Beide correct.quote:
Dat is in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:44 schreef JayHovah het volgende:
De loving father is Arnold Schwarznegger iig... Weet alleen niet meer hoe die film ook alweer heet.
Een Arnie film die mij niets zegt???quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:37 schreef Dizer het volgende:
Cool.
A teenage girl in the Midwest becomes infected by an outbreak of a disease that slowly turns the infected into cannibalistic zombies. During her transformation, her loving father stays by her side
Graag titel, actrice "teenage girl" en acteur "the loving father".
Film heet idd Maggie. Actrice is niet goed. Zelfde leeftijdscategorie dat wel..quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:27 schreef pipster het volgende:
Volgens mij heet de film Maggie, maar niet gezien dus geen idee wie de dochter is. Gokje op Chloë Grace.
Nee, maar wel zo een type. Niet de mooiste (wel knap) en dunste hollywood actrice.quote:
Tussenstand november 2015quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:07 schreef pipster het volgende:
Ah ik herken gewoon iemand van een kinderfoto, Abigail Breslin.
Nog even geduld en je mag een opstarter plaatsenquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:24 schreef Dizer het volgende:
Schiet eens op met een nieuwe vraag Pip... en niet weer met een nietszeggende actrice aankomen uit nietszeggende films uit het jaar 0![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:33 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie en noem twee van de drie films waar ze een Oscar voor heeft gewonnen?
Die derde twijfel ik tussen Kramer vs Kramer of Deer Hunter.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meryl Streep
The Iron Lady
Sophie's Choice
Doe dan de derde Oscar ook nog maar.... Kramer vs Kramer it is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meryl Streep
The Iron Lady
Sophie's Choice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |