Dat zijn sowieso beiden geen spitsen, en Robben heeft vrij recentelijk zo'n beetje in z'n uppie de kar getrokken.quote:Op maandag 2 november 2015 08:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan kan iedereen op robben na ook naar huis, dus wat is je punt?
Ja Sneijder speelde de laatste potjes ook goed, maar wat heeft ons dat gebracht?
En toch op geen enkel eindtoernooi een dragende speler geweest of een onuitwisbare indruk achter gelaten. Van alle routiniers is hij de afgelopen twee jaar het snelst achteruit gegaan.quote:Op maandag 2 november 2015 08:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Topscorer aller tijden, 9 goals op eindtoernooien (op al zijn eindtoernooien gescoord) en heel veel belangrijke kwalificatiegoals. Maar goed, hou jezelf vooral voor dat het een speler is die nooit wat gepresteerd heeft.
Knap dat jij in de toekomst kan kijken en al ziet dat zij niks klaar gaan spelenquote:Op maandag 2 november 2015 08:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geniet lekker van Dost en De Jong in de spits de komende jaren vriend. Die gaan ons echt verder helpen
quote:Op maandag 2 november 2015 09:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als Robin die pingel had mogen nemen dan had hij hem ook gemaakt natuurlijk. Huntelaar is nog heel slecht in penalties ook, dus hij had mazzel dat hij hem maakte.
Ook niet, maar een speler die de absolute wil om te winnen heeft pakt na de gelijkmaker de bal uit het net om zo snel mogelijk de aftrap te laten nemen, niet om een tijdrovend showtje op te voeren voor zijn zwangere vrouw en de roddelbladen.quote:Op maandag 2 november 2015 09:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Onzin, Sneijder was met afstand de beste nederlander tijdens de afgelopen kwalificatie reeks.
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op maandag 2 november 2015 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Maarten de voorzitter van de RVP-fanclub is.
Of RVP zelf.quote:Op maandag 2 november 2015 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Robin is mijn grootste jeugdheld inderdaad. Ben al sinds 2002 fan van de voetballer Van Persie en sinds 2006 ook van de persoon Van Persie. Ik vind het ook helemaal geen arrogante speler eigenlijk, altijd vrolijk, altijd complimenteus naar zijn medespelers. Ik vind het een geweldige speler, die minimaal net zulke mooie goals heeft gemaakt als Bergkamp.quote:Op maandag 2 november 2015 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind dat we voortaan alleen nog hele aardige jongens moeten selecteren voor Oranje, misschien winnen we dan weer eens wat.quote:Op maandag 2 november 2015 10:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Robin is mijn grootste jeugdheld inderdaad. Ben al sinds 2002 fan van de voetballer Van Persie en sinds 2006 ook van de persoon Van Persie. Ik vind het ook helemaal geen arrogante speler eigenlijk, altijd vrolijk, altijd complimenteus naar zijn medespelers. Ik vind het een geweldige speler, die minimaal net zulke mooie goals heeft gemaakt als Bergkamp.
Daarnaast heb ik connecties met Henk Spaan, en die beweert ook dat het een hele aardige jongen is.
Precies, behalve als hij gewoon een heel toernooi geen pers te woord wil staan, als het om Pi-Air gaat, KJH een leuke actie heeft, of als hij weer eens het idee heeft dat hij onheus wordt bejegend. Bij z'n club nu gaat het ook alweer gelijk zo lekker met z'n coach hé? Maar is natuurlijk allemaal de schuld van anderen.quote:Op maandag 2 november 2015 10:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Robin is mijn grootste jeugdheld inderdaad. Ben al sinds 2002 fan van de voetballer Van Persie en sinds 2006 ook van de persoon Van Persie. Ik vind het ook helemaal geen arrogante speler eigenlijk, altijd vrolijk, altijd complimenteus naar zijn medespelers. Ik vind het een geweldige speler, die minimaal net zulke mooie goals heeft gemaakt als Bergkamp.
Daarnaast heb ik connecties met Henk Spaan, en die beweert ook dat het een hele aardige jongen is.
Rooney heeft hetzelfde probleem in Engeland, altijd bekritiseerd, dus wat jij nu roept is niet waar.quote:Op maandag 2 november 2015 09:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat dus. Rooney heeft 1 keer gescoord voor Engeland op een groot toernooi (een intikker van een halve meter) en wordt in Engeland gezien als superheld. Van Persie scoort de ene na de andere wereldgoal (Ja wereldgoal, kijk al zijn goals voor Oranje maar terug) en wordt op schandalige wijze neergezet als een prutser.
Maakt me echt een beetje triest dit.
Van Persie bedankt bijna altijd de aangever als hij gescoord heeft, ook al is het een kutpass. Dat bedoel ik met complimenteus. Bekijk bijvoorbeeld deze 2 video's eens terug van deze goal die hij 2 jaar geleden maakte tegen Ecuador:quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 10:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vind het ook helemaal geen arrogante speler eigenlijk, altijd vrolijk, altijd complimenteus naar zijn medespelers
Robin, parel voor de sport, voorbeeld voor de jeugd. Ik zou hem als eerste op het wedstrijdformulier zetten.quote:Op maandag 2 november 2015 10:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Persie bedankt bijna altijd de aangever als hij gescoord heeft, ook al is het een kutpass. Dat bedoel ik met complimenteus. Bekijk bijvoorbeeld deze 2 video's eens terug van deze goal die hij 2 jaar geleden maakte tegen Ecuador:
Zo is Robin, hij claimt niet het doelpunt, maar bedankt de aangever. Dat zie je niet vaak.
Hij heeft in de jaren inderdaad voldoende mediatraining gekregen.quote:Op maandag 2 november 2015 10:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zo is Robin, hij claimt niet het doelpunt, maar bedankt de aangever. Dat zie je niet vaak.
Blij dat ik toch nog medestanders heb op dit forum.quote:Op maandag 2 november 2015 10:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Robin, parel voor de sport, voorbeeld voor de jeugd. Ik zou hem als eerste op het wedstrijdformulier zetten.
Het grenzeloze vertrouwen in Robin heeft ons land vele successen gebracht.quote:Op maandag 2 november 2015 10:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Blij dat ik toch nog medestanders heb op dit forum.
Alleen bij het 2de incident vond ik dat hij niet helemaal gelijk had. Dat hij kritiek op Pierre had was terecht, want Pierre heeft nog nooit 1 positief woord over Robin gezegd. Die bal op Huntelaar had hij inderdaad moeten afgeven, al reageerde Huntelaar ook wel heel fel.quote:Op maandag 2 november 2015 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
Van Persie argues with Huntelaar and refuse to shake hands with him - Netherlands vs Kazakhstan 2014
Zo'n fijne jongen.
Precies, het duurt nog bijna 3 jaar voordat we misschien weer naar een eindtoernooi mogen, dus tijd om schoon schip te maken.quote:Op maandag 2 november 2015 08:55 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben voor de bezem er door. Laat Sneijder maar een mooie afscheidswedstrijd spelen en Robben ook. Dan door met de nieuwe generatie.
Goede argumenten man, echtquote:Op maandag 2 november 2015 10:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Alleen bij het 2de incident vond ik dat hij niet helemaal gelijk had. Dat hij kritiek op Pierre had was terecht, want Pierre heeft nog nooit 1 positief woord over Robin gezegd. Die bal op Huntelaar had hij inderdaad moeten afgeven, al reageerde Huntelaar ook wel heel fel.
En die Portugese coach van Fenerbahce is gewoon een mongool, want Robin zou altijd in de basis moeten staan bij Fener.
Huntelaar reageerde terecht fel, als Robin zo'n wereldspeler is dan had hij die bal breed gegeven.quote:Op maandag 2 november 2015 10:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die bal op Huntelaar had hij inderdaad moeten afgeven, al reageerde Huntelaar ook wel heel fel.
Jammer dat hij na de goal een nazigroet maakt.quote:Op maandag 2 november 2015 10:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Mijn favoriete goal van Robin. Ik vind dit eigenlijk zelfs een mooier doelpunt dan Bergkamp tegen Argentinië. Controle met de borst, sleep met links en keihard schot met rechts. Wereldgoal.
Kleinigheidjes blijf je natuurlijk altijd houden. Gelukkig is hij wel altijd vrolijk en complimenteus. Da's dan ook wel weer wat waard.quote:Op maandag 2 november 2015 10:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat hij na de goal een nazigroet maakt.
quote:Op maandag 2 november 2015 10:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Kleinigheidjes blijf je natuurlijk altijd houden. Gelukkig is hij wel altijd vrolijk en complimenteus. Da's dan ook wel weer wat waard.
quote:Op maandag 2 november 2015 10:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Kleinigheidjes blijf je natuurlijk altijd houden. Gelukkig is hij wel altijd vrolijk en complimenteus. Da's dan ook wel weer wat waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |