kantine is maandags sowieso al dicht en de hal poetsen is vaak nog te veel gevraagdquote:Op maandag 2 november 2015 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo gaat dat met gemeentelijke dingen, altijd problemen met de beheerder. Die heeft er geen zin in of vergeet dat er nog een team eerder komt oid. Dom zootje
gezellig. Wel lekker de tijd om de stad een beetje te verkennenquote:
Treurige dingen zijn dat ja. 3 uur staan daar tijdens trainingen levert hem natuurlijk ook niets opquote:Op maandag 2 november 2015 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kantine is maandags sowieso al dicht en de hal poetsen is vaak nog te veel gevraagd
Jawel. Komt nogquote:Op maandag 2 november 2015 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gezellig. Wel lekker de tijd om de stad een beetje te verkennen
Alarm ging hier vandaag 1 minuut te laat af, 1 MINUUT TE LAAT AF JA ZEG IK JE VERDOMME WAT ALS DE DUITSERS TOEN BINNENKWAMEN JA?quote:Op maandag 2 november 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
Heheh, iedereen helemaal over de zeik omdat ze in een of ander gat het luchtalarm niet af hebben laten gaan vanmiddag omdat dat nare herinneringen op kan roepen bij vluchtelingen.
quote:Op maandag 2 november 2015 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alarm ging hier vandaag 1 minuut te laat af, 1 MINUUT TE LAAT AF JA ZEG IK JE VERDOMME WAT ALS DE DUITSERS TOEN BINNENKWAMEN JA?
quote:Op maandag 2 november 2015 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt pissig ben ik daar om zeg
Ben jij net zo erg als Meloewa die pas om 2 uur middags uit d'r nest komt?quote:Op maandag 2 november 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
beter flikkeren ze sowieso eens op met die shit, ik word daar wakker van
het is toch niet alsof ik iets te doen hebquote:Op maandag 2 november 2015 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij net zo erg als Meloewa die pas om 2 uur middags uit d'r nest komt?
quote:Op maandag 2 november 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is toch niet alsof ik iets te doen heb
Omdat jij er niet toe doet.quote:Op maandag 2 november 2015 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom passen ze het wel aan voor vluchtelingen maar niet voor mij als ik wil uitslapen?
Het is wel leuk. Je ontmoet mensen van over de hele wereld.quote:Op maandag 2 november 2015 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is nice, ik hou van hostels.
Al gedaan, maar nog niks van gehoord.quote:Op maandag 2 november 2015 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Niet weer solliciteren bij een andere telefooncentrale?
Had jij ook geen stroom?quote:Op maandag 2 november 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Al gedaan, maar nog niks van gehoord.
Jawel.quote:
Ik heb geen zusje.quote:Op maandag 2 november 2015 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is niet waar, en je zusje weet dat.
lig je in zo'n slaapzaal?quote:Op maandag 2 november 2015 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is wel leuk. Je ontmoet mensen van over de hele wereld.
Maar als je 's avonds laat terug komt en iedereen ligt te pitten is dat best wel kut. Moet je mega stil zijn. En 's morgens vroeg ook weer.
Ja oke, maar boeiend.quote:Op maandag 2 november 2015 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is wel leuk. Je ontmoet mensen van over de hele wereld.
Maar als je 's avonds laat terug komt en iedereen ligt te pitten is dat best wel kut. Moet je mega stil zijn. En 's morgens vroeg ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |