SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS is in 2016 voor het eerst present. Wie gaat er nog meer / is hier weleens geweest?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 15:54:12 ]
Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben .quote:Op maandag 2 november 2015 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
#WEETJES
King Diamond speelt "Abigail"
Paradise Lost speelt "Draconian Times"
Ghost brengt een productie speciaal gemaakt voor Hellfest
Eerste Franse show ooit voor Sixx AM
Ik hoop 't ook, grote nadeel hier zijn natuurlijk de Fransen en hun gebrek aan talenkennis. Melvins staat ook op het lijstje, al vrees ik dat door de vele podia er wel wat stevige keuzes gemaakt gaan worden. Lees overigens op de Hellfest fora dat er nog gezocht wordt naar een derde headliner. Metallica was gepolst maar willen zich nu toch écht richten op het nieuwe album.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben .
Melvins is trouwens wel een aanrader
Hmmz zou kunnen. Pinkpop heeft nog duidelijk een headliner nodig, de Britse festivals moeten nog met namen komen, Werchter heeft ook nog duidelijk wat nodig. Rock Am Ring heeft met Black Sabbath/Volbeat ook niet de duurste headliner te pakken denk ik, dus die zouden ook een van die acts als LNS programmeren en er dan nog wat onder gooien.quote:Op maandag 2 november 2015 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop 't ook, grote nadeel hier zijn natuurlijk de Fransen en hun gebrek aan talenkennis. Melvins staat ook op het lijstje, al vrees ik dat door de vele podia er wel wat stevige keuzes gemaakt gaan worden. Lees overigens op de Hellfest fora dat er nog gezocht wordt naar een derde headliner. Metallica was gepolst maar willen zich nu toch écht richten op het nieuwe album.
Beslis ik eigenlijk vaak pas als ik het blokkenschema zie en weet of ergens gaatjes zijn. Wil nu al best veel zien, al zijn er ook wel dingen die ik (vrij recentelijk) al eens heb gezien dus wel te skippen zijn. Ook hoop dingen die ik wel van naam ken en wel even een blik wil werpen (Paradise Lost, Melvins)quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Zeg Loveless, ga je eigenlijk meer voor het bovenste gedeelte? Of verdiep je jezelf ook aan de onderkant van het affiche. Er staat voor mij heel veel onbekends ook op het programma moet ik zeggen.
The Toy Dolls zijn soms ook best geinigquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beslis ik eigenlijk vaak pas als ik het blokkenschema zie en weet of ergens gaatjes zijn. Wil nu al best veel zien, al zijn er ook wel dingen die ik (vrij recentelijk) al eens heb gezien dus wel te skippen zijn. Ook hoop dingen die ik wel van naam ken en wel even een blik wil werpen (Paradise Lost, Melvins)
De voornaamste namen bevinden zich voor mij in kolommetje 1 en 3 van de poster uit de OP.
Ik zet m'n geld op Jane's Addiction als laatste headliner.twitter:hellfestopenair twitterde op zondag 07-02-2016 om 15:45:52Check our network every day ! It's coming Really really soon ! https://t.co/ST5ezJXziE reageer retweet
Headliner ja?quote:Op maandag 8 februari 2016 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zet m'n geld op Jane's Addiction als laatste headliner.twitter:hellfestopenair twitterde op zondag 07-02-2016 om 15:45:52Check our network every day ! It's coming Really really soon ! https://t.co/ST5ezJXziE reageer retweet
Ja, ik verwacht wel echt een kleinere head dan de andere twee. Misschien iets als Bon Jovi, maar zou me niks verbazen als het Jane's Addiction is. Helemaal prima ook.quote:
Als je andere festivals kijkt zou het me een beetje verbazen. Dan zou ik toch gewoon Volbeat laten headlinen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht wel echt een kleinere head dan de andere twee. Misschien iets als Bon Jovi, maar zou me niks verbazen als het Jane's Addiction is. Helemaal prima ook.
Mwah, als ze Ritual de lo Habitual in z'n geheel doen, zie dat liever headlinen dan Volbeat. Maar das persoonlijk.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als je andere festivals kijkt zou het me een beetje verbazen. Dan zou ik toch gewoon Volbeat laten headlinen bijvoorbeeld.
Benieuwd wat er deze week gaat komen
Ja hoor, ben nog steeds tevreden, ondanks het ontbreken van een 'grote' derde headliner en Deftones.quote:
Ik denk toch dat een aantal Europese festivals ver in onderhandeling zijn geweest met toch nog een grote band als Tool of Guns 'N Roses.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, ben nog steeds tevreden, ondanks het ontbreken van een 'grote' derde headliner en Deftones.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |