abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157264245
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 08:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dan kan iedereen op robben na ook naar huis, dus wat is je punt?

Ja Sneijder speelde de laatste potjes ook goed, maar wat heeft ons dat gebracht?
Dat zijn sowieso beiden geen spitsen, en Robben heeft vrij recentelijk zo'n beetje in z'n uppie de kar getrokken.

Van een middenvelder kan je moeilijk verwachten dat hij evenveel goaltjes meepikt als een spits hé, maar goed, snap ergens wel dat jij dat niet begrijpt.
pi_157264287
Van Persie was cruciaal voor de kwalificatie van het EK 2008 waarbij hij tegen Bulgarije uit de 1-1 maakte. Klinkt nu belachelijk, maar Bulgarije was toen onze directe concurrent. Verder sleepte hij ons langs alle vervelende tegenstanders waar we nu van verloren hebben. Slovenië, Albanië, Wit-Rusland, allemaal maar net gewonnen. Voor de kwalificatie van 2014 was hij natuurlijk de belangrijkste man bij oranje, scoorde stapels goals en maakte bijvoorbeeld de 1-0 tegen Turkije en een hattrick tegen Hongarije.

Zijn dat matige tegenstanders? Jazeker. Zijn dat belangrijke goals? Ja natuurlijk, dat blijkt nu we van dat soort kneuzen verliezen in de kwalificatie voor euro 2016.
pi_157264302
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 08:49 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Topscorer aller tijden, 9 goals op eindtoernooien (op al zijn eindtoernooien gescoord) en heel veel belangrijke kwalificatiegoals. Maar goed, hou jezelf vooral voor dat het een speler is die nooit wat gepresteerd heeft.
En toch op geen enkel eindtoernooi een dragende speler geweest of een onuitwisbare indruk achter gelaten. Van alle routiniers is hij de afgelopen twee jaar het snelst achteruit gegaan.
pi_157264312
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 08:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Geniet lekker van Dost en De Jong in de spits de komende jaren vriend. Die gaan ons echt verder helpen :')
Knap dat jij in de toekomst kan kijken en al ziet dat zij niks klaar gaan spelen :Y

Verder is RVP nu 32, bij de volgende belangrijke potten 33, en ten tijde van het volgende eindtoernooi waar we (mogelijk) voor in aanmerking komen 35... En qua fitheid en eagerness is het nu niet bepaald meer om over naar huis te schrijven. Wordt niet beter met de jaren hé?

Maar ik begrijp dat het jouw held is en omdat hij 7 jaar geleden wat geweldigs heeft gedaan hij ALTIJD in Oranje moet staan.

Dus in deze selectie worden vd Sar, van Bronckhorst, Bergkamp, van Basten en Kieft ook opgenomen?
  maandag 2 november 2015 @ 10:00:37 #40
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157264339
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:50 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Als Robin die pingel had mogen nemen dan had hij hem ook gemaakt natuurlijk. Huntelaar is nog heel slecht in penalties ook, dus hij had mazzel dat hij hem maakte.
_O- :D Ik moet smakelijk lachen.
pi_157264364
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:00 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

_O- :D Ik moet smakelijk lachen.
Ik heb het idee dat Maarten de voorzitter van de RVP-fanclub is.
pi_157264378
Maarten heeft twee keer met Robin gebeld
pi_157264435
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:49 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Onzin, Sneijder was met afstand de beste nederlander tijdens de afgelopen kwalificatie reeks.
Ook niet, maar een speler die de absolute wil om te winnen heeft pakt na de gelijkmaker de bal uit het net om zo snel mogelijk de aftrap te laten nemen, niet om een tijdrovend showtje op te voeren voor zijn zwangere vrouw en de roddelbladen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 2 november 2015 @ 10:10:41 #44
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157264438
quote:
2s.gif Op maandag 2 november 2015 10:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook ja.
pi_157264481
quote:

[..]

Of RVP zelf.
pi_157264597
quote:

[..]

Robin is mijn grootste jeugdheld inderdaad. Ben al sinds 2002 fan van de voetballer Van Persie en sinds 2006 ook van de persoon Van Persie. Ik vind het ook helemaal geen arrogante speler eigenlijk, altijd vrolijk, altijd complimenteus naar zijn medespelers. Ik vind het een geweldige speler, die minimaal net zulke mooie goals heeft gemaakt als Bergkamp.

Daarnaast heb ik connecties met Henk Spaan, en die beweert ook dat het een hele aardige jongen is.
pi_157264616
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:26 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Robin is mijn grootste jeugdheld inderdaad. Ben al sinds 2002 fan van de voetballer Van Persie en sinds 2006 ook van de persoon Van Persie. Ik vind het ook helemaal geen arrogante speler eigenlijk, altijd vrolijk, altijd complimenteus naar zijn medespelers. Ik vind het een geweldige speler, die minimaal net zulke mooie goals heeft gemaakt als Bergkamp.

Daarnaast heb ik connecties met Henk Spaan, en die beweert ook dat het een hele aardige jongen is.
Ik vind dat we voortaan alleen nog hele aardige jongens moeten selecteren voor Oranje, misschien winnen we dan weer eens wat. :')
pi_157264626
Altijd vrolijk en complimenteus :')
pi_157264631
quote:

[..]

Precies, behalve als hij gewoon een heel toernooi geen pers te woord wil staan, als het om Pi-Air gaat, KJH een leuke actie heeft, of als hij weer eens het idee heeft dat hij onheus wordt bejegend. Bij z'n club nu gaat het ook alweer gelijk zo lekker met z'n coach hé? Maar is natuurlijk allemaal de schuld van anderen.

Het wás een topspeler, maar laatste seizoen ManU was het al weinig meer, en in Oranje is het na die eerste potjes WK ook niet veel meer geweest. We hebben pas over 3 jaar weer een toernooi, er moet gewoon doorgeselecteerd worden. Kunnen de alternatieven nu misschien niet direct zo'n aansprekende naam zijn als RVP, maar je kan ook niet met een 35-jarige spits op het WK aan komen kakken, en die jongere gasten hebben nog 3 jaar om te groeien.

Maar jouw argumenten komen allemaal een beetje neer op 'ja maar toen-en-toen was hij belangrijk, DUS hij moet er altijd bij blijven'. Het houdt gewoon een keer op hé.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 10:29:28 ]
pi_157264646
Dat werd tijd zeg. De eerste goede beslissing die Blind tot nu toe genomen heeft. Van Persie bakt er al tijden helemaal niets meer van bij Oranje en zijn houding staat me al helemaal niet aan. Tijd voor anderen.
pi_157264647
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:50 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat dus. Rooney heeft 1 keer gescoord voor Engeland op een groot toernooi (een intikker van een halve meter) en wordt in Engeland gezien als superheld. Van Persie scoort de ene na de andere wereldgoal (Ja wereldgoal, kijk al zijn goals voor Oranje maar terug) en wordt op schandalige wijze neergezet als een prutser.

Maakt me echt een beetje triest dit.
Rooney heeft hetzelfde probleem in Engeland, altijd bekritiseerd, dus wat jij nu roept is niet waar.
pi_157264675
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:28 schreef Fargo het volgende:
Altijd vrolijk en complimenteus :')
Van Persie bedankt bijna altijd de aangever als hij gescoord heeft, ook al is het een kutpass. Dat bedoel ik met complimenteus. Bekijk bijvoorbeeld deze 2 video's eens terug van deze goal die hij 2 jaar geleden maakte tegen Ecuador:

Zo is Robin, hij claimt niet het doelpunt, maar bedankt de aangever. Dat zie je niet vaak.
pi_157264701
Oh nee...ja...nee, toch maar oproepen dan. Goeie voor in de kleedkamer.
pi_157264704
quote:

Ik vind het ook helemaal geen arrogante speler eigenlijk, altijd vrolijk, altijd complimenteus naar zijn medespelers
:D
  maandag 2 november 2015 @ 10:36:27 #56
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157264710
Maarten, als van Persie altijd vrolijk is, waarom maakte hij ruzie met Huntelaar omdat Huntelaar hem er terecht op wees dat hij de bal moest breed leggen ipv zelf schieten?
pi_157264714
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:32 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Van Persie bedankt bijna altijd de aangever als hij gescoord heeft, ook al is het een kutpass. Dat bedoel ik met complimenteus. Bekijk bijvoorbeeld deze 2 video's eens terug van deze goal die hij 2 jaar geleden maakte tegen Ecuador:

Zo is Robin, hij claimt niet het doelpunt, maar bedankt de aangever. Dat zie je niet vaak.
Robin, parel voor de sport, voorbeeld voor de jeugd. Ik zou hem als eerste op het wedstrijdformulier zetten.
pi_157264721
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:32 schreef Maartenfr12 het volgende:

Hij heeft in de jaren inderdaad voldoende mediatraining gekregen.
pi_157264726
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:36 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Robin, parel voor de sport, voorbeeld voor de jeugd. Ik zou hem als eerste op het wedstrijdformulier zetten.
Blij dat ik toch nog medestanders heb op dit forum. ^O^
pi_157264739
Orange2012 vindt dit niet leuk
pi_157264744
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:37 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Blij dat ik toch nog medestanders heb op dit forum. ^O^
Het grenzeloze vertrouwen in Robin heeft ons land vele successen gebracht.
pi_157264752
quote:
Alleen bij het 2de incident vond ik dat hij niet helemaal gelijk had. Dat hij kritiek op Pierre had was terecht, want Pierre heeft nog nooit 1 positief woord over Robin gezegd. Die bal op Huntelaar had hij inderdaad moeten afgeven, al reageerde Huntelaar ook wel heel fel.

En die Portugese coach van Fenerbahce is gewoon een mongool, want Robin zou altijd in de basis moeten staan bij Fener.
pi_157264756
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 08:55 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben voor de bezem er door. Laat Sneijder maar een mooie afscheidswedstrijd spelen en Robben ook. Dan door met de nieuwe generatie. w/
Precies, het duurt nog bijna 3 jaar voordat we misschien weer naar een eindtoernooi mogen, dus tijd om schoon schip te maken.
٩๏̯͡๏)۶
pi_157264764
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:39 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Alleen bij het 2de incident vond ik dat hij niet helemaal gelijk had. Dat hij kritiek op Pierre had was terecht, want Pierre heeft nog nooit 1 positief woord over Robin gezegd. Die bal op Huntelaar had hij inderdaad moeten afgeven, al reageerde Huntelaar ook wel heel fel.

En die Portugese coach van Fenerbahce is gewoon een mongool, want Robin zou altijd in de basis moeten staan bij Fener.
Goede argumenten man, echt
  maandag 2 november 2015 @ 10:40:56 #65
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157264768
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:39 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]
Die bal op Huntelaar had hij inderdaad moeten afgeven, al reageerde Huntelaar ook wel heel fel.
Huntelaar reageerde terecht fel, als Robin zo'n wereldspeler is dan had hij die bal breed gegeven.
pi_157264827

Mijn favoriete goal van Robin. Ik vind dit eigenlijk zelfs een mooier doelpunt dan Bergkamp tegen Argentinië. Controle met de borst, sleep met links en keihard schot met rechts. Wereldgoal.
pi_157264857
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

Mijn favoriete goal van Robin. Ik vind dit eigenlijk zelfs een mooier doelpunt dan Bergkamp tegen Argentinië. Controle met de borst, sleep met links en keihard schot met rechts. Wereldgoal.
Jammer dat hij na de goal een nazigroet maakt.
pi_157264884
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:47 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Jammer dat hij na de goal een nazigroet maakt.
Kleinigheidjes blijf je natuurlijk altijd houden. Gelukkig is hij wel altijd vrolijk en complimenteus. Da's dan ook wel weer wat waard.
  maandag 2 november 2015 @ 10:53:24 #69
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157264940
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:49 schreef Fargo het volgende:

[..]

Kleinigheidjes blijf je natuurlijk altijd houden. Gelukkig is hij wel altijd vrolijk en complimenteus. Da's dan ook wel weer wat waard.
:D
pi_157264958
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:49 schreef Fargo het volgende:

[..]

Robin viert zijn doelpunten heel vaak zo. Wat is daar mis mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')