Dit. Als je je prima had gevoeld, had je die dag ook gewoon gewerkt en was ze ook gewoon naar het kdv gegaan. Het is niet alsof je zomaar voor de leuk een dagje extra vrij hebt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Razz, ik zou A voorlopig ook naar het kdv blijven brengen. Je kunt het altijd nog herzien op het moment dat je je weer beter voelt.
Volledig +1quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:27 schreef Butterflower het volgende:
Hier werkt dat niet want de boterham wordt, nadat het beleg vakkundig verwijderd is, met de boterkant op de tafel gedrukt dan wel op de grond gegooid. Met overal boter tot gevolg![]()
En ik vind boter zo ranzig he
Maar eet I dan alleen maar een boterhamkorst en wat geitenkaas/iets anders?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het scheelt ook dat I geen hele boterham in één keer voor zijn neus krijgt. Ik scheur stukjes af en die stopt hij één voor één in zijn mond. En dan eigenlijk ook alleen maar de korst.
Is dat niet wat onhandig met je keukenspullenquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:33 schreef Hilmo het volgende:
Hier niks aan bescherming van kastjes. Denk dat we alles naar boven verplaatsen.
Euh ja, eigenlijk wel. Soms eet hij ook wel de hele boterham. Of hij krijgt er nog fruit bij, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:32 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Maar eet I dan alleen maar een boterhamkorst en wat geitenkaas/iets anders?
En vette vloer check. Vooral als hij er al vandoor gaat voordat er gepoetst is.
Herp derp derpaderpquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Mijn conclusie: ik heb een naïef dom schaapje![]()
Blijkbaar want nu je het zegt bedenk ik me dat ik die gel ook heb.... Ergens....quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is dat niet wat onhandig met je keukenspullen? 'Even boven wat borden en de zeef pakken' .
Er staat hier niks in de kastjes wat ze niet mag pakken, maar haar vingertjes komen steeds (bijna, want ik ben sneller) tussen de deurtjes en lades. Want het is natuurlijk supertof om met je volle gewicht aan een lade met zware pannen te hangen. Heen-en-weerauw..
(A ontpopt zich overigens tot echte brokkenpilootde vallen en stotel gel is niet voor niks aangeschaft. De KDV juf zei nog heel lief dat ze 'wat roekeloos' was. Zijn er ook bedachtzame kinderen van 1 dan
)
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
Ja, zelfs op een huiliepiepdag als vandaag maakt hij me zo vaak aan het lachen. Die hoofdjes die hij trekt, pogingen tot praten, en de oprechte verwondering over een balletje in een bakje, etc etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die restjes ja! Die eerst op de grond worden gemieterd omdat het gif is, maar als je ze uitgedroogd terugvindt bij het spelen is het haute cuisinequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:56 schreef Loj het volgende:
Js eet z'n boterhammen het liefst met een vork, hij doet z'n broer na
Maar na een paar stukjes is hij zo gefrustreerd dat hij met z'n handen verder gaat, drie stukjes tegelijk in z'n momd stopt. Dit vervolgens weer uitspuugt en daarna rustig gaat eten.
Oh en daarna gaat hij op de grond verder met de restjes
Hij eet trouwens weer (bijna) geen groente, dat wordt overal vakkundig uitgevist
Vinden jullie het leven met dreumes soms ook zo hilarisch?
Ehm ja, zo eentje heb ik. Die gel, daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is dat niet wat onhandig met je keukenspullen? 'Even boven wat borden en de zeef pakken' .
Er staat hier niks in de kastjes wat ze niet mag pakken, maar haar vingertjes komen steeds (bijna, want ik ben sneller) tussen de deurtjes en lades. Want het is natuurlijk supertof om met je volle gewicht aan een lade met zware pannen te hangen. Heen-en-weerauw..
(A ontpopt zich overigens tot echte brokkenpilootde vallen en stotel gel is niet voor niks aangeschaft. De KDV juf zei nog heel lief dat ze 'wat roekeloos' was. Zijn er ook bedachtzame kinderen van 1 dan
)
Aargh, mega reactie wegquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:22 schreef kwakz0r het volgende:
Mnoh Razz wat een lekkere kletstante.Als Melba zn bui heeft kunnen ze samen wel een talkshow doen. Wanneer krijg je verlof? Dan moet meeten toch lukken??
En suzuki met dr tandjes.zo relaxt als ze als baby was, dat haalt ze nu dus in in karakter?
Melba heeft ook echt van die buitjeshuilen als de duer dicht gaat, zeurend aan je been hangen als je even iets moet doen achter de computer(ik computer meestal niet als hij wakker is). Hij leest zichzelf boekjes voor en moet dan ook hard lachen
veeg me op!
Hij zegt na Ja! En Ekke! (Eten/lekker, vaak hmmmmnomnom ekke!) nu ook heel vaak "huh???" en "doe?" moet er nog achtee komen wat het betekent
Wow als dat gemiddeld isquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:00 schreef JufMariska het volgende:
Ik denk dat Hilmo de bovenkastjes bedoelt?
L eet vrij gemiddeld als ik dit zo lees; lunch 1 1-2 a 2 broodjes, soms met iets (banaan, kipfilet, roomkaas, boter, pindakaas etc), soms zelf stukken knagen zonder beleg. Hij vindt in elk geval alles prima (duh) en gooit alleen stukjes op de grond als hij klaar is met eten
Ochtend pap of broodje banaan.
Tussendoor (te) weinig, soepstengel en soms wat fruitigs. Avondeten meestal dikke prima, vandaag ook weer een per ongeluk wat royaal uitgevallen prak wortel/aardappel/half saucijsje -> schoon op.. En nog een beetje yoghurt en fles voor het slapen.
Btw bij mijn ouders 2 nachten 12 1/2 en 11 1/2u geslapen. Zonder een kikNu weer thuis, we'll see...
Ik nog steeds keelontsteking, auBenieuwd hoeveel ik inmiddels afgevallen ben met m'n huidige eetpatroon
Boven in de kastjes bedoel ik, niet naar een etage omhoog ofzo hahaquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop in ieder geval vooral dat de vervangende gastouder waar ik straks kennis mee ga maken volgende week ook plek heeft. Dat wist de mevrouw van het bureau me niet te vertellen.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 4 november 2015 12:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit gaat toch om noodopvang, of zijn ze heel strikt in dat criterium?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop in ieder geval vooral dat de vervangende gastouder waar ik straks kennis mee ga maken volgende week ook plek heeft. Dat wist de mevrouw van het bureau me niet te vertellen.
/sluipt weer terug naar de baby's
Dat lijkt me wel, ja.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:03 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Dit gaat toch om noodopvang, of zijn ze heel strikt in dat criterium?
/sluipt weer terug naar de baby's
Was leuk!quote:Op woensdag 4 november 2015 16:21 schreef Chanty het volgende:
Lucas had vanochtend een speeldate met J. van Kursor
[ afbeelding ]
Lekker elkaar rondduwen op de blokkenkar
Lief!quote:Op woensdag 4 november 2015 17:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Fazz dat komt inderdaad omdat je bij KDV per dagdeel betaalt en bij GO per kwartier, scheelt heel veel dus.
Speeldate![]()
Super tof!
Rebel ik herinner me jou nog! Rot joh.. zo'n periode. Fijn dat het nu beter met je gaat! Hoe oud is jouw kleintje inmiddels?
Franny wat gaaf!
Vanmorgen gingen de kindjes naar opa en oma. Ik reed daar de oprit op en Boaz zei pa! pa! pa! En wijzen naar het huis van opa en oma. Zo lief.. .Dus volgens mij heeft ie dat voortaan door
Dat lijkt me echt de ultime trol als kind zijnde.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:29 schreef BlueEyes het volgende:
voor het eenlingenboontje
Zit er niet een verstoot zoals bij vriendinnetje van me... u verwacht een 2ling.
Een week later, goh euh, sorry maar het zijn er 3
zou ik als ze ziek is toch echt even overslaanquote:Op woensdag 4 november 2015 22:24 schreef Amsel het volgende:
knipper voor Chanty!
En beterschap voor JM
Hier een zieke dreumesHeeft vanavond 3x gebraakt, waarvan 2x over mij heen. En de andere keer zat ze op handen en knietjes en kwam het er in golven uit, echt zo enorm zielig. Geen avondeten op, geen fles voor het slapengaan, maar helemaal uitgeput meteen in slaap gevallen.
En dan morgen ook nog even de BMR halen
Helemaal geen last. Beterschap. Lijkt me zo sneu als ze zo moeten spugenquote:Op woensdag 4 november 2015 23:06 schreef Amsel het volgende:
Hij is al een keer uitgesteld, en de huisartsenpost zei dat koorts de enige echte contra-indicatie is. Maar als ze echt heel ziek is doen we het niet hoor. En anders ga ik wel naar de afspraak maar beslis ik ter plekke over wel of geen prik.
Hoe zijn de ervaringen met de BMR hier? Veel last van gehad?
Ik was er een beetje bang voor maar ze heeft nergens last van gehad.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:06 schreef Amsel het volgende:
Hij is al een keer uitgesteld, en de huisartsenpost zei dat koorts de enige echte contra-indicatie is. Maar als ze echt heel ziek is doen we het niet hoor. En anders ga ik wel naar de afspraak maar beslis ik ter plekke over wel of geen prik.
Hoe zijn de ervaringen met de BMR hier? Veel last van gehad?
Ja seequote:Op donderdag 5 november 2015 08:32 schreef rebel-angel het volgende:
Twinkle, Eva is in augustus 1 jaar geworden.
En sinds gister loopt ze ineensm'n baby wat doe je
Broer en zus liepen beide met 11 maanden.
Ik vind het zo heerlijk dat dit echt een heel ander kind is.
Vandaag heb ik heerlijk een dag voor mezelf en kan niet kiezen wat ik ga doen,
Eerst maar een beetje opruimen
Aah gelukkig nog 1 die niet looptquote:Op donderdag 5 november 2015 08:58 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja see![]()
Ik meende me al te herinneren dat die van jou niet ver van de mijne zat. Boaz is van 1 aug
En loopt nog niet want daar is ie te lui voor![]()
Wel aan mamas handje en staan is tha bomb. Maar zelf lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |