In ieder geval een foto gedaanquote:Op maandag 2 november 2015 10:03 schreef Mark het volgende:
Er mogen nu wel wat filmpjes in de OP van de prijsuitreiking (+ haka na afloop) en de medaille van SBW
Dat Ziggo kanaal is toch in samenwerking met Sport 1? Dan is er grote kans op de 6N want die rechten liggen bij Sport 1.quote:Op maandag 2 november 2015 17:26 schreef Badr_Harry het volgende:
Goed nieuws trouwens voor Ziggo klanten. Met de komst van het nieuwe sportkanaal kunnen we ook gratis rugby gaan kijken. Wat ze precies gaan uitzenden is nog niet bekend maar ik hoop op 6N!
Maar goed, het wordt ook op de BBC uitgezonden, dus dat maakt me niet zo uitquote:Op maandag 2 november 2015 20:15 schreef knnth het volgende:
Dat zou tof zijn. Ik kreeg een mailtje van Ziggo maar ze gingen niet in op wat ze met rugby bedoelen.
Goed voor de influx van nieuwe rugbyliefhebbersquote:Op maandag 2 november 2015 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, het wordt ook op de BBC uitgezonden, dus dat maakt me niet zo uit
BBC gaat de 6N rechten delen met ITV dus als Ziggo slim is gaan ze de wedstrijden uitzenden die de BBC niet meer heeft (de thuiswedstrijden van Ierland, Engeland en Italië).quote:Op maandag 2 november 2015 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, het wordt ook op de BBC uitgezonden, dus dat maakt me niet zo uit
Ow das wel minder danquote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
BBC gaat de 6N rechten delen met ITV dus als Ziggo slim is gaan ze de wedstrijden uitzenden die de BBC niet meer heeft (de thuiswedstrijden van Ierland, Engeland en Italië).
Het was de enige optie om de 6N op het open net te houden.quote:
Inderdaad, anders waren de rechten naar Sky Sports gegaan.quote:Op maandag 2 november 2015 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Het was de enige optie om de 6N op het open net te houden.
URC? Hier waren er vorige week een stuk of 25, dat was ook vreemd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:58 schreef Nielsch het volgende:
RTL7 effect: er starten bij ons vanavond ruim 70 senioren aan een extra introductiecursus...
Ik zag hem voorbij komen, lekkere run welquote:Op woensdag 4 november 2015 06:31 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Tim Visser is ook weer thuis. Wel een eerlijke kans gehad dit WK? Mocht alleen met het B-team meedoen.
Komt uit de wedstrijd Harlequins - Bath. Tim's team, de Quins, wonnen deze wedstrijd afgelopen weekend met 28-38.
Tof voor hem en helemaal verdiend, wel jammer voor de Tokyo Sunwolves (de Japanse Super Rugby franchise die vanaf 2016 gaat meedoen).quote:
True that.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tof voor hem en helemaal verdiend, wel jammer voor de Tokyo Sunwolves (de Japanse Super Rugby franchise die vanaf 2016 gaat meedoen).
De vraag is in hoeverre we nog in dit topic door moeten gaan. Het WK zit er helaas op, ik denk dat we vooral verder moeten in het reguliere rugby-topicquote:
True, ik zal eens even gaan werken aan een mooie centrale rugby OP die we in dat topic kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:53 schreef Mark het volgende:
[..]
De vraag is in hoeverre we nog in dit topic door moeten gaan. Het WK zit er helaas op, ik denk dat we vooral verder moeten in het reguliere rugby-topic
SPT / Rugby #7 - Oh Flower of Scotland
Waarheid, van mij mag je er een slot op doen. Maar wie ben ik he.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:53 schreef Mark het volgende:
[..]
De vraag is in hoeverre we nog in dit topic door moeten gaan. Het WK zit er helaas op, ik denk dat we vooral verder moeten in het reguliere rugby-topic
SPT / Rugby #7 - Oh Flower of Scotland
Vrijdag krijgen de All Blacks een parade door Wellington en dat schijnt een groot feest te gaan worden. Helaas tijdens lunchtijd en ik werk net te ver van het centrum om er naar te gaan kijken, maar heb behoorlijk wat collega's die vrij nemen om de All Blacks toe te gaan juichen.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:04 schreef komrad het volgende:
Mooi dat er aanwas is! Ik ben geen rugbykenner maar heb vanaf de ko fase wel met veel plezier gekeken! Het is lastig om de finesses vd sport te doorgronden maar het kijkt ook zo lekker weg.
De thuiskomst van de all blacks gisteren was erg mooi. En weet niet hoe het komt maar een rugbywedstrijd lijkt een groot feest met respect voor elkaar, daar kan de voetbalsport nog wat van leren!
Dat is zeker waar, maar helaas is een topic in MyAT die af en toe weer boven komt drijven krachtiger dan een link in een sluitpost.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:59 schreef Mark het volgende:
Het is wel een mooie gelegenheid om het reguliere topic mee te laten liften op de aandacht, dat kan het wel gebruiken
Wat?quote:Op woensdag 18 november 2015 01:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Onverwachts is een van de grootheden van het rugby overleden.... Jonah Lomu , rest in peace!
RIP, 40 jaar maar.quote:Op woensdag 18 november 2015 01:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Onverwachts is een van de grootheden van het rugby overleden.... Jonah Lomu , rest in peace!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |