moet nog kopenquote:
Ik wil ook pics als je hem hebtquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet nog kopen
maar ik heb de spulletjes, krabpaal, reismandje etc al.
Sowieso.quote:
Ok nvm, niks gezegd. Gelukkig 2 weken vrij voor de herkansing.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:38 schreef Rickertman96 het volgende:
Mijn tentamen is ook weer voorbij, ging verdacht goed
Wat had je?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ok nvm, niks gezegd. Gelukkig 2 weken vrij voor de herkansing.
Wat ik precies heb krijg ik pas over 3 weken te horen, maar de antwoorden staan wel online en kan daarop wel baseren dat het onvoldoende is. Op zich ging ik hier ook van uit, had het leren al opgegeven aangezien ik al voor de herkansing ging. Ik heb dan namelijk 2 weken vrij en kan bikkel leren en wellicht hoog scoren.quote:
En dit was je eerste tentamen? Snelle opgever ben je.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat ik precies heb krijg ik pas over 3 weken te horen, maar de antwoorden staan wel online en kan daarop wel baseren dat het onvoldoende is. Op zich ging ik hier ook van uit, had het leren al opgegeven aangezien ik al voor de herkansing ging. Dan heb ik namelijk 2 weken vrij en kan ik bikkel leren en wellicht hoog scoren.
Nee, tweede. Eerste al met een voldoende afgesloten. Wij hebben 2 herkansingen per jaar, herkansing nummer 1 kan je alleen inzetten tijdens het eerste vak (je kan een voldoende niet herkansen; valt af) OF tijdens het tweede vak (nu dus).quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dit was je eerste tentamen? Snelle opgever ben je.
Wat een raar systeem.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee, tweede. Eerste al met een voldoende afgesloten. Wij hebben 2 herkansingen per jaar, herkansing nummer 1 kan je alleen inzetten tijdens het eerste vak (je kan een voldoende niet herkansen; valt af) OF tijdens het tweede vak (nu dus).
Daarom RuG.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Vind ik ookEcht belachelijk.
Ja en ik dan? Daarom ging ik ook uit huis.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
202 kilometer
Stel dat ik om 09:00 begin moet ik 5 uur m'n nest uit ofzo![]()
Daar heb ik het geld niet voorquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en ik dan? Daarom ging ik ook uit huis.
Alsof jij de eerste zou zijn die geen geld heeft en toch uit huis gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:18 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Daar heb ik het geld niet voor
Who knowsquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij de eerste zou zijn die geen geld heeft en toch uit huis gaat.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Who knows
Sowieso heb ik daar geen zin in, lekkah in Rotjeknor blijven
Haha heerlijk die haat op de stad.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]Alweer 2 maanden niet meer geweest. Ben er blij om.
Wat vind je van de markthal? Ben er nog steeds niet geweest.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:23 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Haha heerlijk die haat op de stad.
Geboren en getogen, woon er nu 19 jaar en zou hier echt niet weg willen
Duur en overschatquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat vind je van de markthal? Ben er nog steeds niet geweest.
R'dam oost op ongeveer 10 min van het centrumquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
woon je zelf in rotterdam of in een van de dorpjes ernaast?
Schandequote:
Prins Alexander toch? Vlakbij mij dus.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:27 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
R'dam oost op ongeveer 10 min van het centrum
[..]
Schande!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |