Hier weer verder met inmiddels deel VIII
quote:Ik hoop en denk het niet.
Op dinsdag 19 november 2002 13:15 schreef speknek het volgende:
Nintendo gaat een beetje dezelfde kant op als Sega, de Europese markt lijkt niet interessant meer.
quote:Idem
Op dinsdag 19 november 2002 15:25 schreef gieling.com het volgende:
* gieling.com meld zich ook maar weer
quote:Vergeet de nederlandse versie niet
Op dinsdag 19 november 2002 17:11 schreef G1Ace het volgende:
voorbeeldje van die fransen:
bij alle olympische spelen moet dankzij onze geliefde fransen naast engels alles worden herhaald in het frans, zodat zij het begrijpen
Als je zaken doet met Fransen, moet je het in het frans doen, anders zoeken ze wel iemand die wel in het frans zaken met hun wil doen
Ik ken iemand uit Spanje, die maar zo'n 8 woorden engels kan ofzo
daarom moeten ze alle spellen WEER vertalen, en 5 verschillende versies maken, aangezien ze toch mee bezig zijn
quote:Ik nu ook
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef G1Ace het volgende:
in elk geval, dit heeft wel als consequentie dat ze maandenlang weer bezig zijn met alles reprogrammeren, uittesten, tot ze erbij neervallen, om een goede europeze versie ervan te maken. Ik snap dus waarom het zo lang duurt voordat het in Europa uitkomt, vergeleken met de VS
quote:Nu ben ik nieuwsgierig, wat is het nieuws?
Op dinsdag 19 november 2002 17:21 schreef febster het volgende:
(post vnv wel "het"nieuws )
quote:Oke dan *zucht*
Op dinsdag 19 november 2002 17:27 schreef SmashBro het volgende:[..]
Nu ben ik nieuwsgierig, wat is het nieuws?
*tromgeroffel*
Een ding die je onder je GC kan zetten en waarin GB(A) cassestes kunnen zodat je dus al die zooi op je tv kan spelen.......
*pic volgt later*
quote:Kwel!!!
Op dinsdag 19 november 2002 18:00 schreef febster het volgende:[..]
Oke dan *zucht*
*tromgeroffel*
Een ding die je onder je GC kan zetten en waarin GB(A) cassestes kunnen zodat je dus al die zooi op je tv kan spelen.......
*pic volgt later*
quote:Oh dat, dat stond al de hele dag op IGN hoor.
Op dinsdag 19 november 2002 18:00 schreef febster het volgende:[..]
Oke dan *zucht*
*tromgeroffel*
*pic volgt later*
quote:Kijk ik niet echt vaak
Op dinsdag 19 november 2002 19:57 schreef SmashBro het volgende:[..]
Oh dat, dat stond al de hele dag op IGN hoor.
Tenzijn de Freeloader uitkomt natuurlijk !
quote:Hahahaha het was maar een geintje hoor
Wat een trieste, kansloze en domme kutopmerking zeg.
Ben je jaloers ofzo..
Wat heeft Microsoft in hemelsnaam nou weer met MP en Nintendo te maken.
Gewoon een beetje slechte marketing van de publisher.
Wsl hebben ze zo er hun redenen voor. Al zou ik niet weten waat die zijn..Waarom zou je een game waar alle GC bezitters op wachten nog langer uitstellen? Hij is immers al af (engels gesproken versie).
Converten naar PAL is a piece of cake..
quote:De freeloader kan je toch gewoon via lik-sang bestellen? Of hebben ze die nu niet meer?
Op dinsdag 19 november 2002 20:07 schreef Chocobo het volgende:
Nu Metroid uitgesteld is en Zelda voorlopig ook niet te gamen is kan ik me even concentreren op mijn PS2 en Xbox games........Tenzijn de Freeloader uitkomt natuurlijk !
Btw, in australia mogen ze wel mod-chips verkopen enzo, en dus wil M$ de XboX daar uit de handel halen...
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Btw, in australia mogen ze wel mod-chips verkopen enzo, en dus wil M$ de XboX daar uit de handel halen...
Van GLamers.nl:
Gisteren kwamen we nog met het bericht dat Microsoft er over dacht om de Xbox te elimineren uit Australië, wegens het legaliseren van de Xbox ombouw. De statement zou gemaakt zijn door CEO Steve Ballmer op een introductie event van de PocketPC in Australie.
Een woordvoerder van Microsoft heeft echter kenbaar gemaakt dat het verhaal totale onzin in is en de console gewoon te koop blijft in het land.
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 20:30 schreef nikanoru het volgende:[..]
Hahahaha het was maar een geintje hoor
. Tuurlijk heeft MS er niks mee te maken. Het gebeurt heel vaak dat spellen bepaalde data niet halen, of ze worden zelfs wegens onbekende redenen expres 'achtergehouden'.
(ok ik had er ff een smilie bij moeten zetten)
quote:I know, i know
Op dinsdag 19 november 2002 19:57 schreef SmashBro het volgende:[..]
Oh dat, dat stond al de hele dag op IGN hoor.
quote:jammer genoeg vinden ze het niet zo leuk als wij spellen in het engels krijgen en zij niet in hun taal
Op dinsdag 19 november 2002 21:41 schreef Lexie het volgende:
Argh!
Kunnen ze al niet wat eerder met dat vertalen beginnen? Het moet toch wel mogelijk zijn om tijdens het ontwikkelen al Franse, Duitse, en Spaanse tekst te laten schrijven en in te spreken?
Anders brengen ze hem alvast uit in Nederland en Groot-Britannie, dan worden wij niet gehinderd door die chauvinistische Duitsers, Fransen en Spanjaarden
quote:Maar waarom dan wel bij een game als Mortal Kombat.
Op dinsdag 19 november 2002 23:48 schreef G1Ace het volgende:[..]
jammer genoeg vinden ze het niet zo leuk als wij spellen in het engels krijgen en zij niet in hun taal
Dan zouden ze inkomsten mislopen
quote:Het lijkt me allerzins correct wat hij schrijft.
Op dinsdag 19 november 2002 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Generaliseren doe je maar op de frontpage SmashBro.
quote:
Op woensdag 20 november 2002 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Het lijkt me allerzins correct wat hij schrijft.
quote:Ik ken zat Spanjaarden en Fransen die goed Engels spreken.
Op dinsdag 19 november 2002 15:40 schreef SmashBro het volgende:
die zijn te lui om Engels te leren. .
quote:Ja, maar niet genoeg. Want anders zouden we nou wel Metroid hebben.
Op woensdag 20 november 2002 01:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
[..]Ik ken zat Spanjaarden en Fransen die goed Engels spreken.
Ben nu meer op de GBA bezig, met SMA3.
TS2 lijkt me wel okay, iig totdat MP uit is. En ik wil ook nog MP4.
Godzilla : Destroy All Monsters Melee is ook uit, deze screens zijn niet echt geweldig, maar je moet m ''live'' zien...
Kreeg ook best goeie reviews overal, en t lijkt me wel lachen...!!
edit : gelijk maar even closing comments van IGN erbij doen :
Closing Comments
As a single-player game, Godzilla: Destroy All Monsters Melee is bound to provide a solid amount of fun and entertainment. It's got 11 characters, several big, destructible cities, and tons of intuitive monster moves and combos to learn and try out. The Adventure Mode, however, is unbalanced -- that's a certainty, and at points it may prove relentlessly unforgiving and even cheesy. There's still the appeal to keep going, to unlock more characters and stages, a feat that comes recommended for those who fancy themselves supremely skilled and ready for a good fighting challenge. But the novice gamer may find it all too hard.
Still, I don't imagine most gamers would consider Godzilla for its single-player mode alone. Indeed, this title's main appeal -- by far -- is its multiplayer features, which come as a tremendous success. Participating in a four-player melee against three unsuspecting friends is the recipe for hours of fun, both good-natured and devilishly unfair. In fact, as far as multiplayer experiences go, Godzilla represents one of GameCube's very best. Add in a great, beautiful presentation and lots of subtle and not so subtle humor elements, and this one is a keeper for fighting and Godzilla fans.
Recommended.
Presentation
Simple, but well done menus, humorous style, great use of license. Limited character lineup and stages. 8.0
Graphics
Pretty. Lots of geometry, detailed character models, bump-mapping, reflections, lighting effects and more. Runs at 30 frames -- sometimes slows down. 8.0
Sound
Funny and atmospheric. Lots of creature calls, big bangs and crumbles, humorous background noises. Some repetition. Uninspired music. 8.0
Gameplay
Solid. Fun. Tight control. Lots of moves. Deeper than readers might think. Unbalanced single-player mode. Excellent multiplayer offerings. 8.0
Lasting Appeal
The multiplayer mode alone will keep gamers coming back again and again. 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.4
quote:Ik vind dat "Melee" achter de titel wel een beetje goedkoop en meelifterig overkomen eigenlijk.
Op woensdag 20 november 2002 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
<knip>
Toch ?
Zolang het maar een cool spel is, en dat lijkt het me zeker wel...
Gister heel even gespeeld bij de lokale gameshop, en tis wel lache als je je tegenstander tegen een gebouw aanramt, en dat gebouw half instort op onschuldige mensen beneden
quote:edit : via gamerankings achter de score gekomen : 8,6 !
Oh! Oh! *op en neer springt* IGN heeft MK5 gerievewed! Is Chocobo er al? Of iemand anders met Insider? Ik wil weten wat ie scoort!
Nu mag een IGN-insider even de comments erbij gooien
Wel vervelend dat we tot februari moeten wachten tot we m kunnen spelen
[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 20-11-2002 10:02]
Grootste minpunt zou zijn dat er maar 1 fatality per character is, maar volgens bepaalde mensen daar hebben ze al een 2e unlockt bij sommige chars...
Wat ik ook apart vond was dat mensen op het XBox board klagen over slowdown in de XBox versie !!!
Verder krijgen dus alle 3 de versies allemaal een 8.6
Closing Comments
We are a happy office. For the first time in all of IGN's history, we can sit together in unison and say in agreement that we enjoyed the latest Mortal Kombat game. Not without its problems, particularly in terms of the unforgiving CPU aggression, Deadly Alliance is still among the best fighting games of 2002. A late night favorite for the last couple of weeks and for a few months more, Deadly Alliance is a remarkable achievement in the history of a series we wrote off long ago. Congratulations all around, and congratulations to anyone lucky enough to pick this one up!
-- Jeremy Dunham
I have to admit that Mortal Kombat: Deadly Alliance surprised me. I wasn't expecting much depth from the fighter because the series has, in the past, proven somewhat shallow. But this time around it's got a fairly worthy brawling and combo system that's sure to keep fighting fans busy for a long while. Meanwhile it's just as fast, just as intuitive, and just as pretty as previous Mortal Kombat games. I'm a bit disappointed that there aren't more fatalities per character, but in the end this is still GameCube's current best fighter, as far as I'm concerned.
Recommended.
- Matt Casamassina
Presentation
This is Mortal Kombat and you'll know it from the moment you start. A great secrets menu and superb layout earn extra points where it counts. 9.0
Graphics
We know that the characters look as they were made from plastic, but they're great nonetheless. The blood effects and particles are just as
spicy, but the fatalities stink. 8.0
Sound
A great soundtrack mixed with typical fighting game grunts. What's with the whispered narrator? 8.0
Gameplay
Finally, the MK fighting system makes sense. Smooth, fluid, and full of strategy, this is the best-playing game in the series by far. 8.0
Lasting Appeal
With 667 unlockables, including hidden characters, production videos, artwork and more, Deadly Alliance has plenty of single player replay. Let alone the two-player versus mode. 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.6
Must have dus (voor mij tenminste wel)
quote:In dit topic staan er een hoop
Op woensdag 20 november 2002 11:57 schreef Luigi het volgende:
Zijn er screens?
Alleen staat er dan "IGN" op ipv het rare vieze "xboxworld"
edit: taalfoutje
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 20-11-2002 12:10]
quote:Muk, volgens mij werkt dat voor geen meter
Op woensdag 20 november 2002 12:23 schreef PBateman1978 het volgende:'t schijnt dat je MKDA alleen maar met de D-pad kan besturen, en niet met de analoge stick...
quote:^^^^ Dat spel lijkt mij helemaal niet leuk.
Op woensdag 20 november 2002 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:ook knip
Reviews zijn op alle systemen goed. Heeft een editor's choice score op IGN gehaald. Beste MK tot nu toe !
Presentation
This is Mortal Kombat and you'll know it from the moment you start. A great secrets menu and superb layout earn extra points where it counts. 9.0
Graphics
We know that the characters look as they were made from plastic, but they're great nonetheless. The blood effects and particles are just as spicy, but the fatalities stink. 8.0
Sound
A great soundtrack mixed with typical fighting game grunts. What's with the whispered narrator? 8.0
Gameplay
Finally, the MK fighting system makes sense. Smooth, fluid, and full of strategy, this is the best-playing game in the series by far. 8.0
Lasting Appeal
With 667 unlockables, including hidden characters, production videos, artwork and more, Deadly Alliance has plenty of single player replay Let alone the two-player versus mode. 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.6
Sorry... Je hebt dit nu al 3!! keer gepost, en ik heb het eerder in deze thread ook al gepost...
Beetje vreemd??
quote:Op zich best een steekhoudend verhaal. Alleen was ik niet van plan een GBA te kopen
Op woensdag 20 november 2002 17:31 schreef febster het volgende:
Ik weet het, het is een enorme lap tekst maar voor de ECHT geintresseerden moeten dit maar eens lezen, of het waar is laat ik in het midden, maar wat hij verteld is niet uit te sluiten
quote:geil
Ik weet het, het is een enorme lap tekst maar voor de ECHT geintresseerden moeten dit maar eens lezen, of het waar is laat ik in het midden, maar wat hij verteld is niet uit te sluiten
pokemon online ik kan trouwens ook niet wachten op fantasy star online 1/2
Hij is echt vet! aleen Story mode valt tegen maar de leuage maakt dat echt goed!! Je kan 30+ verschillende modes, van Deatmatch tot Team Deathmatch, van Capture The Bag(ja ik spel het goed heth eet Bag en geen falg) tot Monkey dansing en 1 shot.
Het spel roeleert echt!!!!
quote:Zover ik het begrijp, moet je dus alleen dat GBA ding voor onder je Cube kopen en das gokje tussen de 40 en 60 pleuro
Op woensdag 20 november 2002 17:42 schreef speknek het volgende:[..]
Op zich best een steekhoudend verhaal. Alleen was ik niet van plan een GBA te kopen
.
quote:Helemaal vergeten te vermelden
Op woensdag 20 november 2002 18:30 schreef Lexie het volgende:x 15
Er is een nieuwe nintendoreclame op t.v.! Met beelden van Metroid Prime, Zelda en Final Fantasy. Ik heb alle beelden al eens een keer gezien, maar toch!x 15
quote:Inderdaad. Ik ben alleen niet echt geïnteresseerd in Pokiemon online
Op woensdag 20 november 2002 17:42 schreef speknek het volgende:
Op zich best een steekhoudend verhaal.
Alleen ergens onderin het artikel hebben ze het toch weer over daty Konami PES naar de Cube gaat brengen? Dat was laatst toch weer ontkracht (en dit artikel is van 19-11 dus ik neem aan dat die schrijver dat erin heeft meegenomen).
quote:* febster hoopt op Mario Kart Online
Op woensdag 20 november 2002 18:43 schreef keeper het volgende:[..]
Inderdaad. Ik ben alleen niet echt geïnteresseerd in Pokiemon online
.
Maar misschien is het een opstap naar iets groters wat echt dope is.
quote:In Japan ja, hier worden dat soort dingen altijd veel hoger geprijsd.
Op woensdag 20 november 2002 18:06 schreef febster het volgende:[..]
Zover ik het begrijp, moet je dus alleen dat GBA ding voor onder je Cube kopen en das gokje tussen de 40 en 60 pleuro
quote:Ze zeiden ook zoiets van: toekomstige spellen op de gamecube, de lamers
Op woensdag 20 november 2002 19:17 schreef Luigi het volgende:
Beetje minder om op tv te adverteren met een spel dat pas in maart verschijnt!.
quote:idd
Op woensdag 20 november 2002 22:47 schreef gieling.com het volgende:
Alles beter dan microsoft, die rare op koopt
quote:Hmmmmm
quote:Jij vind het raar dat Microsoft Rare koopt, ik vind het raar dat Nintendo het zover heeft laten komen..
quote:Mijn moppie zei hetzelfde zonder dat ik het oplas....
Op donderdag 21 november 2002 01:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Jij vind het raar dat Microsoft Rare koopt, ik vind het raar dat Nintendo het zover heeft laten komen..
quote:Ja..Nintendo had nl. gewoon de optie om door te gaan met Rare..
Op donderdag 21 november 2002 01:38 schreef Ole het volgende:[..]
Mijn moppie zei hetzelfde zonder dat ik het oplas....
![]()
quote:Chocobo wel een beetje blijven lezen up to date blijven he menneke
Op donderdag 21 november 2002 08:43 schreef Chocobo het volgende:
Ik bedenk me opeens iets. Volgens mij heeft Nintendo, Metroid uitgesteld vanwege Xbox Live wat hier in maart start
Zie mijn link hierboven en daarbij komt dat t gerucht gaat dat Nintendo "toevallig " precies op 14 maart ook met the Cube online gaat
(veel) meer nieuws na de MEGATON bekendmaking (binnen nu en 3 weken)
quote:I know,.... maar Gamecube kan denk ik niet bieden wat Microsoft bied. Ik bedoel............ echte online games en andere zaken zijn niet bekend. Ik denk dat ze er nog een goede singleplayer spel bij willen die maand.
Op donderdag 21 november 2002 09:23 schreef febster het volgende:[..]
Chocobo wel een beetje blijven lezen up to date blijven he menneke
?
Zie mijn link hierboven en daarbij komt dat t gerucht gaat dat Nintendo "toevallig
" precies op 14 maart ook met the Cube online gaat
![]()
(veel) meer nieuws na de MEGATON bekendmaking (binnen nu en 3 weken)
Uiteraard blijf ik kalm in mijn mening aangezien ik ook eerst de bekendmaking afwacht !
quote:Wat maakt jou dat nou uit. Niet iedereen leest alle topics dus plaats ik de review in zowel de GC sectie als in de XB en MK sectie. Who gives a fuck trouwens what you think mod wannebee !
Op woensdag 20 november 2002 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sorry... Je hebt dit nu al 3!! keer gepost, en ik heb het eerder in deze thread ook al gepost...Beetje vreemd??
code:Gelukkig ben ik een "dedicated fan"..80
Very Good
The Lowdown: This game is too terrifying for dedicated fans to miss.Pros: Incredibly atmospheric; excellent puzzles; superb audio;
standout storyline.Cons: Difficult; dicey AI; control problems; too much backtracking;
item recovery issues.
quote:U go girl..
Op donderdag 21 november 2002 10:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat maakt jou dat nou uit. Niet iedereen leest alle topics dus plaats ik de review in zowel de GC sectie als in de XB en MK sectie. Who gives a fuck trouwens what you think mod wannebee !
De reden die je geeft is denk ik gewoon dat je populair wilt doen met je insider account, maar dat zal ik maar niet zeggen....
quote:Begrijp ik nu goed dat je dus wel pokemon online zou krijgen, maar met GBA graphics?
Wanneer komt GVD nu eens een normaal pokemonspel uit wat tenminste gebruik maakt van de capaciteiten van een normale console ipv dat kleine kutwerk
quote:Populair met mijn insider account?
Op donderdag 21 november 2002 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
-_- Het is gewoon irritant om exact dezelfde post 3 keer te zien...De reden die je geeft is denk ik gewoon dat je populair wilt doen met je insider account, maar dat zal ik maar niet zeggen....
Sorry hoor maar hoe oud ben jij ? Doe eens even normaal joh.
Ik vond het gewoon raar dat je het 3 keer gepost had... Is dat zo gek?
quote:Misschien ook niet maar ik bedoelde er niks mee hoor !
Op donderdag 21 november 2002 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
20, laten we er maar over ophouden ok?Ik vond het gewoon raar dat je het 3 keer gepost had... Is dat zo gek?
Let's get back on topic!
Is er al iets bekend over Mario Kart op de Cube??
quote:Ik vind het wel ok dat Chocobo het hier post. En aangezien ik nooit in het x-box forum kom, ben ik blij dat hij het ook hier heeft gepost
Op donderdag 21 november 2002 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
-_- Het is gewoon irritant om exact dezelfde post 3 keer te zien...De reden die je geeft is denk ik gewoon dat je populair wilt doen met je insider account, maar dat zal ik maar niet zeggen....
quote:Super Bonkey Mall?
Op woensdag 20 november 2002 08:54 schreef Luigi het volgende:
Ik speel af en toe een potje SSBM of SBM,
quote:Ga er maar van uit dat Nintendo daar wel z'n redenen voor gehad zal hebben. Ze zijn heus niet achterlijk, dus ze komen vast wel met wat andere gamestudios op de proppen of zo.
Op donderdag 21 november 2002 01:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Jij vind het raar dat Microsoft Rare koopt, ik vind het raar dat Nintendo het zover heeft laten komen..
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:11 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik vind het wel ok dat Chocobo het hier post. En aangezien ik nooit in het x-box forum kom, ben ik blij dat hij het ook hier heeft gepost
quote:Rare kostte een paar 100 miljoen. Daar kun je heel wat andere leuke gamestudios voor kopen. Daarnaast is er bij Nintendo een machtswisseling geweest, in America en in Japan, waardoor er een hoop nieuwe mensen zijn. Die hebben zogezegd minder binding met Rare.
Op donderdag 21 november 2002 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ga er maar van uit dat Nintendo daar wel z'n redenen voor gehad zal hebben. Ze zijn heus niet achterlijk, dus ze komen vast wel met wat andere gamestudios op de proppen of zo.
quote:gamestudios kopen? wat dacht je van dat hele online gebeuren, da groeit ook niet aan de boom
Op donderdag 21 november 2002 13:43 schreef Lexie het volgende:[..]
Rare kostte een paar 100 miljoen. Daar kun je heel wat andere leuke gamestudios voor kopen. Daarnaast is er bij Nintendo een machtswisseling geweest, in America en in Japan, waardoor er een hoop nieuwe mensen zijn. Die hebben zogezegd minder binding met Rare.
quote:[offtopic]
Op donderdag 21 november 2002 13:46 schreef flappiewappie het volgende:[..]
gamestudios kopen? wat dacht je van dat hele online gebeuren, da groeit ook niet aan de boom
Coole icon flap !
quote:En Rare produceerde gewoon weinig. En aangezien een gebrek aan spellen bij de N64 nintendo's grootste probleem was (al hangt dat samen met het alternatieve cardridgeformaat) dan snap ik wel dat ze liever wat meer gaan samenwerken met Capcom en zo.
Op donderdag 21 november 2002 13:43 schreef Lexie het volgende:[..]
Rare kostte een paar 100 miljoen. Daar kun je heel wat andere leuke gamestudios voor kopen. Daarnaast is er bij Nintendo een machtswisseling geweest, in America en in Japan, waardoor er een hoop nieuwe mensen zijn. Die hebben zogezegd minder binding met Rare.
quote:dank u
Op donderdag 21 november 2002 13:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
[offtopic]
Coole icon flap !
quote:Ik stem in
Op donderdag 21 november 2002 13:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
[offtopic]
Coole icon flap !
quote:ahw,
Op donderdag 21 november 2002 14:34 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ik stem in
quote:Ja..Precies..Maar dan begrijp ik niet waarom mensen klagen dat MS Rare heeft opgekocht.
Op donderdag 21 november 2002 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ga er maar van uit dat Nintendo daar wel z'n redenen voor gehad zal hebben. Ze zijn heus niet achterlijk, dus ze komen vast wel met wat andere gamestudios op de proppen of zo.
quote:Minder dan 10% van de inkomsten van Nintendo kwam vanuit de spellen van Rare. En dan is zo'n bedrag best wel hoog. In N3magazine stond een heel stuk over de geschiedenis van Rare en de reden waarom Nintendo ze niet helemaal heeft overgekocht. Het was best interessant.
Op donderdag 21 november 2002 13:48 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
En Rare produceerde gewoon weinig. En aangezien een gebrek aan spellen bij de N64 nintendo's grootste probleem was (al hangt dat samen met het alternatieve cardridgeformaat) dan snap ik wel dat ze liever wat meer gaan samenwerken met Capcom en zo.
quote:Zullen we het hier eens opleuken met wat plaatjes?
Op donderdag 21 november 2002 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Dit is de meest saaie Gamecube page uit dit hele topic.
quote:Yep,.......tis nog wel hoog hoor voor een RE, aangezien de gameplay nog niet gewijzigd is. Het grootste commentaar was volgens mij dat sommige punten nog niet verbeterd zijn zoals: Standaard puzzles,....itembox switching,....controls...
Op donderdag 21 november 2002 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
UHhm..
Zoals ik dus eerder al zei..
Resident Evil 0 krijgt een 8 van Gamespy.com..! Een 8 maar?
Mij maakt het niks uit want ik ben gek op de RE reeks en zal RE0 ook zeker gaan kopen.
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:49 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zullen we het hier eens opleuken met wat plaatjes?
quote:Dat komt omdat ik er niet op gepost had
Op donderdag 21 november 2002 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Dit is de meest saaie Gamecube page uit dit hele topic.
Anyway, het lijkt erop dat Metroid Fusion wel gewoon morgen in de winkels ligt, in plaats van pas in maart.
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:52 schreef SmashBro het volgende:[..]
Dat komt omdat ik er niet op gepost had
Anyway, het lijkt erop dat Metroid Fusion wel gewoon morgen in de winkels ligt, in plaats van pas in maart.
Was dat met Prime ook maar zo !
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:50 schreef Chocobo het volgende:Mij maakt het niks uit want ik ben gek op de RE reeks en zal RE0 ook zeker gaan kopen.
quote:kheb het niet zo met die creepy games, koop hm wel een keer in de aanbieding, en kijk of ik het leuk vind
Op donderdag 21 november 2002 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 21-11-2002 17:08]
quote:die zag ik vorige week al bij Fame.
Op donderdag 21 november 2002 17:35 schreef gieling.com het volgende:
Ff vraagie, wanneer ligt harry Potter 2 in de winkels?!?
quote:als het goed is issie al uit!,
[off topic]
hoe was de premiere eigenlijk
[/off topic]
quote:Inderdaad, men geeft af op Microsoft omdat het bij de x-box eenzelfde soort techniek gebruikt waarmee ze andere markten kapot gemaakt hebben. Laatst was op het nieuws dat 85% van de prijs van operating systems van Microsoft pure winst was. Ongehoord, maar er is dan ook geen serieuze concurrent. Zodra ze hun zinnen op een markt hebben gezet gaan ze proberen hun software tegen te lage prijzen te dumpen en er zo verlies op te maken (eigenlijk verboden, maar lastig te bewijzen) maar wel marktaandeel te winnen en daarbij ook nog wat van de concurrentie op te kopen. Dat hebben ze bij de besturingssystemen gedaan, bij de browsers, (geprobeerd c.q bezig) bij ontwikkelingstalen en nu bij de spelindustrie. Erg slim, en het moet nog maar bezien of het lukt, maar vrolijk word ik er niet van.
Op donderdag 21 november 2002 14:54 schreef G1Ace het volgende:
als sony het zou hebben gedaan, zou er wat anders tegen worden gereageert
Het is gewoon zo dat er mensen zijn die m$ een groot bedrijf vinden die alleen maar emt geld zit rond te strooien, die enorme verliezen maakt met de x-box en desondanks doorzet
quote:NU
quote:thats the spirit!
Op donderdag 21 november 2002 18:31 schreef G1Ace het volgende:
bij de OS was het anders, maar ze hebben dit gedaan met IE enzo
Office
Ze maken alleen maar winst met Windows, dat is het grootste probleem
Niet met IE, die toch gratis is, niet met office, die zo duur is, niet met de x-box, maar alleen met windows
En daarom dat de X-Box, ook al mag het de beste in kwaliteit van de graphics zijn, ook al zou het de enige zijn die er zou bestaan, zou ik het niet willen kopen
misschien dat ik de ps2 binnenkort erbij aanschaf.
quote:Off topic:
Op donderdag 21 november 2002 17:49 schreef flappiewappie het volgende:[..]
als het goed is issie al uit!,
[off topic]
hoe was de premiere eigenlijk
[/off topic]
Ja het was erg leuk!
2 uur en 40 min zitten, zonder pauze
Maar het was het waard!!!
Wat een nogelofelijke special effects
quote:ik denk wel dat ie wat moeilijker is
Op donderdag 21 november 2002 19:12 schreef gieling.com het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Harry Potter 2 wat moeiliker is dan deel 1
Die had ik in 2 dagen uitgespeeld
de graphics waren ieder geval wel vooruit gegaan
Wat is eigenloijk het doel van de game Harry Potter (buiten nog meer gld binnen te slepen dan er met de film al verdiend is )
quote:Vind dit geen goed nieuws
After announcing slumping financial results, Sega of Japan announces that it won't continue to develop sports games for all consoles.
Earlier today in Japan, Sega released its financial results for the last six months, which showed that its operating profit was down 20 percent from the previous year, with revenue down 3 percent. The company still posted a net profit of 1.01 billion yen (about $8 million). Sega said it has been harder than expected to become a cross-platform publisher, and that its initial plans to transition from its hardware-based model were overly optimistic.
A Dow Jones report said that Sega is focusing on improving profits in its "loss-making" sports game operations in the US, which Sega has had big hopes for. While Sega doesn't plan to back down from its fierce competition with Electronic Arts on other platforms, it will completely halt GameCube sports game development as of next year.However, Sega's Gwen Marker has said that the Dow Jones report was speculative, although it included a direct quote from a press conference held in Japan. Sega of America issued a statement saying that the company "is currently examining its Sega Sports lineup to ensure it is bringing the right brands to the right platforms on time at the start of each season. Sega has not announced official changes to its current Sega Sports strategy."
quote:Ik wilde net hetzelfde bericht c&p-en..
Op vrijdag 22 november 2002 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Was al niet zo'n sportfan
Zo van : ''daar maken we geen winst aangezien ie slecht verkoopt....''
quote:So ? Gamecube red zichzelf echt wel hoor !
Op vrijdag 22 november 2002 11:24 schreef G1Ace het volgende:
ik was ook niet zo'n sportsfan, maar dit betekent dan wel dat er minder spellen zijn voor de GCN, minder grote draagvlak waardoor het toch wat beter is voor de ps2 en de x-box
quote:kheb een mem card met 1024 blocks
Op vrijdag 22 november 2002 14:11 schreef G1Ace het volgende:
er waren paar bugs met de gc
dit, doordat de 59 memory card toch te klein was voor bepaalde sportspellen
daardoor hebben ze wat in moeten korten op de memory front
kan daardoor zijn
STAR FOX ROELD! woohoo, kheb nu al mn eerste staff upgrade! echt super lijp spel!!
quote:gvd, moet nog allemaal games halen: starfox, Kingdom hearts, colin mcrea, straks splintercell. Ik ben DOOOODDD, tenminste mijn portemenee
Op vrijdag 22 november 2002 16:50 schreef flappiewappie het volgende:[..]
kheb een mem card met 1024 blocks
maja,
STAR FOX ROELD! woohoo, kheb nu al mn eerste staff upgrade! echt super lijp spel!!
quote:Die had je nou juist goedkoop op de HCC kunnen kopen
Op vrijdag 22 november 2002 19:22 schreef Lexie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen moet naar de HCC!!
Raad eens wat ik daar gespeeld heb.. Metroid Prime!!!!
Ik moest een kwartier wachten, maar toen was ik ook niet meer van de controller weg te slaan. OMG, wat een goddelijk spel! Na een tijdje moest een vriend mij wegsleuren, anders was ik er de hele dag blijven staan.
Maar het maakt het wachten een stuk draaglijker, want ik weet nu dat het een über über game wordt, en mijn laatste twijfels zijn weggenomen.
Halleluja! Ik geloof weer! Nintendo zijn geprezen!
Ik zal de foto's hier posten zo snel ze ontwikkeld zijn. Ja ik weet het, *schaam schaam*, ik heb geen digitale camera
quote:Jazekers... Maar de dingen die je moet hebben zul je ook wel op een of andere manier moeten krijgen
Op vrijdag 22 november 2002 17:29 schreef gieling.com het volgende:
Ja phantom, dat word een probleem
quote:Begin maar met extra hard te zingen
Op vrijdag 22 november 2002 19:45 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Jazekers... Maar de dingen die je moet hebben zul je ook wel op een of andere manier moeten krijgen
. Sinterklaas heel lief aan kijken bijvoorbeeld, wil ook nog wel eens helpen.
quote:Of een paar wortetjes in mijn schoen
Op vrijdag 22 november 2002 19:55 schreef gieling.com het volgende:[..]
Begin maar met extra hard te zingen
quote:Suikerklontjes schijnt dat beest ook lekker te vinden
Op vrijdag 22 november 2002 19:56 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Of een paar wortetjes in mijn schoen
. Heeft die schimmel tenminste ook nog wat te eten.
quote:schop onder zijn hol ook
Op vrijdag 22 november 2002 19:57 schreef gieling.com het volgende:[..]
Suikerklontjes schijnt dat beest ook lekker te vinden
Ik ga morgen naar de expo en dan ga ik gelijk metriod checken. Welke games zijn er nog meer te spelen (nieuwe games)??
quote:Wat ik nog weet zijn: Starfox Adventures, Mario Party 4, Star Wars: Attack of the clones, Eternal Darkness, en een of ander skatespelletje.
Op vrijdag 22 november 2002 20:01 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
schop onder zijn hol ook
Maar weer ontopic..
Ik ga morgen naar de expo en dan ga ik gelijk metriod checken. Welke games zijn er nog meer te spelen (nieuwe games)??
quote:cool, heet dat skate spelletjes toevallig tony hawk's pro skateboarding 4 ?
Op vrijdag 22 november 2002 20:07 schreef Lexie het volgende:[..]
Wat ik nog weet zijn: Starfox Adventures, Mario Party 4, Star Wars: Attack of the clones, Eternal Darkness, en of ander skatespelletje.
Ik was ze compleet vergeten, want ik was totaal overweldigd doorMetroid Prime
quote:Zou kunnen, heb er maar heel even naar gekeken
Op vrijdag 22 november 2002 20:08 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
cool, heet dat skate spelletjes toevallig tony hawk's pro skateboarding 4 ?
quote:Idd, maar ja, ik ging dan ook niet echt om games te kopen, meer om wat rond te kijken, dus ik stoorde me er niet echt aan
Op vrijdag 22 november 2002 20:10 schreef Luigi het volgende:
Er waren veel te weinig goeie games te koop op de HCC. De enige die ik gezien heb die echt de moeite waard was, was SFA. Geen TS2 gezien, om maar wat te noemen.
quote:Nee, niet echt. Je betaalt gewoon de volle mep.
Op vrijdag 22 november 2002 20:52 schreef gieling.com het volgende:
Zijn de games er ook goedkoper???
Halen dus (jammer dat ze geen scherm hadden om exclusieve nieuwe filmpjes te laten zie van bv, RE0/RE4/Zelda en dergelijke *hint hint*
)
quote:Dus....?
Op vrijdag 22 november 2002 11:24 schreef G1Ace het volgende:
ik was ook niet zo'n sportsfan, maar dit betekent dan wel dat er minder spellen zijn voor de GCN, minder grote draagvlak waardoor het toch wat beter is voor de ps2 en de x-box
quote:*mee eens is*
Op vrijdag 22 november 2002 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dus....?
Je moet uitgaan van de potentie van de GC en niet kijken naar andere consoles.
quote:ja, maar ik wil meer spellen voor de GCN, en elke spel voor de GCN is meegenomen
Op vrijdag 22 november 2002 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dus....?
Je moet uitgaan van de potentie van de GC en niet kijken naar andere consoles.
quote:Er komen er zat man,.....incl exclusives zoals RE4 en MP, Zelda en ga zo maar door !
Op vrijdag 22 november 2002 22:02 schreef G1Ace het volgende:[..]
ja, maar ik wil meer spellen voor de GCN, en elke spel voor de GCN is meegenomen
quote:Das waar..Maar dat staat los van de andere 2 consoles toch?
Op vrijdag 22 november 2002 22:02 schreef G1Ace het volgende:[..]
ja, maar ik wil meer spellen voor de GCN, en elke spel voor de GCN is meegenomen
quote:Vriend don't worry. Dat zal niet gebeuren. Trust me on this one !
Op vrijdag 22 november 2002 22:40 schreef G1Ace het volgende:
ja, er komt zat, alleen ik wil niet dat de GC zelfde weg volgt als de Sega DC
quote:Voorlopig niet, maar ze komt wel PAL uit. Nu zal je waarschijnlijk dit gezicht trekken
Op vrijdag 22 november 2002 22:41 schreef gieling.com het volgende:
Komt animal crossing nou eigenlijk wel of niet naar europa???
quote:Vaag, phantom had hem vandaag bij een winkel gezien, en hij stond niet bij import
Op vrijdag 22 november 2002 22:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Voorlopig niet, maar ze komt wel PAL uit. Nu zal je waarschijnlijk dit gezicht trekken
maar met PAL bedoel ik Australie,...daar komt ie wel uit. Gewoon preorderen,...kan je gewoon gamen op je CUBE !
quote:Trust me........ is import !
Op vrijdag 22 november 2002 22:48 schreef gieling.com het volgende:[..]
Vaag, phantom had hem vandaag bij een winkel gezien, en hij stond niet bij import
maar wel 110 euro!!!!
Zelda commercials Japan
Openings liedje (klik om te luisteren)
Jammer dat ik ongeveer de enige nog ben die echt nieuws post hier maar goed.....
Wel mooie filmpjes en muziekje(s) en MP
quote:Er is idd niet al teveel input.
Op vrijdag 22 november 2002 23:21 schreef febster het volgende:
Jammer dat ik ongeveer de enige nog ben die echt nieuws post hier maar goed.....
quote:Ik moet zeggen dat er ook niet gek veel nieuws is, maar als het er is dan ben ik de enige die t post maar goed
Op vrijdag 22 november 2002 23:23 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Er is idd niet al teveel input.
De filmpjes waren iig
Ik wacht rustig af op MEGATON announcement *duimt*
HCC was wel cool trouwens MP gespeeld YEAHHH
ik ben nog op zoek gegaan naar een speelbare SC maar die was er niet
(wel andere spellen die ik toch wel minder vond zoals bv Blinx
)
Ooh trouwens NFS op de GC ziet er vergeleken met de x-doos als poep uit
quote:Op de OXM UK van deze maand staat een playable demo van SC.
Op vrijdag 22 november 2002 23:28 schreef febster het volgende:
ik ben nog op zoek gegaan naar een speelbare SC maar die was er niet![]()
quote:Ja schat leuk en aardig maar ik heb geen x-doos he
Op vrijdag 22 november 2002 23:37 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Op de OXM UK van deze maand staat een playable demo van SC.
Zie mijn reactie maar in het SC topic.
Ik heb de demo denk ik al een keer of 20x uitgespeeld.
Maargoed..Back to the GC.
Is er een GC magazine met speelbare demo's?
quote:Speelbare demo's zijn erg ok.
Op vrijdag 22 november 2002 23:39 schreef febster het volgende:[..]
Ja schat leuk en aardig maar ik heb geen x-doos he
![]()
? Ik doelde dus een speelbare demo @ Hcc
, maar geen idee ik heb een abo @ the PU en dat was t
de rest pik van internet
quote:Oke das waar, maar ik heb in de N geschiedenis nog nooit een demo van hun gespeeld (ja SMS, en MP uitgesloten dan)
Op vrijdag 22 november 2002 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Speelbare demo's zijn erg ok.
quote:D8 ik al
Op vrijdag 22 november 2002 22:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Trust me........ is import !
quote:ze moeten een keer een N blad maken met een demo cd erbij
Op vrijdag 22 november 2002 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Speelbare demo's zijn erg ok.
quote:is goed, wanneer beginnen we
Op zaterdag 23 november 2002 12:03 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ze moeten een keer een N blad maken met een demo cd erbij
quote:Ik kan hem niet zien
Op zaterdag 23 november 2002 13:58 schreef speknek het volgende:
Dat filmpje van RE4 roeleert grote tijd!
quote:bij mij ook, stomme macs altijd:P
Op zaterdag 23 november 2002 15:49 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ik kan hem niet zien
Mijn comp loopt meestal vast bij quick-time filmjes
quote:Een een-muis-button-hebben't-geval en loopt ook nog niet vast, niemand heeft dan meer tijd om tussen door wat te vreten te pakken
Op zaterdag 23 november 2002 17:10 schreef flappiewappie het volgende:[..]
bij mij ook, stomme macs altijd:P
(Excuses als dit al eerder gepost is,...ben een tijdje weggeweest)
http://cubemovies.ign.com/cube/video/zeldaaction_112202_1.wmv
http://cubemovies.ign.com/cube/video/zeldaboken_112202_2.wmv
quote:* gieling.com is aan het downen.......
Op zaterdag 23 november 2002 18:02 schreef Chocobo het volgende:
DOWNEN......NU Zelda movies(Excuses als dit al eerder gepost is,...ben een tijdje weggeweest)
quote:Die heeft febster heel wat posts terug inderdaad al gepost.
Op zaterdag 23 november 2002 18:02 schreef Chocobo het volgende:
DOWNEN......NU Zelda movies(Excuses als dit al eerder gepost is,...ben een tijdje weggeweest)
quote:Welk programma heb je hier voor nodig???
Op zaterdag 23 november 2002 18:09 schreef speknek het volgende:[..]
Die heeft febster heel wat posts terug inderdaad al gepost.
quote:Divx of een oude codes in je WM plaatsen. Zelf zou ik lekker Divx downen !
Op zaterdag 23 november 2002 18:12 schreef gieling.com het volgende:[..]
Welk programma heb je hier voor nodig???
Ik kan hem niet afspelen
quote:Heb ik al geprobeerd, resultaat
Op zaterdag 23 november 2002 18:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Divx of een oude codes in je WM plaatsen. Zelf zou ik lekker Divx downen !
quote:Dan ga ik dat maar eens doen
Op zaterdag 23 november 2002 18:23 schreef speknek het volgende:
Dan is het misschien eens handig hem opnieuw down te loaden en installeren.
Gelukt!!! Zien er zeker wel cool uit!!!
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 23-11-2002 18:31]
quote:En dat valt te zien ook .Y
Op zondag 24 november 2002 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Zelda heerst
quote:
Op zondag 24 november 2002 11:42 schreef G1Ace het volgende:
pas in feb 2003, genoeg tijd om MP op hard uit te spelen denk ik
Maar ik gun het je wel
quote:geen games gespeeld. Vond de expo vies tegenvallen. Heel klein, haast tot geen goodies. Nieuwe games? Nou ik heb er geen gezien. Tenminste die nog niet uit waren. Ja splinter cell maarja over 1 weekje speel ik die thuis op mijn eigen box. Dus daarvoor of ik niet iedereen weg te kicken bij de console.
Op vrijdag 22 november 2002 20:09 schreef Lexie het volgende:[..]
Zou kunnen, heb er maar heel even naar gekeken
. Moet jij ons morgen maar even vertellen, ik was er niet zo in geinteresseerd
quote:Dan was ie geassocieerd met Winamp3 .. zeker weer gedeinstalleerd
Op zaterdag 23 november 2002 18:21 schreef gieling.com het volgende:
Als ik hem open staat er: kan 'studio.exe' niet vinden.
quote:Neuh, gewoon er een Mindows media file van gemaakt, en toen lukte 'ie
Op zondag 24 november 2002 13:32 schreef Cheiron het volgende:[..]
Dan was ie geassocieerd met Winamp3 .. zeker weer gedeinstalleerd
De titels zagen er goed uit, maar niet een titel blonk echt uit. Ook op de GC niet echt, op Metroid na...
StarFox Advantures vond ik wel mooi, maar het sloeg nergens op:
Gesloten deur, gooi een ton erop; deur opent. Loop stukje verder, gesloten deur, loop terug, ga ton halen er gooi er weer tegenaan, deur opent weer. Vijand, gooi ton erop.
Stukje verder, gesloten deur, geen ton in de buurt, HELEMAAL terug, ton halen, en weer op deur gooien...
Dat grietje is Tetra (lid van de piraten) en zal Link helpen zijn zusje te zoeken.
quote:*zich plots een filmpje herinnert met Link en haar op een piratenschip waarin Link in een ton wordt weggeschoten
Op maandag 25 november 2002 00:29 schreef Chocobo het volgende:
Nu weten we eindelijk wie het is. Hier zaten Smashbro en ik over te twijfelen.Dat grietje is Tetra (lid van de piraten) en zal Link helpen zijn zusje te zoeken.
quote:Ha,....dat had jij dus ook
Op maandag 25 november 2002 00:39 schreef febster het volgende:[..]
*zich plots een filmpje herinnert met Link en haar op een piratenschip waarin Link in een ton wordt weggeschoten [afbeelding]
*
quote:Het probleem is dat mijn GC filmpjes map 3 GB groot is, en dat ik ondertussen zoveel Zelda filmpjes/commercials heb gezien dat ik sommige details, voor de hand liggende mogelijkheden gewoon over het hoofd zie/vergeten ben
Op maandag 25 november 2002 00:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ha,....dat had jij dus ook
Hier nog 1
quote:Het de beste condsole is de gamecube!!!
Op zondag 24 november 2002 22:06 schreef Tain het volgende:
Vandaag voor het eerst op een GameCube gespeeld, staat er eentje op mijn kamerAlleen de controller is heel erg wennen, ben ps2 of xbox controller gewend. Voor de rest toppie apparaat
In mario sunshine zit ik vast in noki bay 2. Ik kan maar niet die knop vinden waar ik op moet spuiten om bij die shine te komen. Weet 1 van jullie waar dat ding zit?
quote:ik weet het, het is soms een beetje eentonig, ook het vechten is niet echt top, ze hadden het veel mooier kunnen maken door echte moves e te gebruiken ( alla SSBM ) , nu is het alleen een beetje rammen op A , ( het vechten ziet er grafisch WEL super vet uit, alleen je hoeft er niks voor te doen dus
Op zondag 24 november 2002 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb weer eens op een XboX gespeeld (HCC) en ben er toch achter dat mijn handen echt te klein zijn voor die grote controller... Ze hadden misschien toch ook die S controller ergens moeten hebben (was meteen goede reclame geweest)De titels zagen er goed uit, maar niet een titel blonk echt uit. Ook op de GC niet echt, op Metroid na...
![]()
StarFox Advantures vond ik wel mooi, maar het sloeg nergens op:
Gesloten deur, gooi een ton erop; deur opent. Loop stukje verder, gesloten deur, loop terug, ga ton halen er gooi er weer tegenaan, deur opent weer. Vijand, gooi ton erop.
Stukje verder, gesloten deur, geen ton in de buurt, HELEMAAL terug, ton halen, en weer op deur gooien...![]()
![]()
p.s misschien wel leuker dan SMS, maar dat durf ik niet hard op te zeggen, want SMS heb ik pas een kwartier gespeeld ( bij vrienden )in totaal
Ik heb trouwens wel die N3 bladen voor nintendo gekocht, zijn wel fun
quote:Ja daar heb ik er ook eentje van, wel leuk idd.
Op maandag 25 november 2002 14:51 schreef gieling.com het volgende:
Ik heb trouwens wel die N3 bladen voor nintendo gekocht, zijn wel fun
quote:kheb ze ook, idd wel leuk blad. ik neem nu een half jaar abbonement op de PU , als dat me niet bevalt, misschien wel op de N3
Op maandag 25 november 2002 14:53 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja daar heb ik er ook eentje van, wel leuk idd.
Vooral de editiorials over evolutie van de controller enzo.
quote:jah, en over hoe ze toki tori ofzo maakten
Op maandag 25 november 2002 14:53 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja daar heb ik er ook eentje van, wel leuk idd.
Vooral de editiorials over evolutie van de controller enzo.
quote:is het echt zo speciaal???
Op maandag 25 november 2002 17:04 schreef G1Ace het volgende:
Nog 2 dagen wachten op metroid prime
IK KAN NIET ZO LANG MEER WACHTEN!
quote:GRRRRRRRRRR
Op maandag 25 november 2002 17:19 schreef gieling.com het volgende:[..]
is het echt zo speciaal???
Wat is er precies zo leuk aan dan???
quote:Precies
Op maandag 25 november 2002 17:22 schreef febster het volgende:[..]
GRRRRRRRRRR
, bekijk de filmpjes en had gvd gewoon ff een gast achter die cube uitgeslagen
dan wist je precies waarom het spel zo goed is
quote:Metroid is gewoon tjsaa Metroid
Op maandag 25 november 2002 17:28 schreef gieling.com het volgende:had idd gekunt ja
Maar dat heb ik niet gedaan dus nu mag jij het me vertellen
Ik weet het basis verhaal wel een beetje, maar is het omdat het een 3d schoooter is, met een verhaal, op de cube.
of zijn er meer redenen dat metroid zo geweldig zou zijn????
Ok, vertel
Kortom: het is een gevoel dat je niet kan omschrijven, het gevoel is gewoon "goed", net zoals dat bij bv Zelda altijd goed is niet uit te leggen waarom, moet je zelf achter komen denk ik
quote:
Op maandag 25 november 2002 17:34 schreef febster het volgende:[..]
Metroid is gewoon tjsaa Metroid
![]()
, ten eerste is het grafisch zo ongeveer t beste op de cube (misschien op RE0/RE4 na), en daarnaast is qua gameplay geheel vernieuwend, nieuwe omgevingen, nieuwe moves (rollen morph ball bv), en niet alleen maar simpel fraggen maar fraggen met puzzels enzo (hoe leg ik dit gvd goed uit) en daarnaast is de besturing zo lekker das niet normaal
Kortom: het is een gevoel dat je niet kan omschrijven, het gevoel is gewoon "goed", net zoals dat bij bv Zelda altijd goed is
niet uit te leggen waarom, moet je zelf achter komen denk ik
quote:
Op maandag 25 november 2002 17:39 schreef gieling.com het volgende:[..]
vin ik een goede uitleg!!!
Ik ben overtuigd!!
ga hem wel eerst altijd ff proberen in de winkel
Probeer maar uit maar ik zweer je dat je er geen spijt van krijgen of je moet al kotsen van het idee dat er een gun in t spel voorkomt
Met behulp van de helm van Samus ga je dus een soort adventure FPS tegemoet. Echt weer iets van Nintendo om iets nieuws te ontwikkelen. Vanuit de ogen van de heerlijke heldin Samus kijk je op al je info in je visor. Switch van battle mode naar scan mode en vice versa. Battle mode geeft je de optie om vijanden te locken en kapot te schieten via het lock and shoot system. Iets wat ongeveer gelijk staat aan de manier hoe je lockte met Panzer Dragoon (Sega). In scan mode zal je bv computers en terminals moeten scannen om deuren en liften te laten functioneren. En dan bedoel ik niet op bv. a drukken om te scannen, maar echt de computer of terminal bedienen via je scan visor. Je zal de onscreen displays moeten verwerken en ook leren. Het is niet zo makkelijk om zomaar een deur te openen.
en kan je levels bereiken die je normaal niet kan bereiken.
Ook de grapics doen zich niet onder van andere games. Wat zeg ik....de graphics zijn zelfs ongekend. Zwaar gelijk aan bv. Halo als niet beter. De levels zijn ongekend gedetailleerd en bieden heel veel extra's zoals bv. natuuromstandigheden. In sommige levels regent het of gaat het sneeuwen. Geloof me dat je niet weet wat je ziet zodra je de effecten op je visor ziet. Over effecten op je visor gesproken. Wist je dat als de temperatuur van een level zich aanpast, je de condens van de adem van Samus op je visor ziet ? We weten het, het klinkt niet normaal, maar het wordt erger. In sommige lens flare levels (waar dus een hoop zon is) zie je de reflectie van het gezicht van Samus in je visor. Ik kan niet wachten totdat ik zoiets meemaak.
quote:maar t heeft geen fur effects alla Star fox
Op maandag 25 november 2002 18:03 schreef Chocobo het volgende:knip...
[b]Ook de grapics doen zich niet onder van andere games. Wat zeg ik....de graphics zijn zelfs ongekend. Zwaar gelijk aan bv. Halo als niet beter. De levels zijn ongekend gedetailleerd en bieden heel veel extra's zoals bv. natuuromstandigheden. In sommige levels regent het of gaat het sneeuwen. Geloof me dat je niet weet wat je ziet zodra je de effecten op je visor ziet. Over effecten op je visor gesproken. Wist je dat als de temperatuur van een level zich aanpast, je de condens van de adem van Samus op je visor ziet ? We weten het, het klinkt niet normaal, maar het wordt erger. In sommige lens flare levels (waar dus een hoop zon is) zie je de reflectie van het gezicht van Samus in je visor. Ik kan niet wachten totdat ik zoiets meemaak.[b]
quote:Nee, maar check dit..........goed kijken !
Op maandag 25 november 2002 18:14 schreef flappiewappie het volgende:[..]
maar t heeft geen fur effects alla Star fox
![]()
quote:oe, das wel extreem geil ja
Op maandag 25 november 2002 18:59 schreef Chocobo het volgende:
Check het hier in beweginghttp://cubemovies.ign.com/cube/video/samusface.mov
quote:Nee alsjeblieft niet dat zou absoluut niet bij Metroid passen.
Op maandag 25 november 2002 19:10 schreef flappiewappie het volgende:[..]
oe, das wel extreem geil ja
, anywayz, er zat geen multi -player optie bij MP
quote:toch vind ik het altijd wel leuk bij games, ff lekker elkaar op de proef stellen en dergelijke, ook weer iets wat ik mis aan SFA
Op maandag 25 november 2002 19:13 schreef nikanoru het volgende:[..]
Nee alsjeblieft niet dat zou absoluut niet bij Metroid passen.
quote:
Op maandag 25 november 2002 19:13 schreef nikanoru het volgende:[..]
Nee alsjeblieft niet dat zou absoluut niet bij Metroid passen.
quote:vernieuwing kan toch nooit kwaad
Op maandag 25 november 2002 19:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Het enige juiste antwoord !
quote:Vernieuwing ? Ze hebben net een fantastisch spel neer gezet, praktisch een nieuw genre uitgevonden, ongekende graphics en sfeer neergezet en jij vraagt om vernieuwing
Op maandag 25 november 2002 19:30 schreef flappiewappie het volgende:[..]
vernieuwing kan toch nooit kwaad
?
quote:
Op maandag 25 november 2002 19:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vernieuwing ? Ze hebben net een fantastisch spel neer gezet, praktisch een nieuw genre uitgevonden, ongekende graphics en sfeer neergezet en jij vraagt om vernieuwing
quote:
Op maandag 25 november 2002 19:37 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ok ok, sorry ik zal niet meer verder zeuren
quote:ik! is wel vette game. redelijk moeilijke puzzels, maar ook weer niet TE moeilijk
Op dinsdag 26 november 2002 00:50 schreef Chocobo het volgende:
Wie heeft er allemaal SFA gekocht en is het wat ?
quote:Als Splintercell en GTA en Kingdom Hearts uitgespeeld zijn ga ik hem halen.
Op dinsdag 26 november 2002 09:49 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ik! is wel vette game. redelijk moeilijke puzzels, maar ook weer niet TE moeilijk
. alleen jammer van het vechten, waarbij de moves een beetje voor gekauwt zijn, en dat je niet zelf hoeft te springen
, maja verder een super game
( ook de graphics
)
oja, wanneer komt ie uit??? (k weet er wel erg weinig van hè )
quote:hoe kun je een 5.1 setje aan je gamecube hangen? ik heb nog nergens kabels hiervoor gezien
Op dinsdag 26 november 2002 09:39 schreef Luigi het volgende:
Straks maar eens even gaan kijken of TS2 nou eindelijk verkrijgbaar is in downtown Rotterdam. Heb net een 5.1 setje aan m'n GC hangen, dus die moet er wel ff van langs krijgen he.
quote:Nouja, 5.1 is een groot woord. Ik heb een speaker-set van Logitech met Dolby ProLogic 2 (de Z680) en die maakt er erg mooi surround geluid van.
Op dinsdag 26 november 2002 16:16 schreef erikh het volgende:[..]
hoe kun je een 5.1 setje aan je gamecube hangen? ik heb nog nergens kabels hiervoor gezien
quote:Als je het over Mario Party 4 hebt, dan zou dat wel eens goed kunnen ja.
Op dinsdag 26 november 2002 16:22 schreef Luigi het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van bartsmit, dat MP4 al uit zou zijn? Is dat niet wat vroeg?
quote:In dat geval weet ik welke winkel ik morgen met mijn aanwezigheid ga verblijden!
Op dinsdag 26 november 2002 16:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Als je het over Mario Party 4 hebt, dan zou dat wel eens goed kunnen ja.
[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 26-11-2002 16:27]
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 16:24 schreef Luigi het volgende:[..]
In dat geval weet ik welke winkel in morgen met mijn aanwezigheid ga verblijden!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |