quote:
3/5quote:Op maandag 2 november 2015 13:40 schreef Asap het volgende:
Stand by Me
Indiana Jones and the Last Crusade
Sneakers
?
?
4/5quote:
Ja excuses. Dacht dat je er 5 had waarvan 1 fout, maar het waren er 6 waarvan 1 foutquote:Op maandag 2 november 2015 13:23 schreef Asap het volgende:
Toch mijn antwoorden goed op de vraag van Dizer
Zekers, vroeger keek ik naar bijna alle JCVD'squote:Op maandag 2 november 2015 14:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja excuses. Dacht dat je er 5 had waarvan 1 fout, maar het waren er 6 waarvan 1 fout
Vond het trouwens mega knap dat je dat wist allemaal. Grote fan?
Ook zo'n kinderspace film, the Last Starfighter?quote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef sasquatsch het volgende:
Films met Brad Pitt, Harrison Ford, Uma Thurman, Ethan Hawke, Kevin Kline en nog een film die pas in 2012 is afgemaakt door een vorig jaar overleden Nederlandse regisseur.
Wel zo'n film, maar niet die.quote:Op maandag 2 november 2015 14:21 schreef Asap het volgende:
[..]
Ook zo'n kinderspace film, the Last Starfighter?
quote:
Oooooh is zij dat? Had haar niet herkend. Vind haar vervelend in UtD.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:45 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ken haar eigenlijk alleen maar van Under the Dome.
Beide correct.quote:
Dat is in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:44 schreef JayHovah het volgende:
De loving father is Arnold Schwarznegger iig... Weet alleen niet meer hoe die film ook alweer heet.
Een Arnie film die mij niets zegt???quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:37 schreef Dizer het volgende:
Cool.
A teenage girl in the Midwest becomes infected by an outbreak of a disease that slowly turns the infected into cannibalistic zombies. During her transformation, her loving father stays by her side
Graag titel, actrice "teenage girl" en acteur "the loving father".
Film heet idd Maggie. Actrice is niet goed. Zelfde leeftijdscategorie dat wel..quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:27 schreef pipster het volgende:
Volgens mij heet de film Maggie, maar niet gezien dus geen idee wie de dochter is. Gokje op Chloë Grace.
Nee, maar wel zo een type. Niet de mooiste (wel knap) en dunste hollywood actrice.quote:
Tussenstand november 2015quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:07 schreef pipster het volgende:
Ah ik herken gewoon iemand van een kinderfoto, Abigail Breslin.
Nog even geduld en je mag een opstarter plaatsenquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:24 schreef Dizer het volgende:
Schiet eens op met een nieuwe vraag Pip... en niet weer met een nietszeggende actrice aankomen uit nietszeggende films uit het jaar 0![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:33 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie en noem twee van de drie films waar ze een Oscar voor heeft gewonnen?
Die derde twijfel ik tussen Kramer vs Kramer of Deer Hunter.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meryl Streep
The Iron Lady
Sophie's Choice
Doe dan de derde Oscar ook nog maar.... Kramer vs Kramer it is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meryl Streep
The Iron Lady
Sophie's Choice
Doe maar 7 Oscar nominaties die ze niet heeft gewonnen voor de volgende vraag.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:37 schreef pipster het volgende:
[..]
Doe dan de derde Oscar ook nog maar.... Kramer vs Kramer it is.
Dizer +1
Tussenstand november 2015
2 pipster
2 Dizer
Dus? Dat was voor de vorige vraag. En heb je alles onthouden?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:42 schreef pipster het volgende:
Ik pas even, heb net het hele lijstje gezien....
Nog 3 te gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:53 schreef sasquatsch het volgende:
Bridges of Madison County
The Deerhunter
Out of Africa
The devil wears prada
Death becomes her
osage county klopt al is de titel volgens een lijstje op wikipedia niet helemaal compleetquote:
Die heeft ze volgens dat lijstje gewonnen.quote:
die klopt ook. Dus zou er nog 1 genoemd moeten wordenquote:
Ik keur Osage County goed. Je mist "August:" ervoorquote:
Heeft ze gewonnen. Dus afgekeurd.quote:
Nog 1 te gaan. Ga geen hint geven want mevrouw telt maar liefst 16 nominaties die ze niet heeft gewonnen. Dus zowat elk willekeurig goed film die ze heeft gemaakt zou bijna een punt moeten geven.quote:
Tussenstand november 2015quote:
Dit.quote:
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op donderdag 5 november 2015 20:46 schreef DragonFodder het volgende:
Mijn God, sprekend!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Das een Fizzgig uit The Dark Crystalquote:Op vrijdag 6 november 2015 10:46 schreef Asap het volgende:
Uit welke film kom het beestje uit mijn usericon en de naam van de regisseur(s)?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das een Fizzgig uit The Dark Crystal
Naam van regisseurs weet ik niet.
Hoewel het een beetje uit dezelfde periode is uit Labyrinth en zelfde genre.. zou me niks verbazen als Jim Henson een van de twee is die je zoekt..
Ik snap het niet.. je zocht toch meerdere regisseursquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:02 schreef Asap het volgende:
[..], net op tijd gepost, 1 seconde voor Pipster
Tussenstand november 2015
3 Dizer
2 pipster
1 DragonFodder
Ik neem aan dat doordat de s tussen haakjes staat één van de twee goed genoeg is.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap het niet.. je zocht toch meerdere regisseurs
Niet dat ik de punt niet wil heur...
Film is goedquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:27 schreef pipster het volgende:
Doet denken aan Olympus has Fallen, alleen was die niet zwart wit.
Tussenstand november 2015quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:51 schreef sasquatsch het volgende:
Morgan Freeman
Gerard Butler
Aaron Eckhart
Melissa Leo
Nooit van de mens gehoord. Heb het moeten opzoeken of ze meespeelde in OhF.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:15 schreef sasquatsch het volgende:
Doe maar 5 andere films met Melissa Leo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |