Hasj telen ja? Groeit dat aan een hasjboom?quote:Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef tong80 het volgende:
De Beka-vallei staat bekend om de vele ontvoeringen en enorme hasjteelt.
Groeien koeien bij veeteelt aan koeienbomen?quote:Op maandag 2 november 2015 13:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hasj telen ja? Groeit dat aan een hasjboom?
Nee, maar melk groeit niet aan melkbomenquote:Op maandag 2 november 2015 14:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Groeien koeien bij veeteelt aan koeienbomen?
In ieder geval kun je genieten van een goede kwaliteit hasj.quote:Op maandag 2 november 2015 13:05 schreef Slaro het volgende:
Lekker met Nasrallah in de Beka-vallei mooie tochten maken, bezoekje aan de Shebaa Farms, je komt nog eens ergens als je lid wordt van deze club.
Vandaar de vertakkingen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, maar melk groeit niet aan melkbomen
Hasjtak.quote:Op maandag 2 november 2015 14:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
In ieder geval kun je genieten van een goede kwaliteit hasj.
Sinds wanneer is Libanon een 3e wereldland?quote:Op maandag 2 november 2015 15:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gewoon een onschuldige ontwikkelingsmedewerker en zakenman die in de lokale agrarische sector van een 3e wereldland investeert.
Word je gescreend alvorens aangenomen te worden, of is het hebben van een strafblad een pre.quote:Op maandag 2 november 2015 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
Maar als je bij No Surrender komt en je komt in aanraking met justitie dan kicken ze je eruit. Uhuh
Overigens vind ik Klaas Otto wel een baas. Ik denk dat ik een tattoo neem van hem.
Sinds Islam.quote:Op maandag 2 november 2015 17:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Libanon een 3e wereldland?
Niet heel Libanon is een derde wereldland maar een gebied waar niet de centrale overheid maar vooral drugsbaronnen en krijgsheren het voor het zeggen hebben kun je moeilijk hoogontwikkeld noemen.quote:Op maandag 2 november 2015 17:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
altijd alquote:Op maandag 2 november 2015 17:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
Voor fuckups is geen ruimte als je je organisatie clean probeert te houden.quote:Op maandag 2 november 2015 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
Maar als je bij No Surrender komt en je komt in aanraking met justitie dan kicken ze je eruit. Uhuh
Klopt wel grotendeels, ik ken zelfs iemand die bij het corps in een jaarclub zat die Rode Libanon heette. Er is nog wel eens wat Libanon maar die is eerder bruin dan geel, aangenaam mild en relatief heel duur.quote:Op maandag 2 november 2015 18:28 schreef Knip het volgende:
Libanon (gele en rode) dat is toch iets van de jaren 70 en begin 80? Ik dacht dat het tegenwoordig vooral Maroc en opgefokte kaswiet was (maar ik ben al 24 jaar geleden gestopt met blowen)
Ja vond ik ook, vooral de tas (met als eventuele reden dat hij niet op de foto wilt met iets in zijn handen wat niet mag oid)... maar lijkt niet zo te zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 13:17 schreef kanovinnie het volgende:
Het ziet er wel heel er gephotoshopt uit.
Wat zegt dat plaatje?quote:Op maandag 2 november 2015 21:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, vooral de tas (met als eventuele reden dat hij niet op de foto wilt met iets in zijn handen wat niet mag oid)... maar lijkt niet zo te zijn.
[ afbeelding ]
A real, camera-original picture, should have a lot of white, almost like noise, over the entire picture.quote:
Ik hou het op moderne kunst.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |