Wie o wie?quote:Een 'wereldberoemde Hollywoodacteur' houdt al jaren voor zijn fans geheim dat hij hiv-positief is.
RadarOnline schrijft over de man, wiens naam vooralsnog geheim wordt gehouden. De 'wereldberoemde Hollywoodster' vreest dat hij nooit meer aan de bak komt als filmbazen zouden ontdekken dat hij hiv-geïnfecteerd is.
Bronnen vertellen dat de acteur al twee jaar weet dat hij hiv-positief is. Hij draagt het geheim sindsdien met zich mee uit angst om fans en werk te verliezen. "Hij is er kapot van dat hij ziek is", zeggen ingewijden, die hopen dat de acteur binnenkort naar buiten treedt met zijn verhaal.
Hoe de man besmet is geraakt met het virus, is onduidelijk, maar RadarOnline meldt dat de celebrity in het verleden veel drugs via naalden heeft ingebracht en seks heeft gehad met prostituees. "Hij leefde een gevaarlijk leven", zegt een bron. "Hij heeft daar nu van geleerd."
De Hollywooster zou al een tijdje een teruggetrokken leven leiden. Hij laat zich niet meer zien in het openbaar. "Zijn grootste angst is dat mensen hem niet zien als een goede acteur, maar als iemand die ziek is. Die gedachte maakt hem gek."
Die was geloof ik niet aan de drugs, tatoeages en de hoeren, en hij verschijnt nog vaak in het openbaar. Misschien Colin Farrell, maar die is niet 'middle-aged'.quote:Op maandag 2 november 2015 17:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
George Clooney? Die is in een aantal jaren tijd ook echt oud geworden.
Was de eerste die in me opkwam ookquote:
Dat zou kunnen idd, nou maar hopen dat z'n vrouw het wel wist en tijdens de zwangerschap behandeld is...quote:Op maandag 2 november 2015 18:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Vooruit, nog een optie; Robert Downey Jr
Met Tinseltown wordt Hollywood bedoeld.....quote:Op maandag 2 november 2015 19:15 schreef Kim-Holland het volgende:
wat bedoelen ze met een bad boy uit Tinseltown star? is dat een film/serie? Nog nooit van gehoord..
oh..ok. Thx.quote:Op maandag 2 november 2015 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met Tinseltown wordt Hollywood bedoeld.....
quote:Op maandag 2 november 2015 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met Tinseltown wordt Hollywood bedoeld.....
DIT.quote:Op maandag 2 november 2015 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
John Travolta heeft wellicht de verkeerde masseur getroffen
Dat zou me, gezien de omschrijving, niet verbazen.quote:
Dit doet me ook die kant op neigen:quote:Op maandag 2 november 2015 21:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik denk nu ook dat het Charlie Sheen is na wat googlewerk verricht te hebben. Moet haast wel.
Die leidt nou niet echt een teruggetrokken leventje. Heeft dit jaar nog een Mission: Impossible film uitgebracht en is bezig aan een andere film.quote:Op maandag 2 november 2015 20:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zeg Tom Cruise. Gewoon, omdat Scientology.
Dit is waar ik aan dacht.quote:Op maandag 2 november 2015 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
John Travolta heeft wellicht de verkeerde masseur getroffen
als je googelt op Charlie Sheen HIV komt er genoeg dirt omhoog van types die beweren dat hij HIV/aids heeft en verspreidt..en dat het wel degelijk een publiek geheim is. Althans, zo lees ik het.quote:Op maandag 2 november 2015 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit doet me ook die kant op neigen:
The star thought he was “indestructible” and took few precautions to protect himself against AIDS — even though he was indulging in high-risk sex practices, sources said
Tiger Blood ...
Jack Nicholson zou lijden aan Alzheimer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:36 schreef Piebe het volgende:
Jack Nickelson is als een tijdje niet meer zo actief.
En Hugh Grant hield wel van een prostitueebezoekje.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jack Nicholson zou lijden aan Alzheimer.
John Travolta heeft toch geen tattoos?quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik twijfel tussen Charlie Sheen en John Travolta.
Kan iemand een polletje aanmaken?
-------------quote:[Radar Online] World famous actor is hiding a shocking secret over “fears his fans will hate him.”
Decades of debauchery have finally caught up with one of Hollywood’s top megastars. In a bombshell world exclusive, RadarOnline.com can reveal that a bad-boy Tinseltown star has been hiding an explosive secret from the world: He is HIV-positive.
Multiple informed sources confirm the world-famous actor, whom Radar has chosen not to identify, has been diagnosed with the deadly virus that usually leads to AIDS itself.
The middle-aged star learned at least two years ago that he had contracted HIV — but he has desperately hidden it from the world, terrified his fans will turn against him.
The individual confided this medical bombshell to friends as far back as October 2014.
Without treatment, average survival time after infection with HIV is estimated to be nine to 11 years. Thankfully, the Hollywood figure has so far been successfully treated with an “AIDS Cocktail” of high-powered drugs meant to counteract the effects of the disease, including the medications Truvada and Isentress.
“His medical outlook is positive,” divulged a source.
However, the star — known for a playboy lifestyle filled with one-night stands and sex-for-hire partners — has been “devastated” over his plight since doctors diagnosed the condition, according to a friend.
Radar has learned multiple friends want the star to publicly admit the problem and face reality with courage and determination.
It is not known exactly how the actor contracted the virus, but the star has previously admitted to engaging in tattooing, injecting drugs and having sex with prostitutes — all activities that increase the risk of contracting the virus.
The star thought he was “indestructible” and took few precautions to protect himself against AIDS — even though he was indulging in high-risk sex practices, sources said.
“He led a dangerous lifestyle,” said one pal. “He’s learned this the hardest possible way.”
Struggling with the weight of the shocking news, the entertainer was hurled into a deep despair last year, racked by stress and pain associated with the deadly condition, Radar has learned.
In lonely desperation, he went into seclusion at his home — rarely going out in public and seeing only family and friends inside the sanctuary of his mansion.
He would also party night and day in a bid “to numb” the pain.
“His worst fear is that he will be remembered not as a great actor but as someone who contracted the disease,” explained another source.
“He has been tortured by the thought that his acting genius will be forgotten.
“He was teary-eyed as he told friends that he had it, but he felt that a public admission would destroy him and his fans.”
Radar first learned about the star’s desperate battle with the disease in 2014. At the time, reps for the actor flatly denied it.
But in recent months the star’s horrifying plight has become an “open secret” again in top Hollywood ranks, with multiple sources coming forward to tell how he’d confided in them.
Radar also obtained a videotape in which one of the actor’s former partners revealed he had exposed her to the deadly virus.
Alarmingly though, some sources said he has continued to be promiscuous.
“It could well be a public health hazard,” said a source.
It was only after corroborating the accounts of multiple sources that Radar decided to publish this exposé. It also follows the brave disclosure from Who’s the Boss? alum Danny Pintauro, who revealed he is HIV-positive after mixing sex and crystal meth.
Of the latest HIV victim, a show business source told Radar: “Many of this actor’s friends and associates have been saying for weeks that he has HIV.
Nevertheless, the star and his legal team kept a firm grip of secrecy on his problems, even as rumors of his status swept Tinseltown.
According to one source, the megastar has spent an elaborate fortune to secure the silence of his sexual partners — and others — who later discovered his HIV status.
Some of those women believed he’d played “Russian roulette” with their lives, sources said.
At the same time, the star had vowed to stop sowing wild oats and settle down with his then-romantic interest.
But that relationship did not last — and neither the split nor the health predicament has deterred the tragic star from continuing romantic rendezvous.
Ook dat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:53 schreef Lienekien het volgende:
Maar Charlie Sheen die bang is voor een slechte reputatie?
Two and a half man (oké, geen film) was best wel groot toch, en echt gedragen door zijn uitstralingquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:54 schreef Copycat het volgende:
Maar hoe lang is het eigenlijk geleden dat Sheen in een film van betekenis speelde? Die is toch ook al jaren uitgerangeerd? Top mega star is-ie al lang niet meer, als hij die status überhaupt ooit heeft gehad.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:53 schreef Lienekien het volgende:
Mwoah. Die serie maakt hem nog geen mega star. Dat zie ik eerder als een soort pensioenvoorziening. Zijn hoogtijdagen lagen bij Platoon. Daarna werd het beetje bij beetje minder.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:58 schreef PatatFriet het volgende:
Two and a half man (oké, geen film) was best wel groot toch, en echt gedragen door zijn uitstraling
Die is ook echte middle aged ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:07 schreef PatatFriet het volgende:
Leonardo DiCaprio zou ook nog kunnen (hoewel die zelf zegt geen drugs te hebben gedaan)
Leo is gewoon druk geweest met filmopnames laatste jaren. Die is het zeker niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:07 schreef PatatFriet het volgende:
Leonardo DiCaprio zou ook nog kunnen (hoewel die zelf zegt geen drugs te hebben gedaan)
Men. Hij heeft nog twee seizoenen van een nieuwe serie gedaan (Anger Management).quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef MariMiep het volgende:
Charlie Sheen heeft wel in aardig wat Hollywood films gespeeld hoor, voor two and a half men.
En hij lijkt inderdaad niet beschaamd voor zijn reputatie als hoerenloper en drugsgebruiker, maar hiv is toch nog wel even wat anders in Amerika denk ik.
Hij had een heel ingevallen gezicht aan het eind van two and a halve men (of is het man?).
Ze hebben het over een "world-famous actor" en zeggen helemaal niks over films toch? Ik vind Charlie Sheen wereldberoemd, ookal is hij geen mega-ster meer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:54 schreef Copycat het volgende:
Maar hoe lang is het eigenlijk geleden dat Sheen in een film van betekenis speelde? Die is toch ook al jaren uitgerangeerd? Top mega star is-ie al lang niet meer, als hij die status überhaupt ooit heeft gehad.
Verder past alles wel bij hem.
Ze hebben het over een Hollywood mega star, dat is hij nooit geweest imo. Dat waren toch meer de Cruises, Travoltas en Cages in die (brede) leeftijdsgroep. Maar het kan natuurlijk ook de overdrijving van RadarOnline zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:20 schreef Mula het volgende:
Ze hebben het over een "world-famous actor" en zeggen helemaal niks over films toch? Ik vind Charlie Sheen wereldberoemd, ookal is hij geen mega-ster meer.
Ook niet ten tijde van Platoon and Hot shots?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben het over een Hollywood mega star, dat is hij nooit geweest imo. Dat waren toch meer de Cruises, Travoltas en Cages in die (brede) leeftijdsgroep. Maar het kan natuurlijk ook de overdrijving van RadarOnline zijn.
Zijn rol in Platoon was bijzonder klein en de Hot Shots-films zijn niet echt hoogstaande cinema (wel grappig).quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:26 schreef Mula het volgende:
[..]
Ook niet ten tijde van Platoon and Hot shots?
Neuh. Platoon is een topfilm, maar wordt niet gedragen door Sheen. En Hot Shots?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:26 schreef Mula het volgende:
Ook niet ten tijde van Platoon and Hot shots?
Dat dacht ik ook ja, volgens mij ben je dan echt wel A-list.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:33 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat de bestbetaalde televisieacteur ook wel onder de mega stars valt....
quote:Vaccination
Sheen is strongly opposed to vaccinations. After separating from Denise Richards he sent a legal notice to his daughters' physician stating his lack of consent to vaccinate them. The dispute over vaccines seems to have played an important role in the failure of the marriage. Richards said in an interview in 2008, "When I vaccinated Sam, he accused me of poisoning her. And I knew when he said that that the marriage wasn't going to work."
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zijn rol in Platoon was bijzonder klein......
Die is druk aan het werk, dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:07 schreef Meaghan het volgende:
Charlie Sheen moest ik ook meteen aan denken. Christian Bale mss nog een optie?
quote:His response to a “Inside the Actor’s Studio” question: “If heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates?”
Penn: “You’ve tortured yourself enough, there’s two hookers and an eight ball inside, come on in.”
Nou, zeg het maar!quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:20 schreef starla het volgende:
Jezus wat zitten jullie mis. Dit is toch een makkke man
Oh, waar staat middelbaar? Dat heb ik ff gemistquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:34 schreef Mula het volgende:
[..]
Als 72 middelbaar is, wat is dan jouw definitie van 'oud'? 😜
Ja. Prostituees, drugs, tattoos en sinds 2013 niet gewerkt...en staat bekend als groot acteur.quote:
Psies!quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:39 schreef Mula het volgende:
[..]
Ja. Prostituees, drugs, tattoos en sinds 2013 niet gewerkt...en staat bekend als groot acteur.
Dicht het eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:47 schreef Lienekien het volgende:
Nou, Sean Penn wordt weer gezien met Madonna, dus dat kan ik weer niet rijmen met dat hij zijn huis niet uit komt.
quote:
Niet voor z'n reputatie denk ik, maar dat ie 'm niet meer zonder condoom overal in kan hangen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:53 schreef Lienekien het volgende:
Dit klinkt wel als Charlie Sheen. Delusional as usual.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:49 schreef Mula het volgende:
He has been tortured by the thought that his acting genius will be forgotten.
Ik hoop dat iemand snel uit de school klapt dan. Het is ziek dat zo iemand de hand boven het hoofd wordt gehouden, ongeacht wie het is. Geen wonder dat zoveel hollywoodsterren zich onschendbaar wanen. Waarom verzwijgen, bang dat je geen vriendjes meer mag zijn met zo iemand? Diep triest.quote:Alarmingly though, some sources said he has continued to be promiscuous.
Sheen is er al door voormalige neukertjes van beschuldigd dat hij HIV heeft en daar onveilig mee neukt.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:50 schreef Evienne het volgende:
[..]
Niet voor z'n reputatie denk ik, maar dat ie 'm niet meer zonder condoom overal in kan hangen.
[..]
Dit klinkt wel als Charlie Sheen. Delusional as usual.
[..]
Ik hoop dat iemand snel uit de school klapt dan. Het is ziek dat zo iemand de hand boven het hoofd wordt gehouden, ongeacht wie het is. Geen wonder dat zoveel hollywoodsterren zich onschendbaar wanen. Waarom verzwijgen, bang dat je geen vriendjes meer mag zijn met zo iemand? Diep triest.
Dat is in de VS strafbaar als de ander niet verwittigd is.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sheen is er al door voormalige neukertjes van beschuldigd dat hij HIV heeft en daar onveilig mee neukt.
Je bedoelt Jim Carrey, ik vind hem ook niet grappigquote:Op woensdag 4 november 2015 23:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hou het op John Travolta, Nicholas Cage of Sean Penn. Of hoe heet ie, uit Dumb and Dumber, Cable Guy, enzo. Die man die iedereen grappig vindt behalve ik.
Ik geloof niet dat het Charlie Sheen is trouwens om een of andere reden.
Wordt nog interessant qua rechtzaken. Hoeveel van die hoertjes enzo zullen hun 15 minutes willen claimen omdat ze onveilige sex hebben gehad met een Hiv-besmette man?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jack Nicholson zou lijden aan Alzheimer.
Geen slecht woord over Clark!quote:Op donderdag 5 november 2015 03:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Volgens ingewijden is dit hem!![]()
[ afbeelding ]
Want Travolta staat bekend om z'n drugsgebruik, prostitueebezoek, tatoeages en playboy lifestyle?quote:Op donderdag 5 november 2015 02:34 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Je bedoelt Jim Carrey, ik vind hem ook niet grappig![]()
Omdat ze het over een mega ster hebben denk ik aan John Travolta
Hij weet heus wel met dat bijltje te hakken.quote:Op donderdag 5 november 2015 03:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]Nou dat is vervelend als hij ''the shining'' weer telkens opnieuw beleefd
Mwah, de ster waar het om gaat zou vorig jaar oktober zijn vrienden/familie geïnformeerd hebben en vorig jaar 7 november heeft FX kennelijk stilletjes bekendgemaakt dat Anger Management zou stoppen....quote:Op zondag 8 november 2015 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
Ik denk niet dat het Charlie Sheen is, die leeft niet opeens erg teruggetrokken toch? Die heeft toch nog Anger Management gemaakt en kwam nog regelmatig in het nieuws.
En Amerika kennende vinden ze verhalen groter maken dan ze zijn ook erg leuk. En er zijn zoveel grote sterren in Amerika waar wij nog nooit van gehoord hebben, kan best voor ons Nederlanders een nobody zijn.
Mmm, dat had ik gemist dan.quote:Op zondag 8 november 2015 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de ster waar het om gaat zou vorig jaar oktober zijn vrienden/familie geïnformeerd hebben en vorig jaar 7 november heeft FX kennelijk stilletjes bekendgemaakt dat Anger Management zou stoppen....
De laatste aflevering was dan ook op 22 december 2014.
Als het verhaal waar is, past het perfect bij Charlie Sheen. Eigenlijk bijna té perfect. Alles past zo goed bij hem dat er voor mij eigenlijk maar 2 mogelijkheden zijn: of het is een roddel gericht op het 'zwart maken' van hem (niet dat hij zichzelf al niet zwart genoeg heeft gemaakt in de loop der jarenquote:Op zondag 8 november 2015 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
Ik denk niet dat het Charlie Sheen is, die leeft niet opeens erg teruggetrokken toch? Die heeft toch nog Anger Management gemaakt en kwam nog regelmatig in het nieuws.
En Amerika kennende vinden ze verhalen groter maken dan ze zijn ook erg leuk. En er zijn zoveel grote sterren in Amerika waar wij nog nooit van gehoord hebben, kan best voor ons Nederlanders een nobody zijn.
Maar ja bij die hoeren doe je het neem ik aan toch wel veilig? Dat zijn professionals....quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:14 schreef Mula het volgende:
Op blindgossip worden de namen van Sean Penn en Colin Farrel nog genoemd. Beide zijn badboys, maar ik kan me niet herinneren dat zij hebben toegegeven gebruik te maken van prostituees.
Edit: oeps, beide worden wel gelinkt aan prostituees... Sean Penn schijnt tijdens zijn huwelijk met 2 Russische prostituees te zijn vreemdgegaan en heeft de afgelopen 2 jaar volgens imdb niks gedaan. In 2015 speelt hij wel in een film.
Colin Farrel zegt dat hij prostituees gebruikt en met respect behandelt. Maar hij heeft de afgelopen jaren volgens imdb veel gewerkt.
Ik zet mn geld op Sheen of Penn.
http://www.telegraaf.nl/p(...)rst_Hollywood__.htmlquote:wo 11 nov 2015, 13:46
Hiv-acteur houdt Hollywood in de greep
van onze redactie
Er zijn meer details bekend over de beroemde acteur die het hiv-virus zou hebben. Naast prostituees in het verleden heeft hij ook een keur aan wereldsterren in zijn bed gehad. Hollywood is in rep en roer.
De advocaten van de acteur, wiens naam door Amerikaanse en Britse media wordt achtergehouden, zijn zich naar verluidt aan het wapenen mochten ex-geliefden een zaak tegen hem willen beginnen.
Hij zou onder meer met een Oscarwinnares, een religieuze filmster, een Hollywoodpersoonlijkheid met een dubieus verleden en een glamourmodel tot zijn exen kunnen rekenen.
"Als hij willens en wetens vrouwen heeft blootgesteld aan het kunnen oplopen van het virus, dan is dat vreselijk", zegt een bron tegen The Sun. "Dan zal het niet lang duren voordat zijn naam te grabbel wordt gegooid.
De man weet al een aantal jaar dat hij hiv-positief is, maar houdt het geheim uit angst om fans en werk te verliezen. "Hij is er kapot van dat hij ziek is", zeggen ingewijden, die hopen dat de acteur binnenkort zelf naar buiten treedt met zijn verhaal.
Dat zou wat zijn!!quote:Op woensdag 11 november 2015 14:53 schreef ShevaJB het volgende:
Zal wel iemand zijn waar je het niet van verwacht. Tom Hanks ofzo
Waarom zou de beste man aan zijn fans verschuldigd zijn ze in te lichten over zijn gezondheid?quote:Een 'wereldberoemde Hollywoodacteur' houdt al jaren voor zijn fans geheim dat hij hiv-positief is.
Persoonlijk vind ik Winona Ryder niet echt een 'Award-winning-actrice', maar misschien zie ik iets over het hoofd.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:35 schreef Mula het volgende:
'The actor’s list of exes includes an award-winning actress, a religious movie star, a top Hollywood personality with a controversial past, a TV star, a media personality and a glamour model,' reports The Sun.'
Award-winning actress - Winona Ryder
Religious movie star -?
Top Hollywood personality with conversial past - Heidi Fleiss
tv star - Denise Richards
Media personality - Brooke Mueller (volgens haar twitter)
Glamour model - wie niet?
Edit: Kelly Preston voor religious movie star?
Ze was vooral jaren 90 ''beroemd'' he. Maar ze doet het de jaren daarna ook niet slecht.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:45 schreef Booyah het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Winona Ryder niet echt een 'Award-winning-actrice', maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Ik ben er nog niet 100% overtuigd van dat het Charlie Sheen is. Maar ik kan ook geen goed alternatief verzinnen. Keanu Reeves, Val Kilmer, Nicolas Cage en Kiefer Sutherland passen ook niet 100% in het plaatje. Dus voorlopig ga ik maar mee met de Sheen-hypothese.
Ik ook niet. Ze heeft een aantal nominaties gehad, maar niet veel gewonnen. Maar ze heeft in 1994 wel een Golden Globe gewonnen (voor een bijrol in The age of innocence), dus ze is het wel.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:45 schreef Booyah het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Winona Ryder niet echt een 'Award-winning-actrice', maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Ik vind haar wel een Hollywood personality with a shady past. Dat "top" is een beetje discutabel.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:06 schreef Copycat het volgende:
Heidi Fleiss is zo ontzettend geen top Hollywood personality.
Maar van hem wordt toch gezegd dat hij eigenlijk een closet-gay is?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is vast iemand die we echt nooit verwacht hadden.
Will Smith ofzo.
De best betaalde TV-acteur geen A-list actor noemen....quote:Op donderdag 12 november 2015 18:21 schreef einzeinz het volgende:
Eigenlijk vind ik Sheen geen 'A-list actor'. Maar kan dan weer aan mij liggen.
quote:HIV-positiver Star: Gerüchten zufolge ist es Charlie Sheen
Charlie Sheen ist nachdenklich
Bello / Splash News
In Hollywood gibt es das Gerücht, dass der HIV-positive Star solle Charlie Sheen sei
Hollywood ist in großer Aufruhr! Berichten zufolge hat ein Insider gegenüber den Medien jetzt ausgeplaudert, welcher männliche Hollywood-Schauspieler an HIV erkrankt sein soll. Die besagten Nachrichtendienste haben die Identität bisher nicht entlarvt. Es wird bloß Einblick darüber gegeben, mit welchen Persönlichkeiten diese Person schon im sexuellen Kontakt gestanden haben soll. Jetzt kommen erste Gerüchte auf, die besagen, der positiv getestete Mann sei der Womanizer Charlie Sheen (50).
Charlie Sheen guckt grimmig
WENN
Angeblich wisse der Schauspieler schon seit Längerem von seiner Erkrankung
"Es ist jetzt allgemein bekannt, dass dieser Star HIV-positiv ist, das weiß er selbst schon seit Jahren", verrät ein Insider gegenüber The Sun. Wenn dem so wäre, müsste sich derjenige dafür verantworten, in den letzten Jahren viele Frauen in Gefahr gebracht zu haben. Auf vielen Internetseiten rund um Hollywood-Insider wird erzählt, der Betroffene sei Charlie Sheen. Der Two and a half Men-Darsteller ist dafür bekannt, viele Frauen, unter anderem auch Prostituierte oder Porno-Stars, zu verführen. "Er ist außerdem besorgt, viele Ex-Liebschaften und One-Night-Stands könnten ihn verklagen", erklärt der Insider weiter.
Charlie Sheen ist stutzig
Holly Heads LLC / Splash News
Wenn er damit Frauen in Gefahr gebracht hat, muss er sich dafür wohl verantworten
Die Liste seiner Sexpartner könnte lang werden, wenn sich herausstellt, dass es tatsächlich der "Anger Management"-Star ist. Unter ihnen sollen sich neben dem ehemaligen Porno-Sternchen, das er fast geheiratet hätte, auch eine Oscar-Preisträgerin, ein religiöser Filmstar, ein TV-Star und ein Model befinden.
Moet je me toch eens uitleggen hoe je daar bij komtquote:
Ik blijf er dan ook bij dat als het verhaal waar is dat het bijna alleen Sheen kan zijn, verhaaltje past gewoon te goed bij hem. Of het is kwats, of het is voor 90% zeker Sheen.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:42 schreef Mula het volgende:
https://wikileaks.org/sony/emails/emailid/12051
In de gelekte Sony emails, wordt ook gehint dat Sheen hiv+ is.
Er hebben er wel meer een slecht imago wat een HIV-besmetting aannemelijk zou maken, het zijn de details die gegeven worden die het beste bij Sheen passen.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:48 schreef vencodark het volgende:
Triest als je imago zo slecht is, dat men je naam gelijk noemt als het gaat over hiv.
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
De reactie van Mr Cage op dit nieuws
quote:vr 13 nov 2015, 09:47
'Namen hiv-acteur op straat'
van onze redactie
Een wereldberoemde Amerikaanse acteur zou al twee jaar besmet zijn met het hiv-virus. Nu er een details bekend zijn over de acteur, proberen Amerikaanse media te raden om wie het gaat.
Foto: Brunopress, AP, AFP
De hiv-patiënt is een wereldberoemde acteur van middelbare leeftijd. Hij staat bekend als womanizer, duikt regelmatig op op feestjes en heeft onder meer het bed gedeeld met een Oscarwinnares, een religieuze filmster, een Hollywoodpersoonlijkheid met een dubieus verleden en een glamourmodel.
Charlie Sheen, Leonardo DiCaprio, Sean Penn en Colin Farrel voldoen volgens Amerikaanse en Britse media perfect aan het profiel. De acteurs staan alle vier bekend als vrouwenverslinder en deelden met heel wat bekende vrouwen de lakens.
Vorige week werd bekend dat de Hollywood-ster al twee jaar weet dat hij hiv-positief is. Hij draagt het geheim sindsdien met zich mee uit angst om fans en werk te verliezen. "Hij is er kapot van dat hij besmet is", zeggen ingewijden, die hopen dat de acteur binnenkort zelf naar buiten treedt met zijn verhaal.
David Hoff tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zat te denken aan David Hasselhoff?
Ik kon geen bron geven omdat ik dit verzonnen heb, het was een test om te zien in hoeverre media deze informatie als waar zouden nemen en verspreiden. Intussen is gebleken dat HLN (België) als enige dit nieuws klakkeloos heeft overgenomen. Zelfs het bedrag namen ze zomaar over!quote:Op donderdag 12 november 2015 18:38 schreef MPC60 het volgende:
Heb je ook een bron voor die bewering?
Anger management heeft hij 100 afleveringen van gemaakt in 2 jaar tijd. Is nog geen jaar geleden afgelopen. Dat zou ik niet niks noemen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik kon geen bron geven omdat ik dit verzonnen heb, het was een test om te zien in hoeverre media deze informatie als waar zouden nemen en verspreiden. Intussen is gebleken dat HLN (België) als enige dit nieuws klakkeloos heeft overgenomen. Zelfs het bedrag namen ze zomaar over!
Maar ik denk dat het wel duidelijk is dat het Charlie Sheen is. Wat mij verwondert is dat er niemand van de familie/vrienden/exen niet zelf naar buiten stapt. Je zou toch denken dat er grof geld betaalt wordt voor zo'n sappig verhaal?
Charlie Sheen komt sowieso al niet meer aan de bak, het is 2 jaar geleden dat hij nog iets gedaan heeft. Laatste 2 jaar komt hij alleen maar negatief in het nieuws. Vorig jaar werd hij opgenomen in het ziekenhuis, ik ben er van overtuigd dat dit voor een behandeling tegen HIV was.
Hahaha echtquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef einzeinz het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rtners-met-hiv.dhtml
Of hoe Belgische media meelezen op FOK! forum en zonder hun bronnen te checken deze topics overnemen
Opdracht geslaagd!
Ik wilde al een tijdje eens testen of media hun bronnen checken en plots schoot mij dit ideetje te binnen. Ik geef toe dat het wel geloofwaardig overkwam. Enkel toen er een bron gevraagd werd hield ik me stil want die is er nietquote:
Ah, die afleveringen worden vaak al 3à4 maanden op voorhand gedraaid. Het zal dus niet zo ver van die 2 jaar af liggen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Anger management heeft hij 100 afleveringen van gemaakt in 2 jaar tijd. Is nog geen jaar geleden afgelopen. Dat zou ik niet niks noemen.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef einzeinz het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rtners-met-hiv.dhtml
Of hoe Belgische media meelezen op FOK! forum en zonder hun bronnen te checken deze topics overnemen
Opdracht geslaagd!
Dat is achteraf gezien nog veel vreemder.... dat hij dat heeft lopen roepen als hij al wist dat hij hiv-postitief wasquote:Op maandag 16 november 2015 19:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe kan dat nou, met zijn tigerblood?
Crack is whack.quote:Op maandag 16 november 2015 20:01 schreef Leandra het volgende:
Dat is achteraf gezien nog veel vreemder.... dat hij dat heeft lopen roepen als hij al wist dat hij hiv-postitief was
Misschien is het wel kattenaids?quote:Op maandag 16 november 2015 19:57 schreef Cracka-ass het volgende:
God ja, dat moet er natuurlijk bij... of hij het met een man gedaan heeftquote:Op maandag 16 november 2015 20:03 schreef Felixa het volgende:
Ze zullen 'm ongetwijfeld ook gaan vragen of ie het ooit met een man heeft gedaan, en of hij weet via wie hij het opgelopen heeft.
Hij gaat vertellen dat hij 8 gram rocks bangt?quote:Op maandag 16 november 2015 19:32 schreef potjecreme het volgende:
Van de Today site zelf:
Charlie Sheen to make personal announcement in TODAY exclusive interview
Dat lijkt me niet, maar nu lijkt Sheen me ook niet de meest verantwoorde persoon.quote:Op maandag 16 november 2015 20:03 schreef Leandra het volgende:
Is dat nog een beetje verantwoord in combinatie met hiv-medicijnen?
Dat is inderdaad wel gek ja, dat het zo lang publiek geheim is gebleven. Als op een Nederlands forum de conclusie 'Charlie Sheen' vrij snel wordt getrokken, dan zou een Amerikaanse roddelblad daar toch een stuk sneller achter moeten kunnen komen?quote:Op maandag 16 november 2015 20:59 schreef YazooW het volgende:
Hier zit meer achter. Alsof Hollywood zo lang die naam bekend kan houden. Is nu volgens mij al 2 weken bekend. Zou me niks verbazen dat hier één of andere campagne oid achter zit.
Nou ja, het lijkt me wel dat ze het echt zeker moeten weten. Charlie zal geen Nederlands forum aanklagen voor speculatie -denk ikquote:Op maandag 16 november 2015 21:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel gek ja, dat het zo lang publiek geheim is gebleven. Als op een Nederlands forum de conclusie 'Charlie Sheen' vrij snel wordt getrokken, dan zou een Amerikaanse roddelblad daar toch een stuk sneller achter moeten kunnen komen?
Je denkt dat ze hun eigen hints niet begrepen?quote:Op maandag 16 november 2015 21:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel gek ja, dat het zo lang publiek geheim is gebleven. Als op een Nederlands forum de conclusie 'Charlie Sheen' vrij snel wordt getrokken, dan zou een Amerikaanse roddelblad daar toch een stuk sneller achter moeten kunnen komen?
quote:Op maandag 16 november 2015 21:11 schreef Leandra het volgende:
Je denkt dat ze hun eigen hints niet begrepen?
Ja, dat vind ik juist gek. Waarom dat geheimzinnige, waarom niet direct scoren met bekendmaking?quote:Op maandag 16 november 2015 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt dat ze hun eigen hints niet begrepen?
Radar wist gewoon om wie het ging, maar maakten de naam niet bekend.... staat ook gewoon in de eerste berichten er over.
Dit ging ook door mijn hoofd.quote:Op maandag 16 november 2015 20:59 schreef YazooW het volgende:
Hier zit meer achter. Alsof Hollywood zo lang die naam bekend kan houden. Is nu volgens mij al 2 weken bekend. Zou me niks verbazen dat hier één of andere campagne oid achter zit.
Omdat je nog meer scoort met geheimzinnigheid.quote:Op maandag 16 november 2015 21:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik juist gek. Waarom dat geheimzinnige, waarom niet direct scoren met bekendmaking?
Ja hoor, de hele branche draait op geheimzinnigheid. Ze doen normaal alles voor een scoop, maar nu was dat even weg?quote:Op maandag 16 november 2015 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat je nog meer scoort met geheimzinnigheid.
quote:Op maandag 16 november 2015 20:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien is het wel kattenaids?
Geen #winningquote:Op maandag 16 november 2015 19:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat zou wel eens heel dicht bij de waarheid kunnen zitten.quote:Op maandag 16 november 2015 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Kan het niet zijn dat de ergste discussie nu al geweest is, iedereen zijn eigen (de juiste) conclusie al getrokken heeft, en dat de officiële bekendmaking morgen dan gewoon minder heftig aankomt en de hele boel (vrijwel) als natte scheet wordt ervaren? Vooropgezet plan.
Heel plausibel scenario.quote:Op maandag 16 november 2015 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Kan het niet zijn dat de ergste discussie nu al geweest is, iedereen zijn eigen (de juiste) conclusie al getrokken heeft, en dat de officiële bekendmaking morgen dan gewoon minder heftig aankomt en de hele boel (vrijwel) als natte scheet wordt ervaren? Vooropgezet plan.
Die gast gaat echt niet dood aan AIDS hoor, eerder aan leverfalen of een OD.quote:
Ok thnx!quote:Op maandag 16 november 2015 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Morgenochtend bij Today...
Voor ons is dat dus morgenmiddag, tomorrow, not today.
Straks komt hij daar "hoi, ik wilde alleen even zeggen dat ik die celebrity niet ben. Ik heb geen aids, wie het wel is, geen idee"quote:Op maandag 16 november 2015 22:24 schreef jcdragon het volgende:
Charlie Sheen is Trending op Twitter. Ik ben benieuwd. Straks is het gewoon een hoax.
twitter:fokkesukke twitterde op maandag 16-11-2015 om 22:37:08Wel makkelijk dat Twitter. Nu hoeft Charlie Sheen niet 5000 ex-en te bellen. reageer retweet
Kan dat?quote:Charlie Sheen has had HIV for years ... but his position now is that he beat the disease because it's undetectable in his system ... TMZ has learned.
Our sources say Charlie has known for more than 2 years that he was HIV positive ... and one source says he's known way longer than that. We're told Charlie was taking meds for the HIV and has had a series of blood tests, and over time the HIV has been "undetectable" in his system.
We're told Charlie freely admits he's has had scores of sexual partners over the years, many of whom had intimate relations with him after his diagnosis. The implication here is clear ... Charlie is saying he didn't deceive anyone, at least since the blood tests that did not reveal the presence of HIV.
As we reported, Charlie will discuss his HIV status Tuesday on "Today."
Bron: http://www.tmz.com/2015/11/16/charlie-sheen-hiv/
WTF heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 16 november 2015 22:39 schreef jcdragon het volgende:
http://www.today.com/popc(...)vorite-things-t56191
Nu maar hopen dat al zijn seksuele partners -en de personen met wie hij naalden heeft gedeeld- ook tijgerbloed hebben...quote:
Website van Today faalt. Bij mij kreeg ik wel het stukje van Charlie Sheen.quote:Op maandag 16 november 2015 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
WTF heeft dat er nou weer mee te maken?
Lijkt me niet heel waarschijnlijk, maar uit te sluiten is het misschien ook weer niet?quote:
Volgens mij kan het virus onzichtbaar worden als je de juiste medicijncocktail gebruikt. Er zitten dan zo weinig virusdeeltjes in je bloed dat de kans op besmetting heel klein/onmogelijk is.quote:
Mwoah. Ziekte kan hem overleven hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:26 schreef Kim-Holland het volgende:
RIP dan maar alvast. Die gaat er een eind aan maken, denk ik zomaar..
dat kim Holland nog geen aids heeftquote:Op dinsdag 17 november 2015 02:26 schreef Kim-Holland het volgende:
RIP dan maar alvast. Die gaat er een eind aan maken, denk ik zomaar..
ja, maar dan moet je je wel een strak regime houden. En daar zie ik charlie niet voor aan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:34 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij kan het virus onzichtbaar worden als je de juiste medicijncocktail gebruikt. Er zitten dan zo weinig virusdeeltjes in je bloed dat de kans op besmetting heel klein/onmogelijk is.
Neuh, je kunt het virus niet verslaan, er is wel een man hiv-vrij geworden nadat hij voor zijn leukemie een behandeling met stamcellen had gekregen van iemand die toevallig tot de kleine groep behoort die immuun zijn voor het hiv-virus.quote:
Oscar Hammerstein zelfs al langer. HIV hoeft zeker geen doodvonnis te zijn maar je moet wel je levensstijl danig aanpassen. Charlie Sheen lijkt me iemand die bij een terugval snel richting aids gaat omdat hij zijn medicijnenregime niet strak genoeg aanhoudt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:37 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Mwoah. Ziekte kan hem overleven hoor.
Magic Johnson is al 25 jaar SP....
hiv is niet dodelijk, aids daarentegen...quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Aids is tegenwoordig niet meer dodelijk en goed te behandelen. Zuigt wel voor hem, maar niet zo raar met zijn levensstijl
quote:Justin Bieber mijdt Charlie Sheen
Justin Bieber wil niets, maar dan ook helemaal niets met Charlie Sheen te maken hebben. De zanger doet er alles aan om de acteur, die besmet zou zijn met het hiv-virus, te ontlopen.
Justin (21) is vrijdag net als Charlie (50) te gast in het Amerikaanse ochtendprogramma The Today Show, waar Sheen naar alle verwachting zal bevestigen dat hij geïnfecteerd is met het virus.
"Justin eist dat zijn kleedkamer ver uit de buurt is van die van Charlie", verklapt een medewerker van de Today Show. "Justin wil uit de buurt van Charlie blijven."
Bieber zou eerder te gast zijn in het tv-programma, maar vanwege de aanslagen in Parijs werd zijn optreden verzet naar dinsdag.
Charlie zou al twee jaar weten dat hij het virus bij zich draagt. Hij heeft daar volgens insiders nooit over gesproken omdat hij bang was fans en werk te verliezen.
Waarom zou Kim aids moeten hebben?quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat kim Holland nog geen aids heeft
vrijdag? vandaag toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:58 schreef hunter2011 het volgende:
Triest, dat krijg je dan weer. Maar Bieber is volgens mij ook born-again-Christian of zo, toch?
[..]
Wat een droeftoeter is het ook.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:58 schreef hunter2011 het volgende:
Triest, dat krijg je dan weer. Maar Bieber is volgens mij ook born-again-Christian of zo, toch?
[..]
Na het gedrag van Bieber en z'n vriendjes bij het Anne Frankhuis verbaast niets me meer....quote:
Ja, stel dat het overspringt vanaf 50 meter afstand...quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:58 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)old-movies-over.htmlquote:EXCLUSIVE: Charlie Sheen, secretly battling HIV, has been paying male and female porn stars $30,000 a night each to hang out with him at his home, smoking crack cocaine and watching his old movies over and over
ja en?quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Justin Bieber is zwaar Christelijk ondanks alle stoute dingetje die hij doet
is meer dat ik mn twijfels heb bij de berichtgeving die niet helemaal klopt dat ik me afvraag of de rest ook niet is aangedikt/verzonnenquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na het gedrag van Bieber en z'n vriendjes bij het Anne Frankhuis verbaast niets me meer....
Een megalomaan huftertje is het.... wat dat betreft snap ik wel dat hij bang is iets van Sheen op te lopen, ze hebben wel meer gemeenschappelijk.
Dat laatste lijkt me een typfout, want in het artikel staat wel dat het bezoek van Bieber aan Today verschoven is naar dinsdag ivm de aanslagen in Parijs, die waren dus vrijdag....quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is meer dat ik mn twijfels heb bij de berichtgeving die niet helemaal klopt dat ik me afvraag of de rest ook niet is aangedikt/verzonnen
dat interview is vandaag en niet vrijdag
Doet me denken aan een South Park aflevering, waarbij het medicijn voor HIV geld isquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, je kunt het virus niet verslaan, er is wel een man hiv-vrij geworden nadat hij voor zijn leukemie een behandeling met stamcellen had gekregen van iemand die toevallig tot de kleine groep behoort die immuun zijn voor het hiv-virus.
Ik mag overigens hopen dat Charlie Sheen niet vooraan staat als het om zo'n behandeling gaat, maar goed, money can buy anything.
Aids ook niet, toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:47 schreef JaneDoe het volgende:
hiv is niet dodelijk, aids daarentegen...
Z'n vader heeft ook al een mooi verleden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weer een hoofdstuk toegevoegd aan het walking disaster that is Charlie Sheen![]()
Benieuwd of het nu ook 'over' is met zijn carrière.
Wat voor verleden?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n vader heeft ook al een mooi verleden.
Na twee delen van The Godfather maakte Francis Ford Coppola zijn beroemde Vietnamepos Apocalypse Now. Maar achter de schermen draaide een andere cameraploeg een making-of, die de moeder aller documentaires over filmmaken zou worden: Hearts of Darkness.quote:
Meesterwerkquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik val steeds in slaap bij die film
Dus al langer dan dat aanvankelijk gemeld werd.quote:Sheen said that he learned he had the virus 'roughly four years ago'
quote:'Charlie had sex with multiple partners since learning his HIV status without informing them of his potentially deadly HIV infection,' a source told the Enquirer.
Another source said; 'Charlie hired escorts, and him being HIV-positive never entered these women’s minds.
'The fact is, he was playing Russian roulette with their lives, while the women were playing Russian roulette with the prospect of becoming pregnant by Sheen, and being set for life.'
The Enquirer is also reporting that one of the women who was allegedly exposed settled a civil action against the actor after retaining Gloria Allred as her lawyer.
Sheen has been married three times and has five children - a daughter Cassandra, 21, with high school sweetheart Paula Profit; Daughters Sam, 11, and Lola, 10, with second wife Denise Richards; and twin boys Bob and Max, 6, with third wife Brooke Mueller.
He had been engaged to be married to adult film star Scottine Ross, also known as Brett Rossi, but the engagement was called off in October 2014 after eight months.
In a video obtained by the Enquirer, Ross is reportedly seen screaming about Sheen; 'You exposed me to HIV for a year and a half!'
An insider claims; 'Sheen waited over four months to inform Scottine that he was HIV positive. From the very beginning, Sheen never used protection, saying he "loved" her.'
The Enquirer also reportedly obtained a text message sent by Mueller to Sheen's former assistant which reads; 'I couldn’t handle the HIV news. Just 6 months ago I was diagnosed with the eye disease and then Charlie potentially giving me HIV.
'I started doing heavy drugs with Charlie, staying up for days and it made my brain misfire.'
The ex-boyfriend of one of the women allegedly exposed to HIV from Sheen told the Enquirer; 'Charlie bought her a house in Calabasas and put her on his payroll to keep quiet. Now she’s married, and she and her husband are living off Charlie.'
Another source added; 'There are tons of girls that get a regular check from Charlie. It’s kind of an apology for exposing them to what he’s exposed them to.'
Sheen had reportedly spent $5million to keep the news that he had HIV 'silent,' but despite this it has now become an 'open secret' to many in Hollywood.
An email that was released in the wake of the Sony hack from March of 2014 included a link to an article reporting that Sheen was having trouble on the set of his show Anger Management, and the sender wrote 'it's hard to to be a drug addict and be HIV positive and do 40 eps a year.'
Nik Richie, who runs the site The Dirty, also revealed on Monday that a lawsuit filed by Sheen against the site after they reported he was HIV positive had been dropped according to lawyer Marty Singer.
Access Hollywood spoke with a source who claims Richards knew that Sheen was HIV positive and that he contracted the disease after the two split.
The source added that Richards and Sheen have not been intimate since their 2006 divorce.
He is reportedly not aware how he contracted the virus.
Zo slecht is/was hij toch ook weer niet? Vind veel van zijn werk vermakelijk, alleen is hij een beetje over zijn houdbaarheidsdatum heen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat hij überhaupt al niet bekend staat om z'n acteerprestaties
Goeie genadequote:Op dinsdag 17 november 2015 14:03 schreef tong80 het volgende:
Het is een bekende geschiedenis: om tot deze film te komen, moesten de cast en crew door een ware hel. Om enkele van de problemen die de regisseur tegenkwam toen hij het scenario van John Milius wilde verfilmen, nog even op een rijtje te zetten: Er werd gefilmd op de Filipijnen, waar de helikopters af en toe werden ingezet om rebellen te beschieten, Martin Sheen kreeg een hartaanval; Iedereen was continu dronken of stoned; Dennis Hopper kreeg de destijds 14-jarige Laurence Fishburne verslaafd aan heroïne; Marlon Brando arriveerde weken te laat, veel te dik en had boek noch script gelezen; De orkaan Olga vernielde bijna alle sets; Francis Ford Coppola verloor 50 kilo tijdens de productie en probeerde zelfmoord te plegen.
quote:De Amerikaanse roddelpers is al een tijdje in de ban van een heftig gerucht dat één van ‘s werelds bekendste Hollywood acteurs HIV zou hebben. Wie dit zou zijn, wist niemand. Gisteravond ging al het gerucht dat het om Charlie Sheen zou gaan. De acteur heeft zojuist tijdens het Amerikaanse tv-programma Today bevestigd dat het inderdaad om hem gaat: “Ik ben hiv positief.”
HIV
Vanochtend besloot de acteur na alle geruchten duidelijkheid te scheppen. “Ik wil nu mijn eigen verhaal vertellen”, begon hij. “Er gaan zoveel verhalen en onwaarheden rond en die konden niet minder waar zijn.” Hij vertelt dat hij vier jaar geleden de diagnose kreeg. “Ik heb het aan de mensen verteld die ik vertrouwde, zijn hebben me verraden.”
De acteur zou volgens de geruchten prostituees, bekende collega’s en meerdere mensen in de porno-industrie besmet hebben. “Het is onmogelijk dat ik het iemand anders heb gegeven”, laat hij weten. Hij zou altijd aan sekspartners verteld hebben dat hij hiv had.
Lees ook: Zo ziet de dochter van Denise Richards en Charlie Sheen er nu uit
Martin Sheen kreeg een hartaanval. En dat noem je dan een 'verleden'?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na twee delen van The Godfather maakte Francis Ford Coppola zijn beroemde Vietnamepos Apocalypse Now. Maar achter de schermen draaide een andere cameraploeg een making-of, die de moeder aller documentaires over filmmaken zou worden: Hearts of Darkness.
Het resultaat van Coppola’s film mag er zijn: tussen de beginscène met klanken van The End van The Doors en de huiveringwekkende eindscène (‘The horror! The horror!’), verhaalt een van de beste films van de twintigste eeuw over een kapitein (Martin Sheen) die in Cambodja op zoek moet naar de doorgedraaide kolonel Kurtz (Marlon Brando).
Het is een bekende geschiedenis: om tot deze film te komen, moesten de cast en crew door een ware hel. Om enkele van de problemen die de regisseur tegenkwam toen hij het scenario van John Milius wilde verfilmen, nog even op een rijtje te zetten: Er werd gefilmd op de Filipijnen, waar de helikopters af en toe werden ingezet om rebellen te beschieten, Martin Sheen kreeg een hartaanval; Iedereen was continu dronken of stoned; Dennis Hopper kreeg de destijds 14-jarige Laurence Fishburne verslaafd aan heroïne; Marlon Brando arriveerde weken te laat, veel te dik en had boek noch script gelezen; De orkaan Olga vernielde bijna alle sets; Francis Ford Coppola verloor 50 kilo tijdens de productie en probeerde zelfmoord te plegen.
quote:Charlie Sheen looked right into camera and said, "I'm here to admit I'm in fact HIV positive" -- and said he would no longer fork over millions of dollars to buy silence from friends and sexual partners.
Sheen spoke calmly about his diagnosis with Matt Lauer on 'Today' ... saying he needed to "put a stop to this onslaught of attacks and untruths." He said he's known for roughly 4 years that he is HIV positive, and had "told enough people that I've trusted to be in the position that I'm in today."
As TMZ first reported ... Charlie says he was betrayed by people he trusted with knowledge of his diagnosis, but they ended up threatening to reveal his medical information. Lauer asked if Sheen was still paying people, and he said ..."Not after today I'm not! I release myself from this prison today."
He also talked about the moment he found out about the diagnosis, saying he initially thought he had a brain tumor. As for infecting others ... Sheen said he's warned all of his sexual partners ahead of time -- and there were only 2 with whom he'd had unprotected sex, but they "were under the care of the my doctor."
Sheen says he doesn't know how he contracted the virus, but feels he has "a responsibility now to better myself and to help a lot of other people."
Read more: http://www.tmz.com/2015/1(...)-show/#ixzz3rkrbtHXS
Ha ha haquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo slecht is/was hij toch ook weer niet? Vind veel van zijn werk vermakelijk, alleen is hij een beetje over zijn houdbaarheidsdatum heen.
[..]
Goeie genade![]()
Je moet het boek eens lezen, nog beterquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
MeesterwerkJe moet die documentaire eens zien. Is ook geweldig.
Zekerquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:30 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je moet het boek eens lezen, nog beter
Best een leuke ziekte eigenlijk dat HIV, als je het zo ziet.quote:
Hij is er wel van opgeknapt, jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Best een leuke ziekte eigenlijk dat HIV, als je het zo ziet.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
MeesterwerkJe moet die documentaire eens zien. Is ook geweldig.
quote:Na zwijggeld om hiv geheim te houden
Charlie Sheen financieel aan de grond
De afpersers van Charlie Sheen hebben financieel hun tol geëist. De acteur is een kapitaal aan zwijggeld kwijt.
De 50-jarige acteur betaalde rond de tien miljoen aan mensen die bekend wilde maken dat hij het hiv-virus heeft, vertelde Charlie dinsdag in de Today Show. "Dat gaat ten koste van mijn kinderen."
Bij de voormalig Two and a Half Men-ster, ooit in de top van de bestbetaalde acteurs in de VS, werd vier jaar geleden hiv vastgesteld. Hij raakte depressief, gebruikte drank en drugs en had omgang met prostituees.
Een dame van lichte zeden maakte in zijn badkamer een foto van zijn medicijnen en dreigde die aan de pers te verkopen, vertelde de acteur.
Hij begon zwijggeld te betalen, omdat hij niet wilde dat het nieuws werd verspreid. Charlie schaamde zich en vreesde voor zijn carrière. "'Het was een circus van bedrog. Ik heb mezelf vandaag uit die gevangenis bevrijd."
Er liggen volgens de acteur films op de plank waar hij zo aan zou kunnen beginnen, maar zijn doel is nu een medicijn vinden om anderen te helpen.
Die heeft-ie dan dus ook nog voor niks uit zitten geven nu.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:15 schreef hunter2011 het volgende:
De 50-jarige acteur betaalde rond de tien miljoen aan mensen die bekend wilde maken dat hij het hiv-virus heeft.
De interviewer, Matt Lauer, is getrouwd met een Nederlandse en hebben een zoon met de naam Thijs. Ze heeft ook al een paar keer een scheiding aangevraagd vanwege zijn vermeende overspel en onmenselijke behandeling ofzo.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:07 schreef Kim-Holland het volgende:
HET interview
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-hiv-positief.html
En dan woont Karim Benzema er nog niet eens.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:15 schreef hunter2011 het volgende:
OK, copy & paste , maar dit is zo triest wat zijn sommige mensen toch een smeerlappen.
Moet je nagaan hoeveel afpersers Hollywood heeft.
Hollywood zit volgens mij vol met die gasten, wat denk je van filmsterren die er niet voor durven uit te komen dat ze gay zijn, die worden 1 voor 1 afgeperst.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
De interviewer, Matt Lauer, is getrouwd met een Nederlandse en hebben een zoon met de naam Thijs. Ze heeft ook al een paar keer een scheiding aangevraagd vanwege zijn vermeende overspel en onmenselijke behandeling ofzo.
Vreselijk die figuren die Charlie Sheen hebben afgeperst, ook een hoertje die een foto maakte van zijn HIV medicatie in zijn badkamer en daarmee dreigde naar de roddelpers te stappen indien ze geen geld kreeg.
Laatste jaren ging het weer wat rustiger dacht ik?quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoop dat dit hem gaat helpen zijn leven weer een beetje op orde te krijgen. Het blijft natuurlijk een losbol, maar de laatste jaren was het wel echt heel erg.
Nog even na zitten lezen en je hebt gelijk. Dacht echt dat dat gedoe met Brooke Mueller veel korter geleden wasquote:Op dinsdag 17 november 2015 17:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Laatste jaren ging het weer wat rustiger dacht ik?
kijk daar heb je t alquote:At least six women have lawyered up in the last 24 hours and plan to sue Charlie Sheen for intentional infliction of emotional distress, fraud, sexual battery ... and more are on the way.
A prominent Los Angeles lawyer tells TMZ, the 6 women contacted him Monday, and he has appointments with 4 more today.
The women claim they had both protected and unprotected sex with Sheen, as recently as last month, and he did not disclose his HIV status.
A source directly connected with Sheen says in the last 2 years, Sheen has had at least 200 partners, so the number of women who either will sue or plan to sue will almost certainly grow exponentially.
Den tering, iedere 3 dagen weer een nieuwequote:in the last 2 years, Sheen has had at least 200 partners
zullen ook wel triootjes bij zijn geweest, gok ikquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:00 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Den tering, iedere 3 dagen weer een nieuwe
Dan vergeet je niet alleen de namen maar überhaupt wie het allemaal waren
Triootjes vind ik nog karig uitgedrukt; volgens mij had hij complete gangbangs in die gekke periode.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zullen ook wel triootjes bij zijn geweest, gok ik
ja dat bedacht ik me ook laterquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Triootjes vind ik nog karig uitgedrukt; volgens mij had hij complete gangbangs in die gekke periode.
Dan hoef je er "maar" een paar per maand te doen om dat aantal te halen![]()
Ziek om iemand met zoiets te chanteren.
waarschijnlijk meer dan waar hij echt seks mee heeft gehadquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:11 schreef roos85 het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel mensen nu een schadevergoeding van hem gaan eisen.
Zijn advocaten hebben hem dit interview ook afgeraden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:00 schreef hunter2011 het volgende:
Sheen gaat denk ik Bill Cosby onttronen met het aantal rechtszaken tegen hem.
ik denk dat hij helemaal uitgekleed wordt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:11 schreef roos85 het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel mensen nu een schadevergoeding van hem gaan eisen.
200 in de laatste 2 jaar he, maar hij heeft sinds 4 jaar hivquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik denk dat hij helemaal uitgekleed wordt.
Ik vraag me ook af hoeveel van die 200 vrouwen nu ook besmet zijn. Ik hoop niet dat er dames zwanger zijn geworden
Zullen ze eerst moeten aantonen dat het van hem komt, en niet andersom.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik denk dat hij helemaal uitgekleed wordt.
Ik vraag me ook af hoeveel van die 200 vrouwen nu ook besmet zijn. Ik hoop niet dat er dames zwanger zijn geworden
Ook ziek om, wanneer je weet dat je HIV-besmet bent, dit te verzwijgen voor jouw sekspartners... ALS hij dit heeft gedaan... En al helemaal wanneer hij het onveilig heeft gedaan...quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Triootjes vind ik nog karig uitgedrukt; volgens mij had hij complete gangbangs in die gekke periode.
Dan hoef je er "maar" een paar per maand te doen om dat aantal te halen![]()
Ziek om iemand met zoiets te chanteren.
als er iemand in dit verhaal een domme snol is is t charlie sheenquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Mooi interview vond ik het.
Wel jammer van al die domme snollen die hij genaaid heeft, als die geld ruiken zullen ze proberen hem tot de laatste cent leeg te trekken.
Het is vrij makkelijk te voorkomen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:33 schreef hunter2011 het volgende:
Dat pornowereldje waar hij mee omging is naar alle waarschijnlijkheid ook niet echt betrouwbaar, vreselijk dit allemaal, het zal je maar overkomen.
en 100 procent van de mensen die masturbeert gaan ook dood.quote:
het schijnt zelfs dat in Amerika straks niet alleen condoomgebruik verplicht is, maar ook veiligheidsbrillen te alle tijden gedragen moeten worden. Want je zou eens besmet kunnen worden tijdens een bukakke scène.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:08 schreef penny-wise het volgende:
Krijgen we hierdoor weer jaren 90 toestanden in de aankomende pornofilms....?
anders lees je nog eens goed waar het over gaat? er werd gesteld dat je dood kan gaan aan hiv en dat klopt nietquote:Op woensdag 18 november 2015 05:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en 100 procent van de mensen die masturbeert gaan ook dood.
Niet dat ik het probeer goed te praten, maar je moet ergens aan dood gaan.
nee, maar het helpt ook niet. Dat probeert hij ermee te zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2015 07:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
anders lees je nog eens goed waar het over gaat?
er werd gesteld dat je dood kan gaan aan hiv en dat klopt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |