Goeie zaak. Bouwen aan een nieuw elftal. Van Persie heeft zijn tijd gehad.quote:Op maandag 2 november 2015 08:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vind dit toch een vrij shocking bericht. Van Persie niet meer opgeroepen door Blind, een slechtere keuze kun je niet maken.
Ik snap echt niet hoe je zoiets kan zeggen. Als we nou fantastische talenten hadden gehad voor de spits dan had ik je gelijk gegeven. Dat is alleen niet het geval. We hebben één houthakker die nog nooit een mooie goal heeft gemaakt (Dost) en een eredivisiespits. (Luuk de Jong)quote:Op maandag 2 november 2015 08:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
Goeie zaak. Bouwen aan een nieuw elftal. Van Persie heeft zijn tijd gehad.
Nee Blind heeft hem niet meer opgeroepen. Maar je loopt met dit soort acties natuurlijk het gevaar dat spelers definitief gaan bedanken. Zoals destijds Davids, Van Bommel en Seedorf. (Van Bommel kwam terug, maar we hebben hem 2 jaar enorm gemist)quote:Op maandag 2 november 2015 08:37 schreef Vasion het volgende:
Is hij dus echt gestopt? Lijkt me meer een situatie ala Sneijdertje net als de kwalificatie voor wk14.
Even weer in vorm komen, belangrijk zijn voor je ploeg en dan weer geselecteerd worden.
Wat heeft van Persie gepresteerd in het Nederlands elftal dan?quote:Op maandag 2 november 2015 08:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je zoiets kan zeggen. Als we nou fantastische talenten hadden gehad voor de spits dan had ik je gelijk gegeven. Dat is alleen niet het geval. We hebben één houthakker die nog nooit een mooie goal heeft gemaakt (Dost) en een eredivisiespits. (Luuk de Jong)
Robin zou ik altijd oproepen, ik vind het schandalig hoe hij vaak is afgebrand op internet.
Topscorer aller tijden, 9 goals op eindtoernooien (op al zijn eindtoernooien gescoord) en heel veel belangrijke kwalificatiegoals. Maar goed, hou jezelf vooral voor dat het een speler is die nooit wat gepresteerd heeft.quote:Op maandag 2 november 2015 08:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat heeft van Persie gepresteerd in het Nederlands elftal dan?
Danny Blindquote:Op maandag 2 november 2015 08:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vind dit toch een vrij shocking bericht. Van Persie niet meer opgeroepen door Blind, een slechtere keuze kun je niet maken.
Dat is mijn punt inderdaad, Van Persie is een niet te onderschatten technisch geniale speler. Qua techniek is er geen enkele spits die ook maar in de buurt komt bij Robin.quote:Op maandag 2 november 2015 08:48 schreef Lastpost het volgende:
Gelukkig hebben we een prima lichting spitsen die het zo kunnen overnemen.
Danny heeft nog wel wat lopen in de A1 van ajaxquote:Op maandag 2 november 2015 08:48 schreef Lastpost het volgende:
Gelukkig hebben we een prima lichting spitsen die het zo kunnen overnemen.
Voor het gemak sla je Huntelaar even over? RVP presenteert gewoon te weinig, heeft wel nog het ego van een wereldster én speelt nu in een B-competitie waar hij nog geeneens een basisplaats heeft. Terecht dus.quote:Op maandag 2 november 2015 08:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je zoiets kan zeggen. Als we nou fantastische talenten hadden gehad voor de spits dan had ik je gelijk gegeven. Dat is alleen niet het geval. We hebben één houthakker die nog nooit een mooie goal heeft gemaakt (Dost) en een eredivisiespits. (Luuk de Jong)
Robin zou ik altijd oproepen, ik vind het schandalig hoe hij vaak is afgebrand op internet.
Huntelaar deed het statistisch beter. Van Persie had in zijn hoogtijdagen meer moeten laten zien bij Oranje dan eruit kwam vind ik.quote:Op maandag 2 november 2015 08:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Topscorer aller tijden, 9 goals op eindtoernooien (op al zijn eindtoernooien gescoord) en heel veel belangrijke kwalificatiegoals. Maar goed, hou jezelf vooral voor dat het een speler is die nooit wat gepresteerd heeft.
KJH > Persie.quote:Op maandag 2 november 2015 08:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt inderdaad, Van Persie is een niet te onderschatten technisch geniale speler. Qua techniek is er geen enkele spits die ook maar in de buurt komt bij Robin.
Ik ben ook een fan van Huntelaar, maar je moet ze natuurlijk gewoon allebei oproepen. Huntelaar heeft trouwens al helemaal nooit een belangrijke goal gemaakt voor oranje dus als we die logica gaan volgen dan kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 2 november 2015 08:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Huntelaar deed het statistisch beter. Van Persie had in zijn hoogtijdagen meer moeten laten zien bij Oranje dan eruit kwam vind ik.
Wás een geweldenaar. Nu slechts een schim van die speler.
9 goals in wat, 4 of 5 eindtoernooien? Poehpoeh nou nou. Altijd al een speler geweest die het leuk deed in vriendschappelijke en kwalificatiepotten, en op toernooien nooit écht de kar heeft getrokken.quote:Op maandag 2 november 2015 08:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Topscorer aller tijden, 9 goals op eindtoernooien (op al zijn eindtoernooien gescoord) en heel veel belangrijke kwalificatiegoals. Maar goed, hou jezelf vooral voor dat het een speler is die nooit wat gepresteerd heeft.
Geniet lekker van Dost en De Jong in de spits de komende jaren vriend. Die gaan ons echt verder helpenquote:Op maandag 2 november 2015 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
9 goals in wat, 4 of 5 eindtoernooien? Poehpoeh nou nou. Altijd al een speler geweest die het leuk deed in vriendschappelijke en kwalificatiepotten, en op toernooien nooit écht de kar heeft getrokken.
Man man manquote:Op maandag 2 november 2015 08:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat heeft van Persie gepresteerd in het Nederlands elftal dan?
quote:Op maandag 2 november 2015 08:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben ook een fan van Huntelaar, maar je moet ze natuurlijk gewoon allebei oproepen. Huntelaar heeft trouwens al helemaal nooit een belangrijke goal gemaakt voor oranje dus als we die logica gaan volgen dan kunnen we nog wel even doorgaan.
Dan kan iedereen op robben na ook naar huis, dus wat is je punt?quote:Op maandag 2 november 2015 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
9 goals in wat, 4 of 5 eindtoernooien? Poehpoeh nou nou. Altijd al een speler geweest die het leuk deed in vriendschappelijke en kwalificatiepotten, en op toernooien nooit écht de kar heeft getrokken.
Omdat hij nog maar een schim is van zijn oude ik. Met elftallen samenstellen op basis van bewezen dienst maar vergane glorie is jezelf in de vingers snijden.quote:Op maandag 2 november 2015 08:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Robben heb je op het wk van 2018 ook niets meer aan, nu gewoon door selecteren.quote:Op maandag 2 november 2015 08:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan kan iedereen op robben na ook naar huis, dus wat is je punt?
Ja Sneijder speelde de laatste potjes ook goed, maar wat heeft ons dat gebracht?
Exact.quote:Op maandag 2 november 2015 08:57 schreef Lastpost het volgende:
Van die oude garde zie ik enkel bij Robben en Sneijder die absolute wil om te winnen. Van de rest zou ik gewoon afscheid nemen en vedanken voor bewezen diensten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |