Zou je kunnen toekijken terwijl hij andere neukt? Of alleen als jij ook andere ontvangt?quote:Op maandag 2 november 2015 14:51 schreef Myrr het volgende:
Nee wij zijn ook twee trouwe honden hoor 2Nutz. Alles wat we doen doen we samen of helemaal niet.
Lijkt me overigens ook gevaarlijk, seks is toch iets volgens Freud iets dat veel macht heeft in ons zijn. Zou me niets verbazen als er zulke gevallen zijn geweest waar de vent dan maar met de andere vrouw aan de haal ging, omdat hij de seks beter vond of zo.quote:Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, vind dat gewoon normaal eigenlijk. Maar zal ook met opvoeding te maken hebben. Mijn ouders zijn ook al vanaf tieners samen.
Zelfs met goedkeuring van mijn vriendin zou ik het denk ik niet kunnen.
quote:Op maandag 2 november 2015 14:51 schreef Myrr het volgende:
Nee wij zijn ook twee trouwe honden hoor 2Nutz. Alles wat we doen doen we samen of helemaal niet.
Warsteiner drinkt zich het makkelijkste weg.quote:Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh ja zeker. Tijdens reizen drink ik meestal het lokale spul.
In Duitsland vind ik Bitburger of Zötler goed te doen, maar Warsteiner vind ik natuurlijk ook prima.
Is wel een mogelijkheid. Net als soms met trio's dat daar ook wat misgaat en 1 van het stelletje er vandoor gaat met die extraquote:Op maandag 2 november 2015 14:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lijkt me overigens ook gevaarlijk, seks is toch iets volgens Freud iets dat veel macht heeft in ons zijn. Zou me niets verbazen als er zulke gevallen zijn geweest waar de vent dan maar met de andere vrouw aan de haal ging, omdat hij de seks beter vond of zo.
Super schattig als je dan toekijkt hoe je vent een andere wijf likt en dat meisje hem anaal vernedertquote:Op maandag 2 november 2015 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]mooi.
Vindt het altijd zo mooi om van die oude mensen te zien als koppeltjes die elkaar dan helpen.
Dat de vrouw even de man zijn neus afveegt of de man even de jas van zijn bejaarde vrouw goed doet...
Awwwwww![]()
Ach zolang jij de ergste dweil ever made on earth bent. Blijven ze wel terug komen als de andere wijven hun kotsbeu zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 14:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lijkt me overigens ook gevaarlijk, seks is toch iets volgens Freud iets dat veel macht heeft in ons zijn. Zou me niets verbazen als er zulke gevallen zijn geweest waar de vent dan maar met de andere vrouw aan de haal ging, omdat hij de seks beter vond of zo.
De zin is er wel, maar een klapstoel is momenteel flexibeler dan ik ben. Krijg van alles harde buiken en je kind voelen bewegen terwijl je Gettin' Jiggy with it probeert te doen, geloof mij, dan voel je je insta-schuldig dat je zoiets barbaars durft te doen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin gvd, arme man van je
Niet alle mannen en ook niet alle vrouwen. Ga nu niet iedereen trivialiseren, als je in bepaalde kringen omgaat zal dat het geval zijn maar er zijn zat mensen die gewoon trouw kunnen zijn met elkaar of nog weten wat liefde inhoudt. We hoeven niet allemaal te neuken als beesten.quote:Op maandag 2 november 2015 14:49 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat ja, sowieso tegenwoordig willen sommige mannen een non als vrouw en zelf het beest uit hangen.
Gewoon jij je vrijheid oké, maar dan ik ook mijn vrijheid in bepaalde dingen.
Wow zo ver zijn we niet eens gegaan vriendin. Ontvangt is een term die je alleen op van die kinky.nl sites leest.quote:Op maandag 2 november 2015 14:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zou je kunnen toekijken terwijl hij andere neukt? Of alleen als jij ook andere ontvangt?
Lijkt me dus totaal geen slim idee, want je weet het nooit. Stel je voor je vrouw wil een ander neuken en gaat ermee weg.quote:Op maandag 2 november 2015 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel een mogelijkheid. Net als soms met trio's dat daar ook wat misgaat en 1 van het stelletje er vandoor gaat met die extra
Ik zei ''sommige''.quote:Op maandag 2 november 2015 14:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet alle mannen en ook niet alle vrouwen. Ga nu niet iedereen trivialiseren, als je in bepaalde kringen omgaat zal dat het geval zijn maar er zijn zat mensen die gewoon trouw kunnen zijn met elkaar of nog weten wat liefde inhoudt. We hoeven niet allemaal te neuken als beesten.
serieus? Ik wilde er nog eentje gaan aanschaffenquote:Op maandag 2 november 2015 14:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Krijg je weer het gevaar dat meneer daarna niet meer normaal kan klaarkomen.
Die dingen zijn nog meer letaal voor je gevoeligheid dan een douchekop.
je hebt je vent aan die ene chick uit kpd voorgesteld?quote:Op maandag 2 november 2015 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Super schattig als je dan toekijkt hoe je vent een andere wijf likt en dat meisje hem anaal vernedert
En bij Lufthansa hebben ze er gewoon flesjes van ipv bij de KLM dat vieze Heineken ook nog uit blik.quote:Op maandag 2 november 2015 14:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Warsteiner drinkt zich het makkelijkste weg.
Geweldige manier van denken, waren we allemaal maar zo simpel.quote:Op maandag 2 november 2015 14:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ach zolang jij de ergste dweil ever made on earth bent. Blijven ze wel terug komen als de andere wijven hun kotsbeu zijn.
hoe weet jij ditquote:Op maandag 2 november 2015 14:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wow zo ver zijn we niet eens gegaan vriendin. Ontvangt is een term die je alleen op van die kinky.nl sites leest.
quote:Op maandag 2 november 2015 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Super schattig als je dan toekijkt hoe je vent een andere wijf likt en dat meisje hem anaal vernedert
quote:Op maandag 2 november 2015 14:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wow zo ver zijn we niet eens gegaan vriendin. Ontvangt is een term die je alleen op van die kinky.nl sites leest.
Zou het niet doen in jouw geval.quote:Op maandag 2 november 2015 14:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
serieus? Ik wilde er nog eentje gaan aanschaffen
maar je hebt verschillende gradaties hè
Bah Heineken en dan uit blik.quote:Op maandag 2 november 2015 14:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
En bij Lufthansa hebben ze er gewoon flesjes van ipv bij de KLM dat vieze Heineken ook nog uit blik.
Ik denk net zo simpel als die mannen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geweldige manier van denken, waren we allemaal maar zo simpel.
Mannen? Dat soort kerels zie ik als jongetjes.quote:Op maandag 2 november 2015 14:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik denk net zo simpel als die mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |