lid van de piraten) en zal Link helpen zijn zusje te zoeken.

*zich plots een filmpje herinnert met Link en haar op een piratenschip waarin Link in een ton wordt weggeschoten *
      maandag 25 november 2002 @ 00:47:32 #207
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6981408
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 00:39 schreef febster het volgende:

[..]

*zich plots een filmpje herinnert met Link en haar op een piratenschip waarin Link in een ton wordt weggeschoten [afbeelding] *

Ha,....dat had jij dus ook Hier nog 1
    pi_6981459
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 00:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ha,....dat had jij dus ook Hier nog 1

Het probleem is dat mijn GC filmpjes map 3 GB groot is, en dat ik ondertussen zoveel Zelda filmpjes/commercials heb gezien dat ik sommige details, voor de hand liggende mogelijkheden gewoon over het hoofd zie/vergeten ben
    pi_6982730
    quote:
    Op zondag 24 november 2002 22:06 schreef Tain het volgende:
    Vandaag voor het eerst op een GameCube gespeeld, staat er eentje op mijn kamer Alleen de controller is heel erg wennen, ben ps2 of xbox controller gewend. Voor de rest toppie apparaat
    Het de beste condsole is de gamecube!!!
    Iedereen die discuseert altijd welke 'hij/zij' zou nemen, maar neem dan de gamecube, geen last meer van het gezeur
    pi_6984495
    Ik word echt gek nu.

In mario sunshine zit ik vast in noki bay 2. Ik kan maar niet die knop vinden waar ik op moet spuiten om bij die shine te komen. Weet 1 van jullie waar dat ding zit?

pi_6986093
    quote:
    Op zondag 24 november 2002 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik heb weer eens op een XboX gespeeld (HCC) en ben er toch achter dat mijn handen echt te klein zijn voor die grote controller... Ze hadden misschien toch ook die S controller ergens moeten hebben (was meteen goede reclame geweest)

De titels zagen er goed uit, maar niet een titel blonk echt uit. Ook op de GC niet echt, op Metroid na...

StarFox Advantures vond ik wel mooi, maar het sloeg nergens op:

Gesloten deur, gooi een ton erop; deur opent. Loop stukje verder, gesloten deur, loop terug, ga ton halen er gooi er weer tegenaan, deur opent weer. Vijand, gooi ton erop.
    Stukje verder, gesloten deur, geen ton in de buurt, HELEMAAL terug, ton halen, en weer op deur gooien...

ik weet het, het is soms een beetje eentonig, ook het vechten is niet echt top, ze hadden het veel mooier kunnen maken door echte moves e te gebruiken ( alla SSBM ) , nu is het alleen een beetje rammen op A , ( het vechten ziet er grafisch WEL super vet uit, alleen je hoeft er niks voor te doen dus ) later kom je in het spel wel allemaal nieuwe dingen tegen. en met prince tricky is het gewoon lachen geblazen . anywayz ik vind het een super dope spel ( en ook de graphics ) .

p.s misschien wel leuker dan SMS, maar dat durf ik niet hard op te zeggen, want SMS heb ik pas een kwartier gespeeld ( bij vrienden )in totaal

pi_6987579
    Ik zit ook vast: bij noki (level 1)
    Ehhh, bij die verdieping dat je niet meer met zo'n net + pot (waar ej water tegenaan moet spuiten) verder naar boven kan
    Dan is er wel een hele hoge berg, maar ik kom er niet op
    Hoe moet je dit doen

Ik heb trouwens wel die N3 bladen voor nintendo gekocht, zijn wel fun

pi_6987616
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 14:51 schreef gieling.com het volgende:
    Ik heb trouwens wel die N3 bladen voor nintendo gekocht, zijn wel fun
    Ja daar heb ik er ook eentje van, wel leuk idd. Vooral de editiorials over evolutie van de controller enzo.
    LaToya rules
    pi_6987636
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 14:53 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Ja daar heb ik er ook eentje van, wel leuk idd. Vooral de editiorials over evolutie van de controller enzo.

kheb ze ook, idd wel leuk blad. ik neem nu een half jaar abbonement op de PU , als dat me niet bevalt, misschien wel op de N3
    pi_6987642
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 14:53 schreef SmashBro het volgende:

[..]

jah, en over hoe ze toki tori ofzo maakten
      maandag 25 november 2002 @ 17:04:38 #216
    32686 G1Ace
    pi_6990128
    Nog 2 dagen wachten op metroid prime
    IK KAN NIET ZO LANG MEER WACHTEN!
    August 1998- March 2018
    pi_6990441
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 17:04 schreef G1Ace het volgende:
    Nog 2 dagen wachten op metroid prime
    IK KAN NIET ZO LANG MEER WACHTEN!
    is het echt zo speciaal???
    Wat is er precies zo leuk aan dan???
    pi_6990479
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 17:19 schreef gieling.com het volgende:

[..]

is het echt zo speciaal???
    Wat is er precies zo leuk aan dan???

GRRRRRRRRRR , bekijk de filmpjes en had gvd gewoon ff een gast achter die cube uitgeslagen dan wist je precies waarom het spel zo goed is
      maandag 25 november 2002 @ 17:22:53 #219
    32686 G1Ace
    pi_6990495
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 17:22 schreef febster het volgende:

[..]

GRRRRRRRRRR , bekijk de filmpjes en had gvd gewoon ff een gast achter die cube uitgeslagen dan wist je precies waarom het spel zo goed is

Precies
    August 1998- March 2018
    pi_6990631
    had idd gekunt ja
    Maar dat heb ik niet gedaan dus nu mag jij het me vertellen
    Ik weet het basis verhaal wel een beetje, maar is het omdat het een 3d schoooter is, met een verhaal, op de cube.
    of zijn er meer redenen dat metroid zo geweldig zou zijn????
    Ok, vertel
    pi_6990769
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 17:28 schreef gieling.com het volgende:
    had idd gekunt ja
    Maar dat heb ik niet gedaan dus nu mag jij het me vertellen
    Ik weet het basis verhaal wel een beetje, maar is het omdat het een 3d schoooter is, met een verhaal, op de cube.
    of zijn er meer redenen dat metroid zo geweldig zou zijn????
    Ok, vertel
    Metroid is gewoon tjsaa Metroid , ten eerste is het grafisch zo ongeveer t beste op de cube (misschien op RE0/RE4 na), en daarnaast is qua gameplay geheel vernieuwend, nieuwe omgevingen, nieuwe moves (rollen morph ball bv), en niet alleen maar simpel fraggen maar fraggen met puzzels enzo (hoe leg ik dit gvd goed uit) en daarnaast is de besturing zo lekker das niet normaal

Kortom: het is een gevoel dat je niet kan omschrijven, het gevoel is gewoon "goed", net zoals dat bij bv Zelda altijd goed is niet uit te leggen waarom, moet je zelf achter komen denk ik

pi_6990869
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 17:34 schreef febster het volgende:

[..]

Metroid is gewoon tjsaa Metroid , ten eerste is het grafisch zo ongeveer t beste op de cube (misschien op RE0/RE4 na), en daarnaast is qua gameplay geheel vernieuwend, nieuwe omgevingen, nieuwe moves (rollen morph ball bv), en niet alleen maar simpel fraggen maar fraggen met puzzels enzo (hoe leg ik dit gvd goed uit) en daarnaast is de besturing zo lekker das niet normaal

Kortom: het is een gevoel dat je niet kan omschrijven, het gevoel is gewoon "goed", net zoals dat bij bv Zelda altijd goed is niet uit te leggen waarom, moet je zelf achter komen denk ik

vin ik een goede uitleg!!!
    Ik ben overtuigd!!
    ga hem wel eerst altijd ff proberen in de winkel
    pi_6990896
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 17:39 schreef gieling.com het volgende:

[..]

vin ik een goede uitleg!!!
    Ik ben overtuigd!!
    ga hem wel eerst altijd ff proberen in de winkel

ik moet bij het Nintendo promotie team gaan

Probeer maar uit maar ik zweer je dat je er geen spijt van krijgen of je moet al kotsen van het idee dat er een gun in t spel voorkomt

maandag 25 november 2002 @ 18:03:28 #224
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6991060
    Precies,...Metroid Prime is een FPA (First Person Adventure) Het is geen maar dan ook geen shooter. De oude gameplay van de MP reeks is netjes behouden gebleven en de sfeer is waanzinnig. Als je naar het gemiddelde cijfer qua gameplay kijkt dan zit MP op een 9 / 10 . Tis niet normaal wat retro studios geflikt heeft.

Met behulp van de helm van Samus ga je dus een soort adventure FPS tegemoet. Echt weer iets van Nintendo om iets nieuws te ontwikkelen. Vanuit de ogen van de heerlijke heldin Samus kijk je op al je info in je visor. Switch van battle mode naar scan mode en vice versa. Battle mode geeft je de optie om vijanden te locken en kapot te schieten via het lock and shoot system. Iets wat ongeveer gelijk staat aan de manier hoe je lockte met Panzer Dragoon (Sega). In scan mode zal je bv computers en terminals moeten scannen om deuren en liften te laten functioneren. En dan bedoel ik niet op bv. a drukken om te scannen, maar echt de computer of terminal bedienen via je scan visor. Je zal de onscreen displays moeten verwerken en ook leren. Het is niet zo makkelijk om zomaar een deur te openen.
    en kan je levels bereiken die je normaal niet kan bereiken.

Ook de grapics doen zich niet onder van andere games. Wat zeg ik....de graphics zijn zelfs ongekend. Zwaar gelijk aan bv. Halo als niet beter. De levels zijn ongekend gedetailleerd en bieden heel veel extra's zoals bv. natuuromstandigheden. In sommige levels regent het of gaat het sneeuwen. Geloof me dat je niet weet wat je ziet zodra je de effecten op je visor ziet. Over effecten op je visor gesproken. Wist je dat als de temperatuur van een level zich aanpast, je de condens van de adem van Samus op je visor ziet ? We weten het, het klinkt niet normaal, maar het wordt erger. In sommige lens flare levels (waar dus een hoop zon is) zie je de reflectie van het gezicht van Samus in je visor. Ik kan niet wachten totdat ik zoiets meemaak.

pi_6991280
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 18:03 schreef Chocobo het volgende:

knip...

[b]Ook de grapics doen zich niet onder van andere games. Wat zeg ik....de graphics zijn zelfs ongekend. Zwaar gelijk aan bv. Halo als niet beter. De levels zijn ongekend gedetailleerd en bieden heel veel extra's zoals bv. natuuromstandigheden. In sommige levels regent het of gaat het sneeuwen. Geloof me dat je niet weet wat je ziet zodra je de effecten op je visor ziet. Over effecten op je visor gesproken. Wist je dat als de temperatuur van een level zich aanpast, je de condens van de adem van Samus op je visor ziet ? We weten het, het klinkt niet normaal, maar het wordt erger. In sommige lens flare levels (waar dus een hoop zon is) zie je de reflectie van het gezicht van Samus in je visor. Ik kan niet wachten totdat ik zoiets meemaak.[b]

maar t heeft geen fur effects alla Star fox
      maandag 25 november 2002 @ 18:57:42 #226
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6991998
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 18:14 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

maar t heeft geen fur effects alla Star fox

Nee, maar check dit..........goed kijken !

maandag 25 november 2002 @ 18:59:04 #227
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6992023
    pi_6992225
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 18:59 schreef Chocobo het volgende:
    Check het hier in beweging

http://cubemovies.ign.com/cube/video/samusface.mov

oe, das wel extreem geil ja , anywayz, er zat geen multi -player optie bij MP
      maandag 25 november 2002 @ 19:13:08 #229
    35614 nikanoru
    [TK]Merry Fucking Christmas!
    pi_6992280
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 19:10 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

oe, das wel extreem geil ja , anywayz, er zat geen multi -player optie bij MP

Nee alsjeblieft niet dat zou absoluut niet bij Metroid passen.
    Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
    pi_6992333
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 19:13 schreef nikanoru het volgende:

[..]

toch vind ik het altijd wel leuk bij games, ff lekker elkaar op de proef stellen en dergelijke, ook weer iets wat ik mis aan SFA
      maandag 25 november 2002 @ 19:23:01 #231
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6992504
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 19:13 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Het enige juiste antwoord !
    pi_6992676
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 19:23 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Het enige juiste antwoord !

vernieuwing kan toch nooit kwaad ?
      maandag 25 november 2002 @ 19:32:53 #233
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6992740
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 19:30 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

vernieuwing kan toch nooit kwaad ?

Vernieuwing ? Ze hebben net een fantastisch spel neer gezet, praktisch een nieuw genre uitgevonden, ongekende graphics en sfeer neergezet en jij vraagt om vernieuwing
    pi_6992845
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 19:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Vernieuwing ? Ze hebben net een fantastisch spel neer gezet, praktisch een nieuw genre uitgevonden, ongekende graphics en sfeer neergezet en jij vraagt om vernieuwing

ok ok, sorry ik zal niet meer verder zeuren
      maandag 25 november 2002 @ 20:12:14 #235
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6993570
    quote:
    Op maandag 25 november 2002 19:37 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ok ok, sorry ik zal niet meer verder zeuren

Ga MP nou maar blind halen als die in Maart uitkomt !
      maandag 25 november 2002 @ 20:35:46 #236
    32686 G1Ace
    pi_6994197
    dit is waarom ik echt niet kan wachten tot overmorgen
    August 1998- March 2018
      dinsdag 26 november 2002 @ 00:50:30 #237
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_6997437
    Wie heeft er allemaal SFA gekocht en is het wat ?
    pi_6999206
    Straks maar eens even gaan kijken of TS2 nou eindelijk verkrijgbaar is in downtown Rotterdam. Heb net een 5.1 setje aan m'n GC hangen, dus die moet er wel ff van langs krijgen he.
    pi_6999296
    quote:
    Op dinsdag 26 november 2002 00:50 schreef Chocobo het volgende:
    Wie heeft er allemaal SFA gekocht en is het wat ?
    ik! is wel vette game. redelijk moeilijke puzzels, maar ook weer niet TE moeilijk . alleen jammer van het vechten, waarbij de moves een beetje voor gekauwt zijn, en dat je niet zelf hoeft te springen , maja verder een super game ( ook de graphics )
    pi_6999378
    Is het een game waar je mega veel tijd aan kwijt bent flappiewappie? Op zich ben ik erg geinteresseerd in SFA, vooral vanwege de graphics, maar ik heb geen tijd om dagenlang puzzels op te gaan lossen, in rondjes te lopen, etc. Speelt het een beetje vlot door?
      dinsdag 26 november 2002 @ 15:05:11 #241
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_7003297
    quote:
    Op dinsdag 26 november 2002 09:49 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ik! is wel vette game. redelijk moeilijke puzzels, maar ook weer niet TE moeilijk . alleen jammer van het vechten, waarbij de moves een beetje voor gekauwt zijn, en dat je niet zelf hoeft te springen , maja verder een super game ( ook de graphics )

Als Splintercell en GTA en Kingdom Hearts uitgespeeld zijn ga ik hem halen.
    pi_7003994
    bedankt allemaal voor jullie uitleg!!!
    Ik denk dat ik hem we ga kopen!!!

oja, wanneer komt ie uit??? (k weet er wel erg weinig van hè )

dinsdag 26 november 2002 @ 16:10:57 #243
    32686 G1Ace
    pi_7004815
    maart
    August 1998- March 2018
    pi_7004949
    quote:
    Op dinsdag 26 november 2002 09:39 schreef Luigi het volgende:
    Straks maar eens even gaan kijken of TS2 nou eindelijk verkrijgbaar is in downtown Rotterdam. Heb net een 5.1 setje aan m'n GC hangen, dus die moet er wel ff van langs krijgen he.
    hoe kun je een 5.1 setje aan je gamecube hangen? ik heb nog nergens kabels hiervoor gezien
    pi_7004987
    quote:
    Op dinsdag 26 november 2002 16:16 schreef erikh het volgende:

[..]

hoe kun je een 5.1 setje aan je gamecube hangen? ik heb nog nergens kabels hiervoor gezien

Nouja, 5.1 is een groot woord. Ik heb een speaker-set van Logitech met Dolby ProLogic 2 (de Z680) en die maakt er erg mooi surround geluid van.
    pi_7004991
    quote:
    Op dinsdag 26 november 2002 16:10 schreef G1Ace het volgende:
    maart
    Dan pas?!?
    pi_7005111
    Ik kreeg net een mailtje van bartsmit, dat MP4 al uit zou zijn? Is dat niet wat vroeg?
      dinsdag 26 november 2002 @ 16:23:54 #248
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_7005139
    quote:
    Op dinsdag 26 november 2002 16:22 schreef Luigi het volgende:
    Ik kreeg net een mailtje van bartsmit, dat MP4 al uit zou zijn? Is dat niet wat vroeg?
    Als je het over Mario Party 4 hebt, dan zou dat wel eens goed kunnen ja.
    pi_7005163
    quote:
    Op dinsdag 26 november 2002 16:23 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Als je het over Mario Party 4 hebt, dan zou dat wel eens goed kunnen ja.

In dat geval weet ik welke winkel ik morgen met mijn aanwezigheid ga verblijden! .

[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 26-11-2002 16:27]

dinsdag 26 november 2002 @ 16:26:06 #250
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_7005193
    quote:
    Op dinsdag 26 november 2002 16:24 schreef Luigi het volgende:

[..]

In dat geval weet ik welke winkel in morgen met mijn aanwezigheid ga verblijden! .

pi_7005776
    Mario party?!?
    Lijkt me niet echt veel aan
    Maar dat is natuurlijk m'n eigen mening
    pi_7006025
    Paar woorden : vrienden , bier/drank , 4 controllers
      dinsdag 26 november 2002 @ 17:54:30 #253
    32686 G1Ace
    pi_7006075
    je vergeet chips
    August 1998- March 2018
    pi_7006137
    En als je nou geen vrienden hebt
      dinsdag 26 november 2002 @ 18:02:28 #255
    32686 G1Ace