Met sangria hequote:Op vrijdag 6 november 2015 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
Het zou tijdstechnisch best kunnen, maar energietechnisch niet. Driegangenmenu kookfestijn blaik organiseer van t voorjaar een meet in mijn tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Razz kiek r goan!wauw.
[ Bericht 10% gewijzigd door Crumpette op 06-11-2015 22:05:10 (spoiler alert ) ]
Jammer dat je niet kan komen, en natuurlijk ben je welkom hier!!quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:46 schreef Crumpette het volgende:
Hey dames,
Ik ben veel te vroeg, en ik mag niet van Always, maar ik kom onofficieel aanhaken geloof ik. Ik lees hier veel meer mee dan in baby, en daarbij mis ik jullie gewoon natuurlijk. Dus hoi! Stiekem heb ik zelfs ook de meet morgen overwogen, maar het is een van de weinige dagen deze maand die we als gezin samen hebben ivm werk van vriendje, dus het gaat toch even voorbij.
JMspannend!
Razz kiek r goan!wauw.
Ongesteld dus neequote:Op vrijdag 6 november 2015 21:51 schreef Dyre het volgende:
Even geen tijd om bij te lezen, maar:
JM!![]()
Spannend! Dat zou wat zijn
Uit het Z&G-lijstje van vorig jaar:
12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)
22 augustus: Dyre
18 september: Razztwizzle (meisje)
15 november: JufMariska
Nu nog iemand uit Oktober (SQ?) en Juli (Blue?
) en dan kunnen we weer aanvullen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word niet de oktober mama hoor! Zit aan de wijn
[ Bericht 4% gewijzigd door Loj op 06-11-2015 22:25:09 ]
Hoge noorden. Amersfoort had gekund maar alleen vind ik te lang alleen reizen en met man erbij voel ik me weer opgelaten, hij snapt dat niet zo, fok hhaha.quote:
Always is weer aan de beurt toch?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
Jm was een oktobermama uiteindelijk. Dus we hebben november nog in de aanbieding
Ja dat zeg je, maar ik heb morgen ruzie hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:49 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan komen, en natuurlijk ben je welkom hier!!.
ja, of Zoë?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Always is weer aan de beurt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |