quote:Dames!? en de eerder genoemde kleerscheuren? Bring it on!
Op zondag 02 juni 2002 20:34 schreef IndoGuyver het volgende:
mmmmm..........Kitana, Milena (wel met masker op plz!!!) en Sonya en dan was er nog die superbabe......ehm......brunnetje......TANYA!
Nou laten we hopen dat het spel wat wordt, een riot zoals het 1e deel zal het nooit meer veroorzaken dus hopen dat de gameplay ultimate wordt!Def
http://www.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/videos/MKDA_Web_Movie320.mpg (INGAME BEELDEN!!!!!)
http://www.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/videos/mk_teaser320x240.mpg (Filmpje van Scorpion)
Vooral het eerste filmpje belooft veel goeds!!
quote:Ik heb dat eerste filmpje dan alleen gezien, maar ik vind het nou niet zo echt super hoor
Op zondag 08 september 2002 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
*Kickerdekickkick*
De eerste trailers zijn beschikbaar!!!http://www.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/videos/MKDA_Web_Movie320.mpg (INGAME BEELDEN!!!!!)
http://www.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/videos/mk_teaser320x240.mpg (Filmpje van Scorpion)
Vooral het eerste filmpje belooft veel goeds!!
quote:Dat ijslevel ziet er prachtig uit! Maar voor de rest vind ik het niet zo bijzonder eigenlijk. Maar hopen dat het lekker speelt, want dat is natuurlijk het belangrijkst.
Op zondag 08 september 2002 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
<knip>
quote:hier ben ik het ook mee eens, in 1`en 2 kon je nog zien dat de moves en zo echt opgenomen waren en later aangepast voor de pc,
Op woensdag 11 september 2002 11:24 schreef ricost het volgende:
Sorry maar MK in 3D vind ik zelf niet echt MK. De figuren zien er trouwens nog al groot en lomp uit. Ik mis de 'duistere sfeer' trouwen een beetje bij MK. MK1 was gewoon super duister en MK2 al wat minder en vanaf 3 was het gewoon een beetje bagger aan het worden.
gaf zeker meer dimensie in het spel
quote:MK Mythologies geloof ik. Was een idee om een hele reeks te maken voor verschillende characters. Maar het spel was zo slecht dat ze het net hebben gedaan..
Op maandag 9 september 2002 01:32 schreef ABundy het volgende:
Toch zonde dat Liu Kang niet meedoet. het boegbeeld van de MK series. Weet iemand ook waarom hij niet meer meedoet? Ik heb trouwens ook dat spel met Sub Zero in de hoofdrol voor mijn N64, maar dat spel zuigt dus echt. Is een avonturenspel waar sub-zero moet rennen en vechten. MK moet idd zoals Tijn zegt 2D blijven, zo zijn die spellen het leukst en het bepeelbaar.
Jammer dat ze de MK franchise hebben verkloot trouwens..
Presentation
This is Mortal Kombat and you'll know it from the moment you start. A great secrets menu and superb layout earn extra points where it counts. 9.0
Graphics
We know that the characters look as they were made from plastic, but they're great nonetheless. The blood effects and particles are just as spicy, but the fatalities stink. 8.0
Sound
A great soundtrack mixed with typical fighting game grunts. What's with the whispered narrator? 8.0
Gameplay
Finally, the MK fighting system makes sense. Smooth, fluid, and full of strategy, this is the best-playing game in the series by far. 8.0
Lasting Appeal
With 667 unlockables, including hidden characters, production videos, artwork and more, Deadly Alliance has plenty of single player replay Let alone the two-player versus mode. 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.6
en dat hij is uitgesteld....
quote:Ben eerder benieuwd hoe ik de fatalities ga vinden, maar het mag duidelijk zijn. MK is een musthave voor zowel de fans als andere vechtfanaten.
Op woensdag 20 november 2002 14:19 schreef pmponer het volgende:
Jammer dat ze de fatalities niet zo vinden ...en dat hij is uitgesteld....
quote:Dat ben ik met je eens en ik ga hem op zeker kopen voor ik denk voor de xbox...
Op donderdag 21 november 2002 08:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben eerder benieuwd hoe ik de fatalities ga vinden, maar het mag duidelijk zijn. MK is een musthave voor zowel de fans als andere vechtfanaten.
Ik heb gister al een fatality mogen aanschowen die ging wel volgens mij was hij van sub-zero gaat achter de tegenstander staan en propt zijn hand in de rug en trekt dan het hele skelet eruit... wel geinig niet bijzonder mooi... Maar de sfeer om de fatality heen was wel goed!
quote:Pardon Fanboy maar waar is dit op gebaseerd? En wat doet die opmerking in dit topic?
Op donderdag 21 november 2002 12:37 schreef metalheadBOC het volgende:
* metalheadBOC rent nu naar de intertoys om een Gamecube te halen! XboX en PS2 sux0rs!
quote:
Op donderdag 21 november 2002 12:37 schreef metalheadBOC het volgende:
XboX en PS2 sux0rs!
quote:lezen hij komt uit op
Op donderdag 21 november 2002 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt er een link optie tussen de GBA en Cube versie??
en aangezien ik nog van de oude garde gameconsoles ben hou ik het bij nintendo! Gamecube dus!
Ik wil weten of er speciale features uitkomen zodat een gebruiker met GBA en Cube (ikke ) extra opties heeft?
Edit: moet met hoofdletter P blijkbaar
quote:Met MK geloof ik niet. MP doet dat wel natuurlijk !
Op donderdag 21 november 2002 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie moet er nou lezenIk wil weten of er speciale features uitkomen zodat een gebruiker met GBA en Cube (ikke
) extra opties heeft?
Edit:
moet met hoofdletter P blijkbaar
" Je hart weggeven krijgt een heel nieuwe betekenis dit jaar met Valentijnsdag," aldus David Burton, marketing director van Midway Games. "Mortal Kombat: Deadly Alliance zal de wereld schokken en het fightinggame genre injecteren met een broodnodige shot adrenaline dankzij een compleet nieuw fightingsysteem en nieuwe geruchtmakende fatalities."
Spelers vechten met blote vuisten en speciale wapens, en voeren geheime moves en combinaties uit met nieuwe fatalities en dodelijke body blows. Een hele trits nieuwe krijgers staan zij aan zijn met de bekende Mortal Kombat veteranen zoals Scorpion, Raiden, Sub-Zero en Sonya Blade.
De Mortal Kombat DVD komt met de Immortal song en video die gedaan is door Arista Records' Adema, samen met de geschiedenis van de game en behind-the- scenes interviews met de ontwikkelaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |