Liever dat dan de idioten die me met 130 inhalen terwijl iedereen 80 rijdt omdat er maar <50m zicht isquote:Op maandag 2 november 2015 07:55 schreef Lucky.Luke het volgende:
Automobilisten die bij lichte mist hun mistverlichting achter aan zetten. En dan al helemaal in de file/langzaam rijdend verkeer.![]()
Dat zijn van die paniekerige rijders. Ook meteen heel krampachtig remmen bij de eerste misvlaagjes![]()
Het gevaar op de weg bij mist is dan ook niet de mist zelf, maar de paniekerige reactie van sommige automobilisten.
Ik heb het over "de eerste mistvlaagjes", matige mist, oftwel >200 m zicht. Dan kun je gewoon 130km/h rijden en zijn de paniekpieten die meteen afremmen naar 80 km/h en de mistverlichting achter aan gooien het echte gevaar op de weg.quote:Op maandag 2 november 2015 07:56 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Liever dat dan de idioten die me met 130 inhalen terwijl iedereen 80 rijdt omdat er maar <50m zicht is
Sufkutten die denken dat iedereen die beter rijdt dan hen en wel inzicht hebben, hun rijvaardigheid overschatten.quote:Op maandag 2 november 2015 08:02 schreef CherryLips het volgende:
Sjappies die zichzelf en hun rijvaardigheid overschatten, die zijn pas een gevaar op de weg.
Is het leuk daar op de kast?quote:Op maandag 2 november 2015 08:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sufkutten die denken dat iedereen die beter rijdt dan hen en wel inzicht hebben, hun rijvaardigheid overschatten.
Oké.quote:Op maandag 2 november 2015 08:08 schreef Degodvader het volgende:
Nou, ik had vanmorgen echt geen 200 meter zicht.
quote:Op maandag 2 november 2015 08:02 schreef CherryLips het volgende:
Sjappies die zichzelf en hun rijvaardigheid overschatten, die zijn pas een gevaar op de weg.
Wat een baas, geen neuk geven en lekker 130 knallenquote:Op maandag 2 november 2015 15:16 schreef o.us2.0 het volgende:
heb gwn 130 door de a16 getuft fuck jullie allemaal
Dat wordt lastig in de file.quote:Op maandag 2 november 2015 17:06 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso weten waar je mistlamp knopje zit
Zolang ik de auto's voor me nog kan zien pas ik m'n snelheid niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |